FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 28)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
74418 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...27 28 29...35
před 4 měsíci

Říká se, že můj účet nepotřebuje ověření

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Takže pokud máte zájem, náš reklamační tým by se mohl na věci podívat a doufejme, že tento váš problém vyřeší. Co říkáš? Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost, která je zcela zdarma, a doufejme, že s vaším stažením zaznamenáme nějaký pohyb.

Počkáme na vaše aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už čekám týden a nic mi nevyřídili. Myslím, že tady žádné peníze nedostanete. Zpracování by mělo trvat 3-5 dní. Pro mě je to 7 dní a stále čekám. Jak dlouho musím čekat?

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

Kolik dní jste čekali, než jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
hamzaziamni217
před 4 měsíci

Po 1 měsíci jsem byl ověřen, poté to šlo velmi rychle, každý den jsem dostal 5 plateb jedna a další 2

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už čekám týden a nic mi nevyřídili. Myslím, že tady žádné peníze nedostanete. Zpracování by mělo trvat 3-5 dní. Pro mě je to 7 dní a stále čekám. Jak dlouho musím čekat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, podle posledního hráče, kterému jste odpověděl, to nebylo málo. Na ověření čekal poměrně dlouho, ale peníze podle jeho slov přišly celkem rychle poté.

Jste již ověřeni v kasinu nebo ne? Ptali jste se kasina, proč to trvá týden?

Dáváme jim 14 dní na to, aby si vyřídili vše, co kolem výběru potřebují, a pokud to nestihnou odeslat, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Myslíš, že to teď zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Všechny platby přijaté po ověření, platby byly rozesílány každý den, i o víkendech!


Automaticky přeloženo:
TinoElina
před 4 měsíci

Nemohl jsi mi přinést lepší zprávy. Jsem upřímně rád, že se ti vše podařilo sehnat a po ověření to vypadá, že je to v pořádku i v rámci výběrů.

Myslíte si, že dáte tomuto kasinu šanci a budete zde hrát i nadále, když věci jdou relativně hladce? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Čekal jsem 7 dní a pak byly moje peníze na účtu, ale od té doby platím v penězích znovu a znovu, ale už nic nevyhrávám. Připadá mi to trochu zvláštní. Myslím, že musím vložit peníze, které jsem vyhrál, zpět do kasina, dokud znovu nezačnu vyhrávat. Od té doby jsem nic nevyhrál. Ví někdo o lepším kasinu, které je dobré?

Automaticky přeloženo:
hamzaziamni217
před 4 měsíci

Takže pokud se zeptáte Starda, 1go, Drip nebo Bitkingz, čísla také rychleji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Čekal jsem 7 dní a pak byly moje peníze na účtu, ale od té doby platím v penězích znovu a znovu, ale už nic nevyhrávám. Připadá mi to trochu zvláštní. Myslím, že musím vložit peníze, které jsem vyhrál, zpět do kasina, dokud znovu nezačnu vyhrávat. Od té doby jsem nic nevyhrál. Ví někdo o lepším kasinu, které je dobré?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že pokud máte pocit, že nemůžete vyhrát a nedaří se vám, pauza by neuškodila. Nemusíte házet všechno, co jste vyhráli, rovnou zpět do kasina, ale zasloužíte si užít si to, že jste měli trochu štěstí a dokázali vyhrát. Jestli chceš pořád vyhrávat, tak tě zklamu, protože se to nestane. Myslím, že by to bylo to nejlepší, co pro sebe můžeš udělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano, nyní si myslím, že jakmile bude ověření dokončeno a všechny platby budou provedeny, jak bylo slíbeno, můžete pokračovat ve hře

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, našel jsem nové stránky, opravdu skvělé, vyhrál jsem 3700 €, vložil jsem pouze 50 eur

Automaticky přeloženo:
hamzaziamni217
před 4 měsíci

Řekněte nám o webu. Udělali jste výběr, je to v pořádku??

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, nyní si myslím, že jakmile bude ověření dokončeno a všechny platby budou provedeny, jak bylo slíbeno, můžete pokračovat ve hře

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsem tak rád, že už nejsou žádné potíže. Ale pokud se stane něco dobrého nebo špatného, o co byste se chtěli podělit, budu tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, našel jsem nové stránky, opravdu skvělé, vyhrál jsem 3700 €, vložil jsem pouze 50 eur

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mluvíte o tomto kasinu nebo o nějakém jiném? Prosím, pokud mluvíte o jiném, napište to do konkrétního vlákna, které se toho týká. Byl bych vděčný.

Každopádně, který to je? Podařilo se vám provést výběr?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15


abyste je nepsali znovu, podívejte se sem, co jsou to podvodníci ve spinangu.


ve svém revolutu mám kartu své ženy a vkládám peníze, kdykoli chci, legálně z karty revolut, která je na mé jméno. Vložil jsem vklady a hrál na webu. A vyhrál jsem 10 500 EUR, oni udělali vklad 500 EUR po dvou týdnech, kdy byli každý den na chatu. A když přišla chvíle na ověření, které trvalo další dva týdny, požádali mě také o podrobný výpis z účtu pro kartu mé ženy, protože to viděli ve výpisech revolut, poslal jsem jim, i když to, co požadovali, je nezákonné, protože to nemá s nimi nic společného, netýká se jich. Ale poslal jsem to pro případ, že to vypadne a dostanu peníze. A uzavřeli můj účet, zrušili výběry a posílají mi zpět 100 EUR, které jsem vložil a vyhrál jsem 10 000 EUR.

1) Vložil jsem peníze ze své zkušební karty, která je na mé jméno.

2) protože je to nelegální, jak říkají, proč mi účtovali těch 500 €???

3) je to stránka, která žere lidem peníze a nikomu neplatí!!


nevíte někdo o právním oddělení, kam bych se mohl obrátit, abych získal své oprávněně vydělané peníze?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Spinago je také projekt, kde vás podpora může nakrmit pouze snídaní a nemůže hráči ve skutečnosti říct o jeho problémech s výběry; moje matka se s nimi setkala. Po týdenním boji s výběrem byl účet zablokován v patové situaci, jako by se administrace projektu rozhodla zablokovat můj účet

Automaticky přeloženo:
Stervachka777
před 3 měsíci

Jaký byl důvod kasina zablokování účtu? Vidím, že hráči mají zpoždění ve výběrech, ale zatím se kasinu podařilo poslat hráčům peníze a v tomto případě je rozhodně potřeba trpělivost.

Můžete mi prosím sdělit, jak to je?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne, stavím se, abych informoval některé budoucí hráče SPINANGA, aby byli ve střehu. Neprovádějí platbu včas. Výběr jsem provedl 26. července. Dnes je 1. srpna a můj stav výběru ještě ani neopustil režim „odebíráno". Každý den trvám na tom, že se ponižuji tím, že je žádám, aby mi zaplatili, a odpověď je vždy stejná a nic se nedělá! Toto kasino za žádných okolností nedoporučuji. Bylo to poprvé a naposledy, co jsem hrál. Bohužel neúcta k zákazníkovi je příliš velká.

Automaticky přeloženo:
claupilates
před 3 měsíci

Oh, z toho, co jsem právě četl, předpokládám, že vám také obecně chybí slušná odezva. Je hezké, že jsi tak odhodlaný varovat ostatní, i za tak nepříjemných podmínek.

Někdy lze nalézt docela rozumné vysvětlení pro zpoždění; vždy to zahrnovalo podporu kasina. Dle mého názoru je slušná informovanost hráčů zejména o platbě nutností, ale jak vidíme, dost často to nefunguje dobře. 🙁

Vzpomínám si, že tyto situace byly velmi frustrující, ale upřímně řečeno, nikdo nemůže proces urychlit z druhé strany. Udělejte si čas, prosím. Pokud budete bojovat déle než další týden, což doufám, že nebudete, dejte nám prosím vědět. Jde o to, že vám možná budeme schopni pomoci, ale až po určité době, jak je uvedeno ve stížnosti 👈

Vydržte a vraťte se k nám.

Automaticky přeloženo:
1...27 28 29...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky