Stále předpokládám, že se jedná o dokumenty, o kterých tvrdíte, že je nemůžete poskytnout. Je jich více nebo je to jen jedna, kterou nemůžete sehnat?
Určitě bych vám doporučil se svými penězi nic nedělat a nechat vše tak, dokud se celý tento problém nevyřeší. Podívejme se, co lze dělat, když máte otevřenou stížnost.
I still assume that these are documents that you say you cannot provide. Are there more of them or is it just one that you can't get ?
I would certainly recommend that you do nothing with your money and leave everything as it is until this whole problem is resolved. Let's see what can be done while you have an open complaint.
I document je snímek obrazovky mé osobní ebanky. Tento snímek obrazovky je omezen aplikací a je nezákonný. Jak je pošlu?
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
Před 3 týdny jsem kompletně ověřil svůj účet přímo na webu. Na konci ověření stálo „ověření úspěšně dokončeno". přesně to samé v sesterském kasinu iwildcasino. Zkoušel jsem výběr v obou kasinech. ale to nebylo možné, protože bylo napsáno, že můj účet musí být ověřen, abych mohl požádat o výběry. Poslal jsem tedy opět všechny potřebné dokumenty Kycovi. do dnešního dne žádná odpověď. to bylo před 2 týdny. Takže si myslím, že toto kasino je podvodné kasino nejhoršího druhu. Přes ověření není výběr možný.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
Kasino by mělo mít na tuto otázku nejlepší odpověď. Předpokládám ale, že pokud se jedná o dokument z banky, očekával bych, že po vás kasino požádá o papírový formulář s podpisem a razítkem z banky, případně PDF formulář se všemi náležitostmi, které by tento dokument měl obsahovat.
No, to jsou jen moje myšlenky a proto jsem řekl, že nejlepší bude zeptat se kasina, jakou formou to máte poslat a co všechno by to mělo obsahovat.
The casino should have the best answer to this question. But I suppose that if it is a document from the bank, I would expect the casino to ask you for a paper form with a signature and stamp from the bank, or a PDF form with all the details that this document should contain.
Well, these are just my thoughts and that's why I said that the best thing to do would be to ask the casino in what form you have to send it and what all it should include.
Před 3 týdny jsem kompletně ověřil svůj účet přímo na webu. Na konci ověření stálo „ověření úspěšně dokončeno". přesně to samé v sesterském kasinu iwildcasino. Zkoušel jsem výběr v obou kasinech. ale to nebylo možné, protože bylo napsáno, že můj účet musí být ověřen, abych mohl požádat o výběry. Poslal jsem tedy opět všechny potřebné dokumenty Kycovi. do dnešního dne žádná odpověď. to bylo před 2 týdny. Takže si myslím, že toto kasino je podvodné kasino nejhoršího druhu. Přes ověření není výběr možný.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
Ahoj, zkoušel jsi napsat na podporu nebo live chat, že jsi již ověřen a když požádáš o odstoupení, musíš absolvovat tento proces znovu a proč se to děje?
Nejdřív jsem si myslel, že by to mohlo být dodatečné ověření, ale po přečtení celého tvého příspěvku si to nemyslím. Odpověď z kasina by se v tomto případě určitě hodila, protože to trvá už docela dlouho.
Každopádně je potřeba poslat všechny dokumenty do kasina znovu nebo jak je to teď?
Přesto bych vám doporučil podat stížnost na tomto odkazu , protože jste měli poměrně hodně trpělivosti a kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu KYC. Přikládám také informaci , co můžete od reklamace očekávat a jaký proces zahrnuje.
Náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci a doufejme, že úspěšně.
Jsi v?
Hi, did you try to write to support or live chat that you have already been verified and when you ask for a withdrawal you have to go through this process again and why is this happening ?
At first I thought it might be an additional verification, but after reading your whole post I don't think so. A response from the casino would definitely be useful in this case, as it has been going on for quite a while.
Anyway, do you need to send all the documents to the casino again or how is it now?
Nevertheless, I would suggest you to lodge a complaint on this link, as you have had quite a lot of patience and we give casinos 14 days to resolve the KYC process. I am also attaching information on what you can expect from the complaint and what the process involves.
Our team will try to help you in your situation and hopefully successfully.
Are you in?
Dobrý večer, zaregistroval jsem se v SNATCH CASINO pomocí odkazu zde na CASINO GURU, požádal jsem o dva výběry, jeden v hodnotě 200 realů a druhý v hodnotě 201 realů, již jsem provedl ověření účtu, byl schválen, obdržel jsem e-mail řeknu, že mám poslat bankovní informace, vzal jsem si výtisk a poslal jsem to e-mailem, ale jsou to 2 dny a nic se neděje, snažím se kontaktovat přes live chat, obsluha jen říká, že to není u nich, ale v sektoru zodpovědný za autorizaci bankovních údajů... Potřebuji pomoc, protože si myslím, že to dělají schválně, aby lidi unavilo čekání, pak částku použijí a nakonec o všechno přijdou...
Good evening, I registered at SNATCH CASINO using the link here at CASINO GURU, I requested two withdrawals, one worth 200 reais and another worth 201 reais, I have already done the account verification, it has been approved, I received an email- email saying to send the bank information, I took a printout and sent it by email, but it's been 2 days and nothing has happened, I try to get in touch via live chat, the attendants just say that it's not with them but with the sector responsible for the authorization of bank details... I need help, as I believe they do this on purpose to make people tired of waiting, then they use the amount and end up losing everything...
Boa noite, fiz meu cadastro no SNATCH CASINO pelo link aqui do CASINO GURU, fiz pedido de dois saques 1 no valor de 200 reais e outro no valor de 201 reais, já fiz a verificação de conta, já foi aprovada, recebi um e-mail dizendo para enviar as informações bancárias, tirei print certinho e enviei no email, porém já fazem 2 dias e nada acontece, tento entrar em contato pelo chat ao vivo , os atendentes só dizem que não está com eles e sim com o setor responsável pela autorização dos dados bancários... Preciso de ajuda , pois creio que fazem isso de propósito para as pessoas cansarem de esperar , daí utilizam o valor e acabam perdendo tudo ..
Dobrý den, pokud máte ověřeno a vaše výběry byly schváleny, rozhodně doporučuji se obrnit trpělivostí a nechat peníze tak, jak jsou a nic s nimi nedělat. Kasino vám odepsalo a řeklo vám, co máte poskytnout, takže si myslím, že jste na dobré cestě to získat.
Dáváme kasinům 14 dní na výběry a vy říkáte, že čekáte 2 dny, což není vůbec dlouho. Zvláště pokud vybíráte bankovním převodem.
Buďte tedy trpěliví a věřím, že vaše peníze přijdou, pokud jste zadali všechny údaje správně.
Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.
Hello, if you have verified and your withdrawals have been approved, I definitely recommend you to be patient and leave the money as it is and do nothing with it. The casino wrote you back and told you what to provide, so I think you're on your way to getting it.
We give casinos 14 days to make withdrawals and you say you are waiting 2 days which is not long at all. Especially if you withdraw by bank transfer.
So be patient and I believe your money will come if you have entered all the details correctly.
Give me an update if you have anything new.
Peníze jsem si mohl vybrat asi do 5 dnů po podání žádosti o výběr. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že v sobotu a neděli nezpracovávají. No, chvíli to trvalo, ale myslím, že je to v přijatelném rozmezí. V poslední době existuje mnoho online kasin, která nabízejí rychlé výběry, takže je stresující, pokud výběr peněz trvá dlouho.
I was able to withdraw the money in about 5 days after applying for withdrawal. When I inquired, I was told that they do not process on Saturdays and Sundays. Well, it took a while, but I think it's within an acceptable range. Recently, there are many online casinos that offer fast withdrawals, so it's stressful if it takes a long time to withdraw money.
出金申請してから約五日で出金出来ました。問い合わせたら土日は処理をしてないとのこと。まぁ時間がかかった方ではありますが許容範囲かなと。最近は出金が早いオンカジが多いので出金に時間がかかるとストレスですね。
Souhlasím, že by to mohlo být rychlejší. Kromě toho děkuji za užitečné informace, které by ostatní ocenili.
Doporučil byste naopak jinou možnost splácení pro hráče z vaší krásné země?
I agree that it could be faster. Aside from that, thank you for the handy information others might appreciate.
Would you, on the other hand, recommend another repayment option for players from your beautiful country?
Vklad jsem provedl pomocí Ewallet. Myslím, že by bylo nejlepší použít metodu vkladu, která usnadní přípravu potřebných dokumentů v době KYC. Mám pocit, že toto kasino často odmítá předložené dokumenty.
I made the deposit using Ewallet. I think it would be best to use a deposit method that makes it easy to prepare the necessary documents at the time of KYC. I feel that this casino often rejects submitted documents.
私はEwalletで入金しました。KYCの際に必要書類が用意しやすい入金方法がいいかと思います。このカジノは提出した書類がNGになる事が多い気がします。
Zní to spravedlivě a důkladně. 👍
Která elektronická peněženka je prosím oblíbená mezi hráči z Japonska? Zajímalo by mě, zda existují významné rozdíly mezi Evropou – odkud pocházím.
Sounds fair and thorough. 👍
Which e-wallet is popular among players from Japan, please? I wonder whether there are significant differences between Europe - where I come from.
Často používám Peněženku Vega.
I often use Vega Wallet.
私はVega Walletをよく使います。
jsou to zloději. jdi od nich pryč. Vyhrál jsem velkou částku a neustále žádali o nové dokumenty k ověření mého účtu a dnes můj účet uzavřeli a já jsem přišel o všechny peníze. Je to velký PODVOD, drž se dál
they are thieves. go away from them. I won a big amount and they continuously asking for new documents to verify my account and today they closed my account and I lost all my money. Its a big FRAUD stay away
Ahoj.
Zdá se, že jste neprošli dalším ověřením účtu. Je mi líto, že to slyším.
Jsem přesvědčen, že si nejste vědom ničeho špatného na vaší straně, mám pravdu?
Mohl byste se podělit alespoň o oficiální vysvětlení kasina?
Hello.
It sounds like you didn't pass additional account verification. I'm sorry to hear that.
I'm convinced you are not aware of anything wrongly done on your side, am I correct?
Could you at least share the casino's official explanation?
Neudělal jsem nic špatného. Jedinou chybou bylo, že jsem vyhrál 1000 eur a oni mi to nechtěli dát. Vysvětlení bylo o zneužití bonusu, ale neudělal jsem nic
I didnt do anything wrong. The only wrong was I won 1000 euros and they didnt want to give it. The explanation was about abuse of bonus but I didnt do anything
Řekli také, co konkrétně jste s bonusem zneužili nebo to jen tak obecně vysvětlili?
Pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a neudělali žádnou chybu, doporučuji otevřít stížnost zde na tomto odkazu . Náš tým se vám pokusí pomoci.
Přikládám také průvodce , který vám může pomoci pochopit, co byste měli od celého procesu reklamace očekávat.
Doufám, že můžeme pomoci.
Pokud máte něco dalšího z kasina a dostanete konkrétnější odpověď, určitě mi dejte vědět.
Did they also say what specifically you abused with the bonus or did they just give such a general explanation ?
If you feel that you did nothing wrong and did not commit any mistake I recommend to open a complaint here on this link. Our team will try to help you.
I am also including a guide which might help you to understand what you should expect from the whole complaint process.
I hope we can help.
If you have anything more from the casino and get a more specific answer, be sure to let me know.
Moje rada je, nehrajte v tomto kasinu vůbec všem, kteří to čtou! Poté, co jsem si úplně ověřil a bylo mi od KYC kasina uděleno, že mohu vybrat své peníze, požádal jsem o 3x výběr 500 EUR, jak by měly umožnit jejich vlastní podmínky, ale v době psaní jsem obdržel pouze 1 výběr. Kasino zjevně nerado platí vůbec nebo se nestará o respekt k hráčům. Nevyhrál jsem jackpot nebo šílenou částku peněz, takže pokud je problém dostat své peníze do vaší banky s těmito částkami, nevím, jak byste měli získat peníze, když byste vyhráli hodně.
My advice is dont play at this casino at all to everybody reading this! After i completely verified and was granted ,from the KYC of the casino, that i could withdraw my money, i requested 3x €500 withdraw as their own terms and conditions should allow, but i only received 1 withdraw by the time of writing. The casino obviously does not like to pay at all or does not care to respect players. I did not win a jackpot or a crazy amount of money, so if getting your money to you bank with these amounts is a problem already, i dont know how you are suppose to get you money when you would win big.
Zkontrolovali jste jeho denní a týdenní limity výběru? Určitě bych to udělal a poté požádal její podporu, co se zdá být problémem. 3x 500 EUR zní dobře, takže bych předpokládal, že musí existovat něco jiného, co prodlužuje další dva výběry.
Co myslíš?
Have you checked its daily and weekly withdrawal limits? I would certainly do that and then ask its support what seems to be the problem. 3x €500 sounds good, so, I would assume there must be something else prolonging the other two withdrawals.
What do you think?
Ahoj Radko,
ano, vše jsem zkontroloval. Vím, že mají týdenní limit 2500-3000 v závislosti na úrovni účtu. Denní není problém, protože další dny jsem nic nedostal.
s pozdravem
Dennisi
Hi Radka,
yes i checked all of that. I know they have a weekly limit of 2500-3000 depending on level of account. The daily is not the problem as i didnt receive anything for the next days.
best regards
Dennis
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.