DomůFórumKasinaSlotimo Casino - všeobecná diskuze

Slotimo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od soldado101010
|
14 043 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2 34
před rokem

Přihlásil jsem se. Vložil 1300 € a dobře vyhrál. Celkem 30tis. Na automatu i v živých hrách. Výplata 5 000 EUR se nesmírně opožďuje. Obávám se, že ty peníze neuvidím vůbec. Odeslal jsem všechny údaje potřebné pro kontrolu KYC. Tady je to.. stránka Slotimo nefunguje. Již není k dispozici. POMOC!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Bigboss528
před rokem

Ahoj.

Chtěl jsem ti poblahopřát k takovému štěstí. Bohužel se zdá, že se objevují problémy, takže se místo toho zaměřím na stížnost, protože se zdá, že je to rozumná možnost.

I když bych nejprve rád objasnil několik podrobností.

Byl váš účet již plně ověřen? Pokud ano, kdy to bylo provedeno a od kdy čeká na váš výběr?

Kromě toho, zahájilo kasino další bezpečnostní kontrolu? Jde o poměrně standardní postup aplikovaný v případě větších výher, takže váš účet může být úmyslně zablokován nebo nedostupný z důvodu probíhajícího vyšetřování.

Zkoušel jsem a jsem schopen vstoupit do kasina a zaregistrovat se, proto věřím, že kasino není úplně mimo provoz.

Pokud chcete stížnost podat právě teď, neváhejte tak učinit.

Tento článek by měl vysvětlit, co byste měli na cestě očekávat .

Pro podání stížnosti použijte tento přímý odkaz




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,

Děkuji za tvou odpověď.

Stránky Slotimo1.com byly mimo provoz pouze dočasně.

Nyní stránka opět funguje.

Ověřil jsem se v několika krocích.

Poskytl jsem Slotimo výpis z účtu, účet za energie, jednotlivé fotografie mého průkazu totožnosti, jednotlivé fotografie mého obličeje a společné fotografie mě a mého průkazu totožnosti.

V živém chatu mě vždy utěšuje, že se na něm právě pracuje. Výplata běží od 12. března.

Pokud nebude odstoupení dokončeno dnes, rád bych podal reklamaci.

Stojí mě to něco?

Jaké jsou vaše zkušenosti s dobou výplaty ve Slotimo?


Děkuji za vaše odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Bigboss528
před rokem

Ahoj Bigboss528,

Rád slyším, že je webová stránka opět k dispozici, i když mám pocit, že jste při průchodu KYC nedosáhli dalšího pokroku.

Jak je uvedeno v článku, který jsem vám poslal, proces je zcela zdarma, nicméně existují určité kroky, které byste měli očekávat, takže pokud mohu, doporučuji vám přečíst si průvodce - stačí kliknout na zelený text.

Obecně řečeno, umožňujeme kasinům 14 celých dní na splnění KYC a výběr. Pokud tedy odešlete stížnost dříve, s největší pravděpodobností dostanete tuto poznámku:

"Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným Ověření KYC nebo vysoký objem žádostí o výběr.

Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr.

Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Nenechte se tímto faktem odradit, pokud cítíte, že situace potřebuje postrčit, odešlete jej hned, reklamační specialista se k vám nakonec dostane.

Co myslíš, jsi v tom?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám dotaz. Na potvrzení výplaty od slotimo čekám více než 2 pracovní dny. Z jiných kasin to neznám, protože to bylo obvykle potvrzeno a převedeno nejpozději po několika hodinách. Zatím mi žádné upozornění nepřišlo, už jsem se ověřil, ale platba stále čeká a v live chatu mi neustále říkají, že to dělá jiné oddělení a může to chvíli trvat. Je to normální?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Přesunul jsem vaše vlákno sem.

Bohužel bezpečnostní index kasina je podprůměrný. Můžete vidět, že někteří hráči mají podobné problémy jako vy.

Chápu to správně, že váš požadavek kasino ještě nepotvrdilo?

Nebo jste ještě nedostali potvrzení o odstoupení od smlouvy?

Byl byste tak laskav a vysvětlil mi to lépe, prosím?

Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, už 5 dní čekám na potvrzení výplaty, to není normální. Jak dlouho to ve Slotimo trvá? Nikdy jsem v žádném kasinu nečekal tak dlouho

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Nyní čekám 5 dní, výplata stále čeká a na chatu mi neustále říkají, že je oddělení personálně poddimenzované a mám počkat. Pošlou upomínku a že ji zpracují co nejrychleji

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před rokem

Čekám tedy na výplatu 900 eur, která prý ještě není zpracována, protože je stále nedoplatek, takže občanku jsem už poslal, jinak bych to vůbec nestihl vyplatit

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před rokem

Ahoj. Obvykle umožňujeme kasinům 14 celých dní na splnění KYC a výběr. Takže pokud je to nyní 7 dní, zdá se, že je to podle mého názoru v pořádku. Je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným ověřením KYC nebo velkým množstvím žádostí o výběr.

Takže už jste prošli ověřovacím procesem? Dostali jste o tom nějaké potvrzení od kasina?

Také vidím, že jste svou stížnost úspěšně odeslali a náš tým na ní pracuje. Tak držím palce 🤞.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Z živého chatu mi bylo pouze řečeno, že mají všechny dokumenty a bylo jen otázkou času, kdy věci budou pokračovat. Ano, doufám, že to do týdne dostanu. To u žádného jiného kasina neznám, zatím tam byly peníze vždy nejpozději do 1 dne a nejpozději po 3 dnech. Předem děkuji za odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před rokem

Tak bych nebyl hned negativní. Kasino s vámi komunikovalo a řeklo, že nemá dostatek zaměstnanců, což znamená, že to pravděpodobně trvá o něco déle než obvykle. Také vás ujistili, že vaše dokumenty mají v ověřování a že se je snaží co nejdříve ověřit.

Takže bych vám doporučil být trpělivý a zachovat chladnou hlavu. Pevně věřím, že se vše v nejbližší době vyřeší. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, jsem trpělivý už 8 dní, jen nevím jak to funguje, děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před rokem

Musíte být pochváleni, že jste zůstal trpělivý. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru a KYC jako kasina se o to postarají. Takže bych řekl, že není potřeba být hned skeptický.

Máte však také otevřenou stížnost, takže pokud to bude trvat déle a kasino přestane reagovat a neposkytne vám žádné aktualizace, náš tým se vám po uplynutí této doby pokusí pomoci. Zatím nezbývá než čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, perfektní, díky, pak pár dní počkám. Předem za to děkuji, doufám, že to stihneme do 14 dnů. Pokud ne, chtěl bych vám také poděkovat za vaši pomoc. Zdravím Christophere

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Chrisi, můžu tě ujistit, že peníze přicházejí. Někdy však opravdu musíte počkat 3 týdny. Můžete zamotat live chat. Stále dokola stejné fráze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čau bigboss528 díky za odpověď, není to zrovna hezké ale uklidňuje mě to, že to aspoň přijde. Jen musím být trpělivý

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, perfektní, díky, pak pár dní počkám. Předem za to děkuji, doufám, že to stihneme do 14 dnů. Pokud ne, chtěl bych vám také poděkovat za vaši pomoc. Zdravím Christophere

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemáte zač, jsme rádi, když můžeme pomoci, ale ještě lépe, když to nemusí dopadnout tak, že hráč podá stížnost, ale nakonec se to do té doby vyřeší.

Každopádně nám dejte vědět, pokud od kasina dostanete novou odpověď nebo se něco změní.

Budu čekat. 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, ano podělím se.

Automaticky přeloženo:
Chris2707k
před rokem

Žádný problém, počkám a doufám, že vše dobře dopadne. ☘️

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky