Ahoj Bigboss528,
Rád slyším, že je webová stránka opět k dispozici, i když mám pocit, že jste při průchodu KYC nedosáhli dalšího pokroku.
Jak je uvedeno v článku, který jsem vám poslal, proces je zcela zdarma, nicméně existují určité kroky, které byste měli očekávat, takže pokud mohu, doporučuji vám přečíst si průvodce - stačí kliknout na zelený text.
Obecně řečeno, umožňujeme kasinům 14 celých dní na splnění KYC a výběr. Pokud tedy odešlete stížnost dříve, s největší pravděpodobností dostanete tuto poznámku:
"Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným Ověření KYC nebo vysoký objem žádostí o výběr.
Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr.
Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."
Nenechte se tímto faktem odradit, pokud cítíte, že situace potřebuje postrčit, odešlete jej hned, reklamační specialista se k vám nakonec dostane.
Co myslíš, jsi v tom?
Hello Bigboss528,
Nice to hear the website is available again, though I feel you have not made further progress passing the KYC.
As mentioned in the article I sent you the process is free completely, however, there are some steps you should expect, so if I may, I recommend you read the guide - just click the green text.
Generally speaking, we allow casinos 14 full days to fulfill the KYC and the withdrawal. So, if you submit the complaint sooner, you'll most likely get this note:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Don't let this fact stop you, if you feel the situation needs a push, submit one now, the complaint specialist will get to you eventually.
What do you think, are you in?
Automaticky přeloženo: