Jak jsem již zmínil, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují kolem výběru udělat, takže pokud se nic nezmění, pak vám doporučuji podat stížnost. Nespěchal bych a nedal kasinu nějaký čas, protože říkají, že je v závěrečné fázi. Podle stížností, které jsem viděl, nejste jediný, kdo měl v posledních týdnech zpoždění, ale kasinu se zatím tyto problémy podařilo vyřešit. Takže bych také navrhoval být trochu trpělivý a uvidíme, co bude dál.
Myslíte, že to zvládnete?
As I mentioned before, we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal, so if nothing changes, then I recommend you file a complaint. I wouldn't rush out and give the casino some time since they say it's in the final stages. According to the complaints I've seen, you're not the only one who's had a delay in the last few weeks, but the casino has managed to resolve these issues so far. So I would also suggest to be a bit patient and we will see what happens next.
Do you think you can handle it ?