Super, jsem zvědavá, jak to všechno dopadne a pevně věřím, že peníze seženete. Budu držet palce, aby vám náš tým dokázal pomoci.
Krásné svátky i tobě. 😊
Great, I'm curious how it will all turn out and I firmly believe that you will get the money. I will keep my fingers crossed that our team will be able to help you.
Happy holidays to you too. 😊
Byli jste vyplaceni po 59 dnech?
Were you paid out after 59 days?
Wurde dir Geld ausgezahlt nach 59 Tagen?
zrušil jsem výběr a ztratil jsem to všechno, přeji hodně štěstí všem. ale přišel jsem o 1000 eur, protože dali možnost výběr zrušit. Ahoj.....
i cancelled withdraw and lost it all, i wish the best of luck to everyone. but i lost 1000 euros because they gave an oppertunity to cancel the withdraw. Goodbye.....
Co tím myslíš, že jsi přišel o peníze? Vyhodil jsi peníze? Můj účet byl nastaven na 0 EUR. Tým říká, že jsem porušil pravidla!?!
What do you mean you lost the money? Did you gamble away the money? My account was set to €0. The team says I broke the rules!?!
Wie meinst du das, dass du das Geld verloren hast? Hast du das Geld verspielt`? Mein Konto wurde auf 0€ gesetzt. Das Team sagt ich habe gegen die Vorschriften verstoßen!?!
Nezdá se vám, že jste čekali příliš dlouho? Zkuste stížnost; je to zdarma, tak co můžete ztratit?
Pokusme se vám pomoci.
Don't you think you have waited far too long? Try the complaint; it is free, so what could you possibly lose?
Let us try to help you out.
Je nám líto, že se kasino rozhodlo nevyslyšet vaši stížnost . Stále očekáváte, že peníze přijdou, pokud vám nevadí, že se ptám?
Sorry to see the casino has decided not to hear out your complaint. Do you still expect the money to come, if you don't mind me asking?
Ahoj
tento email dostávám
Přejeme vám šťastný nový rok. Ode dneška budou všechny výběry zpracovány znovu, protože do dnešního dne byly dodrženy svátky. Vážíme si vaší trpělivosti
s pozdravem
Slootz
hi
this email I get
We wish you a Happy New Year. Starting from today, all withdrawals will be processed again as holidays were observed until today. We appreciate your patience
Best regards
Slootz
Již nedostávám odpovědi. Zůstatek mého účtu byl před několika týdny nastaven na 0 EUR. Od té doby jsem od Slootze nedostal žádnou odpověď!
I'm no longer receiving replies. My account balance was set to €0 a few weeks ago. Since then I have not received any response from Slootz!
Ich erhalte keine Antworten mehr. Mein Account Guthaben wurde vor paar Wochen auf 0€ gesetzt. Seitdem erhalte ich keine Rückmeldung von Slootz!
Nemyslím si, že můj výběr zpracují, protože mi bylo každý druhý týden sděleno, že platba bude zpracována v příštích několika dnech
Ten odběr taky nezruším, u mě tam může stát
I don't think they will process my withdrawal because I have been told every other week that the payment will be processed in the next few days
I won't cancel that withdrawal either, for me it can stand there
En uskoa että he tulevat käsittelemään minun nostoa, koska minulle on sanottu viikosta toisen että maksu käsitellään lähi päivinä
En myöskään peruttaa sitä nostoa, mun puolesta saa see seillä seistä
Ahoj
tento email dostávám
Přejeme vám šťastný nový rok. Ode dneška budou všechny výběry zpracovány znovu, protože do dnešního dne byly dodrženy svátky. Vážíme si vaší trpělivosti
s pozdravem
Slootz
hi
this email I get
We wish you a Happy New Year. Starting from today, all withdrawals will be processed again as holidays were observed until today. We appreciate your patience
Best regards
Slootz
Vypadá to, že by to mohlo být na dobré cestě, ale zatím nebudu předbíhat a raději počkám, jestli své peníze opravdu dostanete.
Můžete mi dát vědět, jak se věci mají?
It looks like it could be on a good way, but I won't get ahead of myself yet and I'd rather wait and see if you really get your money.
Could you let me know how things are going ?
Již nedostávám odpovědi. Zůstatek mého účtu byl před několika týdny nastaven na 0 EUR. Od té doby jsem od Slootze nedostal žádnou odpověď!
I'm no longer receiving replies. My account balance was set to €0 a few weeks ago. Since then I have not received any response from Slootz!
Ich erhalte keine Antworten mehr. Mein Account Guthaben wurde vor paar Wochen auf 0€ gesetzt. Seitdem erhalte ich keine Rückmeldung von Slootz!
Tak to mě opravdu mrzí. Vidím, že jste u nás měli stížnost a částka, kterou jste nahráli, byla poměrně vysoká, ale kasino vůbec nic neřešilo. V tomto případě se obávám, zda uvidíte své peníze, když řeknete, že kasino s vámi nekomunikovalo a váš zůstatek byl snížen na nulu. Předpokládám, že kasino nevysvětlilo, proč tomu tak je?
Nechci být skeptický, ale také mám pocit, že tohle neskončí dobře. Řekl bych, že se tomuto kasinu vyhněte a už zde nehrajte. 🙁
So I'm really sorry. I see that you had a complaint with us and the amount you uploaded was quite high, but the casino didn't solve anything at all. In this case, I'm worried if you will see your money when you say that the casino has not communicated with you and your balance has been reduced to zero. I assume the casino has not explained why this is so ?
I don't want to be skeptical, but I also have a feeling that this is not going to end well. I would say avoid this casino and don't play here again. 🙁
Nemyslím si, že můj výběr zpracují, protože mi bylo každý druhý týden sděleno, že platba bude zpracována v příštích několika dnech
Ten odběr taky nezruším, u mě tam může stát
I don't think they will process my withdrawal because I have been told every other week that the payment will be processed in the next few days
I won't cancel that withdrawal either, for me it can stand there
En uskoa että he tulevat käsittelemään minun nostoa, koska minulle on sanottu viikosta toisen että maksu käsitellään lähi päivinä
En myöskään peruttaa sitä nostoa, mun puolesta saa see seillä seistä
Když kasino opakuje to samé znovu a znovu, ale s vaším výběrem se ještě nic nestalo, měl bych podobné pocity.
Pojďme se však podívat, zda kasino udělá, co říká, a pošle peníze hráčům, jak je uvedeno v e-mailu, který jste obdrželi.
Samozřejmě, co se toho odvykání týče, bude nejlepší, když s tím nic nenaděláš a zůstane to tam. Jsem zvědavý, co se bude dít v dalších dnech a jestli nakonec seženete finance.
Dej mi vědět.
When the casino repeats the same thing over and over again but nothing has happened to your withdrawal yet, I would have similar feelings.
However, let's see if the casino does what it says and sends the money to the players as mentioned in the email you received.
Of course, as far as the withdrawal is concerned, it will be best if you don't do anything with it and it stays there. I'm curious what will happen in the next days and if you will eventually get the funds.
Let me know.
Údaje o mém účtu jsou zřejmě nesprávné a nejsem ověřen. Můj účet byl ověřen před týdny a je to napsáno i na webu. Moje údaje jsou také správné!
Apparently my account details are incorrect and I am not verified. My account was verified weeks ago and this is also written on the website. My details are correct too!
Anscheinend wären meine Daten des Account nicht korrekt und ich wäre nicht verifiziert. Mein Account wurde vor Wochen bereits verifiziert und dies steht auch auf der Website so geschrieben. Meine Daten sind auch korrekt!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.