FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 31)

před 7 měsíci od Miikkuli
|
52348 zobrazení 611 odpovědí |
|
1...30 31
Přidat příspěvek
Elisabet11
před 2 týdny

Hej. To je opravdu příjemné slyšet. Snad brzy budete mít své peníze.

Kdykoli k tomu dojde, nezapomeňte nás aktualizovat. Počkáme na dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Už mi bylo připsáno! Kdykoli, kluci, pokud chcete hrát v této společnosti! Vězte, že trvá přesně 14 dní, než uvidíte vzestup.

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před 2 týdny

Dobrá zpráva, kasino většinou vyplácí hráče, ale vědí, že to trvá přesně tak dlouho, jak říkáte, takže budou muset být trpělivější. Jsem rád, že to dobře dopadlo.

Myslíš, že tu budeš ještě hrát?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od DairaArmijo byl odstraněn správcem Romi
Důvod: Reklama
Jaro
před 2 týdny

To si nemyslím 🤣

Automaticky přeloženo:
Elisabet11
před týdnem

Rozhodnutí určitě chápu. Tuto otázku často kladu hráčům, protože vím, že některým lidem nevadí čekat dva týdny, než kasino zaplatí. Většina hráčů by samozřejmě řekla, že dva týdny jsou dost, takže se ani tomuto přístupu nedivím.

Myslím, že jinde ti to půjde lépe. 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

a je to absurdní a už tři dny čekám na svůj výběr v tomto kasinu, ale peníze nedorazily, stále se to ověřuje. zloději podám stížnost

Automaticky přeloženo:
maskioui739
před týdnem

Ach, omlouvám se, že to musím zmínit; jde jen o to, že kasinu necháváme poměrně málo času na to, aby se vypořádala s výplatami. Navrhuji, abyste se připravili na malý šok - je to celých 14 dní.

V každém případě to znamená, že požadovaný výběr nebyl ještě přijat? Z vašich dalších slov se zdá, že jste se v minulosti mohli z tohoto kasina snadno stáhnout, takže možná musíte být trpěliví. Zkusili jste přesto požádat podporu kasina?

Mohlo by to stát za pokus.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Výběry dokončeny!

Děkuji mnohokrát!


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Podal jsem další žádost o výběr, která byla připsána o 3 pracovní hodiny dříve, než jsem očekával!

Dnes bylo zahrnuto i to, co jsem dělal 12 dní

Automaticky přeloženo:
ATHINA21
před týdnem

Jsem rád, že jste peníze obdrželi, i když jste čekali trochu déle.

Budu o tom informovat náš reklamační tým, aby váš případ neskončil jako zamítnutý.

Budete tam hrát i nyní? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Tak zase ahoj!!! Není to ani rok... O této skládce píšu znovu.. Odběr byl proveden 09.08. Dnes výběr zrušili a hotovo. Žádné řeči. Nedali mi zálohu ani nic.. Na účtu je 0. Ochladit. Nežádali o žádné ověření ani nic... file

Upraveno autorem před 4 dny
Automaticky přeloženo:
ATHINA21
před 4 dny

Athens, mysli si ze jsem na strankach stejne spolecnosti, ne z nutnosti, ale mam 8,5k rtbet, vybral jsem 1,5 a stale 5. den na nic necekam, asi dostanu 1500 za 14. dny 😂😂

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Tak zase ahoj!!! Není to ani rok... O této skládce píšu znovu.. Odběr byl proveden 09.08. Dnes výběr zrušili a hotovo. Žádné řeči. Nedali mi zálohu ani nic.. Na účtu je 0. Ochladit. Nežádali o žádné ověření ani nic... file

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Omlouvám se za tuto nepříjemnost.

Pokusili jste se kontaktovat podporu e-mailem, abyste zjistili více o situaci?

Náš tým nebude moci zasáhnout tak brzy, takže doufáme, že brzy dostanete nějaké vysvětlení. Dejte nám vědět o všech aktualizacích, které máte.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Athens, mysli si ze jsem na strankach stejne spolecnosti, ne z nutnosti, ale mam 8,5k rtbet, vybral jsem 1,5 a stale 5. den na nic necekam, asi dostanu 1500 za 14. dny 😂😂

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Hej. Měli jste na mysli toto kasino , prosím?

Pokud je to možné, zkuste vést rozhovor v oficiálním vláknu kasina , prosím.🙏 Neradi bychom si míchali kasina. Ostatní uživatelé si mohou myslet, že problém souvisí se Spinanga.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 dny

Na emaily nereagují, ale v chatu se můžete sami podívat, co píšou... nic!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 dny

Ne, nebudu pokračovat Už jsem svůj účet uzavřel

Automaticky přeloženo:
Apostolos
před 3 dny

Ano, vím, že stejná společnost má mnoho kasin a všechno dělají stejně

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Na emaily nereagují, ale v chatu se můžete sami podívat, co píšou... nic!

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Někdy live chat není informován o problémech s výběrem v kasinu, takže mě tato odpověď vůbec nepřekvapuje. Hlavní je na tom opravdu pracovat, jak se říká na finančním oddělení.

Doufejme, že brzy budeme mít nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ne, nebudu pokračovat Už jsem svůj účet uzavřel

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

rozumím. Je lepší jít dál, ne?

Automaticky přeloženo:
1...30 31
Jít na stránkuz 31 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu