Jakmile to hráči prokážou stížnosti – jistě. Teď si jen povídáme. Kromě toho obě stížnosti, které jsem zmínil, už měly dopad. Můžete si to prověřit sami:

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest
To je důvod, proč jsou nejnovější stížnosti viditelné i na panelu kasina. Takže si to můžete prohlédnout a změnit názor. Všimli jste si toho?

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezonsionen#tab=js-tab-reputation
V zásadě je k odhalení podvodu potřeba více než dva případy, takže s tím potřebujeme pomoc hráčů. Kromě počtu černých bodů určete i závažnost problému, takže pokud nemluvíme o zjevných a důsledných nekalých praktikách, nejde o počet případů, ale spíše o jejich množství.
Dejte mi vědět, pokud máte zájem o podrobnosti.
Once this is proven by players complaints—certainly. Now we're just talking. Besides, both of the two complaints I mentioned had an impact already. You can investigate yourself:

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest
That's the reason why the latest complaints are also visible on the casino panel. So you can see that and change your mind. Did you notice?

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezensionen#tab=js-tab-reputation
Basically, it takes more than two cases to uncover a scheme, so we need players help in this. Besides the number of black ack points, determine the severity of the problem, so it is not about the number of cases but more about the amounts if we are not talking about obvious and consistent unfair practice.
Let me know if you are interested in details.
Milá Radko, děkuji za rychlou odpověď. To jsem si vlastně nevšiml/a.
Dear Radka, thank you for the quick reply. I actually hadn't seen that.
Liebe Radka, vielen Dank für die schnelle Antwort. Das hatte ich tatsächlich nicht gesehen.
Upřímně řečeno, je to spíš tip do budoucna. V tuto chvíli je důležité zjistit, zda kasino zareaguje na problémy se zpožděnými platbami. Zatím je situace poměrně nejasná, proto je na místě důkladné prošetření. Předpokládám, že to nezní moc přesvědčivě, ale pokud existuje reálná šance pomoci, moji kolegové ji najdou.
Honestly, it's more of a tip for the future. At this moment it is important to find out whether the casino is going to respond to the delayed payment issues. Thus far the situation is quite unclear; hence, a thorough investigation is in order. I imagine it does not sound very convincing, but if there is a fair chance to help, my colleagues will find it.
Možná by bylo dobré také poslat zprávu přímo kasinu a požádat ho o odpověď na stížnosti.
Zasláním e-mailů posílíte své argumenty. I když osobně považuji Casino guru za velmi užitečného a vstřícného, myslím si, že hodnocení tohoto kasina je vzhledem k povaze stížností a vysoké míře negativních recenzí příliš vysoké.
Věřím, že kasinový guru má odpovědnost varovat hráče před tímto kasinem.
It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints
Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.
Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino
Nechápu, proč mají tato kasina PISTOLO tak vysoké hodnocení, protože jsou to stejní podvodníci CASINO GURU jako všechna tato ostatní kasina
I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos
Urážky nikdy nebyly řešením problémů. Prosím, zůstaňte objektivní. Pokud máte nápady na řešení nebo víte, jak varovat ostatní před tímto kasinem, například kde zveřejnit negativní recenze, klidně to udělejte. Pokud si chcete jen vybít frustraci, jděte jinam.
Díky
Insults have never been a solution to problems. Please remain objective here. If you have ideas for a solution or know of ways to warn others about this casino, for example, where to post negative reviews, please feel free to do so. If you just want to vent your frustration, please go elsewhere.
Thanks
Beschimpfungen waren noch nie ein Mittel der Problemlösung. Bitte doch hier sachlich zu bleiben. Wer Ideen zur Lösung hat oder Mittel kennt wie man andere vor diesem Casino warnen kann , zb wo man noch negative Bewertungen abgeben kann, herzlich gerne. Wer nur seinen Frust loswerden will bitte woanders.
Danke
Vysvětlil jsem situaci společnosti Casino Group, která prezentuje nová kasina podle skupinové příslušnosti. Nemám tušení, jestli to pomáhá.
I've now explained the situation to Casino Group, which presents new casinos by group affiliation. I have no idea if that's helping.
Ich habe jetzt bei Casino group, stellt neue Casinos nach Gruppenzugehörigkeit vor, den Sachverhalt geschildert. Keine Ahnung ob das was bringt.
Děkuji vám za vaše úsilí.
Mohl byste prosím tyto informace zahrnout do stížnosti? Tým pro stížnosti a datový tým si tyto informace obvykle sdílejí přímo. Zaznamenal jsem nějaké novinky ohledně aktualizace seznamů licencí, proto validátory nefungují. Datový tým to ale jistě ví. Bylo by ideální, kdybyste mohl zahrnout i svá zjištění. 🙏
Thank you for your efforts.
Could you also include that information in the complaint, please? You see, the Complaint Team and the Data Team usually share such info directly. I spot some news regarding licenses updating its lists; hence, the validators do not work. However, the Data Team will know for sure. It would be ideal if you could include your findings. 🙏
Nechápu, proč mají tato kasina PISTOLO tak vysoké hodnocení, protože jsou to stejní podvodníci CASINO GURU jako všechna tato ostatní kasina
I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos
Dobrý den, mohu prosím vědět, co se s vámi stalo? Myslím tím, že můžete podat konkrétní stížnost a pomoci nám upravit hodnocení spravedlivějším způsobem, místo abyste takové příspěvky vykřikovali na fóru.
Prosím, zamyslete se nad tím.
Hello, may I know what has happened to you, please? I mean, you are welcome to submit a concrete complaint and assist us in adjusting the rating in a more fair manner rather than shouting such posts on the forum.
Please think about this.
Možná by bylo dobré také poslat zprávu přímo kasinu a požádat ho o odpověď na stížnosti.
Zasláním e-mailů posílíte své argumenty. I když osobně považuji Casino guru za velmi užitečného a vstřícného, myslím si, že hodnocení tohoto kasina je vzhledem k povaze stížností a vysoké míře negativních recenzí příliš vysoké.
Věřím, že kasinový guru má odpovědnost varovat hráče před tímto kasinem.
It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints
Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.
Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino
Vážím si návrhu.
Pokud mohu dodat svůj postřeh, osoby pověřené řešením veřejných stížností se zřídkakdy podílejí na veřejně zveřejňovaných e-mailech. Obvykle jsou o něco výše nebo na okrajích hierarchie. Při práci na vaší stížnosti se domnívám, že byly kontaktovány příslušné kontaktní osoby. Přesto je to skvělý přínos. Děkuji.
I appreciate the suggestion.
If I may add my observation, people in charge of resolving public complaints are rarely involved in publicly displayed emails. They are usually a little higher up or on the sides of the hierarchy. When working on your complaint, I believe the proper contacts were contacted. Still, it's a great addition. Thank you.
Zřejmě došlo ke změně provozovatele; už to není Novaforge Group, ale Stellar Group. Toto je uvedeno na licenční stránce kasina.
Apparently, there's been a change of operator; it's no longer the Novaforge Group, but the Stellar Group. This is stated on the casino's licensing page.
Scheinbar hat ein Betreiberwechsel stattgefunden, es ist jetzt nicht mehr die Novaforge Gruppe sondern die Stellar Gruppe. Geht aus der Casinoseite bei Lizenzen hervor.
Ahoj Radko, toto jsem doplnil/a do stížnosti.
Hello Radka, I have added this to the complaint.
Hallo Radka, habe ich der Beschwerde hinzugefügt.
Pokud si znovu přečtete, co napsal aradka, což je skvělý postřeh. Podejte stížnost a pokud Pistolo neodpoví, což by se dalo očekávat, Casino Guru kasino sníží cenu, což má za následek ztrátu hráče. Navíc existuje šance, že Pistolo odpoví a vy budete spokojeni. Je to výhra pro všechny hráče. Určitě podejte stížnost prostřednictvím platformy Casino Guru.
If you read back what aradka said which is a great point. Make a complaint and then if pistolo doesnt respond which serms to be the case then casino guru will mark down the casino which results in loss of player. Plus there is a chance pistolo does respond and you get satisfaction. Its a win win for the players. Definitely submit a complaint via the casino guru platform
A kasino Malina je opět hrozné sesterské kasino, ale Casinoguru tohle označil.
Radko, děkuji za veškerou pomoc a podporu. Doufám, že mi někdo z vás kolegů pomůže vyřešit mé problémy.
Vážím si toho. Děkuji.
And malina casino is a sister casino again awful but Casinoguru has flagged this one.
Radka thanks for all the help and support. Hopefully one of you colleagues will help resolve my issues.
Appreciate it.thank you
Ano, vím to. Prosím, podejte stížnost u Casino Guru a pokud možno všude zveřejňujte negativní recenze.
Yes, I know that. Please file a complaint with Casino Guru and post negative reviews everywhere if possible.
Ja, das kenne ich. Bitte Beschwerde bei Casino Guru eröffnen, wenn möglich überall negative Bewertungen einstellen.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.