Ano, nemyslel jsem tím, že musíte udělat, co říkám. Chtěl jsem tím říct, že pokud se vám někde nelíbí a vidíte, že na peníze dlouho čekáte, tak toto kasino asi není pro vás.
Za druhé, řekl jsem vám, že můžete podat stížnost, pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neřekl jsem, že máte otevřenou stížnost nebo že to musíte udělat.
Co se týče doby výběru, každé kasino je individuální a věřte, že se nejedná o výjimečnou situaci. Pokud jste tedy hráli v kasinech, kde výběry trvaly maximálně tři dny, pak víte, že toto konkrétní není pro vás. 🤷♂️
Yes, I didn't mean that you have to do what I say. What I meant was that if you don't like somewhere and you see that you are waiting a long time for the money, then this casino is probably not for you.
Secondly, I told you that you can file a complaint if you feel you need help, I didn't say that you have an open complaint or that you have to do it.
As far as the time to withdraw is concerned, each casino is individual and believe me, this is not an exceptional situation. So if you have played in casinos where withdrawals have lasted a maximum of three days, then you know that this particular one is not for you. 🤷♂️
Automaticky přeloženo: