DomůFórumKasinaRollbit Casino - všeobecná diskuze

Rollbit Casino - všeobecná diskuze

 od Floodedap
|
9 340 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rollbit Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

VÝBĚR STÁLE PROBÍHÁ 48+ dní


Vložil jsem výběr za 385 000, to je od 13. června. podpora stále říká

„čekající poskytovatel"

každý den se ptám, kdy bude můj výběr dokončen? Říkají, že žádné aktualizace pokaždé, když se jich zeptám. Také stále říkají, že čeká na kontrolu poskytovatele.. je to 48+ dní, co jsem vložil ten výběr. Všichni moji rollbitoví přátelé navrhli, abych vám sem poslal zprávu, že jste pomohli jinému hráči, který také čekal na svých 600k.. Doufám vy mi můžete pomoci a doufám, že mi rollbit zaplatí mých 385k.


Hraji baccarat v živém kasinu Jen nechápu, proč výběr trvá déle než 48 dní. Nikdy před tím jsem neměl problém, pouze tento poslední výběr trvá tak dlouho a žádný přesný časový rámec, kdy bude můj výběr dokončen. Začínám přemýšlet o nejhorším, co je, že mi nezaplatí? Prosím, pomozte mi a dejte mi vědět,


od této chvíle trpělivě čekám na rollbit s nápisem „čeká na kontrolu" po dobu 48+ dní.


každý den se jich ptám, zda je nějaká aktualizace, nebo když bude můj výběr dokončen, říkají „žádná aktualizace, omlouvám se" file

Automaticky přeloženo:
Floodedap

Ahoj,

Žádám vás o okamžité odeslání stížnosti ( stačí kliknout/klepnout na tento odkaz ), řekl bych, že kasino mělo dost času tento problém vyřešit nebo navrhnout nějaké alternativy.

Jen pro jistotu, byl už váš účet plně ověřen?

Sdílejte související komunikaci a snímky obrazovky prostřednictvím své stížnosti. Doufám, že se nám podaří váš problém brzy vyřešit.

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr Etherea z Rollbit (10 000 $)

Nebyla však stažena již tři dny. Potřebuji peníze na útratu hned.

I když se zeptáte živého chatu, opakují pouze, aby počkali na aktualizaci, ale nemohou poskytnout žádné informace o tom, zda jsou přijímány kroky nebo zda je kontrolují.

Příznivci jsou milí, ale obávám se, že se tento problém dlouho nevyřeší, protože musím naléhavě utrácet peníze.

Zatímco jsem hledal problém v Guru, viděl jsem lidi jako já, kteří nemohli dlouho čekat na výběr z Rollbitu, a tak jsem požádal o konzultaci, protože jsem si řekl, že bych to měl vyřešit, než se to zhorší.

Prosím, pomozte mi, je to tak těžké.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

VÝBĚR STÁLE PROBÍHÁ 48+ dní


Vložil jsem výběr za 385 000, to je od 13. června. podpora stále říká

„čekající poskytovatel"

každý den se ptám, kdy bude můj výběr dokončen? Říkají, že žádné aktualizace pokaždé, když se jich zeptám. Také stále říkají, že čeká na kontrolu poskytovatele.. je to 48+ dní, co jsem vložil ten výběr. Všichni moji rollbitoví přátelé navrhli, abych vám sem poslal zprávu, že jste pomohli jinému hráči, který také čekal na svých 600k.. Doufám vy mi můžete pomoci a doufám, že mi rollbit zaplatí mých 385k.


Hraji baccarat v živém kasinu Jen nechápu, proč výběr trvá déle než 48 dní. Nikdy před tím jsem neměl problém, pouze tento poslední výběr trvá tak dlouho a žádný přesný časový rámec, kdy bude můj výběr dokončen. Začínám přemýšlet o nejhorším, co je, že mi nezaplatí? Prosím, pomozte mi a dejte mi vědět,


od této chvíle trpělivě čekám na rollbit s nápisem „čeká na kontrolu" po dobu 48+ dní.


každý den se jich ptám, zda je nějaká aktualizace, nebo když bude můj výběr dokončen, říkají „žádná aktualizace, omlouvám se" file

Automaticky přeloženo:

Je to ještě nevyřízené?

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr Etherea z Rollbit (10 000 $)

Nebyla však stažena již tři dny. Potřebuji peníze na útratu hned.

I když se zeptáte živého chatu, opakují pouze, aby počkali na aktualizaci, ale nemohou poskytnout žádné informace o tom, zda jsou přijímány kroky nebo zda je kontrolují.

Příznivci jsou milí, ale obávám se, že se tento problém dlouho nevyřeší, protože musím naléhavě utrácet peníze.

Zatímco jsem hledal problém v Guru, viděl jsem lidi jako já, kteří nemohli dlouho čekat na výběr z Rollbitu, a tak jsem požádal o konzultaci, protože jsem si řekl, že bych to měl vyřešit, než se to zhorší.

Prosím, pomozte mi, je to tak těžké.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Zkontroloval jsem stížnost předloženou společností Floodedap a bohužel se zdá, že stále čekáme na odpověď kasina. 🙁 Abych byl upřímný, tato stížnost bude brzy uzavřena jako nevyřešená.

Klidně podejte i svou vlastní stížnost, doufejme, že kasino nemá potíže, protože má nyní dobrou pověst, ale může se změnit, pokud začnou stížnosti hráčů ignorovat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr Etherea (6310 $) z kasina Rollbit.


Ale už sedm dní nemůžu vybrat peníze. Potřebuji teď naléhavě utratit peníze

Konverzace v reálném čase v zákaznickém centru kasina se opakuje pouze sedm dní, aby čekala na aktualizace, ale nestáhne se. Neposkytuje informace o tom, zda byla operace provedena nebo zda probíhá kontrola.


Fanoušci jsou přátelští, ale obávají se, že budou pozastaveni na delší dobu, protože musí utrácet peníze.


Při hledání problému v Guru jsem viděl lidi jako já, kteří si nemohli vybrat peníze z Rollbitu dlouho čekat a požádali o radu. Pomozte mi, prosím, jsem zoufalý.

Automaticky přeloženo:
asde0505

Ahoj,

Vím, že to může znít dost špatně ohledně vašeho zoufalství, ale vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování plateb. Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit proces, vidíte.

Mohu vědět, zda byl váš účet již plně ověřen?

V jakém stavu je nyní vaše odstoupení, prosím?

Neváhejte a podejte stížnost zde, ale myslím, že to bude nějakou dobu trvat, takže buďte na to připraveni.


Automaticky přeloženo:
electricstar777

Vyřešeno...Děkuji.

Automaticky přeloženo:
electricstar777

Ó to je skvělé.

Mohu prosím vědět, jak dlouho trvalo vyřešení problému?

Automaticky přeloženo:
Radka

Můj účet byl potvrzen. Kasino poskytuje stejnou odpověď, aby každý den čekalo na aktualizaci. Stažení stále čeká a nikdo neví, kdy bude vyřešen. Prosím pomozte mi

Upraveno
Automaticky přeloženo:
asde0505

Ahoj,

pokud máte pocit, že kasino problém nedokáže vyřešit, doporučuji podat stížnost .

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování platby.

Mohu prosím vědět, jak dlouho čekáte a kdy bylo ověření dokončeno?


Automaticky přeloženo:
Floodedap

Jaké je vaše uživatelské jméno I am messi1

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Souhlasím s tebou, že 14 dní je docela moc. Ale na základě vašich zkušeností je to linka, kterou používáme k udržení provozuschopnosti stížností:

"Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným Ověření KYC nebo vysoký objem žádostí o výběr .

To je důvod, proč hráčům doporučujeme, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr."

Máte také pravdu, to by se v kamenném kasinu s největší pravděpodobností nikdy nestalo, jednoduše proto, že ověření probíhá tváří v tvář přímo v reálném čase. Nemusíte se zdržovat s výpisy z účtu, účty za energie a tak dále.





Automaticky přeloženo:
Omegaguy příspěvek smazal/a

Musíte projít KYC. Není jiná možnost.

Omlouvám se - musím to říct: je to úžasně hloupý nápad úmyslně hrát z omezené země. Předpokládám správně, že jste se zaregistrovali v jiné zemi, abyste prošli registrací?

Znamená to, že nyní nemůžete projít ověřením?


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Takže jsem byl hráč rollbitů, dokud jsem nedostal phishing a nezměnilo se mi heslo k účtu, takže hacker změnil e-mail na svůj, obnovil jsem svůj účet prostřednictvím podpory a pak jsem hádal, kdo to hacknul, protože tomuto uživateli byly zaslány tipy. můj účet byl hacknut, napsal jsem to na podporu a deaktivovali můj sccount s tím, že musím poslat své ID atd... poslední odpověď od nich, kterou jsem dostal, byla, když jsem poslal všechny tyto informace, které ode mě požadovali, a řekli: „Předám to na vyšší oddělení" od té doby žádná odpověď, napsal jsem jim mnohokrát, zkusil jsem přes rollbits podporu na jejich stránkách kasina a pokaždé, když zmíním svůj e-mail, můj chat se zavře.

účet má $ a obrovské bonusy.

co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
tceyyy

Obávám se, že v tuto chvíli nemůžete nic dělat. Obávám se, že jste odpovědní za bezpečnost svého přihlášení a hesla. Přestože bych vám rád řekl, co máte dělat, pouze kasino vás může dále aktualizovat.

Mohu vědět, kdy přesně byl váš účet napaden?

Byl váš účet někdy předtím plně ověřen? Protože pokud ne, troufám si tvrdit, že útočník má nulovou šanci na úspěšný výběr z vašeho účtu.

Automaticky přeloženo:
Radka

Můj účet byl plně ověřen a problém je v tom, že mám svůj účet zpět, ale rollbit se rozhodl jej zavřít a vůbec neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
tceyyy

Můžete mi vysvětlit, jak jste ten účet získali zpět? asi tomu úplně nerozumím. Účet se neztratil, byl zneužit. 🙁

Jaké byly poslední informace, které jste z kasina dostali, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka

Dostal jsem to zpět prostřednictvím e-mailu podpory, kde jsem prokázal svůj KYC (zasílám jim selfie celé tváře)

moje poslední informace, kterou jsem dostal, byla „Odeslat to vyššímu oddělení", pak jsem byl ignorován na chatu na webu uzavřeném podporou atd.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky