DomůFórumKasinaRoobet Casino - všeobecná diskuze

Roobet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Anonymized199
|
14 215 zobrazení 59 odpovědí |
|
1 2 3
před rokem

Dobré odpoledne, mám problém s kasinem.

Zablokovali mi účet za to, že mám v emailu jméno mého syna, který se na stránce nepodílí a email spravuji celý, kromě toho, že mám na účtu 2FA, správně udělaný KYC (což oni sami přijali mě první den, kdy jsem vstoupil na stránku, ano) a nyní mi živá podpora nedává odpovědi a mají mě v pohotovostním režimu s 233 $ na účtu.


Co doporučuješ?

Automaticky přeloženo:
randyg
před rokem

Ahoj,

protože e-mailová adresa neslouží jako žádný druh dokladu totožnosti, nerozumím tomu, co se zdá být problémem. Mám pocit, že systém kasina musel najít nějaký druh podobnosti s jinými účty nebo účty a označil vás, ale podobnou adresu je třeba považovat pouze za nápovědu. Vezměte prosím na vědomí, že ověření, jak název napovídá, je jediný platný proces, který zajišťuje, že jste to byli vy, kdo se zaregistroval, vložil, hrál a vyhrál, takže registrace neznamená ověření.

Kasino však zřejmě podobnosti zkoumá, což je obvyklé a na výsledek si musíte počkat. Běžný operátor chatu se obvykle tohoto postupu neúčastní, což znamená, že zatím nemůže poskytnout relevantní informace.

Doporučuji počkat a informovat mě o všech aktualizacích, prosím.

Nebylo by na škodu znát jméno kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré ráno Rako!

Před 4 hodinami mi umožnili vybrat své prostředky po dlouhém čekání + 30 hodin bez odpovědi.

Můj účet bude pravděpodobně uzavřen z důvodu, který mi agent uvedl: můj e-mail má jméno mého syna.

Ale žádný problém, jen jsem chtěl, aby mi dali peníze, které jsem právě vydělal. Když se to všechno naučím, nemyslím si, že se do toho kasina někdy vrátím.

Kasino je Roobet.

Děkuji mnohokrát za zprávu.

Automaticky přeloženo:
randyg
před rokem

ahoj randyg,

Stále rád chápu, co bylo špatně - i když jsem samozřejmě rád, že jste vyhráli!

Nevadilo by vám sdílet oficiální vysvětlení kasina?

Je to jen laskavá prosba, žádný nátlak 😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko! Průhledná


Čekám, až mi odpoví, jakmile mi dají vědět, řeknu vám to.

Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den. Budu tě informovat.


Bez udání důvodů mi zablokovali účet a uzavřeli, neposlali mi email.

Také nevidím, že podpora odpověděla v odhadovaném čase, který si mohu přečíst, než bude můj účet zablokován.

Automaticky přeloženo:
randyg
před rokem

ahoj randyg,


Děkuji, že jsi mi dal vědět. To se stává docela často a doufal jsem, že byste mohli být více informováni, no, myslím, že by bylo nejlepší jít dál 🙂.


Užijte si neděli 👍

Automaticky přeloženo:
před rokem

Já s tímto kasinem moc zkušeností nemám, co vy?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vsadil jsem se s těmito podvodníky, stěžeň Milan-Halas Verona. Vsadím se, že Verona si vydělá více než 2,5 ofsajdů. Všechny weby ukazují, že získali 3 ofsajdy, dokonce i jejich vlastní web píše 3, oficiální web Serie A také 3, ale všude 3. A moji sázku udělali jako prohru. Jen podvody! filefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ohledně nedávné stížnosti zde na 131btc. Byl jsem na webu, když ten chlap vyhrál peníze, a mluvil s ním v chatu.

Výhra byla 100% legitimní. Z jeho stížnosti se však zdá, že svůj případ neřeší příliš dobře a vynechal mnoho klíčových detailů.

Za prvé, poté, co vyhrál peníze, je kasino nechalo v jeho zůstatku a nechalo ho s nimi hrát pravděpodobně 5 dní. Zůstatek mu kasino zabavilo až při pokusu o výběr. Pokud by někdo nelegitimně vyhrál 3 miliony dolarů, jsem si jistý, že kasino by finanční prostředky okamžitě zrušilo a hráči by je nenechali na svém zůstatku několik dní.


Roobet také pokračoval v předvádění vítězství v sekci 'největší výhry' na svém webu po celé týdny. To je velmi zvláštní, pokud se rozhodli, že výhra není legitimní.


Také jako krach je otevřená lobby se stovkami lidí hrajících současně, pokud by došlo k poruše, měl by každý vyhrát miliony, ne jen jedna osoba?



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Luc7777
před rokem

Musíte mluvit o této stížnosti. Je to jistě zajímavý případ a jsem opravdu zvědavý, jestli se nám ho podaří vyřešit. Pokud jde o skutečné peníze, je to jeden z největších případů, které jsme dosud měli.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, před pár dny jsem si z čisté zvědavosti otevřel herní účet na Roobet a chtěl jsem zkusit Crypto casino. Protože jsem nechtěl poskytnout osobní údaje, zkusil jsem hrát vložením náhodných e-mailů a pomocí VPN, po vložení jsem zkusil i několik úspěšných výběrů, bohužel se mi situace vymkla z rukou a prohrála jsem přes 50 000 EUR, což bych chtěla rád bych zpochybnil úplnou absenci kontrol KYC a úplnou absenci ochrany závislosti na hazardních hrách, vzhledem k nedostatku vhodných kontrol totožnosti, existují podmínky pro žádost o vrácení peněz? Děkuji

Automaticky přeloženo:
jyc9fnmdqj
před 6 měsíci

Oh, to je hodně peněz.

Ale rozhodně není nejmoudřejší dělat to, co jsi udělal. Pokud by došlo na volbu, jak byste chtěli odstoupit, pokud byste poskytli falešné informace? Zmínili jste se kasinu, že máte při hraní závislost na hazardních hrách? Cítím, že je to docela velká chyba, ale počkám na vaši odpověď, protože za takových okolností může být velmi obtížné pomoci nebo získat peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Omylem jsem napsal, že jsou to nepravdivé údaje, myslel jsem neověřené, dnes mi zrušili účet a já jen poslal občanský průkaz, který odpovídá údajům zadaným při registraci.

Automaticky přeloženo:
jyc9fnmdqj
před 6 měsíci

Jen pro vyloučení případného nedorozumění, jak mám prosím chápat pojem "neověřený" v kontextu celé problematiky účtu?

Víte, pravděpodobně stále nerozumím nedostatku kontrol KYC a naprosté absenci ochrany závislosti na hazardních hrách, vzhledem k nedostatku vhodných kontrol totožnosti - o kterých jste mluvil.

Pokud se nepletu, nikdy předtím jste nehráli v žádném krypto kasinu, konkrétně v tomto kasinu; toto byl tvůj první účet, mám pravdu?

Jak by vás podle vašeho názoru mohlo KYC (které je mimochodem pro krypto kasina zcela volitelné; k tomu se vrátím později, pokud budete chtít) nebo jakýkoli druh ověření zachránit před ztrátou všech prostředků? Znamená to, že to trvalo tak dlouho, takže jsi možná jen hrál? Prosím, pomozte mi pochopit, jak to vidíte.

Zatím mám pocit, že spekulace nepomůže, takže pokud vám to nevadí, počkal bych na vaši odpověď.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Toto je můj první účet u nich, přesně, myslím, že ovládání a Kyc mohou vést k omezení momentu narození hráče tím, že ho omezíme při čekání na potřebné kontroly a dáme čas na uklidnění a případné umístění potřebných limitů nebo dočasných bloků pro ochranu to nebylo provedeno, přestože množství a četnost vkladů byla enormní, i když nebyly žádné podrobnosti k žádosti o vrácení peněz, chtěl bych alespoň znovu otevřít svůj účet, abych získal zpět týdenní a měsíční bonusy, které by byly velmi podstatné

Automaticky přeloženo:
jyc9fnmdqj
před 6 měsíci

Teď chápu pointu mnohem lépe. Z vašeho pohledu se zdálo, že postup KYC trvá dlouho. Můžete mi říct, jak dlouho jste potvrzovali svůj účet? Kvůli neustálému ověřování jste nebyli schopni ovládat svou vášeň a ztratili rovnováhu dříve, než jste ji mohli stáhnout. Bonusy nechme pro tuto chvíli stranou. Je místo toho možné v tomto kasinu nastavit limity, kdykoli to potřebujete? Jste si vědomi toho, že kasina mají právo zavést tato omezení, ale pouze po obdržení vaší předchozí žádosti. I když jsou k dispozici, věřím, že kasina vyžadují počáteční impuls hráče. Uvidíme, co Tomáš prostřednictvím stížnosti přinese dál.

Ještě nerozumím další věci. Kdo a proč uzavřel váš účet? Můžete se prosím podělit o podrobnosti týkající se uzavření účtu?

Budu tady.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

V tomto kasinu nemáte menu, které by vám umožnilo rychle se vyloučit nebo nastavit limity vkladu, můj účet byl uzavřen, protože po prohrané velké sumě jsem poslal e-maily s žádostí o nějaké bonusy a o pomoc, nejen že nepomohli mě, ale kvůli nesprávnému překladu si mysleli, že jsem prohlásil, že jsem zadal nesprávné údaje, a můj účet přímo uzavřeli! V tu chvíli jsem poslal dokumentaci s žádostí o okamžité znovuotevření, ale od té doby mi nikdo neodpověděl

Automaticky přeloženo:
jyc9fnmdqj
před 6 měsíci

Takže váš účet byl uzavřen omylem, dalo by se říci. Je to tak? 🤔

Nyní opravdu musíme počkat, až vaše stížnost pokročí dále, abychom viděli, jak a zda bude náš tým schopen pomoci.

Pokud máte nějaké aktualizace, určitě bychom o nich rádi věděli.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

V tuto chvíli jsem obdržel kredit za odměny, které jsem nashromáždil, plus starý cashback, ale věřím, že existují podmínky pro žádost o vrácení peněz kvůli promeškaným šekům nebo dodatečným VIP věrnostním bonusům, co myslíte?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky