Změna vlastnictví ve skutečnosti neznamená, že se změnil personál pracující v kasinu nebo pravidla, která ho upravují; to jsou konkrétně faktory, které náš datový tým zvažuje, když k takovým změnám dojde. To, co zde vidíme, platí pro jiná kasina, která změnila partnery. Tato kasina i nadále poskytují stejné nekvalitní služby. Bohužel, jak se domnívám, že již někdo zmínil, Index bezpečnosti je založen na algoritmech a statistických faktech. Tato fakta říkají, že to byla špatná zkušenost, ale kasino (a další, která jsem zmínil) vyplatilo výhry.
To je v podstatě vše a já bych na těchto stránkách také nehrál. Proto uchováváme uživatelská hodnocení, stížnosti a diskuse na fórech na stejném místě, což umožňuje komukoli porovnat tyto zdroje s Indexem bezpečnosti, než se rozhodne.
Chápu, že je běžnou praxí dívat se jen na jedno číslo... No, osobně bych raději snížil indexy bezpečnosti pro určité skupiny, ale k tomu moji kolegové potřebují nevyřešené stížnosti – tedy fakta. Plně chápu, že toto hodnocení je nevhodné pro všechny. Moje osobní rada: Přečtěte si prosím všechny zdroje, ne jen jedno číslo. 🙏
Actually, a change of ownership does not imply that the staff working in the casino or the rules governing it have changed; these are specifically the factors our Data Team considers when such changes occur. What we see here is the same for other casinos that have switched affiliates. These casinos continue to provide the same low-quality services. Sadly, as I believe someone already mentioned, the Safety Index is based on algorithms and statistical facts. Those facts say it was a poor experience, but the casino (and the others I mentioned) paid out.
That's pretty much it and I, too, would not play at those sites. This is why we keep the user ratings, complaints, and forum discussions in the same location, allowing anyone to compare those sources with the Safety Index before making a decision.
Though I understand that it is common practice to look at just one number... Well, I would personally prefer to lower Safety indexes for certain groups, but for that, my colleagues need unresolved complaints - aka facts. I fully understand that this rating is unsuitable for everyone. My personal advice: Please read all sources, not just one number. 🙏
Automaticky přeloženo: