DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

109 526 zobrazení 620 odpovědí |
před 3 roky
|
1...9 10 11...32
Přidat příspěvek
před rokem

Dobré ráno,

Před týdnem jsem na Posido podal dvě žádosti o výběr a na svém bankovním účtu stále nic nemám, každý den je kontaktuji prostřednictvím online chatu a každý den říkají, abychom byli trpěliví a finanční oddělení mou žádost zpracuje co nejrychleji, ale pořád nic, začíná mě to trochu znepokojovat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkusili jste kontaktovat podporu e-mailem? Jsou nějaké aktualizace týkající se vašeho výběru?

Dejte nám prosím vědět, zda vám můžeme nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Spojte se s nimi prostřednictvím [email protected] a také prostřednictvím chatu s žádostí o vysvětlení a pomoc se mnou spolupracovali...


Automaticky přeloženo:
před rokem

To je od tebe opravdu milé. Byl tam váš problém vyřešen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Snažil jsem se je kontaktovat e-mailem, ale na zaslaný e-mail jsem nedostal žádnou odpověď.


Automaticky přeloženo:
Didier-svt
před rokem

Je docela smutné, když s vámi nekomunikují a neodpovídají.

Přesto dáváme kasinům 14 dní a i když bych byl na vašem místě nervózní, zkuste počkat o něco déle, než vám přijdou peníze nebo až vám kasino poskytne aktuální informace.

Pokud ne, tak Vám doporučím další postup, kterým je podání reklamace a my se Vám pokusíme pomoci.

Každopádně, zeptali jste se kasina, co je za zpožděním?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

OK díky,

když se ptám, proč to trvá tak dlouho, řeknou mi, že je to proto, že mají spoustu požadavků na zpracování

Automaticky přeloženo:
Didier-svt
před rokem

Nemáte zač, doufám, že se to vyřeší, než zasáhne náš tým.

Pokud jde o kasino, chápu, že se to někdy může stát, takže jsem zvědavý, kdy peníze dostanete a zda budou problémy nebo ne.

Máte však také ověřený účet nebo to nebylo nutné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemáte zač, doufám, že se to vyřeší, než zasáhne náš tým.

Pokud jde o kasino, chápu, že se to někdy může stát, takže jsem zvědavý, kdy peníze dostanete a zda budou problémy nebo ne.

Máte však také ověřený účet nebo to nebylo nutné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nežádají o ověření mého účtu a když jdu na kartu ověření, nevím, jak to ověřit

Automaticky přeloženo:
Didier-svt
před rokem

No, pokud kasino nepožaduje žádné dokumenty, možná to ani není možné. Byla to jen otázka, protože to může být jedna z věcí, které brzdí výběry, ale pravděpodobně to není váš případ.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem první výběr ve výši 500 EUR, nakonec čekám na druhý


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, dnes jsem obdržel tento e-mail, že výběr byl dokončen, ale peníze jsou v bance bez pohybu. Výběr proběhl 27.06 a byl zpracován dnes!!!

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem první výběr ve výši 500 EUR, nakonec čekám na druhý


Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak to mě opravdu těší. Jak dlouho vám trvalo získat tento výběr? Jakou platební metodu jste použili?

Doufám, že brzy dostanete další částku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, dnes jsem obdržel tento e-mail, že výběr byl dokončen, ale peníze jsou v bance bez pohybu. Výběr proběhl 27.06 a byl zpracován dnes!!!

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, kdyby to bylo vyřízeno dnes, dala bych tomu ještě pár dní a počkala a doufám, že ti vše přijde.

Pokud ne, můžete nás samozřejmě kontaktovat a dát nám vědět a my se pokusíme pomoci, ale myslím, že v této fázi je to jen otázka času.

Vydržíš tam?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, snědli jsme osla a ocas zůstal. Co mohu říci, je to nepřijatelné. Místo toho, aby řekli 1-3 dny, raději řekněme 10-15 dní, než budou dovnitř. Podívejme se, kolik dní bude trvat, než peníze dostanou.

Automaticky přeloženo:
kmourgkas
před rokem

No a když se podívám na čas, kdy jsi zadával odstoupení a píšeš, že 27.6, tak reklamaci jsi mohl podat hned, ale pokud je vyřízená, tak si myslím, že by ti měla jít. 2 týdny určitě není příjemná doba na čekání na peníze a pokud se vám to nelíbí, můžete přejít do jiného kasina. 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za prvé, co budu dělat a ve kterém kasinu budu hrát, je moje věc a vy k tomu nemáte důvod, 2. Nepodala jsem žádnou stížnost, pouze jsem zveřejnil svou zkušenost se zpožděním výplaty výher, které jsem z toho měl konkrétní kasino. Pokud je kasino považováno za dobré a spolehlivé, zajistí výplatu výher okamžitě, maximálně do tří dnů. Všechna ostatní kasina, která jsem náhodou hrál, provádějí výplaty buď ve stejnou dobu, nebo maximálně do 1-2 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
kmourgkas
před rokem

Ano, nemyslel jsem tím, že musíte udělat, co říkám. Chtěl jsem tím říct, že pokud se vám někde nelíbí a vidíte, že na peníze dlouho čekáte, tak toto kasino asi není pro vás.

Za druhé, řekl jsem vám, že můžete podat stížnost, pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neřekl jsem, že máte otevřenou stížnost nebo že to musíte udělat.

Co se týče doby výběru, každé kasino je individuální a věřte, že se nejedná o výjimečnou situaci. Pokud jste tedy hráli v kasinech, kde výběry trvaly maximálně tři dny, pak víte, že toto konkrétní není pro vás. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od 12.07 čekám na své výplaty v kasinu posido, podpora vždy říká trpělivost trpělivost, finanční oddělení bylo informováno, ale nic se neděje

Automaticky přeloženo:
rany99
před rokem

Hej, vidím, že čekáš týden na své peníze. Vše, co vám kasino řeklo, je být trpělivý a nic víc? Z toho, že jsem před týdnem odepsal druhého hráče, to vypadá, že mají zpoždění a budete si muset ještě chvíli počkat.

Ještě dodávám, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení situace kolem výběru a odeslání hráči a pokud se tak nestane, dejte mi vědět a pokusíme se pomoci.

Každopádně ještě jedna otázka, máte již ověřený kasino účet nebo to nebylo nutné?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, díky, ale nikdy jsem nic takového v jiných kasinech neměl.

No, vlastně ještě ne, ale ještě jsem to nemusel udělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jak dlouho mám čekat? Teda od středy říkají, že je to ve finální fázi, finanční oddělení ví to a to. Jen mi připadá, že mě nechají čekat a ještě na tom mám hodně balancu, který bych také rád zaplatil.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.