FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před rokem od frabello40
|
34471 zobrazení 246 odpovědí |
|
1...11 12 13
Victory
před 9 měsíci

Hanba opravdu nerozumí, ale měli by to udělat jako revolut přijímat, kupovat, prodávat a obchodovat, aby to bylo jednoduché. Další informace jste nevěděli, že pokud si otevřete online bankovní účet Monzo, získáte 4% úrok z vašeho zůstatku měsíčně. To je docela dobré vidět, protože většina bank nedává nic, pokud hodně neušetříte.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj kluci. Otevřel jsem lístek s etoro, jak to bylo mezi jejich peněženkami, ještě jsem se neozval, ale jak to bylo mezi různými měnami, myslím, že je pryč. Klikl jsem na transakci a prošla šesti různými řetězci nebo kanály (nemám tušení) a poslední řekl, že 258 obdrželo 0 převedených. Tak to je hádám konec řady 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Bohužel je těžké soudit, co bude dál, pokud by vám podpora nemohla říct. Nezní to však příliš uživatelsky, když aplikace takový přenos nikam umožňuje. 🤷‍♀️ Jen doufám, že vše dobře dopadne. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Moc jsem o tom nevěděl, tak jsem si něco přečetl online a z toho jsem si otevřel účet Revolut a zatím je to dobré. Můžete přijímat kryptoměny a prodávat je a převádět je na hotovost, která zůstává na vašem účtu jako v bance. Vložit do kasina můžete bankovním převodem a je to bez poplatků. Měl jsem výhru, čekám na ověření, takže až transakci dokončím, dám vám vědět. Slyšel jsem, že prodejní poplatky za konverzi jsou také nízké

Dobře, udělal jsem to a bylo to snadné, dostal jsem bitcoiny od Freshbet po 2 hodinách po zadání žádosti o výběr. Objevilo se v mé kryptoměně Revolut, kliknul jsem na ni a prodal ji. Tato část je hotová během několika sekund. Je mi opravdu líto, že jsi přišel o vítězství, ale moc jsem o tom nevěděl, dokud jsem si to nepřečetl. Pokud byste měli znovu hazardovat, navrhoval bych účet Revolut. Vkládám bankovním převodem a vybírám bitcoinem

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 9 měsíci

To je dobré vědět. Doufejme, že se taková tragická událost, které jsme byli svědky, již nebude opakovat.

Krásný víkend ✨

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Jo Revolut dobrá aplikace, dobrá bezpečnost a snadné přijímání a prodej bitcoinů

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je web offline? Vypadá to velmi pochybně, přes emailovou podporu se s nikým nedostanete.


Zajímalo by mě, zda zde nejsou zneužity údaje o kreditní kartě.


Automaticky přeloženo:
yris999
před 7 měsíci

Ahoj, vidím, že stránka běží normálně. Stále nedostáváte odpověď na svůj e-mail? O čem jste jim psal, máte zde nějaké problémy? Proč by podle vás měla být zneužita některá data karty?🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádal jsem o stažení 29. dubna. Dodnes žádná odpověď. Normálně 3 dny, ale ne takhle. Tak pobuřující. Prosím pomozte.

Automaticky přeloženo:
vinialalla786
před 6 měsíci

Hmm, řekl bych, že za takových okolností není moc s čím pracovat.

Možná svou roli sehrály nedávné bankovní prázdniny, i když by bylo fér nechat vás s aktualizací.

Pokud se nepletu, není to váš první pokus o výběr s Rollino, tak co takhle dát jim pár dní, aby se vám ozvali?

Vzhledem k tomu, že je příliš brzy na to, abychom se zapojili do reklamačního řízení, doporučuji počkat.

Možná se příští týden problém vyřeší a peníze dostanete.

Každopádně, v jakém stavu je nyní váš výběr?

Automaticky přeloženo:
vladan4053
před 5 měsíci

Děkuji za váš příspěvek a za péči. Dovolte mi, abych vás zde trochu poopravil. Kasino funguje pod licencí Curaçao (ANT) , a proto, řekl bych, máte na snímku obrazovky tuto zprávu. Náš datový tým přesně shromažďuje všechny informace zobrazené na našich webových stránkách a vždy se snažíme zůstat aktuální.

Doufám, že vám to pomůže pochopit, a pokud máte nějaké relevantní informace, ozvěte se. Určitě to oceníme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj

Musel jsem odeslat celkem 3 e-maily, abych zastavil přístup k mému účtu na stránce online hazardních her Rollino.

E-maily byly odeslány 18/06; 01/07 a 15/07. Tyto 3 e-maily mohu samozřejmě doložit.

Také jsem měl pár chatů se zákaznickým servisem Rollino.

Nyní jsem si všiml, že můj účet je konečně zablokován, ale nikdy jsem od nich nedostal oficiální odpověď.

V mých 2 posledních e-mailech jsem také požadoval vklady, které jsem provedl po mém prvním e-mailu (po 18/06). Očividně jsem na tuto otázku také nikdy nedostal odpověď.


Doufám, že mě vaše služby podpoří v mém tvrzení.


Předem děkuji.


Upravil Jaro před 3 měsíci
Důvod: Odstranění prázdných míst
Automaticky přeloženo:
goessenspatrick
před 3 měsíci

Ahoj, myslím, že kasino by takové věci rozhodně mělo brát vážně a reagovat co nejdříve a ne hned 3x.

Pokud jste však chtěli účet pouze zavřít, nemyslím si, že to na vrácení vkladů stačí. Zmínili jste se, že jste závislí na kasinu, nebo jen že chcete uzavřít účet? Dali vám odpověď, proč to nezavřeli dříve?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Drží mi peníze a neodpovídají na žádný z mých e-mailů. Absolutní podvodníci

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Proč si kasino nechává vaše peníze? Existuje důvod a procházíte ověřováním nebo probíhá kontrola? Mohl bys mi prosím říct víc? Jak dlouho to trvá ?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto je jedno z NEJHORŠÍCH KASIN, mohu klidně říci NEJHORŠÍ a hrál jsem ve více než 100 kasinech.

Hrál jsem se skutečnými penězi, vyhrál 1 500 €, začalo zpoždění platby... ujištění, že mají malé problémy... A pak už jen e-mail od nich, že můj účet je uzavřen a odkázali na svá dvě pravidla, kterými LEGALIZOVALI LOUPEŽ. .. Do více fór; Otevřeně vyzývám jejich lidi, aby si dopisovali, ale ŽÁDNÁ odpověď od nich není.

Toto kasino si nezaslouží hodnocení 1/10, zaslouží si soudní spor a Guantánamo pro všechny zaměstnance.




Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Vznesl jsem na něco stížnost. Mezitím jsem měl peníze na účtu a uzavřeli ho kvůli „závislosti na hazardu", o kterou jsem také nikdy nežádal. Nyní se snažím vyřídit svou stížnost a získat zpět své peníze. Odeslal jsem 20+ e-mailů a nedostal jsem ani jednu odpověď. Hrozný zákaznický servis.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto je jedno z NEJHORŠÍCH KASIN, mohu klidně říci NEJHORŠÍ a hrál jsem ve více než 100 kasinech.

Hrál jsem se skutečnými penězi, vyhrál 1 500 €, začalo zpoždění platby... ujištění, že mají malé problémy... A pak už jen e-mail od nich, že můj účet je uzavřen a odkázali na svá dvě pravidla, kterými LEGALIZOVALI LOUPEŽ. .. Do více fór; Otevřeně vyzývám jejich lidi, aby si dopisovali, ale ŽÁDNÁ odpověď od nich není.

Toto kasino si nezaslouží hodnocení 1/10, zaslouží si soudní spor a Guantánamo pro všechny zaměstnance.




Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, takže když říkáš, že ti kasino dalo 2 důvody, co říkají? Proč vám kasino vzalo peníze? Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?

Mohl bys říct trochu víc?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vznesl jsem na něco stížnost. Mezitím jsem měl peníze na účtu a uzavřeli ho kvůli „závislosti na hazardu", o kterou jsem také nikdy nežádal. Nyní se snažím vyřídit svou stížnost a získat zpět své peníze. Odeslal jsem 20+ e-mailů a nedostal jsem ani jednu odpověď. Hrozný zákaznický servis.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu, a kde jsi podal stížnost? Pokud máte zájem, můžete si jej otevřít také na našich webových stránkách a náš tým se vám pokusí pomoci, pokud to bude možné. Samozřejmě, pokud máte zájem. Připadá mi docela zvláštní, že kasino vzalo vaše peníze, protože jste závislý na hazardních hrách a říkáte, že jste nic takového neřekl.

Bylo by tedy možné se podělit, až budete mít nějaké nové informace?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Poslal jsem e-mail jejich poskytovateli licencí gaminglicense.com nebo tak něco a do 2 hodin mi zaplatili peníze.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Nečekal jsem to, ale dobrá zpráva. Myslíte si, že vám k tomu pomohl tento e-mail? Dostal jsi na to konečně odpověď nebo ne?

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky