DomůFórumKasinaRoobet Casino - všeobecná diskuze

Roobet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

31 736 zobrazení 120 odpovědí |
před 3 roky
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ano, chápu, jaký je váš problém, ale jak jste řekl, affiliate dohody nejsou něco, co jsme schopni posoudit a je mi líto, ale nemůžeme vám s tím pomoci.

Každopádně ten odkaz, co jsem ti poslal, by ti mohl pomoci. Zkuste se tam podívat a třeba dostanete nějakou pomoc nebo alespoň nápad, co byste mohli udělat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Napsal jsem s nimi svůj problém, ale nikdo nereaguje. Myslím, že toto je konec kasina Roobet a nikdo ho nemá jak kontaktovat.

Opravdu se od nich snažím dostat své provize. Nějaké nápady?

Automaticky přeloženo:
mmishoo2
před 8 měsíci

Pokud by vám nikdo nemohl pomoci na fóru, které jsem doporučil, nevím, co jiného bych dělal.

Možná, že pokud jste měli nějakou dohodu, můžete kontaktovat nebo se na to zeptat nějakého právníka.

To je vše, co mě zatím napadá. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, chtěl by jsem se zeptat proč mi v cesku nefunguje casino roobet vždy když se snažím stránku otevřít tak mi to píše že moje připojení není bezpečné.

michaelgrey040501
před 6 měsíci

Hmm, skusal som to cez nasu review dostat sa do kasina a tiez som sa tam nedostal. Ked som ale napisal roobet.com nemal som ziadny problem a hned mi to nacitalo.

Co sa konkretne ukazuje tebe vedel by si mi to ukazat?

před 5 měsíci

Velmi negativní zkušenost s Roobetem – Pozor!

Jsem uživatelem Roobetu od roku 2021 a VIP už asi rok, ale moje nedávná zkušenost byla opravdu zklamáním a nespravedlivou.

Zaprvé, poloměsíční bonus, který jsem měl dostat 15. dne v měsíci, nikdy nedorazil. Nashromáždil jsem čisté ztráty ve výši přibližně 15 000 eur, takže jsem se kvalifikoval na nejvyšší bonusovou úroveň, což mi potvrdil i můj VIP manažer.

Den před plánovaným datem však Roobet zpětně bez jakéhokoli upozornění změnil podmínky pro bonus, takže jeho získání bylo téměř nemožné. Několikrát jsem se snažil kontaktovat svého VIP manažera, ale nedostal jsem žádnou odpověď.

Situace se zhoršila, protože týden předtím už udělali totéž s pátečním bonusem Roospin, přičemž zpětně na poslední chvíli změnili požadavky a způsobili mi ztrátu bonusu, na který jsem se kvalifikoval.

Když jsem požádal o vysvětlení prostřednictvím svého právního týmu, místo odpovědí mi zablokovali účet a obvinili mě z „negativního chování" na základě údajné hrozby, která se nikdy nestala.

Nejenže jsem přišel o svůj účet, ale také o všechny VIP výhody, získané bonusy a zůstatek na účtu, a to i přesto, že jsem celkem vsadil přes 3 miliony eur.

Toto chování považuji za nespravedlivé a netransparentní, zejména u platformy, která tvrdí, že je regulovaná. Důrazně doporučuji opatrnost každému, kdo zvažuje hraní na Roobetu.

Pokud nepočítáme psychické škody způsobené stresem a nervozitou z toho, co udělali, nespravedlivě mi vzali nejméně 10 tisíc eur.

Automaticky přeloženo:
RobFord
před 5 měsíci

Je mi líto vaší zkušenosti v tomto kasinu.

Bohužel s bonusy nemůžeme moc dělat, protože je pouze na každém kasinu, jaký druh bonusu dá, komu a kdy.

Samozřejmě chápu, co tím myslíš ohledně těchto bonusů, a je naprosto pochopitelné, že jsi zklamaný.

Řekněte nám ale více o zbývajícím zůstatku v tomto kasinu. Proč by ho zabavili? Jaký byl k tomu důvod?

Náš tým pro vyřizování stížností tuto záležitost jistě prošetří a doufejme, že vám budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milý Romi,

Rád bych poskytl další podrobnosti ohledně mé stížnosti na kasino Roobet.

Roobet se rozhodl neudělit mi bonus v polovině měsíce k 15. dni v měsíci, na který jsem již měl nárok, bez jakéhokoli vysvětlení a bez zohlednění toho, že jsem VIP uživatelem od roku 2021. Rád bych zdůraznil, že bonus zahrnoval zakoupení bonusového kola ve výherním automatu Pragmatic v hodnotě 1 500 € a vše bylo jasně uvedeno v oficiálních podmínkách kasina.

Na snímku obrazovky, který jsem dříve poskytl, je datum jasně viditelné a ukazuje, že podmínky platné v době aktivace potvrdily můj nárok na bonus.


file (klikněte) file (důvod zablokování)

Domnívám se, že chování kasina nebylo ani transparentní, ani uctivé, zejména vůči věrnému a dlouholetému VIP zákazníkovi. Žádám vás o podporu při prosazování mých práv a zajištění spravedlivého zacházení.

Dále bych vás rád informoval, že můj mezinárodní právní tým již byl pověřen přezkoumáním této záležitosti, včetně platných předpisů a dodržování smluvních podmínek ze strany kasina.

Zejména chápu, že si kasino může vyhradit právo na změnu svých podmínek, ale takové změny nemohou mít zpětnou platnost a musí respektovat zásadu dobré víry ve smluvních vztazích. Podle licenčních požadavků na elektronické hraní na Curaçao musí provozovatelé podnikat spravedlivým, transparentním a poctivým způsobem. Licence výslovně vyžaduje, aby provozovatel dodržoval všechny podmínky sdělené hráči v době propagace nebo aktivace bonusu. Svévolné odmítnutí již získaných bonusů nebo uzavření účtů se zůstatky skutečných peněz a čekajícími bonusy bez platných důvodů nebo řádné komunikace představuje porušení těchto licenčních povinností. Takové jednání může porušovat licenční smlouvu na elektronické hraní na Curaçao, která provozovatelům ukládá povinnost spravedlivého zacházení s hráči a poskytování jasných a opodstatněných důvodů pro jakákoli omezení nebo uzavření účtů – zásadu uznanou v mnoha mezinárodních jurisdikcích i podle práva EU na ochranu spotřebitele. Odepření již získaného bonusu by navíc mohlo potenciálně představovat nekalou nebo klamavou obchodní praktiku podle směrnice 2005/29/ES nebo podle místních zákonů platných pro licenční rámec kasina.

Dále bych rád zdůraznil, že Roobet mi trvale uzavřel účet, který měl skutečnou hodnotu, bez poskytnutí jakéhokoli platného nebo konkrétního vysvětlení. V době uzavření účet obsahoval zůstatek skutečných peněz a také kvalifikované bonusy, které si můžete nárokovat, včetně:

Měsíční odměny

Denní odměny

Týdenní odměny

Cashback v pondělí

Další propagační bonusy, na které jsem již měl/a nárok

Bez započítání bonusů se bavíme o minimálně 6 000 eurech.

Uzavření navíc způsobilo další škody, protože postihlo dlouholetého uživatele, který hrál poctivě od roku 2021 a který si VIP privilegia vysloužil důslednou a loajální aktivitou. Absence věrohodného odůvodnění pro takový krok vyvolává vážné obavy.

Mým cílem zůstává mírové a transparentní řešení, ale domnívám se, že je důležité chránit své zájmy všemi vhodnými kanály, pokud to bude nutné.

Jsem vám k dispozici, abych vám poskytl veškeré potřebné doplňující dokumenty nebo vysvětlení.

S pozdravem,

RS

Upraveno
Automaticky přeloženo:
RobFord
před 5 měsíci

Je samozřejmě zcela pochopitelné, že s tímto kasinem nyní nejste spokojeni, a náš tým udělá vše pro to, abyste se dostali k vašemu skutečnému zůstatku.

Vaší stížností se budeme zabývat a budeme držet palce pro co nejrychlejší vyřešení. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je samozřejmě zcela pochopitelné, že s tímto kasinem nyní nejste spokojeni, a náš tým udělá vše pro to, abyste se dostali k vašemu skutečnému zůstatku.

Vaší stížností se budeme zabývat a budeme držet palce pro co nejrychlejší vyřešení. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Romi

Myslím, že problém RobForda je velmi podobný mému. Roobet Casino mi bez zjevného důvodu zavřelo účet a také mi zabránilo v přijímání partnerských peněz. Jsem jen normální hráč Roobet s normálním účtem Roobet, což znamená, že mezi námi nejsou žádné smlouvy. Můj účet je jako u všech ostatních! Byl jsem VIP hráč a také jsem měl nejvyšší bonusovou úroveň a čekal jsem, až od nich obdržím bonusové peníze, než mi byl účet bezdůvodně uzavřen.

Navíc jsem v kasinu Roobet vsadil přes 4 miliony dolarů.

Ale nakonec mi účet zablokovali a CasinoGuru mi odmítlo pomoci.

Ale teď chci, abyste mi pomohli získat peníze a zablokovaný účet od Roobetu, protože jsem viděl problém s členem RobFordem a myslím, že jsme na tom stejně.


Kasino Roobet v poslední době začalo šíleně rychle uzavírat účty a viděl jsem na ně mnoho stížností. Také jsem si najal právníka, aby podal žalobu na kasino Roobet na Curaçau.

Protože Roobet Casino je nespravedlivé a nedává vám vaše práva.

Bez jasného důvodu mi zavřeli účet. Pro vaši informaci, na partnerském účtu jsem měl asi 10 000 dolarů a bonusy v hodnotě přibližně 2 000 dolarů. Jsem u nich od roku 2021 a nakonec mi účet zavřeli.

Prosím, pomozte mi získat od nich peníze zpět.

Také vás žádám, abyste všechny varovali před Roobet Casino, protože se v poslední době stalo nefér v jednání s hráči.



S pozdravem,

MG

Automaticky přeloženo:
mmishoo2
před 5 měsíci

Ahoj, no, podle toho, co jsem četl od druhého hráče, máš podobnou situaci, ale ne stejnou. Říkáš, že jsi měl běžný účet a dodáváš, že jsi měl dostat partnerské peníze. To není normální a musel jsi mít s kasinem nějakou dohodu. Opět, na začátku říkáš, že máš běžný účet, a na konci svého příspěvku zmiňuješ, že máš partnerský účet.

Takže vám bylo dříve, když jste měl aktivní stížnost, jasně vysvětleno, že vám s takovými obchody nemůžeme pomoci. Také, pokud jste měl normální účet, Veronika napsala, že na něm není aktivní zůstatek, takže kasino by vám mohlo účet zavřít.

Takže z naší strany pomoc nebude možná, pokud se jedná o totéž, a raději budu jednat s právníkem, jak jste oznámil/a.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Četl jsem tvůj příspěvek. Také jsem chtěl založit nové vlákno proti Roobetu, ale Casino Guru ho odmítlo a odmítlo zveřejnit i to moje.

Naštěstí mám důkazy a pořídil jsem všechny videozáznamy a je vidět, že je to podvod.

Přišel jsem o téměř 7 000 eur a rád bych je získal zpět.

Poslal jsem Roobetovi e-mail s odkazem na YouTube (nezveřejňovat).

Čekám na její reakci.


Chci získat financování soudního sporu - ale je tu LEŽ!


https://easyclaims.at/roobet-geld-zurueck/


Použil jsem to na ně a zdá se, že to nepomohlo.

Jejich reklama byla lež.


Máte nějaké tipy, jak bychom měli stisknout Rootbet?

Je mi to obzvlášť líto, protože ten druhý přišel o miliony eur nebo dolarů (zármutek)

A doufám, že se nám podaří proti Roobetu spolupracovat. Můžeme nějak podat hromadnou žalobu na Roobet? Co si o tom myslíte? Budeme mít menší šanci dostat své peníze zpět?


Všechna láska a světlo s tebou

Automaticky přeloženo:
Gordy
před 5 měsíci

Zkuste prosím příště použít tlačítko „odpovědět", aby se o tom dozvěděl člověk, kterému píšete, a aby všichni věděli, komu chcete svůj příspěvek adresovat.

Vaše stížnosti bohužel nebyly zveřejněny, protože se ve skutečnosti týkaly skutečnosti, že jste prohráli. V takové situaci toho moc nenaděláme, víte?

Pokud máte pocit, že s hrou v online kasinu je něco v nepořádku, nejlepším způsobem, jak to vyřešit, je kontaktovat poskytovatele dané hry a licenční orgán kasina.

Doufám, že ti všechno dobře dopadne. 🍀

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Napsal jsem poskytovateli, ale neodpověděli. Je jim to jedno. Proto jsem tady.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Jen mě mrzí, že navzdory všem důkazům, které jsem předložil, Roobet reagoval popíráním faktů, hanobením mé osobnosti a nepravdivými a nepravdivými tvrzeními.

Snímky obrazovky a e-maily jsem poslal vašemu právníkovi.

Doufám, že zůstanete nestranný a přezkoumáte důkazy bez jakékoli zaujatosti vůči svému klientovi.

Upřímně se stydím, že se ke mně může chovat web, jehož jsem věrným klientem od roku 2021 a na kterém jsem vydělal miliony, podvádět mě, urážet mě a vnucovat ostatním lži o mně.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mimochodem, s těmito lidmi jsem se osobně setkal na VIP akci, na kterou jsem byl pozván před měsíci. Ještě vtipnější je, že mohli napsat, že se mým chováním cítili obtěžováni, když z mé schránky je jasné, že na mé žádosti o vysvětlení nikdy nereagovali a že se nejednalo o obtěžování.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Napsal jsem poskytovateli, ale neodpověděli. Je jim to jedno. Proto jsem tady.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je škoda, vážně.

Bohužel s tím moc dělat nemůžeme, víte. 🤷‍♀️ Je to mimo naše kontroly.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Teď říkáš: To není v našich rukou. Dřív jsi psát nemusel.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jen mě mrzí, že navzdory všem důkazům, které jsem předložil, Roobet reagoval popíráním faktů, hanobením mé osobnosti a nepravdivými a nepravdivými tvrzeními.

Snímky obrazovky a e-maily jsem poslal vašemu právníkovi.

Doufám, že zůstanete nestranný a přezkoumáte důkazy bez jakékoli zaujatosti vůči svému klientovi.

Upřímně se stydím, že se ke mně může chovat web, jehož jsem věrným klientem od roku 2021 a na kterém jsem vydělal miliony, podvádět mě, urážet mě a vnucovat ostatním lži o mně.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím, že Peter, váš řešitel stížností , na vašem případu pracuje a vše bude důkladně prošetřeno.

Co mě ale vlastně zaujalo, je to, že kasino uvádí, že jste na účtu neměli žádný zůstatek, když byl uzavřen. Je to tak, prosím? 🤔

A také, chápu správně, že jste si pro svůj případ najal i právníka?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Bohužel mnoho právníků můj případ zamítá. Před zahájením řízení požadují finanční ztrátu ve výši nejméně 15 000 eur a oficiální zprávu. Vzhledem k tomu, že moje ztráta není tak vysoká a nejsem ochoten investovat až 15 000 eur jen do právníka, hledám jiné způsoby, jak svůj problém vyřešit.

Mám spoustu videozáznamů, které bohužel jasně ukazují podvod. Mohl bych je zveřejnit na YouTube, abych varoval ostatní, aby se nezapojovali do Roobetu a neměli tak vysoká očekávání. Video jsem ale zatím nezveřejnil.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Dobré ráno, Romi,

Potvrzuji, že mi v současné době pomáhá právní tým; proto čekáme na vaši formální odpověď, abychom mohli zhodnotit, jak dále postupovat.

Rád bych upozornil, že v době uzavření mého účtu byl na účtu zůstatek, což je v rozporu s tím, co uvedl váš tým „RISK". Navíc byly v trezoru k dispozici i finanční prostředky, které nebyly nijak zohledněny.

Také bych rád zdůraznil, že jsem měl, stejně jako u všech aktivních účtů, obdržet pondělní cashback ve výši 15 % čisté ztráty z předchozího týdne. Byl jsem informován, že na tento bonus nemám nárok, protože účet byl zablokován, ale k zablokování došlo odpoledne 16., zatímco bonusy za 15. a 16. již měly být připsány.

Mluvíme o značných částkách, vzhledem k objemu her v předchozím měsíci a celkové čisté ztrátě přibližně 15 000 EUR. K tomu je třeba připočítat poškození pověsti, jelikož jsem byl označen za „znepokojivého a obtěžujícího" jedince bez možnosti reagovat, a také finanční škodu způsobenou okamžitým a neoprávněným uzavřením účtu, aniž bych měl možnost se vysvětlit.

To vše se jeví jako úmyslné jednání s cílem vyhnout se platbě oprávněně dlužných finančních prostředků. Dodávám také, že vaše jednání zřejmě porušuje některá ustanovení samotné licence, pod níž působíte, a odkazujete se na podmínky, které jsem přijal v roce 2021 a které se velmi liší od těch současných – často aktualizovaných, a to i zpětně – bez jakéhokoli jasného předchozího upozornění nebo sdělení uživateli.

Kdyby existovala byť jen minimální právní odbornost, bylo by jasné, že takové jednostranné a neoznámené změny musí být považovány za neplatné a právně neplatné.

Váš Petr má příležitost udělat správnou věc. Doufám, že ji využije.

S pozdravem, PS. Pokud se Roobet rozhodne udržet si svou pozici, budu muset určitě pokračovat se svým právním týmem a garantuji vám, že čísla budou mnohem vyšší jak pro mě, tak pro ně.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.