Dobrý den, podle toho, co jsem četl, máte stále problém s ověřením? Pokud ne a špatně jsem to pochopil, opravte mě. Vidím, že to trvá asi týden a řekl bych, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení takového procesu.
Odeslali jste však i výběr, na který čekáte, nebo to není možné, protože ještě nejste ověřeni?
Také jsem si všiml, že kasino s vámi zřejmě moc nekomunikuje, což je škoda, protože odpověď od nich by byla určitě užitečná, abyste věděli, kde jste a co můžete očekávat dále.
Pokud tedy máte nějaké nové informace, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci, pokud se vyskytnou nějaké přetrvávající problémy.
Hello, according to what I have read you still have a problem with verification ? If not and I have misunderstood, please correct me. I see it's been going on for a week or so and I would say we give casinos 14 days to resolve such a process.
However, did you also submit the withdrawal you are waiting for, or is it not possible because you are not verified yet ?
I also noticed that the casino doesn't seem to communicate with you much, which is a pity because a reply from them would certainly be useful to let you know where you stand and what to expect next.
So if you have any new information, let us know and we'll try to help you if there are any ongoing issues.
Automaticky přeloženo: