Ale co já, můžete mi prosím říct? Provedl jsem vklad kryptoměny a také se snažím o výběr. A teď je to odmítnuto? Jsem teď trochu zmatený... 

But what about me can you tell me please? I made a crypto deposit and trying withdrawal crypto as well. And nów is declined? I'm a little bit confused right now...

Proč nám nepomůžete s tímto kasinem, které se neunavuje ani neposkytuje podporu, nemá na podporu finanční prostředky ani rozpočet, bude horší platit.
Why don't you help us with this casino that doesn't tire or provide support, it doesn't have the funds or budget for support, it's going to be worse to pay
Por que no ayudas a nosotros con este casino que no cansela ni su soporte atienden no tiene fondo ni presupuesto para soporte peor va ser para pagar
Dobrý den, dobrý večer.
Poslal jsem dokumenty k ověření, ale zatím jsem se neozval. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nepodařilo se mi to, pouze bot. Chtěl bych, aby byl účet ověřen, abych mohl požádat o výběr. Použil jsem roztočení zdarma poskytnutá ve spolupráci s Guru Casino, ale myslím, že jsem splnil všechny požadavky. Můžete mi pomoci?
ID účtu 1245767
Hello, good evening.
I sent the documents for validation, but haven't heard back yet. I tried to contact support, but I couldn't get through, only the bot. I would like to have the account validated to make the withdrawal request. I used the free spins provided in partnership with Guru Casino, but I believe I met all the requirements. Can you help me?
Account id 1245767
Olá, boa noite.
Envie os documentos para a validação mais ainda não tive retorno. Tentei entrar em contato com o suporte, mas não consegui atendimento, somente pelo bot mesmo.. Gostaria de ter a conta validada para fazer a solicitação de saque. Usei as rodadas grátis fornecidas com parceria ao Guru cassino, mas acredito que cumpri todos os requisitos estabelecidos. Poderia me ajudar?
Id da conta 1245767
Nemají rozpočet na boty ani živé chaty a vy si myslíte, že vám zaplatí lépe. Nevkládejte u mě peníze. Nepřijmou můj výběr do 5 dnů.
They don't have a budget for bots or live chats and you think they're going to pay you better. Don't deposit with me. They don't accept my withdrawal within 5 days.
NO TIENEN PRESUPUESTO PARA LOS BOT O CHAT EN VIVO Y PIENSAS QUE TE VAN A PAGAR MEJOR NO DEPOSITES A MI NO ACEPTA MI RETIRO EN 5 DIAS
Není tu žádný chat a nikdo neodpovídá na e-maily. Také jsem dostal roztočení zdarma a mohl jsem s nimi vyhrát 10 €. Pak jsem provedl vklad a nemohl jsem získat ani jednu výhru... Toto kasino raději špatně zachází se svými zákazníky, neodpovídá a píše metrové ospravedlnění zde v kasinovém guru... Dokonce za to vyhráli odměnu.
There is no chat here and there are no replies to emails. I also received the free spins and was able to win €10 with them. Then I made a deposit and couldn't land a single win... This casino prefers to mistreat its customers, not respond, and write meters of justification here in the casino guru... They even won a reward for that.
Hier gibt es keinen chat und hier gibt es auch keine Antworten auf E-Mails ich habe auch die Freispiele erhalten und konnte damit 10 € gewinnen habe dann eine Einzahlung getätigt und konnte keinen einzigen Treffer mehr landen... Dieses Casino zieht es vor die Kunden zu misshandeln nicht zu antworten und hier im Casino guru Meter lange Rechtfertigung zu schreiben... Dafür haben sie sogar einen reward gewonnen
Když jsem hledal nové místo k hraní, Casino Guru mi doporučil Roostake Casino.
Jednou jsem investoval 20 eur, prohrál, ok.
O několik dní později byl další vklad také 20 eur.
A štěstí se usmálo, přišlo asi 600 eur. Ještě jsem chvíli hrál a rozhodl se vybrat, co zbylo, abych zkontroloval, jestli budu mít kryptoměny v peněžence stejně rychle jako na sesterských stránkách jako heats, deloro.
Byl nařízen výběr asi 400 eur, stav se zobrazoval „čeká na schválení".
A tak jsem čekal přes 24 hodin a nic se nezměnilo.
Nastolil jsem problém zde, kontaktování zákaznického servisu je nemožné, chat nefunguje a jediné, co lze poslat, je „tiket" s popisem problému.
Odeslal jsem dotaz ohledně mého výběru a po nějaké době se ukázalo, že co?
Můj výběr byl zrušen. Proč? Nevím, protože se mi nikdo ani neobtěžoval sdělit důvod odmítnutí výběru, jelikož jsem vložil v kryptoměnách a chtěl jsem také vybrat na krypto peněženku, takže se mi zdá, že jsem neporušil předpisy. Ověření KYC bylo provedeno před prvním vkladem. Vždycky to dělám. Vždycky se snažím jednat podle pravidel, ale co už... Ne vždycky se někdo bude držet svých vlastních pravidel.
Řeknu jen tohle, do kasina Roostake se nevyplatí vkládat ani zlomený eurocent. Obyčejní podvodníci, když vyhrajete nějaké peníze, vám výběr bez jakýchkoli argumentů a vysvětlení zruší. Zákaznický servis prakticky neexistuje a jediné bonusy, které fungují, jsou bonusy bez vkladu pro nové hráče (mimochodem, samotná sázka je za skutečné peníze). Nechal jsem se zmást, i když jsem doporučení našel na Casino Guru. Myslel jsem si, že tady na podvod nenarazím, ale narazil jsem, i když je to pro hráče velmi ceněný portál.
Je to škoda, protože všechna tato místa, která jsem našel sám, riskovala, že budu podvedena, ale žádné kasino mě nepodvedlo. Roostake Casino je vlastně první doporučení od Casino Guru, které jsem využil. Bohužel jsem byl prostě podveden. Můj názor už byl vytvořen a nehodlám ho skrývat, je lepší varovat ostatní, protože já jsem přišel jen o 40 eur a čas a někdo jiný by mohl přijít o mnohem víc. Prostě jsem přišel o svou výhru, protože s těmito zloději už nechci mít nic společného, a protože Casino Guru se k tomuto tématu ani nehodlá vyjadřovat, vše mluví samo za sebe.
S pozdravem, Sebastiane.
VYROBENO V POLSKU
In search of a new place to play, Casino Guru showed me a recommendation for Roostake Casino.
I invested 20 euros once, lost, ok.
A few days later the next deposit was also 20 euros.
And luck smiled, about 600 euros came in. I played for a while longer and decided to withdraw what was left, to check if I would have crypto in my wallet as quickly as on the sister sites like heats, deloro.
A withdrawal of about 400 euros was ordered, the status appeared "waiting for approval".
And so I waited for over 24 hours and nothing changed.
I raised the issue here, trying to contact customer service is impossible, the chat does not work and the only thing that can be sent is a 'ticket' with describing the problem.
I sent a query about my withdrawal and after some time it turns out that what?
My withdrawal was canceled. Why? I don't know because no one even bothered to inform me what the reason for the withdrawal rejection was since I deposited in crypto and also wanted to withdraw on a crypto wallet, so it seems to me that I didn't break the regulations. KYC verification done before I deposited my first deposit. I always do that. I always try to act according to the rules, but oh well... Not always someone will stick to their own rules.
I'll just say this, Roostake Casino is not worth depositing even a broken eurocent. Ordinary scammers, when you win some money, will cancel your withdrawal without any arguments or explanations. Customer service is practically non-existent and the only bonuses that are working are the no-deposit bonus for a new player (by the way, the wager itself is for real funds). I was fooled despite the fact that I found the recommendation on Casino Guru. I thought I wouldn't come across a scam here, but I did, despite the fact that it is a very valued portal for players.
It's a shame because all these places that I found on my own, risking being cheated, but no casino has cheated me. Roostake Casino is actually the first recommendation from Casino Guru that I used. Unfortunately, I was simply cheated. My opinion has already been made, and I do not intend to hide it, it is better to warn others because I only lost 40 euros and time, and someone else could lose much more. I simply lost my winnings because I do not want to have anything to do with these thieves anymore, and since Casino Guru does not intend to even speak on this subject, everything speaks for itself.
Regards, Sebastian.
MADE IN POLAND
Proč nám nepomůžete s tímto kasinem, které se neunavuje ani neposkytuje podporu, nemá na podporu finanční prostředky ani rozpočet, bude horší platit.
Why don't you help us with this casino that doesn't tire or provide support, it doesn't have the funds or budget for support, it's going to be worse to pay
Por que no ayudas a nosotros con este casino que no cansela ni su soporte atienden no tiene fondo ni presupuesto para soporte peor va ser para pagar
Věřím, že zástupce kasina výše vysvětlil situaci s vaším výběrem, ale pokud máte pocit, že potřebujete naši pomoc, neváhejte podat stížnost zde .
I believe that the casino representative explained the situation with your withdrawal above, but if you feel that you need our help, surely don't hesitate to file a complaint here.
Dobrý den, dobrý večer.
Poslal jsem dokumenty k ověření, ale zatím jsem se neozval. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nepodařilo se mi to, pouze bot. Chtěl bych, aby byl účet ověřen, abych mohl požádat o výběr. Použil jsem roztočení zdarma poskytnutá ve spolupráci s Guru Casino, ale myslím, že jsem splnil všechny požadavky. Můžete mi pomoci?
ID účtu 1245767
Hello, good evening.
I sent the documents for validation, but haven't heard back yet. I tried to contact support, but I couldn't get through, only the bot. I would like to have the account validated to make the withdrawal request. I used the free spins provided in partnership with Guru Casino, but I believe I met all the requirements. Can you help me?
Account id 1245767
Olá, boa noite.
Envie os documentos para a validação mais ainda não tive retorno. Tentei entrar em contato com o suporte, mas não consegui atendimento, somente pelo bot mesmo.. Gostaria de ter a conta validada para fazer a solicitação de saque. Usei as rodadas grátis fornecidas com parceria ao Guru cassino, mas acredito que cumpri todos os requisitos estabelecidos. Poderia me ajudar?
Id da conta 1245767
Náš tým pro vyřizování stížností váš případ brzy prošetří a bude vás informovat o dalším postupu.
Pokud bude nějaká aktualizace, dejte nám prosím vědět.
Our complaint team will shortly review your case and inform you about the next steps.
If there is any update, let us know, please.
Zástupce kasina vám situaci výše docela dobře vysvětlil.
V případě, že byste ale potřebovali naši pomoc, podejte prosím stížnost a doufejme, že vám budeme moci pomoci stejně jako dříve.
The casino representative has explained the situation to you above pretty well.
In case, though, you need our help, please file a complaint, and hopefully we will be able to help as we did before.
Když jsem hledal nové místo k hraní, Casino Guru mi doporučil Roostake Casino.
Jednou jsem investoval 20 eur, prohrál, ok.
O několik dní později byl další vklad také 20 eur.
A štěstí se usmálo, přišlo asi 600 eur. Ještě jsem chvíli hrál a rozhodl se vybrat, co zbylo, abych zkontroloval, jestli budu mít kryptoměny v peněžence stejně rychle jako na sesterských stránkách jako heats, deloro.
Byl nařízen výběr asi 400 eur, stav se zobrazoval „čeká na schválení".
A tak jsem čekal přes 24 hodin a nic se nezměnilo.
Nastolil jsem problém zde, kontaktování zákaznického servisu je nemožné, chat nefunguje a jediné, co lze poslat, je „tiket" s popisem problému.
Odeslal jsem dotaz ohledně mého výběru a po nějaké době se ukázalo, že co?
Můj výběr byl zrušen. Proč? Nevím, protože se mi nikdo ani neobtěžoval sdělit důvod odmítnutí výběru, jelikož jsem vložil v kryptoměnách a chtěl jsem také vybrat na krypto peněženku, takže se mi zdá, že jsem neporušil předpisy. Ověření KYC bylo provedeno před prvním vkladem. Vždycky to dělám. Vždycky se snažím jednat podle pravidel, ale co už... Ne vždycky se někdo bude držet svých vlastních pravidel.
Řeknu jen tohle, do kasina Roostake se nevyplatí vkládat ani zlomený eurocent. Obyčejní podvodníci, když vyhrajete nějaké peníze, vám výběr bez jakýchkoli argumentů a vysvětlení zruší. Zákaznický servis prakticky neexistuje a jediné bonusy, které fungují, jsou bonusy bez vkladu pro nové hráče (mimochodem, samotná sázka je za skutečné peníze). Nechal jsem se zmást, i když jsem doporučení našel na Casino Guru. Myslel jsem si, že tady na podvod nenarazím, ale narazil jsem, i když je to pro hráče velmi ceněný portál.
Je to škoda, protože všechna tato místa, která jsem našel sám, riskovala, že budu podvedena, ale žádné kasino mě nepodvedlo. Roostake Casino je vlastně první doporučení od Casino Guru, které jsem využil. Bohužel jsem byl prostě podveden. Můj názor už byl vytvořen a nehodlám ho skrývat, je lepší varovat ostatní, protože já jsem přišel jen o 40 eur a čas a někdo jiný by mohl přijít o mnohem víc. Prostě jsem přišel o svou výhru, protože s těmito zloději už nechci mít nic společného, a protože Casino Guru se k tomuto tématu ani nehodlá vyjadřovat, vše mluví samo za sebe.
S pozdravem, Sebastiane.
VYROBENO V POLSKU
In search of a new place to play, Casino Guru showed me a recommendation for Roostake Casino.
I invested 20 euros once, lost, ok.
A few days later the next deposit was also 20 euros.
And luck smiled, about 600 euros came in. I played for a while longer and decided to withdraw what was left, to check if I would have crypto in my wallet as quickly as on the sister sites like heats, deloro.
A withdrawal of about 400 euros was ordered, the status appeared "waiting for approval".
And so I waited for over 24 hours and nothing changed.
I raised the issue here, trying to contact customer service is impossible, the chat does not work and the only thing that can be sent is a 'ticket' with describing the problem.
I sent a query about my withdrawal and after some time it turns out that what?
My withdrawal was canceled. Why? I don't know because no one even bothered to inform me what the reason for the withdrawal rejection was since I deposited in crypto and also wanted to withdraw on a crypto wallet, so it seems to me that I didn't break the regulations. KYC verification done before I deposited my first deposit. I always do that. I always try to act according to the rules, but oh well... Not always someone will stick to their own rules.
I'll just say this, Roostake Casino is not worth depositing even a broken eurocent. Ordinary scammers, when you win some money, will cancel your withdrawal without any arguments or explanations. Customer service is practically non-existent and the only bonuses that are working are the no-deposit bonus for a new player (by the way, the wager itself is for real funds). I was fooled despite the fact that I found the recommendation on Casino Guru. I thought I wouldn't come across a scam here, but I did, despite the fact that it is a very valued portal for players.
It's a shame because all these places that I found on my own, risking being cheated, but no casino has cheated me. Roostake Casino is actually the first recommendation from Casino Guru that I used. Unfortunately, I was simply cheated. My opinion has already been made, and I do not intend to hide it, it is better to warn others because I only lost 40 euros and time, and someone else could lose much more. I simply lost my winnings because I do not want to have anything to do with these thieves anymore, and since Casino Guru does not intend to even speak on this subject, everything speaks for itself.
Regards, Sebastian.
MADE IN POLAND
Je mi líto, že kasino se vaším případem dosud nezabývalo. Podejte prosím stížnost zde a náš tým jistě udělá vše pro to, aby situaci prošetřil.
I'm sorry that your case was not addressed yet by the casino. Please file a complaint here, and our team will surely do everything possible to investigate the situation.
Buďte opatrní, když sem přijdete!!! Rozdělují peníze do různých zemí (praní špinavých peněz) 2. V souvislosti s Heats a kasinem Deloro došlo k opakovaným pokusům o debetování mé kreditní karty!!! ze strany Walmart America a dalších společností v Americe a Bulharsku, což bylo identifikováno jako podvod. Mohu to říct s jistotou, protože se to stalo poprvé, když jsem hrál v kasinu Deloro a zablokoval jsem si kreditní kartu. Poté jsem dočasně použil virtuální kreditní kartu a používal jsem ji výhradně v kasinu Deloro, načež došlo k dalším pokusům o podvod. Tato karta již neexistuje! Poté, co jsem vložil peníze zde v kasinu Deloro, se znovu začali pokoušet o debetování mé kreditní karty, která již neexistuje.
Be careful when you come here!!! They distribute the money to different countries (money laundering) 2. In connection with heats and deloro Casino there have been repeated attempts to debit my credit card!!! from Walmart America and other companies in America and Bulgaria, this has been identified as fraud. I can say this with certainty because this happened for the first time when I was playing at deloro Casino and I blocked my credit card. I then temporarily used a virtual credit card and used it exclusively at deloro, after which there were further fraud attempts. This card no longer exists! After I deposited here at roobet Casino they started again with attempts to debit my credit card, which no longer exists.
Seit hier Vorsichtig!!! Die verteilen das Geld in verschiedene Länder (Geldwäsche) 2. Im Zusammenhang mit heats und deloro Casino wird hier wiederholt versucht Geld von meiner Kreditkarte abzubuchen!!!von Walmart Amerika und anderen Firmen in Amerika und Bulgarien, wurde als Betrug identifiziert. Ich kann das mit Bestimmtheit sagen, da ich zu der Zeit als ich bei deloro Casino gespielt habe diesen Fall das erste Mal hatte und meine Kreditkarte gesperrt habe. Habe dann übergangsweise eine virtuelle Kreditkarte benutzt und die habe ich ausschließlich im deloro verwendet, danach kamen weitere Betrugsversuche.Diese Karte gibt es nicht mehr! Nachdem ich hier bei roobet Casino eingezahlt habe geht das schon wieder los mit versuchen ged von meiner bereits nicht mehr existierenden Kreditkarte abzubuchen.
Je škoda, že kasino už týden přestalo vyplácet, neumožňuje mi vybrat žádný zisk, ani 50 dolarů, a podpora je nápadná svou absencí.
It's unfortunate that the casino has stopped paying for a week now, it doesn't allow me to withdraw any profit, not even $50, and support is conspicuous by its absence.
lamentable desde una semana ya el casino dejo de pagar, no deja sacar ni ganancia ni siquiera 50 dolares y el soporte brilla por su ausencia
Takže chápu, že chat ti nic nepíše a s výběrem se taky nic neděje, že? Zkoušel jsi jim poslat email? Potřebovalo od tebe kasino něco, myslím tím dokumenty, nebo ne?
Řekli nějaký konkrétní důvod, proč neposílají peníze?
So I understand that chat doesn't write anything to you and nothing happens with the withdrawal either, yes? Did you try to send them an email? Did the casino need anything from you, I mean documents or not?
Did they say any specific reason why they don't send money?
Je to opravdu škoda. Je to už více než deset dní, co jsem odeslal dokumenty k ověření, a stále se mi neozvala. Vypadá to, že si nebudu moci vybrat svou výhru.
It really is a shame. It's been more than ten days since I sent the documents for verification and I haven't heard anything back. It looks like I won't be able to withdraw my winnings.
Realmente e uma pena mesmo. Ja faz mais de dez dias que enviei os documentos para a verificacão e não tive nenhum retorno. Pelo visto, não vou conseguir sacar os ganhos que tive.
Nic neříkají, jen platbu odmítají, nedostal jsem žádnou odpověď ani e-mailem, ani na webových stránkách.
They don't say anything, they just reject the payment, I have no response either by email or website.
No dicen nada solo rechazan el pago, no tengo respuesta ni por correo ni página.
Takže chápu, že chat ti nic nepíše a s výběrem se taky nic neděje, že? Zkoušel jsi jim poslat email? Potřebovalo od tebe kasino něco, myslím tím dokumenty, nebo ne?
Řekli nějaký konkrétní důvod, proč neposílají peníze?
So I understand that chat doesn't write anything to you and nothing happens with the withdrawal either, yes? Did you try to send them an email? Did the casino need anything from you, I mean documents or not?
Did they say any specific reason why they don't send money?
Jejich chat nefunguje. Všechny formy kontaktu jsou neúčinné, jediné, co v tomto kasinu funguje dobře, je VKLAD a nic jiného. Myslím, že zde je dostatek důkazů, že Roostake Casino je PODVOD. Kromě toho, týme Casino Guru, možná byste mohli přispět pár dolarů a provést vklad? Zkuste štěstí a pokud uspějete, sami uvidíte, jak tam vypadá VÝBĚR VÝHR, místo abyste kladli otázky, na které již bylo odpovězeno, a poskytli názory. Nechci být zlomyslný, jen mám dojem, že se toto téma najednou stalo nepříjemným a nepoctivá kasina stále existují a mezi místními komunitami.
Jsem velmi zvědavý, co teď bude mít Roostake Casino na svou obranu?
Určitě tam něco řeknou, pravděpodobně obviní hráče z porušení pravidel a to je vše.
A budou se chlubit třeba dalším oceněním Kasino roku nebo něčím podobným?
A tohle je jen můj názor, protože jsem jen obyčejný, osamocený, náhodný hráč, snažím se být ke všem férový a to, co jsem popsal a jak se ke mně Roostake Casino chovalo, je bohužel PRAVDA.
Také nedoporučuji vkládat peníze do kasina Roostake, protože je INSOLVENTNÍ a jedná se jednoduše o PODVOD.
S pozdravem, Sebastiane
VYROBENO V POLSKU
Their chat doesn't work. All forms of contact are ineffective, the only thing that works well in this casino is DEPOSIT, and nothing else. I think there is enough evidence here that Roostake Casino is a FRAUD. Besides, Casino Guru team, maybe you could chip in a few dollars and make a deposit? Try your luck and if you succeed, you will see for yourself what WITHDRAWAL OF WINNINGS looks like there, instead of asking questions that have already been answered and opinions given. I don't mean to be malicious, I just get the impression that the topic has suddenly become uncomfortable, and dishonest casinos still exist and among the local communities here.
I'm very curious what Roostake Casino will have to say in its defense now?
They will certainly say something there, they will probably accuse the players of breaking the rules and that's all.
And will they boast about maybe another casino of the year award or something like that?
And this is my opinion only, because I am just a regular, single, random, player, I try to be fair to everyone and what I have described, and how Roostake Casino treated me, is unfortunately TRUE.
I also advise against depositing money into Roostake Casino because they are INSOLVENT and it is simply a SCAM.
Best regards, Sebastian
MADE IN POLAND
Ich czat nie działa. Wszystkie formy kontaktu są bezskuteczne, jedyne co działa dobrze w tym kasynie to WPŁATA DEPOZYTU, i nic więcej. Wydaje mi się że jest tutaj wystarczająca ilość dowodów na to że Roostake Casino jest OSZUSTWEM. Zresztą, drużyna Casino Guru, może się zrzucicie po kilka dolarów i na depozyt? Spróbujcie szczęścia a jak wam się uda to zobaczycie na własnej skórze jak wygląda tam WYPŁATA WYGRANEJ, zamiast zadawać pytania na które już są udzielone wyczerpujące odpowiedzi i opinie. Nie chodzi mi o to żeby być złosliwym, tylko odnoszę wrażenie ze temat nagle stał się niewygodny, a nieuczciwe kasyna nadal są i to wsrod tutejszych społeczności tutaj.
Jestem bardzo ciekawy co teraz na swoją obronę będzie miało Roostake Casino?
Napewno coś tam się wypowiedzą, zapewne zarzucą graczom łamanie regulaminu i tyle w temacie.
A no i pochwalą się na może jakaś kolejną nagrodą kasyna roku lub coś takiego?
I to jest moja wyłączna opinia, ponieważ jestem zwykłym, pojedynczym, przypadkowym,graczem, staram się być uczciwym wobec wszystkich i to co opisałem, oraz to jak mnie potraktowało Roostake Casino, jest niestety PRAWDZIWE.
Także ODRADZAM wpłacania pieniędzy na Roostake Casino, ponieważ są NIEWYPŁACALNI i jest to zwykłe OSZUSTWO.
Pozdrawiam, Sebastian
MADE IN POLAND
Problém je v jejich podpoře, protože si nemůžeme pokaždé stěžovat na Casino Guru, aby mohli odpovědět. Nefunguje ani e-mail, ani chat na stránce, potřebujeme řešení.
The problem here is their support since we cannot be complaining to Casino Guru every time so they can respond, neither the email nor the chat on the page work, we need a solution to all this
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.