FórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od kszysio
|
25941 zobrazení 229 odpovědí |
|
12 3 4...12
Přidat příspěvek
tryleon7
před 7 měsíci

JEŠTĚ NE PŘÍTEL

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kluci, pokud někdo dostane zaplacený výběr zítra od 14.3 a pak pošleme sem, abychom věděli, co se děje

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Příteli, zadali mě dnes od 14 do 3 před dvěma hodinami

Automaticky přeloženo:
kanez
před 7 měsíci

Neděle;; možná v národním?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, národní

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od 14.3 stále čekám... nic, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

tpp kámo počkej na mě taky, až přijdou takhle Byl jsem každý den desetkrát na chatu přijdou zítra těžké těžké úterý

Automaticky přeloženo:
kanez
před 7 měsíci

Rozumím tomu správně, že jste obdrželi odstoupení od smlouvy? Možná ti tam ještě nějaký zbyl? Nezapomeňte o tom také informovat náš tým pro stížnosti, aby také viděli pokrok. Stačí k tomu použít tento odkaz.🙏

Abyste se také ujistili, že hráč, kterému skutečně chcete poslat vaši zprávu, bude upozorněn, použijte prosím tlačítko "odpovědět", abyste si byli jisti.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý večer,


Stále mi nepřišel výběr 150 eur ze 14.3. Pořád mi říkají směšné výmluvy z kasina. Dnes je den 11

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od 14.3 stále čekám... nic, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řekla vám zákaznická podpora v tomto kasinu, že není třeba projít procesem ověření, rozumím tomu správně? Zkuste být trochu trpěliví a dejte nám vědět, kdykoli bude nějaká aktualizace, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Přesně tak, do příslušného identifikačního pole nemohu nahrát žádný soubor, píše se, že není potřeba

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je tu ještě někdo kromě mě, kdo čeká na peníze od 14.3 a později?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

OČEKÁVÁM ZADÁNÍ 14/3, samozřejmě od zítřka

Automaticky přeloženo:
VasileiosKountouras
před 7 měsíci

dnes museli platit..dovolená se brácho netýká..pracují u nás

Automaticky přeloženo:
tryleon7
před 7 měsíci

Ahoj tryleon7!

Odpovídám vám zde, jen abych vám ujasnil některé věci a pokusil se vám pomoci!

Obvykle dáváme kasinům 14 dní na proces výběru, takže nejlepší, co můžete nyní udělat, je ještě chvíli počkat. Mezitím bych vám doporučil, abystese podívali na tento odkaz , zde se můžete podívat na všechny stížnosti týkající se kasina Posido a uvidíte, že všechny případy jsou vyřešeny. Celkem je vyřešeno 19 případů a to je na tuto situaci opravdu dobrá zpráva. Můžete také vidět, že některé případy souvisí také s nevyřízenými platbami.

Dejte nám prosím vědět, zda jste již měli možnost vybrat peníze!

Kdyby něco, neváhejte se na nás kdykoli obrátit. Jsme tu přece, abychom vám pomohli!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Požádal jsem o výběr od 15. 3. a stále nic, co toto kasino?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

I já čekám od 15.3. jsem rád, že nejsem jediný a že výplata stále je.

Automaticky přeloženo:
Illiau
před 7 měsíci

Pokud obdržíte platbu, dejte mi vědět a já udělám totéž

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer,


Stále mi nepřišel výběr 150 eur ze 14.3. Pořád mi říkají směšné výmluvy z kasina. Dnes je den 11

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu, jaký máš problém. Co se týče výběru, jaké výmluvy pro vás kasino má? Na vyřešení tohoto procesu dáváme 14 dní, takže jste docela blízko a pokud peníze nedostanete, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci.

Také vidím, že Romi požádal o ověření a vy říkáte, že nemůžete nahrát žádné dokumenty. Řekli jste podpoře, že to není možné, nebo vám kasino řeklo, že od vás potřebuje ověření? Protože pokud ne, možná proto nemůžete nic zadat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Požádal jsem o výběr od 15. 3. a stále nic, co toto kasino?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, vidím, že máte všichni stejné problémy. Řeknu to samé, tedy že dáváme kasinům 14 dní na to, aby vše kolem výběru vyřešily. Pokud se vám neozvou a nestihnou vám to poslat, pak bych vám doporučil otevřít stížnost, kde se náš tým podívá a pokusí se vám pomoci.

Ověřili jste však již svůj účet nebo vás o to kasino nepožádalo?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky