DomůFórumKasinaSlotimo Casino - všeobecná diskuze

Slotimo Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od soldado101010
|
14 093 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotimo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Způsoby výběru jsou velmi pomalé i na elektronických kartách a aby toho nebylo málo, v případě, že výběr probíhá tři dny, nejenže nemůžete provést další výběr, ale můžete výběr zrušit, se kterým se vrátíte do kasy kasina. V tomto kasinu není možné vzít euro

Automaticky přeloženo:
soldado101010
před 2 roky

Ahoj,

je normální, že můžete mít pouze jeden aktivní výběr najednou.

Podařilo se vám získat výhru, prosím?

Ty 3 dny, co jsi zmínil, obsahuje prosím ověření KYC?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ve Španělsku vybíráte okamžitě a během několika minut jsou peníze na vaší kartě a hrajete znovu nebo ne.


Nemůžete pokračovat ve hře s čekajícími výběry, které trvají věčně, z mého pohledu tento typ strategie některých kasin odhání skutečné hráče


Děkuji

Automaticky přeloženo:
soldado101010
před 2 roky

Ahoj,

může to být. Stále přemýšlím, mohl jsi se stáhnout nebo ještě čekáš, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Účet jsem doživotně zrušil z již uvedeného důvodu

Výběry by neměly být podmíněny tím, že hráč má možnost odmítnout a znovu prohrát. Jsou dva pracovní dny, ale pokud je pátek, jsou to 4 dny

Ježíš


Ruším téma

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Problém je následující:

Vkládám peníze, v tuto chvíli vše v pořádku

Vyhrál jsem peníze bez bonusového vkladu a nyní kasino neschválí můj výběr ve výši 340 €.

Vždy, když se pokusíte o výběr, musíte počkat 2 pracovní dny, protože kasino odmítne částku mého výběru.


Vytvořil jsem si účet v tomto kasinu a chat nepodporoval a odpovědi na e-maily byly pomalé...opravdu špatné....


je to pošesté, co se pokouším vybrat své peníze



Automaticky přeloženo:
andrecorreia432
před 2 roky

Ahoj,

protože opakované podávání výběrů vás nikam nedostalo, raději bych se zaměřil na hledání příčiny těchto zamítnutí. Máte tušení, co je špatně? Zeptat se kasina zní jako nejjednodušší krok.

Možná váš účet ještě nebyl ověřen. 🤔

Odpovězte laskavě na vaši stížnost i zde .

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám problémy s odběrem. Čekám od 14. února

Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Ahoj, komunikuje s tebou kasino? Jste již v kasinu ověřeni nebo je to váš první výběr? To může být také důvod, proč to zabere více času než obvykle.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

řekni mi, jak dlouho to bude

Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Na prvním místě byste se měli zeptat kasina. Jak Daniel zmínil, délka procesu závisí na situaci.

Jste v kontaktu s kasinem? Už jste se tam někdy úspěšně stáhli?

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Téměř každý den s nimi chatuji a říkám mi zítra a zítra

Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Předpokládám, že už jsi ověřený, že?

Plně souhlasím s Petronelou, když napsala:

"Plně chápu vaši frustraci, rasate1. Nastavím však časovač na dalších 6 dní, což umožní kasinu dva celé týdny na zpracování platby, a pokud do té doby nedojde k žádnému vývoji, zasáhneme. Zůstaňme pozitivní a čekejme na dobré." novinky týkající se vašeho odstoupení od smlouvy. Předem vám děkujeme za trpělivost."

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj! Chci vás informovat, že jsem obdržel platbu

Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Vidět? Chtělo to jen pár dní navíc. Gratulujeme 🙌👍 a děkujeme, že se vracíte!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji vám všem

Automaticky přeloženo:
rasate1
před rokem

Reklamační tým vždy rád pomůže.

I když doufám, že nebudete potřebovat další stížnost, navštivte nás, pokud chcete. Každá upřímná zkušenost je velmi vítána 😁

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, od 4. března čekám na výběr 5000 EUR. Již jsem dokončil online proces KYC a potřeboval jsem nejprve poslat obrázek přední a zadní strany mé kreditní karty (pouze prvních 6 a poslední 4 číslice a zadní strana bez CCV kódu). Poté řekli, že zkontrolovali dokumenty, ale měl bych poslat selfie s občanským průkazem. Udělal to. Nyní bohužel po 4 dnech nemám žádnou odpověď. Chat mi sice odpovídá, ale pouze přesčas totéž, že se o můj výběr co nejdříve postarají a nemusím se o to starat.


Myslíte, že dostanu své peníze?

Automaticky přeloženo:
marcel1234
před rokem

Nazdárek.

Pokud úspěšně projdete ověřením a nashromáždíte své výhry v souladu se všemi podmínkami a pravidly, řekl bych, že byste měli být v pořádku. První výběr obvykle trvá déle, protože kasino musí zkontrolovat celou vaši herní historii a tak dále. Navíc jste vyhráli pěknou sumu a to někdy ovlivňuje i rychlost procesu.

Snažte se zůstat trpěliví a spolupracovat s kasinem. Neváhejte podporu občas připomenout a dejte mi vědět, jak to jde!


Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky