FórumKasinaRollbit Casino - všeobecná diskuze

Rollbit Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Floodedap
|
7332 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rollbit Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

VÝBĚR STÁLE PROBÍHÁ 48+ dní


Vložil jsem výběr za 385 000, to je od 13. června. podpora stále říká

„čekající poskytovatel"

každý den se ptám, kdy bude můj výběr dokončen? Říkají, že žádné aktualizace pokaždé, když se jich zeptám. Také stále říkají, že čeká na kontrolu poskytovatele.. je to 48+ dní, co jsem vložil ten výběr. Všichni moji rollbitoví přátelé navrhli, abych vám sem poslal zprávu, že jste pomohli jinému hráči, který také čekal na svých 600k.. Doufám vy mi můžete pomoci a doufám, že mi rollbit zaplatí mých 385k.


Hraji baccarat v živém kasinu Jen nechápu, proč výběr trvá déle než 48 dní. Nikdy před tím jsem neměl problém, pouze tento poslední výběr trvá tak dlouho a žádný přesný časový rámec, kdy bude můj výběr dokončen. Začínám přemýšlet o nejhorším, co je, že mi nezaplatí? Prosím, pomozte mi a dejte mi vědět,


od této chvíle trpělivě čekám na rollbit s nápisem „čeká na kontrolu" po dobu 48+ dní.


každý den se jich ptám, zda je nějaká aktualizace, nebo když bude můj výběr dokončen, říkají „žádná aktualizace, omlouvám se" file

Automaticky přeloženo:
Floodedap
před 2 roky

Ahoj,

Žádám vás o okamžité odeslání stížnosti ( stačí kliknout/klepnout na tento odkaz ), řekl bych, že kasino mělo dost času tento problém vyřešit nebo navrhnout nějaké alternativy.

Jen pro jistotu, byl už váš účet plně ověřen?

Sdílejte související komunikaci a snímky obrazovky prostřednictvím své stížnosti. Doufám, že se nám podaří váš problém brzy vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr Etherea z Rollbit (10 000 $)

Nebyla však stažena již tři dny. Potřebuji peníze na útratu hned.

I když se zeptáte živého chatu, opakují pouze, aby počkali na aktualizaci, ale nemohou poskytnout žádné informace o tom, zda jsou přijímány kroky nebo zda je kontrolují.

Příznivci jsou milí, ale obávám se, že se tento problém dlouho nevyřeší, protože musím naléhavě utrácet peníze.

Zatímco jsem hledal problém v Guru, viděl jsem lidi jako já, kteří nemohli dlouho čekat na výběr z Rollbitu, a tak jsem požádal o konzultaci, protože jsem si řekl, že bych to měl vyřešit, než se to zhorší.

Prosím, pomozte mi, je to tak těžké.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

VÝBĚR STÁLE PROBÍHÁ 48+ dní


Vložil jsem výběr za 385 000, to je od 13. června. podpora stále říká

„čekající poskytovatel"

každý den se ptám, kdy bude můj výběr dokončen? Říkají, že žádné aktualizace pokaždé, když se jich zeptám. Také stále říkají, že čeká na kontrolu poskytovatele.. je to 48+ dní, co jsem vložil ten výběr. Všichni moji rollbitoví přátelé navrhli, abych vám sem poslal zprávu, že jste pomohli jinému hráči, který také čekal na svých 600k.. Doufám vy mi můžete pomoci a doufám, že mi rollbit zaplatí mých 385k.


Hraji baccarat v živém kasinu Jen nechápu, proč výběr trvá déle než 48 dní. Nikdy před tím jsem neměl problém, pouze tento poslední výběr trvá tak dlouho a žádný přesný časový rámec, kdy bude můj výběr dokončen. Začínám přemýšlet o nejhorším, co je, že mi nezaplatí? Prosím, pomozte mi a dejte mi vědět,


od této chvíle trpělivě čekám na rollbit s nápisem „čeká na kontrolu" po dobu 48+ dní.


každý den se jich ptám, zda je nějaká aktualizace, nebo když bude můj výběr dokončen, říkají „žádná aktualizace, omlouvám se" file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to ještě nevyřízené?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr Etherea z Rollbit (10 000 $)

Nebyla však stažena již tři dny. Potřebuji peníze na útratu hned.

I když se zeptáte živého chatu, opakují pouze, aby počkali na aktualizaci, ale nemohou poskytnout žádné informace o tom, zda jsou přijímány kroky nebo zda je kontrolují.

Příznivci jsou milí, ale obávám se, že se tento problém dlouho nevyřeší, protože musím naléhavě utrácet peníze.

Zatímco jsem hledal problém v Guru, viděl jsem lidi jako já, kteří nemohli dlouho čekat na výběr z Rollbitu, a tak jsem požádal o konzultaci, protože jsem si řekl, že bych to měl vyřešit, než se to zhorší.

Prosím, pomozte mi, je to tak těžké.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroloval jsem stížnost předloženou společností Floodedap a bohužel se zdá, že stále čekáme na odpověď kasina. 🙁 Abych byl upřímný, tato stížnost bude brzy uzavřena jako nevyřešená.

Klidně podejte i svou vlastní stížnost, doufejme, že kasino nemá potíže, protože má nyní dobrou pověst, ale může se změnit, pokud začnou stížnosti hráčů ignorovat.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr Etherea (6310 $) z kasina Rollbit.


Ale už sedm dní nemůžu vybrat peníze. Potřebuji teď naléhavě utratit peníze

Konverzace v reálném čase v zákaznickém centru kasina se opakuje pouze sedm dní, aby čekala na aktualizace, ale nestáhne se. Neposkytuje informace o tom, zda byla operace provedena nebo zda probíhá kontrola.


Fanoušci jsou přátelští, ale obávají se, že budou pozastaveni na delší dobu, protože musí utrácet peníze.


Při hledání problému v Guru jsem viděl lidi jako já, kteří si nemohli vybrat peníze z Rollbitu dlouho čekat a požádali o radu. Pomozte mi, prosím, jsem zoufalý.

Automaticky přeloženo:
asde0505
před 2 roky

Ahoj,

Vím, že to může znít dost špatně ohledně vašeho zoufalství, ale vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování plateb. Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit proces, vidíte.

Mohu vědět, zda byl váš účet již plně ověřen?

V jakém stavu je nyní vaše odstoupení, prosím?

Neváhejte a podejte stížnost zde, ale myslím, že to bude nějakou dobu trvat, takže buďte na to připraveni.


Automaticky přeloženo:
electricstar777
před 2 roky

Vyřešeno...Děkuji.

Automaticky přeloženo:
electricstar777
před 2 roky

Ó to je skvělé.

Mohu prosím vědět, jak dlouho trvalo vyřešení problému?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můj účet byl potvrzen. Kasino poskytuje stejnou odpověď, aby každý den čekalo na aktualizaci. Stažení stále čeká a nikdo neví, kdy bude vyřešen. Prosím pomozte mi

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
asde0505
před 2 roky

Ahoj,

pokud máte pocit, že kasino problém nedokáže vyřešit, doporučuji podat stížnost .

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování platby.

Mohu prosím vědět, jak dlouho čekáte a kdy bylo ověření dokončeno?


Automaticky přeloženo:
Floodedap
před rokem

Jaké je vaše uživatelské jméno I am messi1

Automaticky přeloženo:
zoelzeng
před rokem

Ahoj,

Souhlasím s tebou, že 14 dní je docela moc. Ale na základě vašich zkušeností je to linka, kterou používáme k udržení provozuschopnosti stížností:

"Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným Ověření KYC nebo vysoký objem žádostí o výběr .

To je důvod, proč hráčům doporučujeme, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr."

Máte také pravdu, to by se v kamenném kasinu s největší pravděpodobností nikdy nestalo, jednoduše proto, že ověření probíhá tváří v tvář přímo v reálném čase. Nemusíte se zdržovat s výpisy z účtu, účty za energie a tak dále.





Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od Omegaguy byl odstraněn
před rokem

Musíte projít KYC. Není jiná možnost.

Omlouvám se - musím to říct: je to úžasně hloupý nápad úmyslně hrát z omezené země. Předpokládám správně, že jste se zaregistrovali v jiné zemi, abyste prošli registrací?

Znamená to, že nyní nemůžete projít ověřením?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže jsem byl hráč rollbitů, dokud jsem nedostal phishing a nezměnilo se mi heslo k účtu, takže hacker změnil e-mail na svůj, obnovil jsem svůj účet prostřednictvím podpory a pak jsem hádal, kdo to hacknul, protože tomuto uživateli byly zaslány tipy. můj účet byl hacknut, napsal jsem to na podporu a deaktivovali můj sccount s tím, že musím poslat své ID atd... poslední odpověď od nich, kterou jsem dostal, byla, když jsem poslal všechny tyto informace, které ode mě požadovali, a řekli: „Předám to na vyšší oddělení" od té doby žádná odpověď, napsal jsem jim mnohokrát, zkusil jsem přes rollbits podporu na jejich stránkách kasina a pokaždé, když zmíním svůj e-mail, můj chat se zavře.

účet má $ a obrovské bonusy.

co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
tceyyy
před rokem

Obávám se, že v tuto chvíli nemůžete nic dělat. Obávám se, že jste odpovědní za bezpečnost svého přihlášení a hesla. Přestože bych vám rád řekl, co máte dělat, pouze kasino vás může dále aktualizovat.

Mohu vědět, kdy přesně byl váš účet napaden?

Byl váš účet někdy předtím plně ověřen? Protože pokud ne, troufám si tvrdit, že útočník má nulovou šanci na úspěšný výběr z vašeho účtu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Můj účet byl plně ověřen a problém je v tom, že mám svůj účet zpět, ale rollbit se rozhodl jej zavřít a vůbec neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
tceyyy
před rokem

Můžete mi vysvětlit, jak jste ten účet získali zpět? asi tomu úplně nerozumím. Účet se neztratil, byl zneužit. 🙁

Jaké byly poslední informace, které jste z kasina dostali, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dostal jsem to zpět prostřednictvím e-mailu podpory, kde jsem prokázal svůj KYC (zasílám jim selfie celé tváře)

moje poslední informace, kterou jsem dostal, byla „Odeslat to vyššímu oddělení", pak jsem byl ignorován na chatu na webu uzavřeném podporou atd.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky