FórumKasinaPin-Up Casino - všeobecná diskuze

Pin-Up Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od nejnost607
|
8683 zobrazení 88 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
maricandimaldonado
před měsícem

Pokud mohu, vřele doporučuji podat stížnost, zvláště pokud máte pocit, že by se mohlo jednat o krádež, jak jste již několikrát uvedl. Náš tým udělá vše pro to, jako vždy, aby vám pomohl. Nechci zde dělat žádné spekulace, než budeme moci vidět výsledek tohoto problému. Takže kdykoli se rozhodnete nějaký odeslat, zde 👈 je odkaz, kde to můžete snadno udělat. Dejte nám prosím vědět o svém rozhodnutí, a pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud mohu, vřele doporučuji podat stížnost, zvláště pokud máte pocit, že by se mohlo jednat o krádež, jak jste již několikrát uvedl. Náš tým udělá vše pro to, jako vždy, aby vám pomohl. Nechci zde dělat žádné spekulace, než budeme moci vidět výsledek tohoto problému. Takže kdykoli se rozhodnete nějaký odeslat, zde 👈 je odkaz, kde to můžete snadno udělat. Dejte nám prosím vědět o svém rozhodnutí, a pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Romi, děkuji, dnes mi kasino poslalo zprávu, že chtějí můj výpis z účtu, ale že odrážejí vklady, které byly provedeny v jejich kasinu.

Chápu, že protože jejich zprávy jsou ve skutečnosti stejné a matoucí, ano matoucí dobře, problém je v tom, že můj březnový výpis z účtu, abyste se mohli podívat na vklady, které jsem provedl v kasinu, by se promítl do druhého výpisu z účtu, který jsem škrtl -off date Je 14. každého měsíce, což znamená, že musím počkat do 14. dubna, abych vám je mohl poslat.

Jaké katastrofální kasino a ten den, kdy je můj soud, možná pro mě vymyslí něco jiného. Můj největší strach.

Pravdou je, že pokud chci podat stížnost, už mají poslední 3 výpisy nebo bankovní výpisy z mého účtu, je to na mé jméno stejně jako můj ověřený účet v kasinu, protože musím čekat, co to je, je příliš nespravedlivé a neetické. kasino.

Už jsem kliknul na odkaz, který jsi se mnou sdílela, Romi, ale kliknu na podání stížnosti kvůli problému s vrácením peněz a vypadá to jako malá krabička, ale žádné další možnosti.

Nevěřte tomuto kasinu a výběr je pouze téměř 200 dolarů, představte si větší částky.

Prosím, řekněte mi, jak mohu podat stížnost. Toto kasino je opravdu příliš únavné a opravdu krade s hráči, kteří provádějí výběry a kasino vidí, že z dlouhodobého hlediska by to pro ně byla ztráta a možná ne proto, že jsem prohrál v jiných kasinech, ale jim se to nelíbí. riskovat

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nevím, jestli se mám smát nebo se vztekat, ale v nové zprávě se píše toto už 10krát mi poslali to samé, zdá se to jako zkopírování a vložení Vysvětluji zprávu:

Ahoj Maria!

Děkuji za poskytnuté informace. Požadovaný dokument s informovanými požadavky je nezbytný k dokončení tohoto procesu, v každém případě zůstáváme pozorní k datu, kdy jste nám zaslali požadovaný dokument.

Pro pokračování ve vaší žádosti vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být posouzeny do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP

Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před měsícem

Ahoj. Myslím, že kasino potřebuje zkontrolovat všechny vklady, které jste provedli, ať už to musí udělat z jakéhokoli důvodu. je to opravdu běžný postup, řekl bych. Nedělejte zde žádné špatné závěry, prosím.

Zkuste podat stížnost ještě jednou a dobře si přečtěte všechny otázky tam, prosím. Měli byste to zvládnout. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neváhejte napsat e-mail našemu týmu na /" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Zde si také přečtěte náš článek Informace a pokyny k řešení stížností , abyste procesu lépe porozuměli, chcete-li.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

já:

Představuji si, že výpisy z účtu odkazují na výpisy z banky, ale nemají číslo plastové karty, jak tomu chcete říkat, přečtete si pouze mezibankovní kód a číslo účtu, ale ne plastové číslo, můj výpis z účtu, abych mohl odeslat celý měsíc březen by byl do 14. dubna, protože data jsou vždy 14. každého měsíce.

Přijměte můj bankovní výpis s převodem do vašeho kasina a budu muset počkat do 14. dubna, než mi výpis dorazí, abych si ho mohl stáhnout z aplikace banky, abyste mi mohli zaplatit, opakuji, budu muset počkat do 14. dubna aby mi mohli zaplatit, až uvidí výpis z účtu.

Mohu požádat svou banku, aby mi poslala pohyb vkladů, které jsem provedl, do jejich kasina, abych mohl být vyplacen a nemusel čekat do mého konečného data, abych obdržel výpis z účtu za každý měsíc


Napadnou zloděje:

Ahoj Maria!

Děkujeme za poskytnutou fotografii.

Pro pokračování ve Vaší žádosti Vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z Vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března, v případě, že Váš výpis ještě nemá uzávěrku, Dejte nám prosím vědět datum uzávěrky, abychom jej mohli vzít v úvahu.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být zváženy do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP


já:

Dobrý den, dnes jsem šel na pobočku banky Bancoppel a tam mi řekli, že moje výpisy z účtu, které jste volali, jsou stejný výpis z účtu, číslo karty tam není, protože jeho platnost vypršela a můj bankovní účet ne.

(Číslo účtu i mezibankovní heslo jsou jediné věci, které mohou a jsou přidány k bankovním výpisům, protože žádám o výběry spei přes heslo mezibankovního účtu, které je na mé jméno Maria C.... M. . ... G... a plastovou kartu, která je součástí mého bankovního účtu, již jsem vám poslal fotografii plastové karty, na kterou jsem při nákupech uvedl své jméno Maria Candelaria Maldonado Garcia). Z toho důvodu jsem vám již poslal fotografii mé karty a výpisy z účtu, které jsou stejné jako můj bankovní účet, takže mi řekněte, jaké informace vám posílám, protože výpis z účtu s číslem karty není možný. Ale pokud jsou informace o mém účtu, které jsem již odeslal, a to je účet, že plast je přidán na stejný účet.


Ony:

Ahoj Maria!

Děkujeme za poskytnutou fotografii.

Pro pokračování ve Vaší žádosti Vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z Vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být zváženy do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP


já:

Březnový výpis z bankovního účtu jsem vám již zaslal, ale je až 13. března 2024 vzhledem k datům, ve kterých jsme, 22. března, je to jediný, který mi banka může poskytnout, protože banka stále nenahrává informace z dní později. Vzhledem k tomu, že jsem vám je již zaslal, je zcela legální, abych odstoupil od smlouvy.

Kromě toho, že jediné, o co byste se měli starat, je ověření, že jsem vlastníkem účtu, který je na mé jméno Maria C....... M...... G..... osoba kdo Již ověřili mou totožnost zasláním mého INE, což je doklad totožnosti z Mexika, a potvrdili můj účet, stejný účet na mé jméno, který jsem vložil do jejich kasin, a stejný účet, na který žádám o své výběry. Nechápu, proč se vymlouvají, aby nezaplatili nebo neprodloužili lhůty. Již jsem Vám zaslal poslední 3 výpisy z mého bankovního účtu v PDF, takže si prosím nevymýšlejte další výmluvy a zaplaťte mé peníze.


Ony:

Ahoj Maria!

Děkujeme za poskytnutou fotografii.

Pro pokračování ve Vaší žádosti Vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z Vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být zváženy do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy termíny

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

já:


Formáty PDF mých posledních 3 výpisů z účtu jsem již odeslal, opakuji v PDF (ZAŠLU JE ZNOVU) (A tyto vydává banka v PDF z aplikace mé banky, posílám vám je, je to zcela legální )

Číslo karty, se kterou jsem provedl vklad ve vašem kasinu, je 4169 ggsd 8019 1458 na mé jméno, což je María CM G. Z banky s oficiálním jménem v Mexiku, BanCoppel, SA Institución de Banca Múltiple

Přidávám fotografie karty, abyste měli obrázek karty zjevně pokrývající moje 3 bezpečnostní čísla, protože to je pro mě důvěrné a zcela legální.


já:

FOTKY NEPOSÍLÁM, POSÍLÁM VÁM VÝPISY Z ÚČTU, KDE ŽÁDÁM O VÝBĚRY A HLAVNĚ KAM JE VLOŽÍM



Oni: (zloděj pin up kasina)

Ahoj Maria!

Děkuji za poskytnuté informace. Požadovaný dokument s informovanými požadavky je nezbytný k dokončení tohoto procesu, v každém případě zůstáváme pozorní k datu, kdy jste nám zaslali požadovaný dokument.

Pro pokračování ve Vaší žádosti Vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z Vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být zváženy do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP


Já: (moje poslední zpráva s žádostí o to, o co jsem žádal od začátku)

Číslo karty se na výpisu neobjevuje, co mohu dělat?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jak vidíte, dělají vše pro to, aby neplatili, výpisy z účtu jsem již posílal, ale chtějí výpis nebo výpis z účtu s číslem karty, které moje banka nedává, pohyb jim mohu poslat, když vložím u nich zlodějské kasino a se službou Horší a přesto je nezajímá a opakují to samé, na otázky neodpovídají ani je nezajímá, abych již poslal bankovní výpisy, které požadovali.


Dávají pouze vágní odpovědi a už jsem jim řekl, že bankovní výpisy z účtu od doby, kdy jsem provedl nákupy, se neobjevují a pokračují s vágními odpověďmi a požadují totéž a nezáleží na vysvětlení, které jim poskytnu.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

A nevkládejte 1krát, vkládejte více než 3krát ve vašem pin up zlodějském kasinu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Myslím, že kasino potřebuje zkontrolovat všechny vklady, které jste provedli, ať už to musí udělat z jakéhokoli důvodu. je to opravdu běžný postup, řekl bych. Nedělejte zde žádné špatné závěry, prosím.

Zkuste podat stížnost ještě jednou a dobře si přečtěte všechny otázky tam, prosím. Měli byste to zvládnout. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, neváhejte napsat e-mail našemu týmu na /" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Zde si také přečtěte náš článek Informace a pokyny k řešení stížností , abyste procesu lépe porozuměli, chcete-li.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Romi nemusí nic ověřovat, důkaz je tam a kdo se chce dozvědět více o krádeži tohoto kasina, než vloží peníze nebo důvěřuje tomuto kasinu, může mi poslat soukromou zprávu nebo zanechat zprávu zde a já mu dám svůj email popř. moje číslo. mobil, mluvím anglicky a španělsky, takže je mohu podpořit, aby v tomto zlodějském kasinu nevkládali peníze.

Romi, odkazy, které jsi zveřejnila, nefungují, děkuji

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před měsícem

Ahoj. Děkuji za příspěvky. Po přečtení všech zpráv chápu váš názor a že se cítíte jako podvedeni kasinem. Bohužel tady na fóru toho moc nezmůžeme, náš reklamační tým se bude moci lépe podívat na váš případ, ale musíte podat stížnost, abyste jim dali šanci. Zkusili jste jim poslat e-mail na complaint@casino.guru možná e-mailovou adresu, která vám pomůže podat stížnost?

Omlouváme se za nefunkční odkazy, zveřejňuji to znovu zde: Informace a pokyny k řešení stížností . Dejte mi prosím vědět, jak s tím půjdete.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Děkuji za příspěvky. Po přečtení všech zpráv chápu váš názor a že se cítíte jako podvedeni kasinem. Bohužel tady na fóru toho moc nezmůžeme, náš reklamační tým se bude moci lépe podívat na váš případ, ale musíte podat stížnost, abyste jim dali šanci. Zkusili jste jim poslat e-mail na complaint@casino.guru možná e-mailovou adresu, která vám pomůže podat stížnost?

Omlouváme se za nefunkční odkazy, zveřejňuji to znovu zde: Informace a pokyny k řešení stížností . Dejte mi prosím vědět, jak s tím půjdete.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den Romi, pokud je to tak a chápu, moc toho neumí, chápu, příteli, dnes mi poslali tento poslední email:

Ahoj Maria!

Děkuji za poskytnuté informace. Požadovaný dokument s informovanými požadavky je nezbytný k dokončení tohoto procesu, v každém případě zůstáváme pozorní k datu, kdy jste nám zaslali požadovaný dokument. Můžete nám zaslat dokument poskytnutý bankou, který bude analyzován.

Pro pokračování ve Vaší žádosti Vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z Vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být zváženy do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP



Jak vidíte, říkají mi, že se jdou podívat na můj výpis z bankovního účtu, ale dokud se neobjeví pohyby, jak vklady, které jsem provedl do kasina, tak i výběry, které mi zaplatili.


Můj den soudu je 14., počkám na toto datum a pošlu vám výpisy z účtu.


Pokud mi v tu chvíli nezaplatí a aktivují mi účet, protože je zablokován, podám stížnost tam, kde mi řeknete romi, ať už kladné nebo záporné, nahlásím to zde.


Vadí mi (uvedu příklad) to, že na stránkách nebo aplikacích obchodníků nebo investic, které, věřte mi, zvládají stejné nebo větší částky, jsou v obsluze lepší než naprostá většina kasin, bychom jako hráči měli vyžadovat takové zacházení , je to jako když si koupím produkt a nedoručí mi ho, dokud ho prodejce nebude chtít, není to fér.


Dám šanci kasinu Pin UP. Nemám jinou možnost a zde se vyjádřím, jestli poté, co pošlu ten výpis z účtu se všemi transakcemi do kasina, což je 14. dubna, dostanu zaplaceno nebo opravdu kradu.

Ale jejich služba zanechává mnoho přání.

Zde se vyjádřím k tomu, co se stalo Romi a děkuji příteli.

Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před měsícem

Upřímně řečeno, kvůli automaticky přeloženému textu jsem teď trochu zmatený.

Ale přesto se pokusím pár věcí zmínit, třeba se vám budou hodit:

Pokud můžete poskytnout historii plateb kartou nebo výpis z účtu, udělal bych to bez prodlení. I když nejsem zcela obeznámen s vaší poměrně složitou situací, pokusil bych se vyhnout dalšímu zpoždění a zaměřil se na to, abych prošel všemi kontrolami. Podle mého názoru je nakonec budete muset projít všemi.

V každém případě nás neváhejte aktualizovat, jsme více než rádi, že zůstaneme v kontaktu. Přeji vám spravedlivé řešení! 🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Upřímně řečeno, kvůli automaticky přeloženému textu jsem teď trochu zmatený.

Ale přesto se pokusím pár věcí zmínit, třeba se vám budou hodit:

Pokud můžete poskytnout historii plateb kartou nebo výpis z účtu, udělal bych to bez prodlení. I když nejsem zcela obeznámen s vaší poměrně složitou situací, pokusil bych se vyhnout dalšímu zpoždění a zaměřil se na to, abych prošel všemi kontrolami. Podle mého názoru je nakonec budete muset projít všemi.

V každém případě nás neváhejte aktualizovat, jsme více než rádi, že zůstaneme v kontaktu. Přeji vám spravedlivé řešení! 🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Radko, problém je v tom, že je to účet s datem uzávěrky. Dovolte mi vysvětlit, mé konečné datum je 14. každého měsíce, datum, kdy mohu sledovat své pohyby od 14. do 14., například od března do dubna, kasino má špatný postoj, že ačkoliv jsem poslal snímek obrazovky z mého mobilu s převody, které jsem provedl v kasinu, nemá zájem, chce, aby se zobrazil výpis z účtu a číslo mé karty, už jsem to komentoval výše, je to bankovní účet a číslo karty ani plast se nezobrazuje na výpisu z účtu mi banka říká, proč má karta expiraci, mohla by být poškozená nebo ztracená, takže to banka nevidí jako nutné a v žádné z těch možností bych to musel měnit, ale pokud vklady Co jsem kasinu udělal, je, že se to zobrazuje na výpisu z účtu, který kasino chce.


Nezbývá mi tedy, než počkat na ono datum uzávěrky 14. dubna a prohlédnout si pohyby kasina, poslat to v PDF souboru, jak kasino chce.

Omlouvám se, že to říkám, ale kasino mě mohlo požádat o referenci z mé banky nebo snímek obrazovky převodů a urychlit to, ale nechtěli. Nezbývá mi nic jiného než čekat. Koupil jsem to a zdá se, že mi to chtějí doručit téměř o měsíc později, velmi špatná služba od kasina.

Radko, řekla jsi mi, že jsem to urychlil, věř mi, že jsem poslal více než 8 zpráv a jediné co kasino dělá je opakování a opakování, nezajímají ho možnosti, které jsem navrhoval (což jsou pro ně 100% legální možnosti ale nikdy je to nezajímalo, JENOM OPAKOVÁNÍ, VYPADÁ TO BOOT) V poslední zprávě, kterou jsem dostal z kasina a již jsem odeslal výše, mi říká, že čekají na můj soudní termín, aby si mohli plně představit měsíc březen a že budou analyzovat výpis z účtu 14. dubna.

Opakuji, nezbývá mi nic jiného než čekat, jak kasino navrhuje, to samozřejmě neubírá na špatné službě pouhého opakování a opakování, zdá se, že píšete s roboty. A live chat kasina nic neví, jen emailem opakuji, že jsou to jen boty

Ano, oznamuji vám, že se to stalo, ale v polovině dubna.


Pozdravy

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před měsícem

V mé zemi můžete požádat kteroukoli banku o poskytnutí dalšího výpisu z účtu – kdykoli jej budete potřebovat.

Upřímně řečeno jsem se v této části také ztratil:

" V poslední zprávě, kterou jsem obdržel od kasina a již jsem odeslal výše, se uvádí, že čekají na můj soudní termín, aby plně vizualizovali měsíc březen, a že 14. dubna budou analyzovat výpis z účtu. "

Každopádně pokud si myslíš, že bys měl počkat, tak počkej. Jen jsem se snažila pomoci 🙂, ale pokud jde o soud, nechám to úplně bez dalších návrhů.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V mé zemi můžete požádat kteroukoli banku o poskytnutí dalšího výpisu z účtu – kdykoli jej budete potřebovat.

Upřímně řečeno jsem se v této části také ztratil:

" V poslední zprávě, kterou jsem obdržel od kasina a již jsem odeslal výše, se uvádí, že čekají na můj soudní termín, aby plně vizualizovali měsíc březen, a že 14. dubna budou analyzovat výpis z účtu. "

Každopádně pokud si myslíš, že bys měl počkat, tak počkej. Jen jsem se snažila pomoci 🙂, ale pokud jde o soud, nechám to úplně bez dalších návrhů.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Radko v kterékoli zemi světa si můžete vyžádat výpis z účtu a oni vám dají vytištěný formulář s pohyby před 3 dny. Dají vám ho vytištěný nebo z vaší aplikace budete mít okamžitě viditelné pohyby u všech pohybů, které jste udělali.

Zmínil jsem se o tom kasinu a nemají zájem, jen opakují věci a nechtějí fotku ani obrázek bankovního výpisu, chtějí to ve formátu pdf a já to zopakuji znovu, příteli, jen opakují věci, nedávají vám možnosti v celé konverzaci, kterou jsem měl s kasinem, a chat moc nepomůže, pokud pošlete e-mail na jejich e-mail s nápovědou.

Z toho důvodu nemám jiného přítele, než čekat a stáhnout si výpis z účtu v PDF souboru.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nyní odešlete tento e-mail:

Na mém mobilním telefonu je nějaká forma screenshotu mého bankovního účtu s převody, které jsem provedl z mého bankovního účtu do vašeho kasina, nebo vklady, které jsem od vás obdržel, abych nemusel čekat a urychlovat a ne počkej na můj soud. mého výpisu z účtu, což, jak jsem již uvedl, je 14. den následujícího měsíce.

Děkuji


Počkám na vaši zprávu, abych urychlil platbu a uvolnění mého kasinového účtu, protože je zablokován

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V mé zemi můžete požádat kteroukoli banku o poskytnutí dalšího výpisu z účtu – kdykoli jej budete potřebovat.

Upřímně řečeno jsem se v této části také ztratil:

" V poslední zprávě, kterou jsem obdržel od kasina a již jsem odeslal výše, se uvádí, že čekají na můj soudní termín, aby plně vizualizovali měsíc březen, a že 14. dubna budou analyzovat výpis z účtu. "

Každopádně pokud si myslíš, že bys měl počkat, tak počkej. Jen jsem se snažila pomoci 🙂, ale pokud jde o soud, nechám to úplně bez dalších návrhů.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino mi odpovědělo:

Ahoj Maria!

Děkuji za poskytnuté informace. Požadovaný dokument s informovanými požadavky je nezbytný k dokončení tohoto procesu, v každém případě zůstáváme pozorní k datu, kdy jste nám zaslali požadovaný dokument. Můžete nám zaslat dokument poskytnutý bankou, který bude analyzován.

Pro pokračování ve vaší žádosti vás žádáme, abyste nám poskytli výpis z vaší karty **1458, se kterou jste provedli platbu PIN-UP v průběhu celého měsíce března.

Základní požadavky dokumentu, který musí být přiložen:

formát pdf;

Na výpisu musíte uvést číslo karty;

Výpis z účtu musí být za celý měsíc březen.

Vezměte prosím na vědomí, že dokumenty během zpracování vaší žádosti mohou být zváženy do 5 dnů ode dne jejich obdržení. Také vás informujeme, že někdy mohou být termíny prodlouženy.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem,

Podpora PIN-UP


Kasino mi odpovídá stejně jako předtím, musím počkat na datum soudu, aby se kasinu objevil výpis z účtu a pohyby.

Doufám, že už nebudu mít problémy.

Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
maricandimaldonado
před měsícem

Z našich zkušeností vyplývá, že většina kasin přijímá pouze dokumenty ve formátu .pdf, abych pravdu řekl, takže to vlastně není nic neobvyklého. Poskytněte prosím dokument, o který požádali, abyste se mohli dostat k vašim penězům, a dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Aktualizace Právě jsem odeslal výpis z účtu od 14. března do 13. dubna, který ukazuje pohyby, které jsem provedl v tomto kasinu a stále mě žádají, abych si přečetl číslo karty ve výpisu z účtu, mnoho bank to nedělá, protože karta může být ztratili nebo přestali fungovat.

Kasino mi odpovídá, že jim musí poslat výpis z účtu, kde si přečtou číslo karty, nejde to, protože je nemám, opakuji ve výpisu z účtu od 13. března do 14. dubna čte jasně zobrazené pohyby v kasinu a i tak jen kasino opakuje to samé.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Z našich zkušeností vyplývá, že většina kasin přijímá pouze dokumenty ve formátu .pdf, abych pravdu řekl, takže to vlastně není nic neobvyklého. Poskytněte prosím dokument, o který požádali, abyste se mohli dostat k vašim penězům, a dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Romi Poslal jsem výpis z účtu a pohyby vkladů do pin-up kasina jsou jasně zobrazeny a zdá se, že mi to ani nebudou chtít zaplatit, pokud je to problém a mám pravdu, co mohu dělat, (počkej až můj soud byl Abych jim mohl poslat výpis z účtu, už jsem ho poslal a zdá se, že mi nechtějí zaplatit, ačkoli vidí, že ve výpisu z účtu opakuji pohyby provedené v kasinu)

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky