DomůFórumKasinaRoboCat Casino - všeobecná diskuze

RoboCat Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

44 909 zobrazení 399 odpovědí |
před 12 měsíci
|
1...19 20 21
Přidat příspěvek
Jaro
před měsícem

Říkal jsem ti... na první výběr jsem čekal 4 dny... teď čekám 3 dny... zašli už moc daleko... celá tahle věc se stala nechutnou...

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před měsícem

Také jsem říkal, že to může trvat až 14 dní. Takže bych byl připraven na delší čekací dobu, alespoň z toho, co jsem viděl u ostatních hráčů.

Takže kdybyste čekali 4 dny a teď 3, tak bych byl pořád docela překvapený, že je to relativně rychlé.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni.. je to 6 pracovních dnů od prvního výběru, který jsem obdržel... od té doby čekám na druhý výběr.. uběhlo mnoho dní a nic.. Kontaktoval jsem podporu a pořád mi říkají totéž.. že vaše platba je v závěrečné fázi.. omlouváme se za zpoždění.. vaše peníze jsou v bezpečí.. a já se k nim nikdy nedostanu.. bojím se, že o ně přijdu a jsem opravdu naštvaný.. peníze byly vydělané legálně a řádně.. potřebuji je a chci je.. co můžu dělat.. nic jiného dělat nemůžu.

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před měsícem

Takže ti nic ohledně toho zpoždění nevysvětlili?

Není divu, že tě to zlobí. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před měsícem

Ahoj,

Chápu, že je to špatná situace... jak vidíte v tomto vlákně, kasino není s výběry moc rychlé, takže se asi máte zaměřit na to, abyste o peníze nepřišli. Existuje nějaký způsob, jak dočasně zmrazit váš účet, nebo nějaký jiný bezpečnější nástroj pro hazardní hry? Pokud kasino nabízí zodpovědné limity, zkuste je nastavit na co nejnižší možnou částku. Případně požádejte svého přítele, aby vám pomohl nehrát, dokud nebude výběr proveden.

Moje osobní rada je, že pokud jste ve stresu a obáváte se ztráty kontroly a ztráty peněz, hrajte prosím v kasinech, která poskytují komplexní a zodpovědné nástroje.

Je těžké poradit lépe, pokud jste v kasinu s mnoha dalšími lidmi, kteří mají zpoždění. 🙁

Zůstaň silný/á, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Moc děkuji... přesně o to se snažím. Jen doufám, že o ty peníze nepřijdu... a teď je opravdu potřebuji...

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Neustále mi říkají, že je velký objem výběrů a příslušné oddělení aktivně pracuje... a že se nemám bát... moje peníze jsou v bezpečí... nesmysl... to samé dokola a já žádné peníze nevidím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moc děkuji... přesně o to se snažím. Jen doufám, že o ty peníze nepřijdu... a teď je opravdu potřebuji...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Možná jsem to zapomněl říct, ale můžete zrušit žádost o výběr a pokračovat ve hře, protože kasino nemá žádné nástroje, které by vám umožnily se tomu vyhnout, je to tak?

No, kontaktoval jsem další hráče s podobnými situacemi a dostal jsem užitečné rady od svého kolegy, který řeší stížnosti hráčů zde v Casino Guru.

Doufám, že vám to také pomůže zůstat v klidu. Druhý hráč požádal kasino o uzavření účtu, protože se bojí, že přijde o peníze dříve, než bude zůstatek vybrán. Kasino uvedlo, že podle pravidel může být účet uzavřen, ale zbývající prostředky propadnou.

Takto jsme přišli s tímto textem, který hráč poslal do kasina:

„Žádám o dočasné zablokování nebo zmrazení mého účtu, dokud nebude můj výběr plně zpracován. Upozorňuji, že tato žádost nesouvisí s žádnými obavami z hazardních her ani sebevyloučení. Chci se pouze vyhnout situaci, kdy by mě frustrace z doby zpracování výběru mohla vést k hraní a potenciální ztrátě mé výhry."

Podle mého názoru by kasina, která hráčům neumožňují nastavit si limity odpovědnosti, měla nad takovým požadavkem zamyslet. Pokud máte pocit, že byste to mohli využít, myslím, že byste to také mohli zkusit.

Celkový problém spočívá v tom, že rozhodnutí o pokračování ve hře, ačkoli je s největší pravděpodobností ovlivněno nutkáním hrát hazardní hry a nikoli plně racionálním myšlením, je nakonec učiněno hráčem. Jak víte, hazardní hry vždy s sebou nesou možnost jak větší výhry, tak i ztráty peněz.

Takže pokud máte pocit, že ztrácíte kontrolu, informujte kasino a zvažte žádost o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách. To je drsné, ale běžný hráč nepotřebuje další podporu, aby si nechal zůstatek nedotčený. Víte, co tím myslím?




Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Samozřejmě vím... co se týče toho, jestli účet zavřu, nebo ne... to je moje věc... Určitě si nebudu hrát ani euro, dokud mi nezaplatí všechny peníze na účet... Neudělám jim laskavost... Moc vám děkuji. Doufám, že zítra, až začne týden, provedou výběr, protože zítra nastupuji do 8. pracovního dne... Čekám od 3. v měsíci.

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před měsícem

Jsem rád/a, že si toho všímáš. I když vím, že je to asi docela náročné, vydrž. Vede ti to skvěle!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dovolte mi zeptat se.. Dostal jsem e-mail, že výběr byl dokončen, ale peníze nebyly připsány na můj účet.. neví někdo proč?

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před měsícem

Pokud byste takovou zprávu obdrželi, tak bych počkal. Skutečnost, že jste tento e-mail obdrželi, neznamená, že budete mít okamžitě peníze na účtu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dostanu své peníze? Problém je v tom, že jsem dostal 2 zprávy a jeden výběr jsem obdržel, zatímco druhý ne... a e-maily byly doručeny ve stejný den s rozdílem 40 minut.

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před měsícem

No, aspoň jsi jeden výběr udělala, což ti myslím napovídá, že bys brzy měla dostat i druhý. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Vím, že jsem vás zmátl... říkají mi z firmy... ohledně e-mailů, které jsem dostal, že výběr byl dokončen... konkrétně u 2 výběrů, že byly dokončeny, zatímco peníze jsem dostal jen za jeden... v servisu mi říkají, že druhá platba byla zrušena poskytovatelem... a já jim říkám... protože byla zrušena, proč mi nevracíte peníze na účet Robocat... protože mi neplatíte na kartu z důvodu, proč mi vracíte peníze na účet... a oni mi nedají jasnou odpověď... říkají, že jeden zrušil poskytovatel, ať to vyřešíte se svou bankou... z druhého mi říkají, že se omlouváme, že se na váš problém podíváme... a něco takového... Mám obavy a jsem neuvěřitelně naštvaný... nevím, co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před 4 týdny

Řekl bych, že druhý výběr, který jste neobdrželi, by měl být vrácen na váš herní účet. Pokud kasino uvedlo, že se jednalo o chybu na straně poskytovatele, tj. banky, zkusil jste je kontaktovat, abyste se dozvěděl více?

Další výběr také neproběhl a oni vám řekli, že se na problém podívají. Pokud to trvá příliš dlouho, pokusíme se vám pomoci a kontaktujeme kasino.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Nakonec mi vrátili peníze na účet Robocat..a nemohl jsem je vybrat, protože nebyly připsány..nakonec jsem je znovu připsal, když už byly. Teď čekám na výběr..Doufám, že mě nebudou dál zdržovat..už mě to moc trápí a na výběr pořád čekám..pomozte, pokud můžete.

Automaticky přeloženo:
Lostre13
před 3 týdny

Tak uvidíme, jak se věci vyvinou. Doufám, že své peníze dostanete co nejdříve.

Co se týče pomoci, tak se o to už snažíme otevřenou stížností.

Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Ano, obdržel jsem výběr 500 eur a zbytek jsem nakonec prohrál, protože jsem byl unavený z čekání. V sobotu jsem požádal o výběr 185 eur; dám vám vědět, až to obdržím.

Automaticky přeloženo:
DANIGRZ
před 3 týdny

Podle mého názoru je to nejlepší rozhodnutí.

Hazardní hry jsou jedna věc, ale zpoždění mohou bez námahy zkazit veškerou zábavu z výher...

Také doufám, že zbývající peníze brzy dorazí, a jakmile je dostanete, budu tu! 🙌

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21
Jít na stránkuz 21 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.