Často musíte resetovat heslo. V určitém okamžiku obdržíte e-mail s novým heslem. Tento proces jsem provedl asi 30krát, dokud nebyl odeslán e-mail.
You often have to reset the password. At some point you will receive an email with a new password. I did this process about 30 times until an email was sent.
Du musst häufig das Passwort zurücksetzen. Irgendwann kriegst du eine Email mit einem neuen Passwort. Ich habe diesen Vorgang ca 30 Mal gemacht bis eine Email gesendet wurde.
Ale přesto žádné peníze nedostaneme...
But nevertheless we will not receive any money...
Aber nichts destotrotz werden wir kein Geld erhalten...
jeho všechny stejné bogamba stejný chat slootz bogamba e-mail nula slootz také
its all the same bogamba same chat slootz bogamba email zero slootz also
Nyní se mi podařilo obnovit heslo. Ne, na ztrátu kreditu nebyla žádná reakce.
I have now been able to reset the password. No, there was no response to the loss of credit.
Mittlerweile konnte ich das Passwort zurücksetzen. Nein auf den Verlust des Guthabens wurde nicht reagiert.
Jsem rád, že se v tomto kasinu alespoň něco povedlo, ale na druhou stranu to vlastně moc neřeší a důležitý je výběr, o kterém stále nemáte bližší informace. 🤔
I am glad that at least something has been successful in this casino, but on the other hand it doesn't really solve much and the important thing is the withdrawal, about which you still don't have further information. 🤔
Dobrý den, i v tomto případě doporučujireklamaci . Mám pocit, že každý hráč, který sem přijde, má úplně stejný problém. Každopádně, co vám řeklo kasino, proč ještě nemáte své peníze?
Také si myslím, že každý, kdo projde tímto vláknem, to pravděpodobně může brát jako užitečnou informaci před vkladem do tohoto kasina.
Přeji vám vše nejlepší a doufám, že každý případ bude vyřešen.
Hi, in this case I would also recommend to file a complaint. I have a feeling that every player who comes here has the exact same problem. Anyway, what did the casino say to you, why don't you have your money yet?
Also I think that everyone who goes through this thread can probably take it as useful information before depositing to this casino.
I wish you the best and I hope every case will be solved.
Díval jsem se na naši stránku, co máme v licenci uvedeno, a našel jsem toto. Myslím, že to mluví za vše. Viděli jste to taky?
I was looking at our page what we have listed for the license and I found this. I think that says it all. Did you see it too ?
tento email jsem dostal před 30 min
Vážíme si vaší trpělivosti při zpracovávání velkého objemu plateb. Vaše platba je pro nás důležitá a jsme odhodláni zpoždění vyřešit co nejrychleji.
s pozdravem
Slootz
this email I get 30 min ago
We appreciate your patience while we work through a high volume of payments. Your payment is important to us, and we are committed to resolving the delay as quickly as we can.
Best regards
Slootz
Lepší než nic? Upřímně, nemůžu říct.
Možná má kasino nedostatek zaměstnanců; to by v posledních dnech před Vánoci nebylo nic neobvyklého. 🤷♀️
Nejsem přesvědčen, že snaha zjistit, co je za zpožděním, někomu moc pomůže. Takže místo toho budu doufat v lepší zprávy.
Better than nothing? Honestly, I can't tell.
Maybe the casino is short on staff; that wouldn't be unusual during the last few days before Christmas. 🤷♀️
I'm not convinced that trying to figure out what is behind the delay helps anyone much. So, instead, I'll keep hoping for better news.
Tuto zprávu dostávám od začátku prosince.
I've been receiving this message since the beginning of December.
Diese Nachricht erhalte ich bereits seit Anfang Dezember.
příští týden to budou dva měsíce, co jsem dostal stejné zprávy jako ostatní hráči zde v diskuzi
next week it will be two months since I received the same messages as the other players here in the discussion
ensi viikolla tulee kaksi kuukautta kun olen saanut samanlaisia viestejä kun muut pelaajat täällä keskustelussa
stejně jako minulé Vánoce 2 kasino nedostalo 3000 eur šťastné výhry také maximální výhry jsou stále na různých platformách hrát strach to samé teď získejte hodně peněz koupit nové auto můžete vidět screenshot každý má mezi sebou pouto vše na chatu stejná odpověď Cítím se opravdu poníženě slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospiny ,house of spins,tornadospins vše stejné nalezené od společnosti slootz Zavolal jsem mi slíbil na Vánoce odpověď Myslím, že mluvím s majitelem
the same as last Christmas 2 casino did not receive 3000 euros lucky wins also maximal wins are still on various platforms to play fear the same now get a lot of money buy a new car can see screenshot everyone has a bond with each other all on chat same answer I feel real humiliated slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins all same found from slootz company I have call promised me for Christmas answer I. think I speak with the owner
Přesně tak, Casino Guru něco takového umí. Telefonicky nebo bez nápadu.
That's right, Casino Guru can do something like that. By phone or no idea.
Stimmt Casino Guru könnt ihr sowas. Telefonisch oder keine Ahnung.
Právě jsem byl odhlášen a už jsem se nemohl přihlásit. Obnovit heslo. E-mail přišel okamžitě po 1 sekundě. Teď jsem zpět. To je opravdu cirkus. Vždy je možné vzít peníze, ale není možné je vyplatit. drzost
I was just logged out and couldn't log in anymore. Reset Password. Email came immediately after 1 second. Now I'm back in. What a circus really. It's always possible to take money, but it's not possible to pay it out. impudence
Gerade war ich abgemeldet und konnte mich nicht mehr einloggen. Passwort zurücksetzen. Email kam sofort nach 1 Sekunde. Jetzt bin ich wieder drin. Was ein Zirkus echt. Geld nehmen geht immer aber auszahlen nicht. Frechheit
příští týden to budou dva měsíce, co jsem dostal stejné zprávy jako ostatní hráči zde v diskuzi
next week it will be two months since I received the same messages as the other players here in the discussion
ensi viikolla tulee kaksi kuukautta kun olen saanut samanlaisia viestejä kun muut pelaajat täällä keskustelussa
Podle toho, co jsem tu četl a odepisoval, se většina případů vleče už docela dlouho. Byl bych velmi rád, kdyby kasino vyplatilo peníze všem a neposílalo jen stejnou zprávu každému hráči. Na to si samozřejmě budeme muset počkat, i když si myslím, že všichni čekali dost. Doufám, že příští aktualizace bude s tím, že všichni dostanou své peníze.
Budu držet palce. 🤞
According to what I read here and wrote off, most of the cases have been dragging on for quite a long time. I would be very happy if the casino would pay out everyone's money and not just send the same message to every player. Of course we will just have to wait for that, although I think everyone has waited enough. I hope the next update will be with everyone getting their money.
I will keep my fingers crossed. 🤞
stejně jako minulé Vánoce 2 kasino nedostalo 3000 eur šťastné výhry také maximální výhry jsou stále na různých platformách hrát strach to samé teď získejte hodně peněz koupit nové auto můžete vidět screenshot každý má mezi sebou pouto vše na chatu stejná odpověď Cítím se opravdu poníženě slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospiny ,house of spins,tornadospins vše stejné nalezené od společnosti slootz Zavolal jsem mi slíbil na Vánoce odpověď Myslím, že mluvím s majitelem
the same as last Christmas 2 casino did not receive 3000 euros lucky wins also maximal wins are still on various platforms to play fear the same now get a lot of money buy a new car can see screenshot everyone has a bond with each other all on chat same answer I feel real humiliated slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins all same found from slootz company I have call promised me for Christmas answer I. think I speak with the owner
Nepřemýšleli jste také o podání stížnosti? Myslím, že by to mohlo být vhodné, ačkoliv se zatím nic nevyřešilo, tak chci pevně věřit, že postupně kasino dostane rozum a začne tyto záležitosti řešit.
Co říkáš ? 🤔
Haven't you also thought about filing a complaint ? I think it might be appropriate, although nothing has been resolved yet, so I want to firmly believe that gradually the casino will come to its senses and start solving these issues.
What do you say ? 🤔
Doporučil jsempodat stížnost na tomto odkazu . Když podáte stížnost a popíšete našemu týmu, co se děje, pokusí se vám pomoci. Jedním z kroků v procesu stížnosti, poté, co jste slyšeli od našich odborníků, je kontaktovat kasino. Pokud však nemáte stížnost, náš tým ji nemá jak vyřešit a na základě čeho by kasino kontaktovat.
Také bych Vám doporučil podat stížnost, a to především proto, že pokud kasino nebude takové situace a tedy stížnosti řešit, dostane černé body a jeho index bezpečnosti půjde dolů.
Takže pokud vy a ostatní hráči čekáte tak dlouho, určitě bych to zaregistroval.
Samozřejmě, pokud byste chtěli vidět , co můžete očekávat, když otevřete stížnost , přidal jsem průvodce s užitečnými informacemi.
Myslím, že tady není na co čekat. Doufám, že se to brzy vyřeší.
I recommended to file a complaint on this link. When you file a complaint and describe to our team what is going on, they will try to help you. One of the steps in the complaint process, after you have heard from our experts, is to contact the casino. However, if you do not have a complaint, then our team has no way of resolving it and no basis on which to contact the casino.
I would also recommend that you file a complaint, mainly because if the casino does not deal with such situations and therefore complaints, it will get black points and its safety index will go down.
So if you and other players have been waiting this long, I would definitely go ahead and file it.
Of course, if you would like to see what you can expect when you open a complaint, I have added a guide with useful information.
I think there is nothing to wait for here. I hope this will be sorted out soon.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.