před 6 měsíci
Vyplatili 10 000 eur za 3 měsíce? 🤦🤦🤦🤦
They paid out €10,000 in 3 months? 🤦🤦🤦🤦
3 Monaten haben die 10000€ ausbezahlt? 🤦🤦🤦🤦
OdpovědětCitovat0
Vyplatili 10 000 eur za 3 měsíce? 🤦🤦🤦🤦
They paid out €10,000 in 3 months? 🤦🤦🤦🤦
3 Monaten haben die 10000€ ausbezahlt? 🤦🤦🤦🤦
Vážený týme Guru, proč má toto kasino ve vašich recenzích zelenou barvu, když okrádá tolik lidí?
Dear Guru Team, why does this casino have green color in your reviews if it rips off so many people?
lieber guru team, warum hat diese Casino bei ihnen grüne Farbe beim Bewertungen. Wenn die so viele Menschen abzockt ?
Kasino platí hráčům, řekl bych, že jim to jen zabere čas. Řeší stížnosti, i když dost pozdě, ale neberou hráčům peníze na základě nějakých vymyšlených pravidel. Proto to tak je, ale řekl bych, že ty doby na výběr jsou strašně dlouhé a na tom by určitě měli zapracovat.😕
The casino pays the players, I'd say it just takes them time. They do resolve complaints, albeit quite late, but they don't take players' money based on some made-up rules. That's why it's like that, but these withdrawal times are awfully long I would say and they should definitely work on that.😕
Mají ve zvyku vyplatit dva výběry ve dvou po sobě jdoucích dnech a pak musí čekat dva týdny. Vždycky je to kvůli přetížení výběrů... Už nehraji v Posido, ale teď mi Funbet dělá totéž (je to ta samá společnost).
They have a habit of paying two withdrawals on two consecutive days and then having to wait two weeks. It's always due to an overload of withdrawals... I no longer play at Posido, but now Funbet is doing the same thing to me (they're the same company).
Tienen la costumbre de pagar 2 retiros en 2 días consecutivos y después a esperar 2 semanas. Siempre es por sobrecarga de retiros..., ya no juego en Posido pero ahora en Funbet me hacen lo mismo(son lo misma empresa)
Nejlepší kasino s velmi rychlými výplatami a velkými částkami je Luckyhunter. Vyplatili mi 5 000 € za méně než tři hodiny.
The best casino with very fast payouts and large amounts is Luckyhunter. They paid me €5,000 in less than three hours.
Der beste Casino mit sehr schnellen Auszahlungen und mit großen Summen das ist luckyhunter. Die haben mir 5000€ ausgezahlt in weniger als 3 Stunden.
Asi bych zůstal u kasina, kde nejsou žádné problémy a nemusíte čekat týdny na výběr. Nechápu, proč hráči pořád zkoušejí nová kasina a pak jsou smutní, když narazí na problémy. Prostě tomu nerozumím.
I would probably stay with a casino where there is no problem and you don't have to wait weeks for your withdrawal. I don't really understand why players keep trying new ones and then get sad when they run into problems. I just don't get it.
Od minulé soboty mám čekající výběr a dnes mi řekli totéž: že se zpožďují. Není to velká částka a už jsem ji dostal do tří dnů, takže uvidíme, jak dlouho to tentokrát bude trvat.
I've had a withdrawal pending since last Saturday, and today they told me the same thing: that they're delayed. It's not a large amount, and I've been paid within three days before, so let's see how long it takes this time.
Tengo pendiente un retiro desde el sábado pasado, y hoy me han dicho lo mismo, que van con retraso. No es una gran cantidad, y otras veces me han pagado en los tres dias, así que a ver qué tardan en esta ocasión
Dobrý den, pokud jste již dříve dostali peníze, nedělal bych si starosti. Kasino vyplácí hráčům peníze, ale v některých případech s poměrně zpožděním. Někdy to může trvat až dva týdny. Možná bude menší částka k výběru odeslána rychleji, ale na to bych nespoléhal. Pokud si projdete toto vlákno, najdete spoustu podobných situací, se kterými se hráči setkávají.
Tak zkuste vydržet a uvidíte, jestli peníze brzy seženete.
Pokud ano, určitě mi dejte vědět.
Hello, if you've received money before I wouldn't worry. The casino pays players but quite late in some cases. Sometimes it can take up to two weeks. Maybe a smaller withdrawal amount will be sent faster but I wouldn't count on it. If you go through this thread you will find a lot of similar situations that are being experienced by players.
So try to hang in there and see if you get the money anytime soon.
If you do, be sure to let me know.
Dobrý večer! Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože jsem před pěti dny vybral 200 eur. Dnes jsem se pokusil přihlásit ke svému účtu, abych zjistil, v jakém je stavu, a zjistil jsem, že je uzavřený. Kontaktoval jsem je a oni mi řekli, že je technický problém a že se s ním setkalo mnoho účtů! Teď jsem o účet přišel? A peníze, které jsem si vybral?
Good evening! I want you to help me because I have made a withdrawal of 200 euros five days ago. Today I tried to log into my account to see what the status is and I saw that my account was closed. I contacted them and they told me that I said there is a technical issue and many accounts have suffered this! Now I have lost my account? And the money I have made for withdrawal?
καλησπέρα! θέλω να με βοηθήσετε γιατί έχω κάνει μια ανάληψη 200 ευρώ εδώ και πέντε ημέρες. Σήμερα προσπάθησα να μπω στον λογαριασμό μου για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται και είδα πως μου έκλεισαν τον λογαριασμό. επικοινώνησα και μου είπαν πως είπα έχει τεχνικό ζήτημα και πολλοί λογαριασμοί το έχουν πάθει αυτό! τώρα έχασα τον λογαριασμό μου; και τα χρήματα που έχω κάνει για ανάληψη;
Ahoj, to je docela zvláštní, ale pokud by se jednalo o technickou chybu a stalo se to více hráčům, asi bych se pokusil být trochu trpělivý a znovu je kontaktovat, jak to je. Myslím, že bys vůbec neměl přijít o svůj účet, protože pokud jsi neporušil žádná pravidla a je to jejich chyba, není to tvoje chyba.
V tomto případě je dobře, že jste podal stížnost, a uvidíme, co se stane.
Byl to váš první výběr v kasinu? Musel jste projít ověřením, nebo ne?
Hi, that's quite strange but if it's a technical error and it happened to several players I would probably try to be a bit patient and contact them again how it is. I don't think you should lose your account at all because if you didn't break any rules and it's their error, it's not your fault.
In this case, it's a good thing you opened a complaint and we'll see what happens.
Was it your first withdrawal at the casino? Did you have to go through verification or not?
Dobrý den, týme kasinových guruů,
Mám problém s výběrem v kasinu Posido (Estolio Limited).
Před více než týdnem jsem byl prostřednictvím živého chatu upozorněn, že mi bude brzy vyplacena částka. Od té doby se ale nic nestalo.
Dnes jsem se znovu podíval do chatu a zjistil, že výplata údajně stále čeká na ověření. To je v rozporu s předchozími tvrzeními a připadá mi to jako zdržovací taktika.
Můj účet je plně ověřený a nejsou na něm žádná pozastavení ani nevyřešené záležitosti. Upřímně jsem zklamaný a žádám o pomoc s objasněním.
Výplatní částka: [300 €]
Datum platby: 27. června 2025
Hello Casino Guru Team,
I have a problem with a withdrawal at Posido Casino (Estolio Limited).
Over a week ago, I was notified via live chat that my withdrawal was about to be paid out. However, nothing has happened since then.
Today, I checked again in the chat and found out that the payout is supposedly still pending verification. This contradicts the previous statements and seems like a delaying tactic to me.
My account is fully verified, and there are no suspensions or pending inquiries. I'm honestly disappointed and ask for your help in clarifying this.
Payout amount: [300€]
Payment date: June 27, 2025
Hallo Casino Guru-Team,
ich habe ein Problem mit einer Auszahlung bei Posido Casino (Estolio Limited).
Vor über einer Woche wurde mir im Live-Chat mitgeteilt, dass meine Auszahlung kurz vor der Auszahlung steht. Seitdem ist jedoch nichts passiert.
Heute habe ich erneut im Chat nachgefragt und herausgefunden, dass sich die Auszahlung angeblich immer noch im Überprüfungsstatus befindet. Das widerspricht den vorherigen Aussagen und wirkt auf mich wie eine Hinhaltetaktik.
Mein Konto ist vollständig verifiziert, und es liegt keine Sperre oder offene Anfrage vor. Ich bin ehrlich gesagt enttäuscht und bitte um eure Hilfe bei der Klärung.
Auszahlungsbetrag: [300€]
Datum der Auszahlung: 27.06.2025
Dobrý den, děkuji za příspěvek.
Pokud vím, stejný příspěvek inicioval související stížnost. Vzpomínám si, že toto kasino mělo epizodu zpožděných výplat, takže doufám, že se jedná o ojedinělý případ. Myslím, že stížnost nám prozradí více; kasino však nejprve dostane 14 celých dní na to, aby výplatu dohnalo.
Zkuste být trpěliví, prosím.
Hello, thank you for the post.
As far as I can see, the same post initiated the associated complaint. I recall this casino having an episode of delayed payouts, so I hope this is an isolated situation. I guess the complaint will tell us more; however, the casino first gets 14 full days to catch up with the payout.
Try to be patient, please.
Dobře, díky za pomoc, Radko.
All right, thanks for the help Radka
Alles klar, vielen Dank für die Hilfe Radka
Není zač, až budeš mít něco nového, určitě se ozvi. 🙂
You're welcome, when you have something new be sure to get in touch.🙂
Než jsem to udělal, požádali mě o doklady k prokázání totožnosti, tak jsem se rozhodl je poslat, protože jsem si myslel, že je to v pořádku, je to dobré kasino, a pak se najednou rozhodli, že hráče z Řecka neukazují! A teď si říkám, proč se tohle s těmi doklady stalo, měl bych se bát?
Before I did, they asked for documents to identify me, so I decided to send them because I thought it was okay, it's a good casino, then suddenly they decided not to show players from Greece! And I'm wondering now with all this, why did this happen with the documents, should I be worried?
Πριν κάνα εμένα με ζήτησαν έγγραφα ώστε να κάνω ταυτοποίηση αποφάσισα λοιπόν να τα στείλω γιατί πίστευα ότι εντάξει είναι καλό καζίνο ξαφνικά αποφάσισαν να μη δείχνονται παίκτες από ελλάδα! Και εγώ απορώ τώρα με όλο αυτό για ποιο λόγο έγινε αυτό με τα έγγραφα πρέπει να ανησυχώ?
Kdy přestali to akceptovat?
When did they stop accepting?
Ποτε σταματήσανε να δέχονται;
Než jsem to udělal, požádali mě o doklady k prokázání totožnosti, tak jsem se rozhodl je poslat, protože jsem si myslel, že je to v pořádku, je to dobré kasino, a pak se najednou rozhodli, že hráče z Řecka neukazují! A teď si říkám, proč se tohle s těmi doklady stalo, měl bych se bát?
Before I did, they asked for documents to identify me, so I decided to send them because I thought it was okay, it's a good casino, then suddenly they decided not to show players from Greece! And I'm wondering now with all this, why did this happen with the documents, should I be worried?
Πριν κάνα εμένα με ζήτησαν έγγραφα ώστε να κάνω ταυτοποίηση αποφάσισα λοιπόν να τα στείλω γιατί πίστευα ότι εντάξει είναι καλό καζίνο ξαφνικά αποφάσισαν να μη δείχνονται παίκτες από ελλάδα! Και εγώ απορώ τώρα με όλο αυτό για ποιο λόγο έγινε αυτό με τα έγγραφα πρέπει να ανησυχώ?
S dokumenty by se nemělo nic stát. Možná existují nějaké jiné důvody, proč už Řeky nepřijímají. Nejčastěji je to kvůli legislativě dané země, licenci a tak dále. Ale pevně věřím, že by to nemělo nic ovlivnit, co se vás týče a vašich dat.
Nothing should happen to the documents. Maybe there are some other reasons why they don't accept Greeks anymore. Most often it is because of the legislation of the country, the license and so on. But I firmly believe that it should not disturb anything about you and your data.
Víš to líp, doufám, že je to tak, jak říkáš! Každopádně jsi vzdělaný a četl jsi o mnoha otázkách týkajících se kasin a jejich licencí, máš o těchto otázkách znalosti!
You know better, I hope it's as you say! Anyway, you are educated and read on many issues regarding casinos and their licenses, you have knowledge on these issues!
Εσείς ξέρετε καλύτερα ελπίζω να είναι έτσι όπως τά λέτε! Έτσι καί αλλιώς είστε εκπαιδευμένος καί διαβασμένος σε αρκετά θέματα όσο αφορά τα καζίνο και τις άδειες τους έχετε γνώσει σε αυτά τά θέματα!
Ahoj,
Opravdu doufám, že mi můžete pomoci. Dostal jsem darem 125 CAD v bonusových fondech, nějakým způsobem jsem se dostal na 35násobek a nakonec jsem měl celkem něco málo přes 7000 dolarů. Takže 3. července jsem třikrát požádal o výběr ve výši 700 dolarů. Stále jsem je neobdržel a stále mi zbývá hodně peněz k výběru. Toho se začínám obávat, protože jsem od nich už dříve dostal 600 dolarů a nepamatuji si, že by to trvalo tak dlouho.
Kontaktoval jsem je přes živý chat a e-mail a vždycky je to stejná odpověď, finanční oddělení má zpoždění. Nejsem si jistý, co mám dělat, protože se nejedná o malou částku peněz.
Hey there,
I am really hoping you guys can help me. So I was gifted 125 CAD in bonus funds, somehow I ended up reaching 35X and eventually got my total to a little over $7000. So on July 3rd I put three withdrawal requests in of $700. I still haven’t received it, and still have a lot of funds left to withdraw, this is something I am starting to worry about as I have received $600 from them before and do not remember it taking this long.
I have contacted them via live chat and email and it’s always the same answer, the financial department has a delay. I am not really sure what to do as this is not a small sum of money
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.