Dobrý den, je nám líto, že jste ještě neobdrželi své peníze, ale kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů.
Ohledně chatu ti ani neřekli, proč to trvá 10 dní, jen že neví, kdy to dostaneš? Chápu, že kasina to mají o těchto prázdninách těžší, takže mohou existovat důvody, proč jsou výběry v tuto chvíli pomalejší.
Viděl jsem však, že jste již podal stížnost , takže uvidíme, kam vaše situace povede.
Pokud jste měli aktualizaci nebo jste dostali peníze, dejte mi vědět. Hodně štěstí. ☘️
Hi, I'm sorry you haven't received your money yet, but we give casinos 14 days to resolve withdrawals.
Regarding the chat, they didn't even tell you why it's taking 10 days, just that they don't know when you'll get it ? I understand that casinos have it tougher this holiday season so there may be reasons why withdrawals are slower at the moment.
However, I saw that you have already filed a complaint so we'll see where your situation leads.
If you had an update or you received money, let me know. Good luck. ☘️
Automaticky přeloženo: