Možná jsem to zapomněl říct, ale můžete zrušit žádost o výběr a pokračovat ve hře, protože kasino nemá žádné nástroje, které by vám umožnily se tomu vyhnout, je to tak?
No, kontaktoval jsem další hráče s podobnými situacemi a dostal jsem užitečné rady od svého kolegy, který řeší stížnosti hráčů zde v Casino Guru.
Doufám, že vám to také pomůže zůstat v klidu. Druhý hráč požádal kasino o uzavření účtu, protože se bojí, že přijde o peníze dříve, než bude zůstatek vybrán. Kasino uvedlo, že podle pravidel může být účet uzavřen, ale zbývající prostředky propadnou.
Takto jsme přišli s tímto textem, který hráč poslal do kasina:
„Žádám o dočasné zablokování nebo zmrazení mého účtu, dokud nebude můj výběr plně zpracován. Upozorňuji, že tato žádost nesouvisí s žádnými obavami z hazardních her ani sebevyloučení. Chci se pouze vyhnout situaci, kdy by mě frustrace z doby zpracování výběru mohla vést k hraní a potenciální ztrátě mé výhry."
Podle mého názoru by kasina, která hráčům neumožňují nastavit si limity odpovědnosti, měla nad takovým požadavkem zamyslet. Pokud máte pocit, že byste to mohli využít, myslím, že byste to také mohli zkusit.
Celkový problém spočívá v tom, že rozhodnutí o pokračování ve hře, ačkoli je s největší pravděpodobností ovlivněno nutkáním hrát hazardní hry a nikoli plně racionálním myšlením, je nakonec učiněno hráčem. Jak víte, hazardní hry vždy s sebou nesou možnost jak větší výhry, tak i ztráty peněz.
Takže pokud máte pocit, že ztrácíte kontrolu, informujte kasino a zvažte žádost o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách. To je drsné, ale běžný hráč nepotřebuje další podporu, aby si nechal zůstatek nedotčený. Víte, co tím myslím?
I may have forgotten to say this, but can you cancel the withdrawal request and keep playing since the casino has no tools to allow you avoid this is that so?
Well, I've been in touch with other players with similar situations, and I've gotten helpful advice from my colleague who resolves players' complaints here at Casino Guru.
I hope it might help you stay more relaxed too. You see, the other player asked the casino to close the account because he is afraid of losing the money before the balance will be withdrawn. The casino said that, according to the rules, the account can be closed, but the remaining funds will be forfeited.
Thus, we come up with this text, which the player sent to the casino:
"I kindly request that my account be temporarily blocked or frozen until my withdrawal has been fully processed. Please note that this request is not related to any gambling or self-exclusion concerns. I simply wish to avoid a situation where frustration over the withdrawal processing time might lead me to play and potentially lose my winnings."
In my opinion, casinos that provide no way for players to set responsible limits should reflect on such a request. If you feel like you could use it, I guess you may try that too.
The overall problem is that the decision to continue playing, although very likely influenced by the urge to gamble and not by fully rational thinking, is ultimately made by the player. As you know, gambling always carries the possibility of both winning more and losing money.
So, if you feel like you're losing control, inform the casino and consider asking for a self-exclusion due to gambling addiction. This is harsh, but an ordinary player does not need further support to let the balance untouched. Do you know what I mean?
Automaticky přeloženo: