DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

150 609 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...22 23 24...41
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Je to 6. týden od první žádosti o výběr a stále nemám peníze.

Prosím, nedělejte si chybu a hrajte v tomto podvodném kasinu, lidi!

Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 7 měsíci

Vidím, že se to děje už dlouho, na to bych taky nechtěl čekat. Kdysi to bylo vyšetřování s poskytovatelem hry, teď jsem se dočetl, že je to ověřování. Už nevím, jestli se mám smát nebo brečet.

Doufám, že nebudete muset déle čekat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je prostě nechutné, co tohle mizerné a podvodné kasino dělá svým zákazníkům.

Podlí podvodníci bez systému, kteří jen lžou, prosím, snižte hodnocení tohoto mizerného kasina, prosím..!

40 dní čirých lží a standardních textových zpráv nebo vůbec žádné odpovědi od těchto klaunů v kasinu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 7 měsíci

Omlouvám se, že vyrušuji, ale jsem docela šokován, jak často se opakuje stejný vzorec. Doufám, že se to ve stížnosti vyjasní jasněji, protože dokud budou stížnosti a příspěvky na fóru stále aktivní, hráči si toho všimnou, nebo alespoň doufám!

Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 7 měsíci

Myslím, že ještě nechutnější je fakt, že casino.guru, které během 3-4 měsíců vidělo tolik upozornění od mnoha zákazníků tohoto kasina, které je "téměř podvodné", nechce snížit vysoký bezpečnostní index 8,9, který jim byl udělen. To je prostě zvláštní. Po tomto už nikdy nebudu věřit žádnému bezpečnostnímu indexu, který je zde uveden.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 7 měsíci

Ano, už jsem to psal dvakrát nebo třikrát. Důvod, proč to nedělají, je trochu zvláštní.

Teď čekám 7 týdnů na zatracených 100 dolarů 😀

Přístup tohoto Piss Casina je podvod, nikdy jsem neviděl takovou podvodnou taktiku..

3,5 týdne pro „žádost poskytovatele" (která se stejně 100% nikdy nestala nikým, jen podvodná taktika) a teď 3,5 týdne pro KYC (2 fotky, velmi těžké to zvládnout za 3-4 týdny nebo déle 😀).

Jsem rád, že jsem v tomhle opičím kasinu nevyhrál víc peněz. Je mi líto všech, kteří vyhráli více než 500 tisíc dolarů nebo více.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 7 měsíci

Souhlasím s vámi na 1000%, čekám od 31. března na výběr 7000e, měsíc na „kontrolu fair play" a více než 20 dní na ověření KYC a to jsem byl VIP zákazník… VTIP od kasina, měli by je zabanovat a poslat do vězení, všichni spolu s lhářskými podporovateli a zbytečným KYC oddělením!!! ❌❌❌ NEHRAJTE TAM ❌❌❌

Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 7 měsíci

Je to 900+. A doposud nic nebylo zaplaceno.

A nikde se neříká, proč to nedělají.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Souhlasím s vámi na 1000%, čekám od 31. března na výběr 7000e, měsíc na „kontrolu fair play" a více než 20 dní na ověření KYC a to jsem byl VIP zákazník… VTIP od kasina, měli by je zabanovat a poslat do vězení, všichni spolu s lhářskými podporovateli a zbytečným KYC oddělením!!! ❌❌❌ NEHRAJTE TAM ❌❌❌

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Abych pravdu řekl, je mi tohle všechno docela líto. Čekání na peníze je hrozné a sám bych se do toho nechtěl dostat. Kdybych je dostal, asi bych se sem už nikdy nevrátil.

Doufám, že se to vyřeší a že to pro všechny dobře dopadne. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Musíte snížit hodnocení tohoto nechutného, ​​špinavého kasina.

Není to stejné jako předtím; ve skutečnosti by to mělo být sníženo na 0 a přeceněno od data, kdy bylo pořízeno. Nemá to NIC společného se starou skupinou kasin a nabídkami/procesem, které za ní stály. Zůstal jen název kasina.

Prosím, udělejte něco, tito podvodní prasata musí být odhaleni na internetu a lidé musí být před tímto nechutným podvodem naléhavě varováni!


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 6 měsíci

Myslím, že přesně k tomu slouží fórum, uživatelské recenze a stížnosti. Hráči vědí, že si mají dát pozor na to, že s kasinem nemusí být všechno v pořádku. Uděláme, co bude v našich silách, v souladu s našimi obvyklými postupy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Vypadá to, že vaše „obvyklé postupy" jsou obvykle k ničemu, nebo přinejmenším příliš pozdě. Zdá se, že svá hodnocení „malujete" pro sebe a pro kasina, ale nikdy ne pro zákazníky kasina.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 6 měsíci

Chápu, že hněv a frustrace jsou na místě, když hráči tak dlouho čekají.

Každopádně každý případ musí skončit tak, abychom mohli s jistotou říct, že kasino udělalo chybu a hráče nevyplatilo, nebo se dopustilo nějakého jiného podvodu. Teprve potom se změní index bezpečnosti.

Pokud víte, jak to dělat lépe, ať se vám líbí, můžete si vytvořit vlastní stránku a ukázat nám své metody. 🙂

Snažíme se pro hráče dělat maximum, protože bez nich se daleko nedostaneme.

Takže pokaždé, když bychom se snažili udělat všechno pro kasina a upřednostňovat je, mohlo by se to obrátit proti nim.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ale kasino už nemá se starým kasinem Snatch NIC společného, ​​tak proč nejsou všechny staré recenze před dubnem jednoduše smazány a od té doby zveřejněna nová recenze? Je to jako nové kasino a jen to lidi zavádí v omyl.

Podvodné kasino může, jak už to tak je, jednoduše každé dva týdny po dobu dvou let napsat pod každou stížnost: „Děláme, co je v našich silách, a snažíme se urychlit vaši výplatu" bla bla bla.

Pak případ stále není uzavřený a nikdo nemůže vynést rozsudek. Proč není stanovena lhůta jednoměsíční? Protože cokoli delšího než měsíc je už velký podvod a s běžným postupem nemá nic společného. Já a několik dalších lidí čekáme na své peníze už dva zatracené měsíce. Vážně si myslíte, že nám vyplatí? 😀 A vy je nepřímo chráníte. Tohle není myšleno jako osobní útok, ale postup se zdá být dost zvláštní.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Minimálně by měla být vyvěšena zpráva o tom, že se majitel změnil a že od té doby výrazně vzrostl počet stížností. A tato zpráva by měla být vyvěšena i ve všech kasinech vlastněných předchozím majitelem. Protože i majitel je zodpovědný za své zákazníky.

Automaticky přeloženo:
Mask1
před 6 měsíci

Protože tato hodnocení jsou kupovaná a placená. Noví majitelé si zaplatili, aby si koupili reputaci původního kasina Snatch. Proto ji nezmění.

Automaticky přeloženo:
Kegsey
před 6 měsíci

Pořád doufám, že ne. Někdy mám taky pochybnosti, ale vidím až příliš mnoho pozitivní práce, kterou odvádějí, a snažím se věřit, že se nechtějí prodat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ale faktem je, že s bezpečnostními indexy existují problémy. S tím jistě mnoho lidí souhlasí. Myslím, že casino.guru jen potřebuje trochu přepracovat systém uvádění indexů. To by zvýšilo důvěru lidí v indexy.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 6 měsíci

Je to na 100 % pravda. Proč si myslíte, že askgamblers a casinoguru mají různá kasina různá hodnocení? Všimli jste si také, že kasina s exkluzivními nabídkami mají vyšší hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Minimálně by měla být vyvěšena zpráva o tom, že se majitel změnil a že od té doby výrazně vzrostl počet stížností. A tato zpráva by měla být vyvěšena i ve všech kasinech vlastněných předchozím majitelem. Protože i majitel je zodpovědný za své zákazníky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Změna vlastnictví ve skutečnosti neznamená, že se změnil personál pracující v kasinu nebo pravidla, která ho upravují; to jsou konkrétně faktory, které náš datový tým zvažuje, když k takovým změnám dojde. To, co zde vidíme, platí pro jiná kasina, která změnila partnery. Tato kasina i nadále poskytují stejné nekvalitní služby. Bohužel, jak se domnívám, že již někdo zmínil, Index bezpečnosti je založen na algoritmech a statistických faktech. Tato fakta říkají, že to byla špatná zkušenost, ale kasino (a další, která jsem zmínil) vyplatilo výhry.

To je v podstatě vše a já bych na těchto stránkách také nehrál. Proto uchováváme uživatelská hodnocení, stížnosti a diskuse na fórech na stejném místě, což umožňuje komukoli porovnat tyto zdroje s Indexem bezpečnosti, než se rozhodne.

Chápu, že je běžnou praxí dívat se jen na jedno číslo... No, osobně bych raději snížil indexy bezpečnosti pro určité skupiny, ale k tomu moji kolegové potřebují nevyřešené stížnosti – tedy fakta. Plně chápu, že toto hodnocení je nevhodné pro všechny. Moje osobní rada: Přečtěte si prosím všechny zdroje, ne jen jedno číslo. 🙏

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.