FórumKasinaRoobet Casino - všeobecná diskuze

Roobet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Anonymized199
|
13544 zobrazení 59 odpovědí |
|
12 3
jyc9fnmdqj
před 5 měsíci

Mohli byste o tom prosím informovat náš reklamační tým a položit otázku ve vláknu vaší stížnosti, aby vám s tím mohl pomoci?

Dejte nám vědět o výsledku, rádi bychom o něm věděli vše.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Určitě jsem zažil největší nespravedlnost ze stránky, která mi zničila život a tady je důkaz. 27. dubna jsem požádal o vyloučení ze sekce kasina. Pokračoval jsem v sázení na sport jen kvůli prohrám a řekli mi, že to není k dispozici. Poté jsem požádal o nastavení malých limitů ztrát , abych se vyhnul dalším ztrátám, ale žádost byla zamítnuta. Požádal jsem také o nastavení limitů vkladu , což opět nebylo k dispozici. Bohužel jsem kvůli tomuto pomalému nedostatku kontroly přišel o všechny své peníze a život. Když jsem se vrátil do komunity kasin GURO, zjistil jsem, že podporuje udržování bezpečného prostředí hazardních her, včetně opatření pro zodpovědné hraní, jako jsou limity vkladů a ztrát, limity sázek a vyloučení. Je alarmující, že když čtu podmínky licencovaného úřadu, Curaçao Gaming Control Board (GCB), v § 8 odst. 3 je uvedeno , že držitel licence musí tyto možnosti poskytnout. Čelil jsem největší nespravedlnosti, která mi zničila život.


file


https://portal.gamingcontrolcuracao.org/page/license-conditions


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

Dobrý den, je mi líto, že jste se dostal do tak nepříjemné situace. Udělal jsi dobrý krok, že jsi také okamžitě podal stížnost a jsem zvědavý, jaký bude konečný výsledek.

Zodpovědné hraní by měla kasina brát vážně a je škoda, že některá to stále ještě neberou. Co vám kasino řeklo jako důvod, proč vám neumožnilo vkládat a limit ztráty? Je něco, proč to kasino nechtělo udělat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Děkuji za reakci, pane Jaro.

Ano, web mi řekl, že nelze použít limity vkladu . Limity ztrát a vyloučení ze sekce Casino . Důkazy jsem poslal ve stížnosti. Stránky s hazardními hrami, které se nestarají o uplatňování podmínek úřadu. Slovní spojení "podpora odpovědného hazardu" je jen psaní. Není to aplikováno v realitě a živém příkladu před vámi, pane. 😥😥

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

A řekli vám přesně, proč nelze limity uplatnit? Přijde mi docela divné, když tu možnost mají a nejde to udělat.

Ale jen pro upřesnění. To, co jste zaslal, jsou všeobecné podmínky licenčního úřadu, ano? Má tedy kasino na webu tyto možnosti nastavení limitu? Zmiňují to jejich smluvní podmínky?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Řekli, že tyto možnosti nemají, pane. Ve stížnosti jsem poslal konverzaci s jejich odpovědí ' bohužel .' Navíc jsou tyto nástroje celosvětově uznávány a dokonce podporovány Casino Guru při poskytování nástrojů na ochranu hráčů. Pouhé prohlášení „můžeme váš účet zcela uzavřít" však neodráží zodpovědnou péči o hráče. Odpovědný hráč by měl sázet v rámci svých možností s ochranou poskytovanou webem. Pokud například ve hře nastavím limit ztráty 500 $ , neztratím 600 $. Předpisy tuto nutnost jasně zdůrazňují. Kvůli této nedbalosti mi stránka způsobila značné ztráty v sekci kasina, pane.

  • Výbor zdůrazňuje, že je třeba zajistit bezpečné prostředí, nástroje pro hazardní hry a nedovolit hráčům vytvářet záporné zůstatky. Několikrát jsem web informoval, že jsem v kasinu prohrál všechny své peníze, ale nic neudělali. Kde je ochrana, pane? Mám další důkazy, které uvedu ve své stížnosti.

file

file

Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

Ano, proto jsem se vás zeptal, zda je na stránkách kasina možnost nastavit limity. Vím, že kasina to vždy nemají a byli byste překvapeni, kolik takových věcí nemá. To, že licence říká, že by to měli mít, neznamená, že to má kasino. Takže řekněme, že proto vám nedali limit.

Požádali jste také kasino o sebevyloučení nebo ne? Myslím, že z toho, co jste jim napsal, by mohlo být podezřelé, že pravděpodobně nemáte své hazardní hry pod kontrolou a pokud byste se pokusili zavřít svůj účet a nic se nestalo, bylo by to docela smutné.

Vše však bude muset vyřešit náš reklamační tým, který je v této oblasti odborníky.

Doufám, že to zvládneme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Pane, opravdu se omlouvám, ale správný termín je 'licenční podmínky'. Stránky s hazardními hrami mají své vlastní podmínky, a pokud je poruší, budou určitě čelit následkům. Stejně tak jsou důležité licenční podmínky. Jak jste zmínil, pokud nejsou závazné, jaký má smysl mít smluvní podmínky? Dále viz odstavec 8, kde je jasně uvedeno, že je použito slovo „musí být vždy uděleno". Hráči musí být dán .

A pokud stránka v jedné ze svých stížností se zákazníky tvrdí, že je ambasadorem zodpovědného hazardu, myslíte si, pane, skutečně je? Podívejte se na nejjednodušší nástroje ochrany hráčů, které neposkytuje. Mám zprávy potvrzující, že jsem požádal(a) o vyloučení ze sekce kasina a pokračoval(a) v sázení pouze na sporty a také jsem je požádal o uplatnění malých limitů sázek a malých limitů vkladů , ale žádný z mých požadavků nebyl splněn. Jaký druh zodpovědného hazardu, pane, tato stránka propaguje? Jsem opravdu v nejhorším stavu a můj život byl zničen, přísahám,

bohužel 😢.

filefilefilefile

stížnosti se zákazníky,


file

Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

Ze snímků obrazovky vidím, že kasino několikrát řeklo, že tuto možnost nemají. To znamená, že v tomto kasinu pravděpodobně nemůžete nastavit limit, i když byste chtěli. Ale navrhli, že by vás mohli vyloučit, tak proč jste to nepřijal, abyste se nedostal do dalších problémů? Neslyšel jsem, že by vás bylo možné omezit v kasinu a nechat sázet jen na sport. Také vám nabídli přestávku, takže mají nějaké nástroje pro zodpovědné hraní a pokusili se vám je navrhnout. Skutečnost, že nemají limit vkladu nebo limit ztráty, nemusí nutně znamenat, že kasino tyto věci nerespektuje. Těchto nástrojů mají omezené množství a proto vám nabídli to, co znali a měli. Alespoň tak to vidím já, ale uvidíme, co bude v reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Děkuji vám, pane, že jste mi věnoval čas a že jste mi odpověděl. Přísahám, děkuji vám, pane Jaro

Takže podle vašeho pohledu, pane, licenční podmínky nejsou důležité a některé části mohou být implementovány. A ignorování jiných nástrojů.

I když je vaše odpověď tvrdá, respektuji vás a odpověď je jednoduchá, pane. Kdybyste se mohli podívat na můj účet, viděli byste důkazy: moje ztráty a problémy jsou v sekci kasina. Pokud se vrátíte ke stížnosti, vážený pane, zjistíte, že jsem odeslal formulář s vysvětlením, že nemohu ovládat své hraní v kasinu, a požádal jsem o zodpovědné vyloučení z něj. Vezměte prosím na vědomí, pane, že jsem poslal stejnou zprávu na Stake a oni mě vyloučili ze sekce kasina, přičemž mi umožnili pokračovat pouze ve sportovním sázení. To dokazuje, že vím, že mám problém pouze s kasinem.

Tady jsou důkazy.

filefile


Poté jsem požádal o roční vyloučení a mám rozhovory, které to potvrzují.


file

Existuje však jasný rozdíl mezi vkladem na webu, který pomáhá hráčům a poskytuje ochranu, a webem, který nemá jiné prostředky ochrany než uzavření celého účtu.


Kromě toho, protože jsem požádal o vyloučení ze sekce kasina, je odpovědností webu nenechat mi k dispozici produkt, ze kterého jsem požádal o vyloučení. A každý, kdo podle studií požaduje vyloučení z něčeho, tak činí kvůli hazardu. problémy.


Psaní jistě vyjadřuje mou situaci. Ale můj stav je špatný a Roobet mi zničil život; jsou zodpovědní, pane.



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Každou minutu čekám na odpověď na svou stížnost a neustále sleduji obrazovku. Celý den trávím kontrolou e-mailu a doufám, že mi přijde upozornění od Casino Guru nebo od oddělení stížností na webu. Moje naděje je získat zpět svá práva. Slova nedokážou vyjádřit mé pocity a těžkou situaci, ve které se nacházím,

bohužel 💔💔 .



file



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

Nechtěl jsem, aby to znělo, jako bych byl drsný nebo zlý, jen říkám, co si myslím a co k tomu cítím.

Začal bych tím, že jsem neřekl ani si nemyslím, že ty pojmy nejsou důležité. Je ale nutné rozlišovat, zda kasino nemá žádné nástroje zodpovědného hazardu nebo je omezené. Kasino je nemusí mít všechny, ale jen některé, takže pokud chcete mít například limit vkladu, ale kasino ho nemůže nastavit, protože tu možnost nemá, ale má další možnosti například uzavření účtu, pak to neznamená, že nepřijímá zodpovědné hraní. Ale chápu, co se snažíš říct a kam tím míříš, a nejlepší by bylo, kdyby kasino mělo těchto nástrojů co nejvíce, aby hráče v maximální možné míře ochránilo.

Co se týče situace ohledně druhého kasina, tak to vidím poprvé, že vás vylučují pouze z kasinové části a sázet můžete jen na sporty. Pokud vám Roobet řekl, že žádná taková možnost neexistuje, tak bohužel jedinou možností je uzavřít účet a hrát v kasinu, kde je to možné.

Takže s vámi určitě sympatizuji a neberu tuto situaci na lehkou váhu, jen se na to snažím podívat z pohledu a faktů, které mi píšete.

Pokud jde o stížnost, časovač vidíte v modrém poli a náš tým má čas na odpověď. Stížností je poměrně dost, proto to někdy trvá déle a Tomáš musí zhodnotit vše potřebné, musíte tomu dát trochu času a být trpělivý.

Věřím, že se k vám dostane.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem


Děkuji vám, sire Garo. Bohužel jste mou situaci plně neposoudil, ale mluvil o ní jen povrchně.

A jak jsem řekl, Casino Guru považuji za platformu pro svobodu a projev.


Zodpovědné a bezpečné hraní znamená chránit hráče a poskytovat bezpečné prostředí. Uzavření účtu neznamená zodpovědné hraní, a to není jen můj názor, ale to, co GambleAware a dokonce Casino Guru říkají ve své sekci „Zodpovědný hráč ". Pokud si například nastavím limit ztráty 500 USD, nemohu prohrát 600 USD, a to je ochrana – umožňuje mi to pokračovat v hazardu bezpečně a zodpovědně. Když si nastavím vkladový limit 300 $, o 400 $ nepřijdu. Když nastavím limit ztráty 200 $, nepřijdu o 250 $. Pokud mě vyloučí z oddílu, který mi dělá problémy, neztratím a nezničím svůj život.

file

Když řeknu, že jsem v kasinu několikrát prohrál všechny své peníze a stránka nedělá nic, ukazuje to lhostejnost k životům hráčů a zaměření pouze na zisk. Navíc jsem je v rozhovoru s podporou informoval, že v únoru zavřu svůj spořicí účet a vrátím se k hazardu s nimi. Když se uzavření spořicího účtu zpozdilo, poslal jsem bance stížnost, aby urychlili proces, abych se mohl vrátit k hazardu, protože jsem již informoval web, že jsem prohrál 36 000 $. Mám e-mailové doklady o těchto komunikacích, které vám mohu zaslat.

Jaký druh ochrany, pane Garo, tato stránka poskytuje? Požádal jsem o všechny tyto možnosti a stránka je prostě ignorovala. Toto je velká platforma, která přitahuje tisíce hráčů a ničí jim životy, stejně jako tomu bylo u mě.


Podle webu ** jsou jejich nástroje pro zodpovědné hazardní hry omezeny na sebevyloučení a období „DEJTE SI PŘESTÁVKU". Obě tyto možnosti však v podstatě slouží ke stejné funkci – k deaktivaci účtu. Dát si pauzu od hazardu jednoduše znamená mít deaktivovaný účet a na měsíc nebo rok se vyloučit. Nakonec obě možnosti – sebevyloučení a období na rozmyšlenou – slouží ke stejnému účelu a mají stejnou funkci deaktivace účtu. .


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji, že jste mi věnoval čas, pane Jaro . To znamená hodně, přísahám. Děkuji také celému týmu Casino Guru. Děkuji všem.

Doufám, že se pan Thomas bude snažit mi pomoci. Můj život je v jeho rukou a on je moje jediná naděje. Všem vám ze srdce děkuji.


Každý odpovědný úředník se zkušenostmi s hazardními hrami potvrdí, že mi stránka neposkytla žádnou ochranu a že zde nejsou žádní odpovědní hráči, pane. Požádal jsem o pomoc několik možností, ale bohužel stránka nabízí pouze jednu možnost, a to deaktivaci účtu a tato možnost nepodporuje zodpovědné hraní. Zodpovědné hraní znamená pokračovat v zodpovědném sázení a zároveň nastavit limity na své ztráty podle svých schopností a pokračovat v hraní v rámci svých vkladů nebo limitů ztrát. Uzavření účtu je neúčinné, protože důkazy jsou jasné: Casino Guru je plné tisíců stížností od hráčů, kteří si znovu otevírají nové účty po sobě - ex a nadále prohrávají. Požádal jsem o pomoc, abych se vyhnul jednomu z nebezpečí. Pokud globální stránka, pane Jaro, přitahuje statisíce hráčů bez jakékoli ochrany, představuje značné riziko. Vytváří prostředí pro závislost a ničí životy hráčů, jak se stalo mně.




Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

Co se týče prvního dílu, tak s tebou naprosto souhlasím, kdyby kasino mělo takový zodpovědný nástroj a ty jsi ho nějak nastavil a nefungovalo to, tak by se o zodpovědném hraní ze strany kasina nedalo vůbec mluvit. Je to téma, které bereme velmi vážně, protože se snažíme hráče chránit i různými iniciativami a není nám lhostejné, když tak důležitá věc není respektována.

Ohledně další části jsem již zmínil, že mi přijde divné, že pokud jste vše v únoru řekli kasinu a oni měli náznaky, že nemáte kontrolu nad svým hazardem, že nepodnikli žádné kroky. To by se v takovém případě jistě hodilo, kdybyste jim řekli, že to z vaší strany není v pořádku.

Pokud jde o nástroje zodpovědného hazardu, o kterých mluvíte, přesně to jsem se snažil říci ve své předchozí odpovědi. Pokud má kasino omezující nabídky, a proto se vyloučí a dá si pauzu, pravděpodobně vám nemůže dát jako ztrátový limit vkladu, když žádný nemá. A proto bych na takovém webu asi nehrál, kdyby to pro mě byla důležitá funkce.

Ale také jsem zmínil, že se vám Tomáš bude snažit pomoci, jak nejlépe bude moci, a bude záležet na našem týmu pro stížnosti a také na kasinu, jestli se budou muset vyjádřit.

Uvidíme, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
w16264370
před měsícem

Nemáte zač, pokusíme se udělat maximum, ale nechci nic dopředu slibovat.

Budu rád, když se to férově vyřeší a nakonec vám to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před měsícem


Nedávno jsem zjistil, že můj 17letý syn hrál na této stránce několik měsíců hazardní hry a utrácel značné množství peněz. Žijeme na Islandu, kde je hazard nelegální, a toto kasino nevyžadovalo žádné řádné ověření věku, což mu umožňovalo hrát jako nezletilý.


Když jsem se obrátil na jejich zákaznický servis, abych vysvětlil situaci a požádal o vrácení peněz, neprojevili žádné obavy, že by nezletilému uživateli umožnili hazardní hry. Místo toho mi jen řekli, abych „vyhledal právní radu". Tento druh odmítavé reakce je zcela nepřijatelný.


Aby toho nebylo málo, měl jsem podobný problém s jiným kasinem a když jsem je kontaktoval, okamžitě mi vrátili peníze a omluvili se za chybu. To ukazuje, že zodpovědná kasina existují, ale toto bohužel není jedno z nich.


Pokud uvažujete o použití této stránky, buďte upozorněni, že se nezdá, že by se starali o dodržování zákona nebo poskytování řádné zákaznické podpory. Vřele doporučuji držet se dál od těchto stránek, zvláště pokud máte obavy o jejich právní praktiky nebo o bezpečnost své rodiny.



Automaticky přeloženo:
5n57n5tcwm
před měsícem

Dobrý den, ptal jsem se na tuto situaci kolegů z reklamačního týmu, ale dozvěděl jsem se, že v takových případech bohužel neumíme pomoci. Je velká škoda, že podobné věci nemají kasina zabudované hned při registraci a tedy ověření věku. To by pro mě byla základní věc, ale vím, že ne všude je nutné, aby se někdo registroval.

Myslíte si však, že pokud by šlo o výraznou částku, zkusil byste předem kontaktovat právníka nebo něco podobného? Nejsem si jistý, jestli by to fungovalo, ale alespoň nějaká konzultace by nemusela být špatná věc.

Tato situace mě mrzí a doufám, že se vám už nic podobného nestane.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ne, možná to bylo 500 dolarů, ale poslal jsem jim e-mail a jejich odpověď byla „Prosím, podívejte se na naše předchozí e-maily týkající se tohoto." E-mail, který mi poslali předtím, mi říkal, abych získal právní radu, ale to není potřeba, protože znám zákony, takže nevím, kam se odtud obrátit

Automaticky přeloženo:
5n57n5tcwm
před měsícem

Aha, chápu, v tom případě asi není moc co dělat, kromě toho, že si na tyto věci dáte větší pozor a možná se pokusíte stránky podobného charakteru zablokovat, pokud je to možné.

omlouvám se. 😥

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky