DomůFórumKasinaPin-Up Casino - všeobecná diskuze

Pin-Up Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od nejnost607
|
19 132 zobrazení 119 odpovědí |
|
1...4 5 6
před 8 měsíci

V mé zemi můžete požádat kteroukoli banku o poskytnutí dalšího výpisu z účtu – kdykoli jej budete potřebovat.

Upřímně řečeno jsem se v této části také ztratil:

" V poslední zprávě, kterou jsem obdržel od kasina a již jsem odeslal výše, se uvádí, že čekají na můj soudní termín, aby plně vizualizovali měsíc březen, a že 14. dubna budou analyzovat výpis z účtu. "

Každopádně pokud si myslíš, že bys měl počkat, tak počkej. Jen jsem se snažila pomoci 🙂, ale pokud jde o soud, nechám to úplně bez dalších návrhů.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Radko příteli, jak jsem vysvětlil výše, kasino stále nechce aktivovat můj účet, natož uvolnit prostředky, které na něm mám, i když posílám výpisy z účtu s pohyby, které jsem v kasinu provedl. (vše pod záminkou, že se nezobrazuje plastové číslo, jak jsem již zmínil, banka mi tvrdí, že plastová karta není součástí výpisu z účtu, protože se může ztratit, zahodit nebo přestane fungovat čip, je to jen plast a pouze plast je zahrnut vízum zahrnuté v mém bankovním účtu, abych mohl nakupovat z mého účtu)

Ale opakuji ve výpisech z účtu můžete vidět pohyby v kasinu

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Vystavuji vklady do pin up kasina orámované černě, jeden 50, další 500 a další 450. file V tomto druhém vklad za 1 760 pesos a já posílám úlovky z pin up kasina filefile

Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před 8 měsíci

Tato dlouho trvající situace mě opravdu mrzí. Bohužel my tady na fóru po všech radách, které vám byly poskytnuty, nemůžeme udělat mnohem víc. Důrazně bych vám doporučil, abyste podali stížnost našemu týmu pro stížnosti, aby mohl váš případ lépe prozkoumat a pomoci vám s ním. Zde dám opět odkaz , kde můžete snadno podat stížnost. Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli a pokud od nás potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Dnes v 9 hodin ráno středního Mexika jsem viděl tu zprávu v mém zásobníku, myslel jsem si, že už můj účet uvolnili, ale ne, zablokovali ho. Zpráva říká doslovně (Váš účet Pin-Up byl zablokován.)

Účet už zablokovali, ke svému účtu už nemám přístup, takhle funguje Pin-up casino, skutečný podvod.


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tato dlouho trvající situace mě opravdu mrzí. Bohužel my tady na fóru po všech radách, které vám byly poskytnuty, nemůžeme udělat mnohem víc. Důrazně bych vám doporučil, abyste podali stížnost našemu týmu pro stížnosti, aby mohl váš případ lépe prozkoumat a pomoci vám s ním. Zde dám opět odkaz , kde můžete snadno podat stížnost. Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli a pokud od nás potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji Romi, doufám, že to pomůže vznést tuto stížnost a především, že sníží hodnocení tohoto kasina (právě kvůli tomuto hodnocení jsem se rozhodl otevřít účet v tomto kasinu), je to skutečně podvod.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Teď píšu s chatem pin-up stránky a dali mi tento důvod, proč mi zablokovali účet.

já:

Zeptal jsem se, proč zablokovali, a odpověděli následovně.

ONY:

Děkuji za čekání na moji odpověď. 🤗

ONY:

Vyhrazujeme si právo pozastavit váš přístup na webové stránky a zablokovat váš účet kdykoli bez předchozího upozornění, pokud zjistíme jakoukoli podezřelou aktivitu spojenou s vaším účtem. V takovém případě nebudeme mít žádnou povinnost vrátit nebo kompenzovat zbývající prostředky na vašem účtu. Vyhrazujeme si právo nahlásit jakékoli takové aktivity příslušným orgánům a souhlasíte s tím, že s námi budete při vyšetřování takových aktivit plně spolupracovat.

ODPOVĚDĚL JSEM:

Jaká podezřelá aktivita, když jsem 60letá žena v domácnosti.

A co po mě teď žádají, aby mi vrátili peníze?

ONY:

Chápu nepříjemnosti, ale tento proces provádí specializované oddělení, přes které komunikujete e-mailem, můžeme také ověřit, že lhůta na odpověď je 3 dny, v této lhůtě je ještě čas vám odpovědět, proto Chtěl bych vás požádat, abyste počkali a byli trochu trpělivější, abyste dostali odpověď, doufejme, že pro vás bude pozitivní.🙏


-------------------------------------------------- -----------------


To je poslední e-mail, který jsem měl včera v kontaktu s podporou kasina a poprvé mi poslali něco jiného v naději, že mi zaplatí a dnes mi zablokovali účet. Píšu poslední email zachycení k překladu.

Ahoj Maria!


Děkujeme, že jste kontaktovali podporu Pin-Up. Vážíme si vaší žádosti a vážíme si vaší trpělivosti! Vaše žádost byla předána specializovanému oddělení. Upozorňujeme, že přibližná doba odezvy je 3 dny od data přijetí. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP

---------------------------

No, počkám ty 3 dny, ne-li déle, hrál jsem na bet365, Caliente, Codere, Onlinebigbola, betcris a věřte mi, že toto kasino je nejhorší ze všech,

Dokonce s vámi jednají jako se zločincem nebo vám dají pochopit, že jste podezřelí z trestného činu, proto vám zablokovali účet, když jsem 60letý člověk a všechny ty záminky, když vám blokují účet, ale urážejí vás ( kdo jsou, aby s osobou zacházeli jako s podezřelou ze spáchání trestného činu nebo naznačovali, že pokud se jedná o závažný trestný čin obvinit osobu nebo zpochybnit osobu, nejsou k tomu oprávněni). A to je zločin, bez důkazů. Bože, jaké katastrofální kasino a nejhorší.

Jsou to zločinci. Jak říká motto, lev si myslí, že každý je v jeho kondici.


A pokud píšu, chci říct svou zkušenost a nehrát v tomto kasinu.

file


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ok, dnes měli odvahu říct pravdu, vymyslel jsem si, že účet patří někomu jinému a že zfalšovali papíry, jelikož můj výpis z účtu má QR kód z banky na ověření, že je skutečný, jsou to podvodníci.


Kasino mi nyní odpovědělo:


Ahoj!

Váš účet byl zablokován z důvodu porušení jednoho nebo více bodů uživatelské smlouvy, zejména bodu 7.11. "Při ověřování účtu nebo jiných ověřovacích činnostech prováděných Správou stránek je zakázáno předkládat padělané dokumenty nebo dokumenty, které skutečně patří někomu jinému než skutečnému majiteli účtu. Správa stránek nepochybně bude takové jednání považovat za podvodné a my budeme nuceni okamžitě odepřít přístup na webové stránky služeb a zablokovat váš účet."

Účet nelze odemknout.

S pozdravem,

Podpora PIN-UP

-------------------------------------------------- --------------------------------Odpověděl jsem..

Bankovní účet je skutečný, odtud jsem posílal prostředky do kasina a obdržel jsem od vás výběry, mé jméno je skutečné a moje osoba poslala moji identifikaci, jsem jediným vlastníkem účtu, co jiného mohu říci ve svůj prospěch a aby mi vrátili peníze.

-----------------------------------------


Pokud tvrdí, že jsou legální, měli by mě požádat o selfie, aby si mohli ověřit, že jsem to já, a vrátit mi peníze, ačkoliv už říkají, že účet již nelze získat zpět.

Jsou to podvodní zloději a doufám, že tato stránka má odvahu snížit hodnocení tohoto kasina, upřímně řečeno, je velmi vysoké na typ kasina, které je tak katastrofální a zlodějské.


filefile

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Již jsem nahrál stížnost a recenzi. Doufám, že mě podpoříte při vymáhání těchto peněz. Děkuji vám, děvčata, Romi a Radko, že mě podporujete a no, už jsem o peníze přišel tím nejbídnějším a nejkrutějším způsobem, jaký v kasinu existuje.

Přichytit zloděje kasina. Žádná slova pro katastrofální a mizerné kasino, které to je.

Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před 8 měsíci

Ahoj znovu. Jsme velmi rádi, že vám můžeme pomoci, a doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen vaši stížnost dovést k nejlepšímu možnému řešení. Je mi opravdu líto, že musíte projít touto situací, a děkujeme za všechny aktualizace, které jste nám poskytli.

Pokud jde o recenzi, kterou jste napsali o tomto kasinu, mějte prosím na paměti, že bude přezkoumána až po uzavření vaší stížnosti.

Zatím buďte trpěliví a pokuste se svou stížnost aktualizovat, kdykoli to bude možné. Informujte nás také o všech novinkách týkajících se tohoto případu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Romi a radka kasino můj problém vyřešilo a vyplatilo mi peníze, které byly na účtu. Děkujeme této komunitě Guru Casino za podporu kasin i hráčů.

Beru zpět vše, co jsem řekl o pin-up od doby, kdy jsem zlikvidoval své peníze, pouze pokud se zákaznický servis zlepší, protože bez této komunity kasinových guru bych neviděl jejich chybu a přišel bych o svůj účet a peníze.


Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před 7 měsíci

Děkuji za tuto opravdu skvělou zprávu. Jsme tu vždy pro vás a rádi vám kdykoliv pomůžeme.

Neváhejte a napište recenzi na toto kasino a popište své zkušenosti. Mohlo by to být opravdu užitečné pro ostatní. Chcete-li tak učinit , použijte tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pro ty, kteří hledají realistický herní zážitek, nabízí širokou škálu her s živými dealery. Navštivte https://pinup1.in/ a užijte si živé hry, jako je blackjack, ruleta a baccarat, s profesionálními dealery.

Upravil Romi před 7 měsíci
Důvod: CG odkaz přidán.
Automaticky přeloženo:
WilliamLowson
před 7 měsíci

Jsi tam pravidelný? Pokud máte zájem, můžete napsat recenzi popisující své zkušenosti v tomto kasinu. Tady je odkaz.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

AHOJ, účet na Pin Up mám už delší dobu, jsem aktivní hráč, ale v poslední době mám problémy s platformou, provedl jsem výběr, byl zrušen, brzy po zamrznutí účtu, Nemohu již hrát ani vybrat své výhry, nyní jsem kontaktoval chat, jejich odpovědi nezbavují mé pochybnosti, již jsem poslal dokumenty, které požadují (bankovní výpisy) a žádný můj problém nebyl vyřešen, pokud je pro Abych byl v bezpečí, celé toto vydání bude kasinu ohodnoceno 10, nyní, pokud je to Aby se zabránilo mému výběru, již nedoporučuji pin up

Automaticky přeloženo:
dasilvaeduardo9899
před 6 měsíci

Ahoj, podle toho, co popisuješ, procházíš ověřením účtu. Jsou dokumenty, které jste odeslali, stále kontrolovány kasinem? Byly některé přijaty nebo odmítnuty? Řekl bych, že to může být důvod, proč máte účet zmrazený a dokud neprojdete ověřením, pravděpodobně to tak zůstane. Jak dlouho trvá, než kasino zkontroluje dokumenty?

Dejte mi prosím vědět a uvidíme, co se dá dělat. Zatím mějte prosím trpělivost.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tímto bych se rád podělil o své zkušenosti z online pin up cesty. Neplatí výběry, nechávají mě čekat asi 21 dní, aby mi dali výběr 800 pesos. Poslal jsem jim své výběry z mého bankovního účtu a doklad o výběru 3. července 2024, aby si vyzvedli dobití, jsou rychlé, ale platit jsou hrozné

Automaticky přeloženo:
jesusmwndoza1975
před 5 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jsem slyšel o problému v tomto kasinu.

Mohu vám položit několik otázek, abyste tomu lépe porozuměli, prosím?

Je váš účet nyní plně ověřen a kdy přesně jste požádali o výběr?

Pokud se domníváte, že to nikam nevede, navrhuji, abyste podali stížnost zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Klikněte prosím na tento odkaz a uveďte všechny podrobnosti týkající se tohoto problému. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vsadil jsem na kasino, pak další sázky na jiné trhy, změnil jsem zařízení, protože předchozí registrovaný měl problém, zablokovali mi účet s nárokem na duplicitu, na účtu mám více než 5 000, chci své peníze.

Automaticky přeloženo:
leandromottaoficial
před 5 měsíci

Chápu správně, že kasino zablokovalo váš účet kvůli více účtům?

Otevřeli jste si tam více účtů, víte o něčem takovém?

Zkuste nám prosím poskytnout více podrobností a doufáme, že vám budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Otevřel jsem pouze svůj účet, tvrdí, že jsem používal více, historie tam má kasino, sporty, prostě přes noc blokované. zablokováno 20. 7. v noci poté, co jsem použil svůj mobilní telefon na wifi v jiném městě, kde jsem pracoval.


Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky