Ahoj,
nejsme kasino , je mi líto, že na tuto otázku nemohu odpovědět. Přihlaste se prosím do svého profilu kasina a zeptejte se na to podpory.
Obecně řečeno, může to trvat několik dní v závislosti na aktuálním obsazení kasina.
Hello,
we are not the casino, I'm sorry I can't answer this question. Please log in to your casino profile and ask the support about that.
Generally speaking, it may take a few days based on the casino curent occupation.
Vím, že nejste kasino, díky
I know you're not the casino thanks
Ya se que no eres el casino gracias
Pak nám prosím dejte vědět, jak si vedete s výběrem. 🤞
Then let us know how is your withdrawal faring, please. 🤞
Stále mi neříkají, že recenzují a nemají termín, do kterého mi to mají sdělit
They still don't tell me that they are reviewing and they don't have a deadline to tell me
Todavía nada me dicen que están revisando y no tienen plazo para decirme
V odpovědi na váš dotaz vám sdělujeme, že není stanovena žádná lhůta pro dokončení studie provedené oddělením rizik, takže dokud nebude vyšetřování dokončeno, váš účet zůstane pozastaven.
Jakmile bude studie dokončena, budeme vás o tom informovat e-mailem.
Kromě toho vás ohledně odstoupení od smlouvy, které nám sdělujete, informujeme, že v e-mailu, který vám byl zaslán, bylo uvedeno, že odstoupení bylo zamítnuto. Více informací o tom nemáme.
S pozdravem,
Služby zákazníkům
In response to your query, we inform you that there is no stipulated period for completion of the study carried out by the Risk Department, so until the investigation is complete, your account will remain suspended.
Once the study is completed, we will inform you of it via email.
In addition, regarding the withdrawal that you communicate to us, we inform you that in the email that was sent to you, it was indicated that the withdrawal was denied. We do not have more information about it.
Sincerely,
Customer Service
En respuesta a tu consulta, te informamos de que no hay una plazo estipulado para la finalización del estudio que realiza el Departamento de Riesgo, por lo que hasta que la investigación finalice, tu cuenta permanecerá suspendida.
Una vez concluya dicho estudio, te informaremos de ello a través del email.
Además, con respecto a la retirada que nos comunicas, te informamos de que en el email que se te envió, se te indicó que la retirada estaba denegada. No disponemos de más información al respecto.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente
Ahoj,
nechci vás děsit, přesto dává smysl, že bezpečnostní kontrola není hráči jasně vysvětlena, protože by mohla zkazit samotnou kontrolu. Někdy to trvá i několik měsíců, ale to jsou jen obecné informace, berte to jako poznámku. Důvody pro takovou dodatečnou kontrolu účtu se mohou docela lišit, ale řekl bych, že mohou existovat určité podobnosti se skupinou hráčů, stejné vzorce nebo cokoli, co je třeba prozkoumat.
Naprosto chápu, že pro příležitostného hráče je to dost neuvěřitelná situace, zkus být trpělivý, prosím. Tým pro stížnosti udělá maximum, aby vám pomohl.
Hello,
don't want to scare you, still, it makes sense that the security check is not clearly explained to the player, because it could spoil the check itself. Sometimes it takes even a few months but that's just general information, take it as a note. Reasons for such additional account review may quite vary, but I'd say that there may be some similarities with a group of players, the same patterns, or anything that needs to be investigated.
I perfectly understand that it is quite an unbelievable situation for a casual player, try to be patient, please. The complaint team will do its best to support you.
Počkám, ale nemám co skrývat
I'll wait but I have nothing to hide
Esperaré pero yo no tengo nada que esconder
Teď, když mi Daniel Un nezaplatil, vidíš ho také normálního
Now that Daniel Un hasn't paid me, you see him normal too
Ahora que Daniel que Un no me han pagado lo ves normal también
Můžete laskavě vysvětlit trochu více, prosím? Nemám ponětí, co jsi chtěl vyjádřit. 🤔
Can you kindly explain a bit further, please? I have no clue what you wished to express. 🤔
Myslím, že už to mám - děkuji.
Ano, i jakási dodatečná kontrola je zcela normální. Může být spuštěn automaticky systémem kasina. Je důležité říci, že k získání výhry musí být nejprve provedena tato kontrola nebo KYC. Pokud mohu soudit, je tomu tak i v současnosti.
I think got it now - thank you.
Yes, even a kind of additional check is quite normal. It may be triggered automatically by the casino's system. It's important to say that in order to get the winnings, this check or KYC must be done first. As far as I can tell, this is still the case at the moment.
Jak víte, Tomáš požádal kasino, aby vstoupilo do stížnosti a aktualizovalo nás. Na vysvětlení jim zbývají 2 dny.🤞
As you know, Tomas asked the casino to step into the complaint and update us. 2 Days left for them to explain.🤞
Obávám se, že musíme počkat, až se to zjistí.
We have to wait for that to be found out, I'm afraid.
Vložil jsem 20 eur na Lucky Dreams 1. března 2024 prostřednictvím okamžitého převodu. Peníze mi byly odepsány a kasino je odmítlo. Pouze do dneška
I deposited 20 euros at Lucky Dreams on March 1st, 2024 via instant transfer. The money was debited from me and rejected by the casino. Only until today
Ich habe bei Lucky Dreams am 01.03.2024 20 Euro per Sofortüberweisung einbezahlt. Das Geld wurde bei mir abgebucht und vom Casino abgelehnt.Nur bis heute
Nazdárek!
Ve vaší stížnosti jsem našel tuto část: "Peníze byly odepsány z mého účtu a nebyly vráceny do dnešního dne, 19.03.2024."
Normálně bych to bral jako aktualizaci s vyřešeným problémem, ale raději se vás zeptám, zda mám pravdu.
Tak či onak by samotná stížnost mohla využít aktualizaci, učiňte tak prosím přímo zde 👈.
Neváhejte mě opravit ohledně chybně umístěného vkladu.
Hey there!
In your complaint, I found this part, "The money was debited from my account and has not been refunded until today, 19.03.2024."
Normally, I would take that as a problem-solved sort of update, but I prefer to ask you whether I'm right.
One way or another, the complaint itself could use an update, kindly do so right here 👈.
Don't hesitate to correct me regarding the misplaced deposit.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.