DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od kszysio
|
47 218 zobrazení 369 odpovědí |
|
1 2 3...19
kanez

POKUD DOSTANETE PLATBU DŘÍVE NEŽ JÁ PÍSEMNĚTE, DEJTE NÁM PROSÍM VĚDĚT, CO SE DĚJE, UDĚLÁM TO STEJNĚ, DÍKY

Automaticky přeloženo:

PRÁVĚ JSEM DOSTAL PRVNÍ VÝBĚR OD 11/3 PŘÍTEL 450€ ZKONTROLUJTE SI TAKÉ, TEĎ ČEKÁM NA DALŠÍ 2

Automaticky přeloženo:

A já, příteli, jsem první, teď čekám, až zadají můj účet

Automaticky přeloženo:

PRAVDA JE, ŽE JSEM MĚL TAKÉ 3. 6. 24 ŽÁDOST O VÝBĚR A BYLO VYPLNĚNO 13. 3. 24, TAKŽE TO JE DOBRÉ, ALE CO ZBYTEK MÝCH VÝBĚRŮ? UŽ JE TO TÉMĚŘ 10 DNŮ

Automaticky přeloženo:

Není to tedy úplně špatná zkušenost. Samozřejmě, zpoždění je zřejmé, ale říkáte, že vám kasino nakonec vyplatilo.

Nevypadá to, že problém tu byl již dříve a nedávno se zhoršil?

Omlouvám se, že nemám žádné odpovědi ani vysvětlení, musí to být velmi vyčerpávající...

Každopádně malý tip: zkuste použít tlačítko odpovědět, abyste zůstali v kontaktu s ostatními. 😉

Automaticky přeloženo:

Kámo, nemusíme být jediní, koho jsem také viděl z další stížnosti na zpoždění

Automaticky přeloženo:

Existuje pět otevřených stížností týkajících se zpoždění plateb, takže upřímně řečeno, nejste jediní. 🙁

Naštěstí všechny reklamace byly vyřešeny kromě zamítnutých - to je podle mě dobré znamení. Nyní doufám, že tento trend bude pokračovat!



Automaticky přeloženo:

PRÁVĚ JSEM DOSTAL PRVNÍ VÝBĚR OD 11/3 PŘÍTEL 450€ ZKONTROLUJTE SI TAKÉ, TEĎ ČEKÁM NA DALŠÍ 2

Automaticky přeloženo:

Skvělý! Téměř v polovině cesty! 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka

to znamená, že bych neměl doufat, že čekám od 16.3.

nicméně ze všech kasin, která jsem hrál, má toto nejhorší služby

Automaticky přeloženo:
strogianis

Určitě počkejte po 10 dnech brácho! Pokud nevyřešili problém se zpožděním

Automaticky přeloženo:
VasileiosKountouras

Po jaké částce vstoupili do banky?

Automaticky přeloženo:
kanez

KDYŽ JSEM EMAIL DOSTALA, PENÍZE BYLY V BANCE, JSEM SI JISTÝ MÁM PIRAEUS, NEVÍM, JESTLI TO HRAJE ROLI, OVŠEM V PODMÍNEK STRÁNEK JSEM SE DOČTAL, ŽE PENÍZE STRÁNKY ODEPUJÍ A DOSTANETE EMAIL, PAK JE TO BANKOVNÍ PROBLÉM, KDYŽ JE STÁLE trpělivý PŘÍTEL

Automaticky přeloženo:

Stále mám občanský průkaz

Automaticky přeloženo:
Radka

Ne, není to nejhorší zážitek! Ale kasino by mělo být zodpovědnější a poskytovat zákazníkům lepší odpovědi! Také podle mého názoru je špatné, když říkají, že výběry jsou dokončeny do 3 pracovních dnů a pak se vám vymlouvají, že se omlouvám za zpoždění! Měli by být zodpovědnější a poskytnout vám alespoň časový rámec, kdy obdržíte platby, například za 15 dní! Protože když se jich zeptáte „kdy dostanu své peníze", nemohou vám spolehlivě odpovědět! Celkově vám alespoň zaplatí

Automaticky přeloženo:

to znamená, že bych neměl doufat, že čekám od 16.3.

nicméně ze všech kasin, která jsem hrál, má toto nejhorší služby

Automaticky přeloženo:

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení ověřovacího procesu, jak vám také vysvětlili ve vaší stížnosti . Zkuste být prosím trochu trpělivější, ano?🙏 Jsem si jistý, že po uplynutí této doby se náš reklamační tým pokusí pomoci vám s vaším případem a vyřešit jej.

Automaticky přeloženo:

Ne, není to nejhorší zážitek! Ale kasino by mělo být zodpovědnější a poskytovat zákazníkům lepší odpovědi! Také podle mého názoru je špatné, když říkají, že výběry jsou dokončeny do 3 pracovních dnů a pak se vám vymlouvají, že se omlouvám za zpoždění! Měli by být zodpovědnější a poskytnout vám alespoň časový rámec, kdy obdržíte platby, například za 15 dní! Protože když se jich zeptáte „kdy dostanu své peníze", nemohou vám spolehlivě odpovědět! Celkově vám alespoň zaplatí

Automaticky přeloženo:

Tady s tebou naprosto souhlasím. Měli by být schopni věc lépe vysvětlit, bez jakékoli výmluvy. I když tam může být nějaká překážka, která se prý během těch 3 dnů může vyskytnout, ne? Pokud to dokážou vysvětlit, tak se to podle mě dá pochopit. Snad své peníze brzy dostanete.🤞

Automaticky přeloženo:

Od minulého týdne nevidím další platbu za dnešek

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer lidičky,



Očekávám výběr 150 eur od 13.3 a stále nic

Automaticky přeloženo:
VasileiosKountouras

požádali vás o identifikaci?

Automaticky přeloženo:

Pondělí nevím, protože 25.3., ale v úterý to určitě dostaneš, chci věřit, že jsem měl jeden 13., teď se mi dostal, čekám na další, který byl 14.

Automaticky přeloženo:
kanez

příteli, myslíš, že přišli dnes v sobotu?

Automaticky přeloženo:
tryleon7

Ne, přišli včera

Automaticky přeloženo:
1 2 3...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky