DomůFórumKasinaPistolo Casino - všeobecná diskuze

Pistolo Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

18 248 zobrazení 203 odpovědí |
před 6 měsíci
|
1...5 6 7...11
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dobrý den, jsem tu nový a chci říct, že jsem si od společnosti PISTOLO CASINO vyžádal výběr, částka je 1 200, od žádosti o výběr uplynulo 21 dní, kontaktoval jsem je nesčetněkrát a říkají mi totéž a samozřejmě totéž, vedl jsem s nimi mnoho rozhovorů, s takovou společností se setkávám poprvé, buďte vážně opatrní, pořád mi říkají, že to převedeme na příslušné oddělení a omlouváme se za zpoždění a všichni říkají totéž. Pokud by někdo něco mohl a věděl, prosím o pomoc, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podejte stížnost na tomto webu

Přejděte do sekce stížností a odešlete stížnost.

Kasinový guru může být vaším zástupcem a poradit vám, jaké kroky podniknout.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, jsem tu nový a chci říct, že jsem si od společnosti PISTOLO CASINO vyžádal výběr, částka je 1 200, od žádosti o výběr uplynulo 21 dní, kontaktoval jsem je nesčetněkrát a říkají mi totéž a samozřejmě totéž, vedl jsem s nimi mnoho rozhovorů, s takovou společností se setkávám poprvé, buďte vážně opatrní, pořád mi říkají, že to převedeme na příslušné oddělení a omlouváme se za zpoždění a všichni říkají totéž. Pokud by někdo něco mohl a věděl, prosím o pomoc, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej.

V tomto případě jste udělali správně, že jste podali stížnost zde. Náš tým se pokusí zjistit, co se tam přesně děje.

Jak dlouho už hraješ v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj

Od začátku července jsem se zaregistroval.

Automaticky přeloženo:
kokkotoskwstas493
před 4 měsíci

Ach jo... tohle kasino vůbec nebyl dobrý začátek.

Teď musíme počkat, jak se to všechno vyvine. Pokud ale máte nějaké novinky, ozvěte se kdykoli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, chápu to, ale Casino Guru by se měl vážně podívat na některá kasina s negativními recenzemi a vážnými stížnostmi, jako je tato.

Pokud herní úřad v Anjouanu nereaguje na žádné stížnosti, je jeho důvěryhodnost zpochybněna, což zase poukazuje na to, že Casino Guru na to hráče neupozornilo.

Můj referent pro vyřizování stížností sice zdůraznil, jak je to zaneprázdněné, ale pokaždé trvá týden, než dostanu odpověď.

Je skvělé vyhrát v kasinu, ale když si nemůžete vybrat peníze nebo máte problémy, většina lidí viní a svaluje vinu na stranu, která je doporučila.

Mohl byste jako správce stížností kontaktovat kasino Pistolo a informovat je o četných stížnostech a negativním dopadu na hodnocení kasina?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, chápu to, ale Casino Guru by se měl vážně podívat na některá kasina s negativními recenzemi a vážnými stížnostmi, jako je tato.

Pokud herní úřad v Anjouanu nereaguje na žádné stížnosti, je jeho důvěryhodnost zpochybněna, což zase poukazuje na to, že Casino Guru na to hráče neupozornilo.

Můj referent pro vyřizování stížností sice zdůraznil, jak je to zaneprázdněné, ale pokaždé trvá týden, než dostanu odpověď.

Je skvělé vyhrát v kasinu, ale když si nemůžete vybrat peníze nebo máte problémy, většina lidí viní a svaluje vinu na stranu, která je doporučila.

Mohl byste jako správce stížností kontaktovat kasino Pistolo a informovat je o četných stížnostech a negativním dopadu na hodnocení kasina?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bohužel jsme se již pokusili kontaktovat kasino a ve vašem případě jsme neuspěli.

Bohužel tomu tak někdy je, ale následky byly, kasino dostalo černé body a index bezpečnosti byl snížen.

Aby se index bezpečnosti ještě snížil, bude muset být více takových případů, protože jeden případ nemůže srazit celé kasino na kolena.

Ale pokud se kasino vydá touto cestou, myslím, že se jim to nevyplatí.

Je mi líto, jak to dopadlo, ale pokud to kasino nechce vyřešit, moc s tím nenaděláme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Uložil jsem si mnoho rozhovorů, které jsem vedl s kasinem Pistolo, můžu vám je ukázat, pokud chcete, mám je na obrazovce a všechny říkají totéž, a to vše od začátku července. Bezpečnostní index se musí určitě snížit, protože když provedete vklad, je vše v pořádku a když chcete provést výběr, nevěnují vám žádnou pozornost. Myslím si, že Kazino Guru by měl udělat něco pro ochranu ostatních hráčů a neměl by to takhle nechat, děkuji.

Automaticky přeloženo:
kokkotoskwstas493
před 4 měsíci

Děkujeme za Vaši nabídku. Až budeme něco potřebovat, určitě Vás budeme kontaktovat.

Bezpečnostní index každého online kasina na našich webových stránkách je nastaven naším datovým týmem a pro každé z nich je to stejný proces. Kdykoli se vyskytnou nějaké nesrovnalosti nebo nevyřešené stížnosti, samozřejmě se snižuje.

Pokud si chcete přečíst více o procesu, na kterém pracujeme pro všechny recenze kasin, najdete ho zde .

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj,

Po měsíci potvrzuji, že mi kasino pistolo zaplatilo.

Chci poděkovat kazinoguru a Veronice, specialistce na stížnosti, se kterou jsem spolupracoval a která mi pomohla.

Automaticky přeloženo:
kokkotoskwstas493
před 4 měsíci

Jsme rádi, že jsme mohli pomoci.

I když to bylo dlouhé čekání, budeš tam hrát dál, nebo raději ne? Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, jsem na tomto webu nový, protože mi někdo řekl, že bych se na něj měl obrátit, aby mi pomohli s řešením mého problému. Snažím se podat stížnost na kasino, které je zde inzerováno a které má výběry zpožděné přibližně o 14 dní, ale tým podpory přes chat a e-mail mi odmítá sdělit důvod nebo mi pomoci. Dostávám stále stejnou odpověď o trpělivosti a o tom, že na tom aktivně pracují. Obchodní podmínky na jejich webu uvádějí 2-3 pracovní dny na výplatu, což je v mé situaci 14 dní... upřímně řečeno, nevím, co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snažím se podat stížnost na kasino Pistolo, ale tlačítko nefunguje. Požádal jsem o 3 výběry po 500 eurech a už je to 14 dní a stále je to ve zpracování a kontrole. Kontaktoval jsem centrum podpory a vše, co jsem dostal, je trpělivost, aniž by mi uvedli důvod zpoždění, a dali mi předpřipravené SMS zprávy, které říkají téměř totéž, že se omlouvají, ale nemají přístup k platebnímu oddělení, na druhou stranu mě ujistili, že na mém problému aktivně pracují. Mám velké obavy, protože jsem tu viděl podobné situace, mohl by mi někdo pomoct?

Automaticky přeloženo:
Cas1337
před 3 měsíci

Dobrý den, je dobře, že jste nás kontaktoval/a. Pokusíme se vám pomoci, protože jste podal/a stížnost .

Řeklo ale kasino něco konkrétnějšího, než že na tom pracují? Dva týdny je docela dlouhá doba na to, aby se nic nedělo, řekl bych.

Ptali se tě na nějaké dokumenty? Hrál jsi bez bonusu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Skutečné peníze, ne bonus, kontaktoval jsem je první týden a podpora mi dávala stejnou odpověď, automatické odpovědi, dokonce mi řekli, že mé výběry jsou schváleny a budou vyplaceny co nejdříve. Je to už druhý týden a pořád říkají totéž v živém chatu a e-mailech a vyhýbají se mi poskytnout vysvětlení a časový rámec. V sekci ověření mého účtu je napsáno: „Vypadá to, že váš účet nepotřebuje žádné ověření, užijte si naše hry."

Automaticky přeloženo:
Cas1337
před 3 měsíci

V tom případě si budeme muset počkat a věřím, že náš tým vám bude schopen pomoci.

Pokud nepotřebujete ověření, tak je to v pořádku. S bonusem jste také nehráli, takže by s tím neměl být problém.

Trpělivost bude v tomto případě asi více než nezbytná, protože nedokážu říct, kdy peníze dostanete.

Ale doufám, že to dostanete co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Vzhledem k tomu, že podmínky webu stanoví, že výplata je 2-3 pracovní dny a maximálně 3-5 pracovních dnů v různých případech, nejsou 2 týdny varovným signálem? A neustálé denní žádosti podpory na platební oddělení se k nikomu nedostanou? Říkají mi, že je to už týden v závěrečné fázi a výběry se stále zpracovávají a zasekly se ve fázi kontroly, ani nejsou ve fázi schvalování... i když se chtějí ujistit, že je to schváleno a probíhá... Nevím, co mám očekávat...

Automaticky přeloženo:
Cas1337
před 3 měsíci

Myslím, že bych byl taky naštvaný. Vždy bych bral časové rámce pro výběry jako přibližné a příliš bych se na ně nespoléhal. Rychlost výběrů může ovlivnit platební metody, zpoždění, poskytovatelé platebních služeb třetích stran, ověření a různé další věci.

Abych ale byl upřímný, nemyslím si, že by to mělo trvat tak dlouho, a pokud od vás nic nepotřebují a stále neschválili výběr, je to docela smutné.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Viděl jsem spoustu zpráv o tom, že toto kasino neplatí, a opravdu se bojím, jestli mi zaplaceno dostanu... Nechápu, jak si toto kasino udržuje své hodnocení, protože online je mnoho frustrovaných hráčů, kteří si stěžují na platby a všichni mají k dispozici stejné důkazy... Kontaktoval jsem podporu a 5 různých agentů podpory mi poslalo stejnou zprávu... automatické textové skripty

Automaticky přeloženo:
Cas1337
před 3 měsíci

Protože ti pravděpodobně nemají co jiného poslat, když se na to ptáš docela často. Chápu, když se necítíš dobře z výběru, když trvá docela dlouho.

Upozorňujeme, že se budeme snažit udělat vše pro to, abychom získali vaše peníze, a kasino bude kontaktováno.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.