FórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od kszysio
|
22467 zobrazení 226 odpovědí |
|
1...9 10 1112
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dobré ráno,

Před týdnem jsem na Posido podal dvě žádosti o výběr a na svém bankovním účtu stále nic nemám, každý den je kontaktuji prostřednictvím online chatu a každý den říkají, abychom byli trpěliví a finanční oddělení mou žádost zpracuje co nejrychleji, ale pořád nic, začíná mě to trochu znepokojovat

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zkusili jste kontaktovat podporu e-mailem? Jsou nějaké aktualizace týkající se vašeho výběru?

Dejte nám prosím vědět, zda vám můžeme nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Spojte se s nimi prostřednictvím support@posido.com a také prostřednictvím chatu s žádostí o vysvětlení a pomoc se mnou spolupracovali...


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je od tebe opravdu milé. Byl tam váš problém vyřešen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Snažil jsem se je kontaktovat e-mailem, ale na zaslaný e-mail jsem nedostal žádnou odpověď.


Automaticky přeloženo:
Didier-svt
před 2 měsíci

Je docela smutné, když s vámi nekomunikují a neodpovídají.

Přesto dáváme kasinům 14 dní a i když bych byl na vašem místě nervózní, zkuste počkat o něco déle, než vám přijdou peníze nebo až vám kasino poskytne aktuální informace.

Pokud ne, tak Vám doporučím další postup, kterým je podání reklamace a my se Vám pokusíme pomoci.

Každopádně, zeptali jste se kasina, co je za zpožděním?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

OK díky,

když se ptám, proč to trvá tak dlouho, řeknou mi, že je to proto, že mají spoustu požadavků na zpracování

Automaticky přeloženo:
Didier-svt
před 2 měsíci

Nemáte zač, doufám, že se to vyřeší, než zasáhne náš tým.

Pokud jde o kasino, chápu, že se to někdy může stát, takže jsem zvědavý, kdy peníze dostanete a zda budou problémy nebo ne.

Máte však také ověřený účet nebo to nebylo nutné?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nemáte zač, doufám, že se to vyřeší, než zasáhne náš tým.

Pokud jde o kasino, chápu, že se to někdy může stát, takže jsem zvědavý, kdy peníze dostanete a zda budou problémy nebo ne.

Máte však také ověřený účet nebo to nebylo nutné?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nežádají o ověření mého účtu a když jdu na kartu ověření, nevím, jak to ověřit

Automaticky přeloženo:
Didier-svt
před 2 měsíci

No, pokud kasino nepožaduje žádné dokumenty, možná to ani není možné. Byla to jen otázka, protože to může být jedna z věcí, které brzdí výběry, ale pravděpodobně to není váš případ.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Obdržel jsem první výběr ve výši 500 EUR, nakonec čekám na druhý


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno, dnes jsem obdržel tento e-mail, že výběr byl dokončen, ale peníze jsou v bance bez pohybu. Výběr proběhl 27.06 a byl zpracován dnes!!!

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Obdržel jsem první výběr ve výši 500 EUR, nakonec čekám na druhý


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tak to mě opravdu těší. Jak dlouho vám trvalo získat tento výběr? Jakou platební metodu jste použili?

Doufám, že brzy dostanete další částku.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno, dnes jsem obdržel tento e-mail, že výběr byl dokončen, ale peníze jsou v bance bez pohybu. Výběr proběhl 27.06 a byl zpracován dnes!!!

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, kdyby to bylo vyřízeno dnes, dala bych tomu ještě pár dní a počkala a doufám, že ti vše přijde.

Pokud ne, můžete nás samozřejmě kontaktovat a dát nám vědět a my se pokusíme pomoci, ale myslím, že v této fázi je to jen otázka času.

Vydržíš tam?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, snědli jsme osla a ocas zůstal. Co mohu říci, je to nepřijatelné. Místo toho, aby řekli 1-3 dny, raději řekněme 10-15 dní, než budou dovnitř. Podívejme se, kolik dní bude trvat, než peníze dostanou.

Automaticky přeloženo:
kmourgkas
před 2 měsíci

No a když se podívám na čas, kdy jsi zadával odstoupení a píšeš, že 27.6, tak reklamaci jsi mohl podat hned, ale pokud je vyřízená, tak si myslím, že by ti měla jít. 2 týdny určitě není příjemná doba na čekání na peníze a pokud se vám to nelíbí, můžete přejít do jiného kasina. 😕

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Za prvé, co budu dělat a ve kterém kasinu budu hrát, je moje věc a vy k tomu nemáte důvod, 2. Nepodala jsem žádnou stížnost, pouze jsem zveřejnil svou zkušenost se zpožděním výplaty výher, které jsem z toho měl konkrétní kasino. Pokud je kasino považováno za dobré a spolehlivé, zajistí výplatu výher okamžitě, maximálně do tří dnů. Všechna ostatní kasina, která jsem náhodou hrál, provádějí výplaty buď ve stejnou dobu, nebo maximálně do 1-2 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
kmourgkas
před 2 měsíci

Ano, nemyslel jsem tím, že musíte udělat, co říkám. Chtěl jsem tím říct, že pokud se vám někde nelíbí a vidíte, že na peníze dlouho čekáte, tak toto kasino asi není pro vás.

Za druhé, řekl jsem vám, že můžete podat stížnost, pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neřekl jsem, že máte otevřenou stížnost nebo že to musíte udělat.

Co se týče doby výběru, každé kasino je individuální a věřte, že se nejedná o výjimečnou situaci. Pokud jste tedy hráli v kasinech, kde výběry trvaly maximálně tři dny, pak víte, že toto konkrétní není pro vás. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od 12.07 čekám na své výplaty v kasinu posido, podpora vždy říká trpělivost trpělivost, finanční oddělení bylo informováno, ale nic se neděje

Automaticky přeloženo:
rany99
před 2 měsíci

Hej, vidím, že čekáš týden na své peníze. Vše, co vám kasino řeklo, je být trpělivý a nic víc? Z toho, že jsem před týdnem odepsal druhého hráče, to vypadá, že mají zpoždění a budete si muset ještě chvíli počkat.

Ještě dodávám, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení situace kolem výběru a odeslání hráči a pokud se tak nestane, dejte mi vědět a pokusíme se pomoci.

Každopádně ještě jedna otázka, máte již ověřený kasino účet nebo to nebylo nutné?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, díky, ale nikdy jsem nic takového v jiných kasinech neměl.

No, vlastně ještě ne, ale ještě jsem to nemusel udělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Jak dlouho mám čekat? Teda od středy říkají, že je to ve finální fázi, finanční oddělení ví to a to. Jen mi připadá, že mě nechají čekat a ještě na tom mám hodně balancu, který bych také rád zaplatil.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky