FórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od caiods20221
|
43792 zobrazení 305 odpovědí |
|
1...9 10 11...16
před 10 měsíci

7 DAYS NOW a snatch casino se mě stále ptá na nějaké dokumenty a stejné věci. obávám se, že přijdu o své výhry, budu vás informovat......

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále předpokládám, že se jedná o dokumenty, o kterých tvrdíte, že je nemůžete poskytnout. Je jich více nebo je to jen jedna, kterou nemůžete sehnat?

Určitě bych vám doporučil se svými penězi nic nedělat a nechat vše tak, dokud se celý tento problém nevyřeší. Podívejme se, co lze dělat, když máte otevřenou stížnost.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

I document je snímek obrazovky mé osobní ebanky. Tento snímek obrazovky je omezen aplikací a je nezákonný. Jak je pošlu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Před 3 týdny jsem kompletně ověřil svůj účet přímo na webu. Na konci ověření stálo „ověření úspěšně dokončeno". přesně to samé v sesterském kasinu iwildcasino. Zkoušel jsem výběr v obou kasinech. ale to nebylo možné, protože bylo napsáno, že můj účet musí být ověřen, abych mohl požádat o výběry. Poslal jsem tedy opět všechny potřebné dokumenty Kycovi. do dnešního dne žádná odpověď. to bylo před 2 týdny. Takže si myslím, že toto kasino je podvodné kasino nejhoršího druhu. Přes ověření není výběr možný.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

I document je snímek obrazovky mé osobní ebanky. Tento snímek obrazovky je omezen aplikací a je nezákonný. Jak je pošlu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino by mělo mít na tuto otázku nejlepší odpověď. Předpokládám ale, že pokud se jedná o dokument z banky, očekával bych, že po vás kasino požádá o papírový formulář s podpisem a razítkem z banky, případně PDF formulář se všemi náležitostmi, které by tento dokument měl obsahovat.

No, to jsou jen moje myšlenky a proto jsem řekl, že nejlepší bude zeptat se kasina, jakou formou to máte poslat a co všechno by to mělo obsahovat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Před 3 týdny jsem kompletně ověřil svůj účet přímo na webu. Na konci ověření stálo „ověření úspěšně dokončeno". přesně to samé v sesterském kasinu iwildcasino. Zkoušel jsem výběr v obou kasinech. ale to nebylo možné, protože bylo napsáno, že můj účet musí být ověřen, abych mohl požádat o výběry. Poslal jsem tedy opět všechny potřebné dokumenty Kycovi. do dnešního dne žádná odpověď. to bylo před 2 týdny. Takže si myslím, že toto kasino je podvodné kasino nejhoršího druhu. Přes ověření není výběr možný.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, zkoušel jsi napsat na podporu nebo live chat, že jsi již ověřen a když požádáš o odstoupení, musíš absolvovat tento proces znovu a proč se to děje?

Nejdřív jsem si myslel, že by to mohlo být dodatečné ověření, ale po přečtení celého tvého příspěvku si to nemyslím. Odpověď z kasina by se v tomto případě určitě hodila, protože to trvá už docela dlouho.

Každopádně je potřeba poslat všechny dokumenty do kasina znovu nebo jak je to teď?

Přesto bych vám doporučil podat stížnost na tomto odkazu , protože jste měli poměrně hodně trpělivosti a kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu KYC. Přikládám také informaci , co můžete od reklamace očekávat a jaký proces zahrnuje.

Náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci a doufejme, že úspěšně.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý večer, zaregistroval jsem se v SNATCH CASINO pomocí odkazu zde na CASINO GURU, požádal jsem o dva výběry, jeden v hodnotě 200 realů a druhý v hodnotě 201 realů, již jsem provedl ověření účtu, byl schválen, obdržel jsem e-mail řeknu, že mám poslat bankovní informace, vzal jsem si výtisk a poslal jsem to e-mailem, ale jsou to 2 dny a nic se neděje, snažím se kontaktovat přes live chat, obsluha jen říká, že to není u nich, ale v sektoru zodpovědný za autorizaci bankovních údajů... Potřebuji pomoc, protože si myslím, že to dělají schválně, aby lidi unavilo čekání, pak částku použijí a nakonec o všechno přijdou...

Automaticky přeloženo:
alexandrepinda51
před 10 měsíci

Dobrý den, pokud máte ověřeno a vaše výběry byly schváleny, rozhodně doporučuji se obrnit trpělivostí a nechat peníze tak, jak jsou a nic s nimi nedělat. Kasino vám odepsalo a řeklo vám, co máte poskytnout, takže si myslím, že jste na dobré cestě to získat.

Dáváme kasinům 14 dní na výběry a vy říkáte, že čekáte 2 dny, což není vůbec dlouho. Zvláště pokud vybíráte bankovním převodem.

Buďte tedy trpěliví a věřím, že vaše peníze přijdou, pokud jste zadali všechny údaje správně.

Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Peníze jsem si mohl vybrat asi do 5 dnů po podání žádosti o výběr. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že v sobotu a neděli nezpracovávají. No, chvíli to trvalo, ale myslím, že je to v přijatelném rozmezí. V poslední době existuje mnoho online kasin, která nabízejí rychlé výběry, takže je stresující, pokud výběr peněz trvá dlouho.

Automaticky přeloženo:
yuurinn0312
před 9 měsíci

Souhlasím, že by to mohlo být rychlejší. Kromě toho děkuji za užitečné informace, které by ostatní ocenili.

Doporučil byste naopak jinou možnost splácení pro hráče z vaší krásné země?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vklad jsem provedl pomocí Ewallet. Myslím, že by bylo nejlepší použít metodu vkladu, která usnadní přípravu potřebných dokumentů v době KYC. Mám pocit, že toto kasino často odmítá předložené dokumenty.

Automaticky přeloženo:
yuurinn0312
před 9 měsíci

Zní to spravedlivě a důkladně. 👍

Která elektronická peněženka je prosím oblíbená mezi hráči z Japonska? Zajímalo by mě, zda existují významné rozdíly mezi Evropou – odkud pocházím.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Často používám Peněženku Vega.

Automaticky přeloženo:
yuurinn0312
před 9 měsíci

Úžasné, děkuji zdvořile!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

jsou to zloději. jdi od nich pryč. Vyhrál jsem velkou částku a neustále žádali o nové dokumenty k ověření mého účtu a dnes můj účet uzavřeli a já jsem přišel o všechny peníze. Je to velký PODVOD, drž se dál

Automaticky přeloženo:
makisithaki
před 9 měsíci

Ahoj.

Zdá se, že jste neprošli dalším ověřením účtu. Je mi líto, že to slyším.

Jsem přesvědčen, že si nejste vědom ničeho špatného na vaší straně, mám pravdu?

Mohl byste se podělit alespoň o oficiální vysvětlení kasina?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Neudělal jsem nic špatného. Jedinou chybou bylo, že jsem vyhrál 1000 eur a oni mi to nechtěli dát. Vysvětlení bylo o zneužití bonusu, ale neudělal jsem nic

Automaticky přeloženo:
makisithaki
před 9 měsíci

Řekli také, co konkrétně jste s bonusem zneužili nebo to jen tak obecně vysvětlili?

Pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a neudělali žádnou chybu, doporučuji otevřít stížnost zde na tomto odkazu . Náš tým se vám pokusí pomoci.

Přikládám také průvodce , který vám může pomoci pochopit, co byste měli od celého procesu reklamace očekávat.

Doufám, že můžeme pomoci.

Pokud máte něco dalšího z kasina a dostanete konkrétnější odpověď, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Moje rada je, nehrajte v tomto kasinu vůbec všem, kteří to čtou! Poté, co jsem si úplně ověřil a bylo mi od KYC kasina uděleno, že mohu vybrat své peníze, požádal jsem o 3x výběr 500 EUR, jak by měly umožnit jejich vlastní podmínky, ale v době psaní jsem obdržel pouze 1 výběr. Kasino zjevně nerado platí vůbec nebo se nestará o respekt k hráčům. Nevyhrál jsem jackpot nebo šílenou částku peněz, takže pokud je problém dostat své peníze do vaší banky s těmito částkami, nevím, jak byste měli získat peníze, když byste vyhráli hodně.

Automaticky přeloženo:
crusty335
před 6 měsíci

Zkontrolovali jste jeho denní a týdenní limity výběru? Určitě bych to udělal a poté požádal její podporu, co se zdá být problémem. 3x 500 EUR zní dobře, takže bych předpokládal, že musí existovat něco jiného, co prodlužuje další dva výběry.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ahoj Radko,

ano, vše jsem zkontroloval. Vím, že mají týdenní limit 2500-3000 v závislosti na úrovni účtu. Denní není problém, protože další dny jsem nic nedostal.


s pozdravem


Dennisi

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky