FórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od kszysio
|
22490 zobrazení 226 odpovědí |
|
1...10 11 12
Přidat příspěvek
rany99
před 2 měsíci

Jak jsem již zmínil, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují kolem výběru udělat, takže pokud se nic nezmění, pak vám doporučuji podat stížnost. Nespěchal bych a nedal kasinu nějaký čas, protože říkají, že je v závěrečné fázi. Podle stížností, které jsem viděl, nejste jediný, kdo měl v posledních týdnech zpoždění, ale kasinu se zatím tyto problémy podařilo vyřešit. Takže bych také navrhoval být trochu trpělivý a uvidíme, co bude dál.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Didiere, zaplatili ti peníze, protože se mi děje to samé, řekli mi, že je mnoho žádostí, že moje žádost je ve finální fázi, ale nemohou zaplatit peníze, je to velký podvod

Automaticky přeloženo:
Mario0412
před 2 měsíci

Ahoj, doporučil bych použít tlačítko "odpovědět", když chcete odpovědět někomu konkrétnímu, protože ho upozorní, že jste mu odepsali.

Taky koukám, že máš taky problém s výběrem, tak jak dlouho prosím čekáš? Kasino má zjevně zpoždění oproti tomu, co vidíme.

Každopádně podle toho, co hráč napsal, dostal první výběr a čekal na druhý. Od té doby jsem o něm neslyšel, ale pevně věřím, že má všechny své peníze. Doufám, že se nám ozve a objasní situaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni, vyhrál jsem na stránce kasina Posido 1700 eur.. 20 dní čekám na kredit, který nikdy nedorazil.. Kontaktuji je a vždy mi řeknou to samé, pošlou zprávu a nic víc mi nedávejte vědět.. Potřebuji ty peníze Posílal jsem všechny dokumenty k ověření několikrát, ale žádná odpověď, prosím pomozte mi..



účet s přesností a toto


PROTI incenzo.bernardo11@libero.it


prosím pomozte mi šílím


Automaticky přeloženo:
GuidoR9
před 2 měsíci

Dobrý den, jelikož čekáte 3 týdny, tak bych Vám doporučil otevřít reklamaci hned na začátku, protože bych řekl, že už je to dost dlouho.

Přihlásit se můžete zde ⬅️

Existuje nějaký konkrétní důvod, proč jste ještě nedostali peníze? Co vám kasino stále říká? Mluvíte také o dokumentech, podařilo se vám je úspěšně ověřit nebo ještě ne? To může být důvod, proč ještě nemáte peníze.

Tak mi prosím dejte vědět, jak to je.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Od 1. srpna 2024 čekám na výplatu 180 EUR prostřednictvím karty MasterCard. Nic se nestalo, ani když jsem několikrát kontaktoval live chat. Stále nové výmluvy.

Nedůvěryhodný?

Automaticky přeloženo:
gwallenwein12
před měsícem

Mohl byste nám možná říci, ve kterém kasinu čekáte na svůj výběr a zda tam byl váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Posido Casino....a žádné ověření není nutné. Píše to v mém profilu.

S pozdravem.

PS: stále žádná výplata

Automaticky přeloženo:
gwallenwein12
před měsícem

děkuji za odpověď.

Nyní, když víme, o kterém kasinu jste mluvili, přesunul jsem vaše příspěvky do oficiálního vlákna tohoto kasina. Možná zde získáte více informací.

Říká to také něco o vaší žádosti o výběr ve vašem profilu? Možná něco takového čeká?🤔

Podařilo se vám spojit se s podporou kasina? Zkuste také e-mailem, pokud vám live chat nedokáže poskytnout žádné odpovědi. Našel jsem tuto emailovou adresu: support@posido.com

Prosím, informujte nás, jak to celé probíhá.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud máte málo trpělivosti, nikdy si nevybírejte toto kasino. V jejich předpisech je napsáno, že peníze jsou vyplaceny do 3-5 pracovních dnů. Ta doba je dávno pryč. Na chatu vždy odpovídají stejně – finanční oddělení už vše řeší, „sorry", „děkuji za trpělivost", nic se neřeší. Psát na e-mail nemá smysl, odpověď nebude. Už nikdy. Navíc nemohu vybrat peníze, protože již existuje přetížení stávajících výher.

Automaticky přeloženo:
peresolaka93
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
peresolaka93
před měsícem

Dobrý den, mohu vědět, jak dlouho čekáte na své peníze? Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a odeslali. Pokud se tak nestane, pokusíme se vám v případě zájmu pomoci.

Každopádně, je to váš první výběr? Nepotřebovali jste ověřit?

Také mě zajímá toto: "Nemohu vybrat peníze, protože stávající výhry jsou již přetížené."

Nejsem si úplně jistý, jestli vím, co za tím je a jestli to má být důvod, proč byste neměli mít možnost odstoupit. Takže jestli chceš, můžeš to rozvést, abych tomu lépe porozuměl.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Na odstoupení od první žádosti (včetně dneška) čekám 8 pracovních dnů. První žádost o platbu byla 12.08., druhá - 13.08 a čtvrtá 18.08. Mám pouze možnosti provést 3 výběry najednou, jak je psáno v jejich pravidlech. Ve vzduchu mi ale visí čtvrtá cena, kterou chci stáhnout, ale kvůli tomuto provozu to nemůžu.

o verifikace - nebylo mi to nabídnuto a fyzicky to udělat nemohu, protože sekce - verifikace - takové funkce nenabízí, pokud bych to chtěl udělat také. Děkuji za odpověď a vítám.

Automaticky přeloženo:
peresolaka93
před měsícem

Samozřejmě chápu. Takže bude potřeba zkusit vydržet víc, třeba jen týden. Nebylo by to pro mě nejméně, ale pokud máte tři výběry, očekával bych, že první bude v blízké budoucnosti. Pokud uplyne 14 dní a nic se nezmění, v každém případě nás kontaktujte a pokusíme se vám pomoci.

Mimochodem, hráli jste s nějakým bonusem?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobře, v tom případě by první částka požadavku měla být kolem 26.? Pokud tomu dobře rozumím. Ne, nehrál jsem žádné bonusové hry a všechny nabízené bonusy jsem odmítl.

Automaticky přeloženo:
peresolaka93
před měsícem

Pokud mohu přidat bod, můžete stížnost odeslat, kdykoli budete mít obavy. Ale je to přesně tak, jak řekl Jaro. Za prvé, dáme kasinům nějaký čas na vyřešení záležitosti bez našeho zasahování. Pouze pokud to neudělají, zasáhneme my. Rozhodnutí je na vás, žádný nátlak.

Doufejme, že toto kasino brzy vylepší postup. Jak si vzpomínám, hodně hráčů bylo v minulosti zklamaných.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobré ráno. Peníze od této společnosti jsem obdržel 22.08. Respektive pokud máte trpělivost, můžete očekávat i peníze. Své jsem očekával za 10 dní.

Automaticky přeloženo:
peresolaka93
před měsícem

No, to je dobrá zpráva, jsem rád, že máš peníze. 🎉🎉

10 dní na čekání není krátká doba, ale podle všeho když si projdete toto vlákno a zkušenosti z hraní jiných lidí, zjistíte, že nejste jediný.

Každopádně vás tato situace odradí, abyste zde pokračovali ve hře, nebo si spíše řeknete, že už víte, co můžete očekávat, a tak si zde můžete zahrát znovu?🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nevím, jestli dostanu své peníze zpět, ale teď se nemůžu ani přihlásit, protože i když požádám o obnovení hesla, neobdržím e-mail pro obnovení.

Automaticky přeloženo:
moreirajoana06
před 4 týdny

Mohl byste nám prosím popsat celou problematiku od začátku, abychom ji lépe pochopili?

Je váš účet v tomto kasinu zablokován? Zkoušel jsi v této věci kontaktovat podporu?

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky