Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rollbit Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
VÝBĚR STÁLE PROBÍHÁ 48+ dní
Vložil jsem výběr za 385 000, to je od 13. června. podpora stále říká
„čekající poskytovatel"
každý den se ptám, kdy bude můj výběr dokončen? Říkají, že žádné aktualizace pokaždé, když se jich zeptám. Také stále říkají, že čeká na kontrolu poskytovatele.. je to 48+ dní, co jsem vložil ten výběr. Všichni moji rollbitoví přátelé navrhli, abych vám sem poslal zprávu, že jste pomohli jinému hráči, který také čekal na svých 600k.. Doufám vy mi můžete pomoci a doufám, že mi rollbit zaplatí mých 385k.
Hraji baccarat v živém kasinu Jen nechápu, proč výběr trvá déle než 48 dní. Nikdy před tím jsem neměl problém, pouze tento poslední výběr trvá tak dlouho a žádný přesný časový rámec, kdy bude můj výběr dokončen. Začínám přemýšlet o nejhorším, co je, že mi nezaplatí? Prosím, pomozte mi a dejte mi vědět,
od této chvíle trpělivě čekám na rollbit s nápisem „čeká na kontrolu" po dobu 48+ dní.
každý den se jich ptám, zda je nějaká aktualizace, nebo když bude můj výběr dokončen, říkají „žádná aktualizace, omlouvám se"
WITHDRAWAL STILL PENDING FOR 48+ days
I Put in a withdrawal for 385k it’s been since June 13th.. support keep saying
"pending provider"
everyday I ask when is my withdraw going to complete ? They say no update on everytime I ask them. They also keep saying it’s pending provider review.. it’s been 48+ days since I put that withdrawal in. All my rollbit friends suggested that I message you guys here that you guys helped another player that was also waiting for their 600k.. I hope you guys can help me and hopefully rollbit pays me my 385k..
I play live casino baccarat I just don’t understand why does it take longer than 48 days for my withdrawal. I never had a issue before only this last withdraw they taking so long and no exact time frame of when my withdraw will complete. I’m starting to think the worst which is they won’t pay me? Please help me out and let me know,
as of right now I’m patiently waiting rollbit saying "pending review" for 48+ days.
everyrday I ask them is there any update or when my withdrawal is going to complete they say " no update sorry"
Ahoj,
Žádám vás o okamžité odeslání stížnosti ( stačí kliknout/klepnout na tento odkaz ), řekl bych, že kasino mělo dost času tento problém vyřešit nebo navrhnout nějaké alternativy.
Jen pro jistotu, byl už váš účet plně ověřen?
Sdílejte související komunikaci a snímky obrazovky prostřednictvím své stížnosti. Doufám, že se nám podaří váš problém brzy vyřešit.
Hello,
I ask you to submit the complaint immediately (just click/tap this link), I'd say that the casino had enough time to solve this issue or suggest some alternatives.
Just to make sure, has your account been fully verified, yet?
Kindly share related communication, and screenshots through your complaint. I hope we will be able to solve your problem soon.
Požádal jsem o výběr Etherea z Rollbit (10 000 $)
Nebyla však stažena již tři dny. Potřebuji peníze na útratu hned.
I když se zeptáte živého chatu, opakují pouze, aby počkali na aktualizaci, ale nemohou poskytnout žádné informace o tom, zda jsou přijímány kroky nebo zda je kontrolují.
Příznivci jsou milí, ale obávám se, že se tento problém dlouho nevyřeší, protože musím naléhavě utrácet peníze.
Zatímco jsem hledal problém v Guru, viděl jsem lidi jako já, kteří nemohli dlouho čekat na výběr z Rollbitu, a tak jsem požádal o konzultaci, protože jsem si řekl, že bych to měl vyřešit, než se to zhorší.
Prosím, pomozte mi, je to tak těžké.
I applied for Ethereum withdrawal from Rollbit ($10,000)
However, it has not been withdrawn for three days.I need money to spend now.
Even if you ask live chat, they only repeat to wait for the update, but they cannot give any information about whether action is being taken or whether they are reviewing it.
Supporters are kind, but i am worried that this problem will not be solved for a long time because I have to spend money urgently.
While I was looking for a issue in Guru, I saw people like me who couldn't get a withdrawal from Rollbit waiting for a long time, so I applied for a consultation because I thought I should solve it before it got worse.
Please help me.It's so hard.
VÝBĚR STÁLE PROBÍHÁ 48+ dní
Vložil jsem výběr za 385 000, to je od 13. června. podpora stále říká
„čekající poskytovatel"
každý den se ptám, kdy bude můj výběr dokončen? Říkají, že žádné aktualizace pokaždé, když se jich zeptám. Také stále říkají, že čeká na kontrolu poskytovatele.. je to 48+ dní, co jsem vložil ten výběr. Všichni moji rollbitoví přátelé navrhli, abych vám sem poslal zprávu, že jste pomohli jinému hráči, který také čekal na svých 600k.. Doufám vy mi můžete pomoci a doufám, že mi rollbit zaplatí mých 385k.
Hraji baccarat v živém kasinu Jen nechápu, proč výběr trvá déle než 48 dní. Nikdy před tím jsem neměl problém, pouze tento poslední výběr trvá tak dlouho a žádný přesný časový rámec, kdy bude můj výběr dokončen. Začínám přemýšlet o nejhorším, co je, že mi nezaplatí? Prosím, pomozte mi a dejte mi vědět,
od této chvíle trpělivě čekám na rollbit s nápisem „čeká na kontrolu" po dobu 48+ dní.
každý den se jich ptám, zda je nějaká aktualizace, nebo když bude můj výběr dokončen, říkají „žádná aktualizace, omlouvám se"
WITHDRAWAL STILL PENDING FOR 48+ days
I Put in a withdrawal for 385k it’s been since June 13th.. support keep saying
"pending provider"
everyday I ask when is my withdraw going to complete ? They say no update on everytime I ask them. They also keep saying it’s pending provider review.. it’s been 48+ days since I put that withdrawal in. All my rollbit friends suggested that I message you guys here that you guys helped another player that was also waiting for their 600k.. I hope you guys can help me and hopefully rollbit pays me my 385k..
I play live casino baccarat I just don’t understand why does it take longer than 48 days for my withdrawal. I never had a issue before only this last withdraw they taking so long and no exact time frame of when my withdraw will complete. I’m starting to think the worst which is they won’t pay me? Please help me out and let me know,
as of right now I’m patiently waiting rollbit saying "pending review" for 48+ days.
everyrday I ask them is there any update or when my withdrawal is going to complete they say " no update sorry"
Požádal jsem o výběr Etherea z Rollbit (10 000 $)
Nebyla však stažena již tři dny. Potřebuji peníze na útratu hned.
I když se zeptáte živého chatu, opakují pouze, aby počkali na aktualizaci, ale nemohou poskytnout žádné informace o tom, zda jsou přijímány kroky nebo zda je kontrolují.
Příznivci jsou milí, ale obávám se, že se tento problém dlouho nevyřeší, protože musím naléhavě utrácet peníze.
Zatímco jsem hledal problém v Guru, viděl jsem lidi jako já, kteří nemohli dlouho čekat na výběr z Rollbitu, a tak jsem požádal o konzultaci, protože jsem si řekl, že bych to měl vyřešit, než se to zhorší.
Prosím, pomozte mi, je to tak těžké.
I applied for Ethereum withdrawal from Rollbit ($10,000)
However, it has not been withdrawn for three days.I need money to spend now.
Even if you ask live chat, they only repeat to wait for the update, but they cannot give any information about whether action is being taken or whether they are reviewing it.
Supporters are kind, but i am worried that this problem will not be solved for a long time because I have to spend money urgently.
While I was looking for a issue in Guru, I saw people like me who couldn't get a withdrawal from Rollbit waiting for a long time, so I applied for a consultation because I thought I should solve it before it got worse.
Please help me.It's so hard.
Ahoj,
Zkontroloval jsem stížnost předloženou společností Floodedap a bohužel se zdá, že stále čekáme na odpověď kasina. 🙁 Abych byl upřímný, tato stížnost bude brzy uzavřena jako nevyřešená.
Klidně podejte i svou vlastní stížnost, doufejme, že kasino nemá potíže, protože má nyní dobrou pověst, ale může se změnit, pokud začnou stížnosti hráčů ignorovat.
Hello,
I checked the complaint submitted by Floodedap, and sadly it seems that we're still waiting for the casino to respond. 🙁 To be honest, this complaint is about to be closed as unresolved.
Feel free to submit your own complaint as well, let's hope that the casino is not in some trouble, because it now has a good reputation but it can change if they start to ignore players' complaints.
Požádal jsem o výběr Etherea (6310 $) z kasina Rollbit.
Ale už sedm dní nemůžu vybrat peníze. Potřebuji teď naléhavě utratit peníze
Konverzace v reálném čase v zákaznickém centru kasina se opakuje pouze sedm dní, aby čekala na aktualizace, ale nestáhne se. Neposkytuje informace o tom, zda byla operace provedena nebo zda probíhá kontrola.
Fanoušci jsou přátelští, ale obávají se, že budou pozastaveni na delší dobu, protože musí utrácet peníze.
Při hledání problému v Guru jsem viděl lidi jako já, kteří si nemohli vybrat peníze z Rollbitu dlouho čekat a požádali o radu. Pomozte mi, prosím, jsem zoufalý.
I applied for Ethereum withdrawal ($6310) from Rollbit Casino.
But I haven't been able to withdraw money for seven days. I need money to spend urgently now
The real-time conversation at the casino customer center only repeats for seven days to wait for updates, but does not withdraw. It does not provide information about whether the operation was performed or under review.
Supporters are friendly, but they are worried that they will be put on hold for a longer period of time because they have to spend money.
While looking for a problem in Guru, I saw people like me who couldn't withdraw money from Rollbit waiting for a long time and applied for counseling. Help me, please I'm desperate.
Ahoj,
Vím, že to může znít dost špatně ohledně vašeho zoufalství, ale vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování plateb. Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit proces, vidíte.
Mohu vědět, zda byl váš účet již plně ověřen?
V jakém stavu je nyní vaše odstoupení, prosím?
Neváhejte a podejte stížnost zde, ale myslím, že to bude nějakou dobu trvat, takže buďte na to připraveni.
Hello,
I know it may sound pretty bad concerning your desperation, but kindly note that we allow casinos 14 full days to process payments. There are several factors that can affect the process, you see.
May I know whether your account has been fully verified yet?
In what status is your withdrawal now, please?
Feel free to submit a complaint here, but I think that it will take some time, so please be prepared for this.
Ó to je skvělé.
Mohu prosím vědět, jak dlouho trvalo vyřešení problému?
Oh, that's great.
May I know how long did it take to solve the issue, please?
Můj účet byl potvrzen. Kasino poskytuje stejnou odpověď, aby každý den čekalo na aktualizaci. Stažení stále čeká a nikdo neví, kdy bude vyřešen. Prosím pomozte mi
My account has been confirmed. Casino only gives the same answer to wait for the update every day. The withdrawal is still pending and no one knows when it will be resolved. Please help me
Ahoj,
pokud máte pocit, že kasino problém nedokáže vyřešit, doporučuji podat stížnost .
Vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování platby.
Mohu prosím vědět, jak dlouho čekáte a kdy bylo ověření dokončeno?
Hello,
if you feel that the problem can't be solved by the casino, I recommend submitting a complaint.
Kindly note, that we allow casinos 14 full days to process the payment.
May I know how long are you waiting and when was the verification completed, please?
Jaké je vaše uživatelské jméno I am messi1
What is your username I am messi1
Cuál es tu usuario yo soi messi1
Ahoj,
Souhlasím s tebou, že 14 dní je docela moc. Ale na základě vašich zkušeností je to linka, kterou používáme k udržení provozuschopnosti stížností:
"Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným Ověření KYC nebo vysoký objem žádostí o výběr .
To je důvod, proč hráčům doporučujeme, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr."
Máte také pravdu, to by se v kamenném kasinu s největší pravděpodobností nikdy nestalo, jednoduše proto, že ověření probíhá tváří v tvář přímo v reálném čase. Nemusíte se zdržovat s výpisy z účtu, účty za energie a tak dále.
Hello,
I agree with you that 14 days are quite too much. But, based on your experiences it's the line we use to keep the complaints operational:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with the casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
You are also right this would most likely never happen in a brick-and-mortar casino, simply because the verification is made face-to-face directly in real-time. No need to delay yourself with bank statements, utility bills, and so on.
Musíte projít KYC. Není jiná možnost.
Omlouvám se - musím to říct: je to úžasně hloupý nápad úmyslně hrát z omezené země. Předpokládám správně, že jste se zaregistrovali v jiné zemi, abyste prošli registrací?
Znamená to, že nyní nemůžete projít ověřením?
You have to pass the KYC. There's no other option.
I'm sorry - I have to say it: it is an amazingly stupid idea to deliberately play from a restricted country. Am I assuming correctly that you registered with a different country to pass the registration?
Meaning you can't pass the verification now?
Takže jsem byl hráč rollbitů, dokud jsem nedostal phishing a nezměnilo se mi heslo k účtu, takže hacker změnil e-mail na svůj, obnovil jsem svůj účet prostřednictvím podpory a pak jsem hádal, kdo to hacknul, protože tomuto uživateli byly zaslány tipy. můj účet byl hacknut, napsal jsem to na podporu a deaktivovali můj sccount s tím, že musím poslat své ID atd... poslední odpověď od nich, kterou jsem dostal, byla, když jsem poslal všechny tyto informace, které ode mě požadovali, a řekli: „Předám to na vyšší oddělení" od té doby žádná odpověď, napsal jsem jim mnohokrát, zkusil jsem přes rollbits podporu na jejich stránkách kasina a pokaždé, když zmíním svůj e-mail, můj chat se zavře.
účet má $ a obrovské bonusy.
co můžu dělat?
So i was a rollbit player, untill i got phished and my account password got changed, therefore the hacker changed the email to his, i recovered my sccount yhrough support, and then i guessed who hacked it as it had tips sent to that user when my account was hacked, i wrote then that to support and they disabled my sccount saying i need to send my id etc… last response from them i got was when i sent all of this info that they required from me saying "i will pass this to the higher department" since then no respond i wrote them many times tried thru rollbits support on their casino site and everytime i mention my email my chat gets closed.
the account has $ and huge bonuses on it.
what can i do?
Obávám se, že v tuto chvíli nemůžete nic dělat. Obávám se, že jste odpovědní za bezpečnost svého přihlášení a hesla. Přestože bych vám rád řekl, co máte dělat, pouze kasino vás může dále aktualizovat.
Mohu vědět, kdy přesně byl váš účet napaden?
Byl váš účet někdy předtím plně ověřen? Protože pokud ne, troufám si tvrdit, že útočník má nulovou šanci na úspěšný výběr z vašeho účtu.
I fear there is nothing you can do at the moment. You are responsible for your login and password safety, I'm afraid. Despite I would love to tell you what to do, only the casino can update you further.
May I know when exactly your account was hacked?
Was your account fully verified ever before? Because if not, I dare to say, the attacker possesses zero chance to withdraw from your account successfully.
Můj účet byl plně ověřen a problém je v tom, že mám svůj účet zpět, ale rollbit se rozhodl jej zavřít a vůbec neodpovídá.
My acc was fully verified, and the problem is that i got my account back, but rollbit decided to close it and doesnt reply at all.
Můžete mi vysvětlit, jak jste ten účet získali zpět? asi tomu úplně nerozumím. Účet se neztratil, byl zneužit. 🙁
Jaké byly poslední informace, které jste z kasina dostali, prosím?
Can you explain to me how did you get the account back? I probably do not fully understand. The account wasn't lost it was misused. 🙁
What was the last information you got from the casino, please?
Dostal jsem to zpět prostřednictvím e-mailu podpory, kde jsem prokázal svůj KYC (zasílám jim selfie celé tváře)
moje poslední informace, kterou jsem dostal, byla „Odeslat to vyššímu oddělení", pak jsem byl ignorován na chatu na webu uzavřeném podporou atd.
I got it back through support email, proving my KYC (sending them full face selfie)
my latest information i got was "Sending this to higher departmant" dince then i was ignored on site chat closed by support etc.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.