FórumKasinaPin-Up Casino - všeobecná diskuze

Pin-Up Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od nejnost607
|
17677 zobrazení 117 odpovědí |
|
1...5 6
leandromottaoficial
před 4 měsíci

Udělali jste tedy správně a podali jste stížnost, kde se náš tým pokusí tento problém vyřešit co nejdříve a nejlepším možným způsobem.

Byl jste ohledně toho vůbec v kontaktu s kasinem?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Vešel jsem dovnitř a řekli, že to nejde odemknout. file

Automaticky přeloženo:
leandromottaoficial
před 3 měsíci

Dobře, takže teď musíme počkat na náš tým pro stížnosti, jestli se mu podaří spojit se s kasinem a pak vyřešit tento váš problém.

Doufejme, že se to brzy stane a budete si moci vybrat své peníze. Pokud máte v tomto kasinu pouze jeden účet a druhý jste si neotevřeli, není podle mého názoru důvod, aby si kasino nechávalo vaše peníze. 🤷‍♀️

Nemáte pro nás náhodou nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ahoj kluci, žádná odpověď od nich, protože když jsem poslal tisk, řekli, že je zablokován a nemohl jsem dělat nic jiného. tak hledám tebe, abys mi pomohl, protože ty peníze potřebuji.

Automaticky přeloženo:
leandromottaoficial
před 3 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Zkuste prosím aktualizovat svou stížnost , kde od vás Nick potřebuje další informace, aby s ní mohl pokročit.

Zůstaňte tam a počkáme zde na výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Velmi drahé hry a nevyplácí se

Automaticky přeloženo:
yabrpi12
před 2 měsíci

Dobrý den, jak si myslíte, že jsou hry drahé? Možná je to jen chyba překladu, ale za hry se neplatí. Myslíte, že pro vás mají nízké RTP nebo něco jiného? Klidně řekni víc, jestli chceš.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer, pin-up kasino zadržovalo mé prostředky téměř 2 měsíce a také mi bez varování zablokovali účet, protože jsem si vzal několik dní na odpověď na e-mail (v jejich podmínkách je uvedeno, že je to 1 měsíc, ne pár dní).

Do dnešního dne jsem poslal vše, oč mě požádají, od ověření obličeje až po všechny výpisy z účtu, které ukazují, že jsem vložil peníze prostřednictvím "PagoEfectivo", ale nadále zadržují mé prostředky ve výši téměř 400 USD, prosím, potřebuji pomoc.

Automaticky přeloženo:
albertomk6
před 2 měsíci

Ahoj,

Je skvělé, že jste našli toto fórum a sdíleli zde svůj problém. Vždy se snažíme pomoci hráčům v obtížných situacích. K tomu poskytujeme vysoce specializovaný tým zaměřený na řešení hráčských sporů. Co to znamená na vaší straně?

Dovolte mi poskytnout několik rychlých tipů:

Podání reklamace je pro kohokoli bezplatné

Chcete-li jej odeslat, stačí aktivovat tento zelený hypertextový odkaz 👈 a přejděte na „odeslat stížnost"

Postupujte podle všech kroků; mějte na paměti, že byste měli poskytnout všechny relevantní informace a připojit veškeré důkazy, které podporují vaše tvrzení. (To znamená, že neuvádějte zbytečné podrobnosti, které by nám ve skutečnosti mohly ztížit zpracování stížnosti.)

Jakmile stížnost posoudí člen toho, čemu říkáme tým první reakce, bude zveřejněna na webových stránkách. Možná vám tento návod také pomůže pochopit následující kroky 👈


Myslím, že jsme všichni docela zvědaví, proč se kasino rozhodlo nevyplatit? Probíhá nějaké dodatečné nebo snad bezpečnostní ověřování? Ptám se proto, že jste zmínil měsíční lhůtu; z mých zkušeností je to obvykle pro nestandardní vyšetřování.

Neváhejte se s námi podělit o více.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vešel jsem dovnitř a řekli, že to nejde odemknout. file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Výborně, můžete nahrát fotku.

Automaticky přeloženo:
josemauricio4710
před měsícem

Ano, můžete 🙂!

Kromě lajkování příspěvků, které jste považovali za nejzajímavější nebo nejužitečnější, můžete také zahájit vlastní diskusi o jakémkoli kasinu, které máte na mysli.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Líbí se mi Casino GURU.

A já se přicházím učit. A pokud možno sdílet zkušenosti. A číst ty od ostatních lidí.

Příklad: Pokud mám špatnou zkušenost v kasinu, přijdu sem a hledám názory ostatních uživatelů.

mám otázku. Ohledně bonusové sekce

Na konci je otázka ohledně... Jestli vám bonus fungoval.

palec dolů. Dává vám možnost vyjádřit názor.

Chtěl jsem dát palec nahoru, ale s názorem.

Vyzdvihnout něco pozitivního. Ale tuto možnost mi nedal.

Co mohu udělat, abych dal dobrý názor na konkrétní kasino, které mě VELMI PŘÍJEMNĚ překvapilo?

A co považuji za důležité sdílet?

Automaticky přeloženo:
josemauricio4710
před měsícem

Vždy můžete napsat vlastní uživatelskou recenzi o kasinech, ve kterých jste hráli. Vidím, že už jsi to zjistil a děkuji za to.😉

Mimochodem, jak probíhá váš vklad? Už je vyprodáno?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nedispo pro Kanadu/Quebec, aktualizujte prosím popis kasina

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před týdnem

Dobrý den a děkuji za snahu!

Víte, že to můžete udělat hned? Stačí se podívat na „kartu Přehled" pro tuto funkci:

file

Když už jsme u toho, mohu se prosím zeptat, co znamená „dispo" a „desc"? Předem děkuji za pomoc při vyvarování se chyb. 😉


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den a děkuji za snahu!

Víte, že to můžete udělat hned? Stačí se podívat na „kartu Přehled" pro tuto funkci:

file

Když už jsme u toho, mohu se prosím zeptat, co znamená „dispo" a „desc"? Předem děkuji za pomoc při vyvarování se chyb. 😉


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Příště vám pošlu screenshoty, jako je tento.

file

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před týdnem

Případně můžete poslat jak popis, tak snímek obrazovky. Někdy je to lepší se všemi těmi zprávami, abychom se nespletli. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

mám to!

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky