Kluci, pokud někdo dostane zaplacený výběr zítra od 14.3 a pak pošleme sem, abychom věděli, co se děje
Guys, if someone gets paid withdrawal tomorrow from 14.3 and then let's send here so we know what's going on
Παιδια αν καποιος πληρωθει αναληψη αυριο απο 14.3 και μετα ας στειλει εδω να ξερουμε τι γινεται
tpp kámo počkej na mě taky, až přijdou takhle Byl jsem každý den desetkrát na chatu přijdou zítra těžké těžké úterý
tpp mate wait for me too until they come in like this I was every day ten times in the chat they will come in tomorrow heavy heavy tuesday
τπτ φίλε μ περιμενε και εγώ μέχρι να μπουν έτσι ήμουν κάθε μέρα δέκα φορές στο τσατ θα μπουνε αύριο βαριά βαριά τριτη
Rozumím tomu správně, že jste obdrželi odstoupení od smlouvy? Možná ti tam ještě nějaký zbyl? Nezapomeňte o tom také informovat náš tým pro stížnosti, aby také viděli pokrok. Stačí k tomu použít tento odkaz.🙏
Abyste se také ujistili, že hráč, kterému skutečně chcete poslat vaši zprávu, bude upozorněn, použijte prosím tlačítko "odpovědět", abyste si byli jisti.😉
Do I understand correctly, that you have received your withdrawal? Have you got any remaining one pending there, perhaps? Please make sure to inform our complaint team about that, as well, so they can see the progress as well. Just use this link, to do so.🙏
Also to make sure, that the player you actually want to get your message to, will get notified, please use the "reply" button, to be sure of it.😉
Dobrý večer,
Stále mi nepřišel výběr 150 eur ze 14.3. Pořád mi říkají směšné výmluvy z kasina. Dnes je den 11
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Řekla vám zákaznická podpora v tomto kasinu, že není třeba projít procesem ověření, rozumím tomu správně? Zkuste být trochu trpěliví a dejte nám vědět, kdykoli bude nějaká aktualizace, prosím.
Did the customer support at this casino tell you, that there is no need to get thru the verification process, do I understand it correctly? Try to be a bit patient here, and let us know whenever there will be any update, please.
Přesně tak, do příslušného identifikačního pole nemohu nahrát žádný soubor, píše se, že není potřeba
Exactly, in the relevant identification box I cannot upload any file, it says that it is not needed
Aκριβως , στο σχετικο πλαισιο ταυτοποιησης δεν μπορω να ανεβασω καποιο αρχειο, λεει οτι δεν χρειαζεται
dnes museli platit..dovolená se brácho netýká..pracují u nás
today they had to pay..the holiday doesn't affect bro..they work for us
σημερα επρεπε να πληρωσουν..δεν επηρεαζει η αργια αδερφε..μας δουλευουν
Ahoj tryleon7!
Odpovídám vám zde, jen abych vám ujasnil některé věci a pokusil se vám pomoci!
Obvykle dáváme kasinům 14 dní na proces výběru, takže nejlepší, co můžete nyní udělat, je ještě chvíli počkat. Mezitím bych vám doporučil, abystese podívali na tento odkaz , zde se můžete podívat na všechny stížnosti týkající se kasina Posido a uvidíte, že všechny případy jsou vyřešeny. Celkem je vyřešeno 19 případů a to je na tuto situaci opravdu dobrá zpráva. Můžete také vidět, že některé případy souvisí také s nevyřízenými platbami.
Dejte nám prosím vědět, zda jste již měli možnost vybrat peníze!
Kdyby něco, neváhejte se na nás kdykoli obrátit. Jsme tu přece, abychom vám pomohli!
Hello tryleon7!
I am responding to you here, just to clarify some things to you and to try to help you!
We usually give casinos 14 days for the withdrawal process, so the best what you can do now is to wait just a bit more. In meantime, I would suggest you to have a look into this link, here you can see all the complaints related to the Posido Casino, and you can see that all cases are resolved. In total are 19 resolved cases, and that is really good news about this situation. You can also see that some of the cases are related to pending payments also.
Please let us know if you had the chance to withdraw the money yet!
If anything, feel free to reach at us anytime. After all, we are here to help you!
Pokud obdržíte platbu, dejte mi vědět a já udělám totéž
If you receive payment let me know and I will do the same
Άμα λάβεις πληρωμή ενημέρωσε με και θα κάνω το ίδιο
Dobrý večer,
Stále mi nepřišel výběr 150 eur ze 14.3. Pořád mi říkají směšné výmluvy z kasina. Dnes je den 11
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Chápu, jaký máš problém. Co se týče výběru, jaké výmluvy pro vás kasino má? Na vyřešení tohoto procesu dáváme 14 dní, takže jste docela blízko a pokud peníze nedostanete, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci.
Také vidím, že Romi požádal o ověření a vy říkáte, že nemůžete nahrát žádné dokumenty. Řekli jste podpoře, že to není možné, nebo vám kasino řeklo, že od vás potřebuje ověření? Protože pokud ne, možná proto nemůžete nic zadat.
I see what your problem is. As for the withdrawal, what excuses does the casino have for you ? We give 14 days to resolve this process, so you are pretty close and if you don't get the money, our team will intervene and try to help.
I also see that Romi asked for verification and you say you can't upload any documents. Did you tell the support that it is not possible to do that, or did the casino tell you that it needs verification from you ? Because if it doesn't, maybe that's why you can't enter anything.
Ahoj, vidím, že máte všichni stejné problémy. Řeknu to samé, tedy že dáváme kasinům 14 dní na to, aby vše kolem výběru vyřešily. Pokud se vám neozvou a nestihnou vám to poslat, pak bych vám doporučil otevřít stížnost, kde se náš tým podívá a pokusí se vám pomoci.
Ověřili jste však již svůj účet nebo vás o to kasino nepožádalo?
Hi, I see you all have the same problems. I'll say the same thing, which is that we give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal. If you don't hear from them and they don't manage to send it to you, then I would recommend that you open a complaint where our team will take a look and try to help you.
However, have you already verified your account or did the casino not ask you to do so ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.