FórumKasinaRollbit Casino - všeobecná diskuze

Rollbit Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Floodedap
|
7338 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
tceyyy
před rokem

Hmm, obávám se, že teď nemám v kapse žádné eso. Pokud byste mohli využít pomoc, podejte stížnost. Toto je náš způsob vyšetřování náročných situací, naším cílem je tím podpořit hráče v nouzi.

V této příručce najdete několik rad:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Pomocí tohoto odkazu je stížnost vytvořena:

https://casino.guru/complaints

Zní vám to jako dobrý nápad?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré krypto kasino, okamžité platby bez omezení, vsadil jsem přes 140 milionů $ a vybral přes 20-30 kk $, žádné problémy. Díky Razeru, aby to šlo dobře.

<3 <3 <3

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
xculst
před rokem

Dobrý den, to je docela dobře, shrnu, že jste se tam dostali.

Zajímalo by mě, jak dlouho jste v tomto kasinu hráli? Máte nějaké tipy, o které byste se mohli podělit s námi ostatními? Taky!

Mohl byste se podělit o snímek obrazovky svých výher? Upřímně jsem zvědavý.

Dík!

Automaticky přeloženo:
Hiros
před rokem

filefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Hraju na rollbitu. Jsem z Austrálie a zakázané země. Přesto mě nechali dokončit kyc a udělat to. Je to nezákonné, pokud ano, mohu požádat o vrácení peněz za své vklady?

Automaticky přeloženo:
Fruitloop21
před rokem

Doporučuji požádat o to právníka. Pokud však použiji smysl pro logiku, musím se zeptat:

Proč zvažujete žádost o vrácení peněz? Dostali jste stejnou šanci prohrát nebo vyhrát jako kterýkoli jiný hráč?

Pokud je odpověď ano, pak bych řekl, že není fér žádat o vrácení peněz. Protože se ti nestalo nic nekalého.

Co si o tom myslíš?


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj všichni,


Můj účet byl zablokován s prohlášením, že došlo k geografickým problémům. Jsem z Rakouska a můj účet byl plně ověřen. Nyní je můj účet zablokován, přestože mám zůstatek... Živý chat mi neodpovídá. Stejné jako můj email. Vše mohu ukázat pomocí screenshotů.

Může mi někdo pomoci?


Díky

Automaticky přeloženo:
Nightmare1986
před 2 týdny

Ahoj Nightmare!

Rád bych věděl, jaký geografický problém nastal. Myslíte si, že můžete sem do příspěvku vložit text, který jste dostali od kasina ohledně uzavření účtu?

Věřím, že stížnost by byla v pořádku; podívejte se prosím na tento návod 👈👈 a dejte mi vědět, jestli byste to zkusili. Chtěl bych, jen abys věděl.



Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky