DomůFórumKasinaRoostake Casino - všeobecná diskuze

Roostake Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

12 604 zobrazení 119 odpovědí |
před 7 měsíci
|
1...5 6 78
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Jejich chat nefunguje. Všechny formy kontaktu jsou neúčinné, jediné, co v tomto kasinu funguje dobře, je VKLAD a nic jiného. Myslím, že zde je dostatek důkazů, že Roostake Casino je PODVOD. Kromě toho, týme Casino Guru, možná byste mohli přispět pár dolarů a provést vklad? Zkuste štěstí a pokud uspějete, sami uvidíte, jak tam vypadá VÝBĚR VÝHR, místo abyste kladli otázky, na které již bylo odpovězeno, a poskytli názory. Nechci být zlomyslný, jen mám dojem, že se toto téma najednou stalo nepříjemným a nepoctivá kasina stále existují a mezi místními komunitami.


Jsem velmi zvědavý, co teď bude mít Roostake Casino na svou obranu?

Určitě tam něco řeknou, pravděpodobně obviní hráče z porušení pravidel a to je vše.


A budou se chlubit třeba dalším oceněním Kasino roku nebo něčím podobným?


A tohle je jen můj názor, protože jsem jen obyčejný, osamocený, náhodný hráč, snažím se být ke všem férový a to, co jsem popsal a jak se ke mně Roostake Casino chovalo, je bohužel PRAVDA.


Také nedoporučuji vkládat peníze do kasina Roostake, protože je INSOLVENTNÍ a jedná se jednoduše o PODVOD.


S pozdravem, Sebastiane


VYROBENO V POLSKU

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Prohlédl jsem si poslední vyřešenou stížnost a našel jsem tuto poznámku.

„Konečně se mi podařilo problém vyřešit tím, že jsem je kontaktoval přes … instagram."

Za pokus to asi stojí.

Automaticky přeloženo:
snoxdogy
před 6 měsíci

Ahoj,

Druhý hráč zkusil reklamy na Instagramu a fungovalo to před týdnem.

„Konečně se mi podařilo problém vyřešit tím, že jsem je kontaktoval přes … instagram."

Přál bych si, abych mohl pomoci. Víc, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je to opravdu škoda. Je to už více než deset dní, co jsem odeslal dokumenty k ověření, a stále se mi neozvala. Vypadá to, že si nebudu moci vybrat svou výhru.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je,..

Doufal jsem, že se v tomto vlákně zase uvidím se zástupcem Caina. Nedostatek komunikace je vždycky problém!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nic neříkají, jen platbu odmítají, nedostal jsem žádnou odpověď ani e-mailem, ani na webových stránkách.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tohle není zrovna nejpříjemnější situace. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všech potřebných záležitostí, a pokud ne, snažíme se hráčům pomoci, pokud si stěžují. Na vašem místě bych si to pomalu rozmyslel.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Nevidím žádné jiné řešení, snažím se vybrat veškerý kapitál, malé částky, a platba se nezpracovává, jen to hlásí chybu nebo selhání platby. Jediný způsob, jak tento zůstatek použít, je prohrát ho v kasinu a myslím, že to je v rozporu se zásadami, že si nemůžete vybrat ani korunu, stačí vložit.

Automaticky přeloženo:
snoxdogy
před 5 měsíci

Dobrý den, tohle zní jako pořádný problém. Myslím, že je důležité se zaměřit na zachování rovnováhy, protože i když to smrdí, jakmile jsou pryč, problém víceméně zmizí a nezbude žádná možnost, jak ho vyřešit. Jen abyste věděli, stížnost můžete podat kdykoli chcete prostřednictvím Centra pro řešení problémů Casino Guru a je velká šance, že si jí kasino všimne, protože každá nová stížnost znamená také oznámení pro kasino. Podívejte se na tento odkaz . 👈👈

Jen jsem chtěl, abys to věděl/a.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Nevím, jestli si můžu stěžovat, poslal mi tuto zprávu:

Chyba captchy

Automaticky přeloženo:
snoxdogy
před 5 měsíci

Aha, tady je to, co se může dít – a jak nám můžete pomoci problém identifikovat:


Používáte VPN nebo plugin prohlížeče?

Některé VPN služby, zejména ty, které používají sdílené nebo anonymizované IP adresy, mohou aktivovat bezpečnostní systémy, jako je Google reCAPTCHA. To může vést k zablokování přístupu, neúspěšným pokusům o ověření nebo k tomu, že se stránky vůbec nenačtou.


Zkuste přepnout prohlížeč, použít anonymní/soukromý režim nebo vypnout rozšíření prohlížeče.

Některé doplňky nebo přísná nastavení soukromí mohou narušovat načítání webových stránek. Pomoci může také vymazání souborů cookie nebo přepnutí sítě.


Reakce na chyby mohou být nekonzistentní nebo nejasné.

Místo jasné zprávy „přístup odepřen" se může zobrazit prázdná stránka, neúspěšný test CAPTCHA nebo nekonečné načítání. To nám ztěžuje vystopování příčiny – pokud od vás nebudeme mít více podrobností.


Abychom mohli problém prošetřit, poskytněte nám prosím prostřednictvím :


Přesný čas, kdy k problému došlo (pokud možno s uvedením časového pásma)

Konkrétní odkaz nebo stránka, ke které jste se pokoušeli dostat

Vaše IP adresa v daném okamžiku (najdete ji na whatismyip.com)

Ať už jste používali VPN, proxy nebo anonymizační službu

Vaše přibližná poloha (stačí stát)


Zkuste prosím ty návrhy.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Co se děje, kámo? Už den čekám na zálohu...

Vložil jsem 100 eur přes Skrill, ale peníze mi zatím (1 den) nedorazily na účet v kasinu... Psal jsem na podporu 2-3krát, žádná odpověď!!!!

Otevřeno 2-3 tikety, stále žádná odpověď...

Co se děje? Co to děláš!!? Je to podvod nebo co?!

Potřebuji rychle řešení!

Moje uživatelské jméno je registrováno s mou e-mailovou adresou.

Jméno: Muhammad

Uživatelské jméno: Kharon


Aktualizace: Čekám už 4 dny, ale ještě jste neodpověděli!!!!!

Automaticky přeloženo:
KaraMurat12
před 3 měsíci

Mohli byste nás prosím informovat, zda byl váš problém vyřešen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ahoj Romi,

Od 28 let až do teď žádná odpověď, žádná náhrada, žádné řešení..

Pořád čekám. Co můžu dělat? Můžete mi prosím pomoct?

Automaticky přeloženo:
KaraMurat12
před 3 měsíci

V této věci budete muset kontaktovat svého poskytovatele platebních služeb, protože chyba by mohla být na jeho straně. Pokud něco zjistíte, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Kontaktoval jsem Skrill, ale Skrill mi říkal, že peníze byly zaslány na roostake.com.


Automaticky přeloženo:
KaraMurat12
před 3 měsíci

Poskytli vám k tomu nějaké důkazy, abyste je mohli dát kasinu?

To by měl být dobrý nápad, myslím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Vůbec se nemůžu dostat do kasina!, žádná odpověď na e-mail, žádná odpověď na živý chat, jak mohu poslat důkaz?

Automaticky přeloženo:
KaraMurat12
před 3 měsíci

Zkoušel jsi je kontaktovat i přes toto:

file

Zkuste to a dejte mi prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Měl jsem stejnou zkušenost; nereagují na tikety v chatu ani na e-maily.

Automaticky přeloženo:
simplyme
před 3 měsíci

Kontaktoval jsi je ale nakonec nějakým způsobem?

Jaký problém jste se s nimi snažil vyřešit a byl jste prosím úspěšný?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ne, nereagovali na žádný z mých e-mailů ani tikety v chatu. Týkalo se to nevyplacených bonusů, několika zamítnutých vkladů a nefunkční VPN. Poskytovatelé her byli omezeni na minimum... Za co mají odměnu, za podvod???

Automaticky přeloženo:
simplyme
před 3 měsíci

Je opravdu škoda, že jste se v tomto kasinu setkal se všemi těmito problémy a že vás, jak říkáte, ani nekontaktovali.

Když říkáte bonusové platby, myslíte tím, že některé bonusy ale nebyly připsány?

A taky, proč byly vklady odmítnuty? To je fakt divné. 🤔

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.