FórumKasinaSlotimo Casino - všeobecná diskuze

Slotimo Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od soldado101010
|
6771 zobrazení 61 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Peníze byly dnes z ničeho, protože jsem nedostal e-mail nebo něco podobného, ale je mi to jedno, dokud tam peníze jsou. Děkuji za vaše odpovědi a pomoc

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před 4 měsíci

Skvělé, takže když máte peníze, to je nejdůležitější. Jak se říká „všechno dobře, co dobře končí", a to platilo i v tomto případě. 🎉😊

Každopádně, pokud jde o toto kasino, zůstanete a budete hrát zde? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Takže už tam hrát nebudu, nic takového neznám, přišlo mi to všechno hodně pochybné a měl jsem opravdu strach o peníze a jak dlouho to bude trvat.

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před 4 měsíci

Chápu, že každý máme svou hlavu a názor a pokud jste v kasinu něco zažili, máte to podle čeho hodnotit. Přeji hodně štěstí při dalším výběru kasina, ať se vám podobné problémy a žádné další starosti nedělají. Opatruj se. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nehrajte zde, nemohou vám říct, kdy dostanete peníze, a nyní uplynuly 3 dny od mého výběru, stále stejný BS v chatu.

Automaticky přeloženo:
matdau
před 4 měsíci

Nazdárek,

A co pár dalších detailů? Pokud vám to nevadí, raději bych věděl, zda jste někdy uspěli s výběry v tomto kasinu nebo zda jste prošli ověřením KYC.

Chceš mi poradit, prosím?

Vzhledem k tomu, že je středa brzy odpoledne, počítáte víkend do těch 3 dnů? No, nějaké caisno je o víkendech volno. Je to jen myšlenka.

Opravdu bych ocenil dobrou aktualizaci, protože tři dny nejsou konec světa, přesto neznám celý příběh. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Požádal jsem o peníze 3/12 a dnes stále žádné zprávy - jsem také ověřen KYC.

Automaticky přeloženo:
matdau
před 4 měsíci

Ano, jednou jsi to napsal. Měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v kasinu? Co vám kasino řeklo, když jste se zeptali, proč to trvá pár dní?

Myslím si však, že to není vůbec nic velkého a budete si muset chvíli počkat.

Pokud se dozvíte něco nového, dejte nám klidně vědět, jak se vaše situace vyvíjí, věřím, že své peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Takže požádali o další dokumenty (účet Skrill a nové obrázky mé karty) viditelné zepředu a zezadu, poslal jsem je co nejdříve.


Když se zeptám v chatu, všichni říkají, že to není moje oddělení, ale nevědí to) je to stejná odpověď pokaždé.


Neodpovídají na e-mail a nyní je to 5 dní, co jsem požádal o výplatu přes skrill. Nikomu nedoporučuji hrát zde

Automaticky přeloženo:
matdau
před 4 měsíci

Tyto dokumenty byly nyní požadovány? Pokud ano, kasino je bude muset nejprve ověřit a přijmout, aby obdrželo peníze.

Určitě však dokážu pochopit, jak se cítíte, když dostáváte stále stejnou odpověď a oni na vaše e-maily vůbec neodpovídají. Myslím, že bude potřeba vydržet a sledovat, jak se celá situace vyvine. Pokud kasino stále dokola opakuje to samé a nic se nevyřeší, pak bych vám doporučil otevřít stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.

I když doufám, že to nebude nutné a své peníze dostanete.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zdá se mi, že stejný problém. Jsem ověřený - požádal o výběr a čeká se na to od 10. prosince - Chat mi nemůže říct, proč nebo jak dlouho musím čekat. Jsou to značné peníze, takže je nemůžu nechat být. Když jsem byl předtím podveden, jsem velmi opatrný a hraji pouze kasina doporučená weby, jako je tato. Zdá se, že někteří lidé dostávají zaplaceno, takže budu doufat v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Sassygb
před 4 měsíci

Dobrý den, je nám líto, že jste ještě neobdrželi své peníze, ale kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů.

Ohledně chatu ti ani neřekli, proč to trvá 10 dní, jen že neví, kdy to dostaneš? Chápu, že kasina to mají o těchto prázdninách těžší, takže mohou existovat důvody, proč jsou výběry v tuto chvíli pomalejší.

Viděl jsem však, že jste již podal stížnost , takže uvidíme, kam vaše situace povede.

Pokud jste měli aktualizaci nebo jste dostali peníze, dejte mi vědět. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dostal jsem peníze - vše v pořádku. Děkuji za vaší podporu.

Automaticky přeloženo:
Sassygb
před 4 měsíci

Skvělá zpráva!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer,

Od 3 dnů čekám na výběr 3593 euro.

Není to můj první výběr v tomto kasinu, ale první výběr byl velmi malý (asi 150).

Potřebuji pomoci. Zákaznický servis říká, že každý den stejní zaměstnanci „na čem pracují" atd.

Automaticky přeloženo:
simonesantirocco
před 3 měsíci

Ahoj. Upřímně řečeno, 3 dny jsou málo, abychom se zapojili, omlouvám se. Zaměřme se nyní na další části této situace: Byl například váš účet někdy plně ověřen? Je nějaký problém s předáním ověření? Nebo řekněme, že podpora možná aktuálně pracuje na ověřování vašich dokumentů?

Dejte mi laskavě vědět. 🙏



Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Jsou velmi pomalé, mimo jiné mě v e-mailu požádali o ověření karet a požádali mě, abych ukázal prvních 6 a poslední 4 číslice karet a ztmavil zbytek, pak mi o dva dny později poslali další e-mail s uvedením, že mám opustit datum vypršení platnosti. Všechno velmi pomalé. Doufám, že teď odblokují situaci, protože měli všechno.

Automaticky přeloženo:
simonesantirocco
před 3 měsíci

Pokud úspěšně projdete ověřením, měli byste být schopni odstoupit, takže až k tomu dojde a ověříte svůj účet, neváhejte nás aktualizovat. Pevně věřím, že to bude v pořádku a budete moci odstoupit. Pokud se vyskytnou nějaké další problémy, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o výběr v hodnotě 3 200 EUR a po 2 dnech byl můj výběr zrušen. Kontaktoval jsem vás prostřednictvím chatu, abych zjistil, proč byl zrušen, ale nevědí, jak mi to říct. Poslal jsem všechny dokumenty k ověření účtu, ale také nevědí, zda můj účet již byl ověřen. Vím, že dva dny nestačí, ale to není problém, spíše nedostatek vysvětlení. Na emaily také nereagují. Každopádně jen doufám, že se situace vyřeší a peníze dostanu bez větších problémů. file

Automaticky přeloženo:
ivandiniz10
před měsícem

Ahoj, myslím, že to myslíš docela dobře. Dva dny ještě nejsou tak dlouho, takže bych nebyl hned skeptický. Je také dobré, že jste odeslali dokumenty k ověření, protože teprve když je úspěšně dokončíte, budete moci odstoupit. Předpokládal bych tedy, že jakmile kasino dokončí všechny kontroly, mělo by vám dát vědět, zda jste byli úspěšně ověřeni, a poté byste měli odstoupit.

Každopádně, budeš mě informovat o tom, jak to jde a jestli se ti podařilo pohnout kupředu?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky