FórumKasinaPacific Spins Casino - všeobecná diskuze

Pacific Spins Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od PiSpinWin
|
5844 zobrazení 84 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Pacific Spins Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Právě jsem zde včera večer začal hrát s bonusem za registraci a 3 000 hraním, které jsem nyní dokončil. Čekám na schválení ověření, které může trvat 5-7 pracovních dní, o kterých se předtím nezmínili.


Takže uvidím, jak to bude příští týden a budu informovat všechny

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čekám od úterka minulého týdne žádné potvrzení ani žádná odpověď nevěřím, že zaplatí!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Právě jsem zde včera večer začal hrát s bonusem za registraci a 3 000 hraním, které jsem nyní dokončil. Čekám na schválení ověření, které může trvat 5-7 pracovních dní, o kterých se předtím nezmínili.


Takže uvidím, jak to bude příští týden a budu informovat všechny

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, zjistil jsi, že to trvá 5-7 pracovních dní od živého chatu nebo podpory nebo někde ve smluvních podmínkách?

Prozatím doporučuji spolupráci s kasinem, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení problému s výběrem a procesem KYC.

Nezapomeňte nás však průběžně informovat o tom, jak vaše situace probíhá, protože ostatní hráči mohou mít alespoň přehled o tom, jak probíhal proces ověření nebo jak dlouho výběr trval. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čekám od úterka minulého týdne žádné potvrzení ani žádná odpověď nevěřím, že zaplatí!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, od minulého úterý čekáš na ověření účtu nebo výběr? Samozřejmě bych rád upozornil, že si nemyslím, že je vhodné, aby vám kasino celý týden nedávalo žádné aktualizace. Nicméně 14 dní, které dáváme na vyřešení takové žádosti, platí tak jako tak.

Každopádně bych vám také rád vzkázal, abyste nebyli hned skeptičtí, i když to není příjemná situace, a snažili se myslet pozitivněji. Doufám, že se Váš případ vyřeší a vše bude nakonec v pořádku. Budu také čekat na aktualizaci od vás. Držíme palce 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

ale to je divné, že jsem hrál spoustu online kasin a toto je jediné, které neodpovídá po zaslání informací k ověření a stále jsem od nich nedostal jedinou odpověď, ale nikdy jsem to nezažil v žádném kasinu!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
kjkevjones11
před 8 měsíci

Ano, je to dost zvláštní a neprofesionální. Všiml jsem si, že na našem webu je napsáno, že kasino má „ Pomalou nebo špatnou zákaznickou podporu ", a proto mě tolik nepřekvapuje, že neodpovídají. Viděli jste to taky?

Chápu však vaši frustraci, protože i já bych se zlobil a rád bych vám poradil, že pokud něco přijde z kasina, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Stále od nich žádná komunikace, ale přesto mi posílejte tisíce bonusů za vklad denně, ale žádná skutečná osoba mi neposlala e-mail ani jednou, protože jsem jim dal své údaje, abych si to ověřil, myslím, že vzali moje informace a použili je podvodně, protože to je je velmi nepravděpodobné, že se o kasinu vůbec nedozvím, pojďte, člověče

Automaticky přeloženo:
kjkevjones11
před 8 měsíci

Kolik pracovních dní nyní?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále od nich žádná komunikace, ale přesto mi posílejte tisíce bonusů za vklad denně, ale žádná skutečná osoba mi neposlala e-mail ani jednou, protože jsem jim dal své údaje, abych si to ověřil, myslím, že vzali moje informace a použili je podvodně, protože to je je velmi nepravděpodobné, že se o kasinu vůbec nedozvím, pojďte, člověče

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řekl bych, že budete muset chvíli počkat, zdá se, že stížnost bude aktualizována v příštích několika dnech. Příště si nejprve dejte pozor na recenzi kasina, jak řekl Jaro, varujeme před nereagováním. 🤔

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 8 měsíci

už to trvá dva týdny a žádná odpověď, protože jsem jim dal své informace

Automaticky přeloženo:
kjkevjones11
před 8 měsíci

Všiml jsem si, že pokud do chatu neuvedete své uživatelské jméno, nebudou reagovat...napřed jsem v chatu uvedl své uživatelské jméno, poté položil otázku a oni odpověděli

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ano? Co vám tedy řekli, když vám konečně odpověděli, protože jsem ještě nedostal odpověď, a dali jim své uživatelské jméno a vše v chatu, ale oni mi odpověděli v chatu, ale od té doby nedostali jediný e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Také jsem od nich obdržel e-mail. Můj e-mailový účet, se kterým jsem se zaregistroval, odmítá poslat e-mail s přílohami, pouze zůstává ve frontě. Tak jsem přeposlal e-mail ze svého záložního e-mailu na svůj přihlašovací e-mail a přeposlal znovu z hlavního e-mailu. Odeslalo to úspěšně, ale bohužel to v té době nepřijali, ale napsal jsem jim o svém problému podrobně. Doufám, že to vyjasní věci, ještě jsem nedostal odpověď, ale bylo to jen asi před 36 hodinami

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Byl jsem o tom informován, ale prostřednictvím podpory živého chatu. Ano, první výplata je vždy nejdelší s implementovanou procedurou KYC. Některá kasina jsou rychlejší než jiná, ale na čem opravdu záleží, je příjem našich výher, ať už to bude týden nebo dva měsíce

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 8 měsíci

Ne, pokud a ale o tom, toto kasino je stinné, stejně jako ostatní, které zde vidím, že propagují, protože to vypadá, že když nahlásíte tato podvodná kasina, Casino Guru se zcela brání a snaží se to udělat jako vaše lhaní o kasinu a pak se obrátit zrušte svůj případ, i když kasino, které hlásíte, udělalo chybu, takže kasinový guru je bezpochyby zapojen do těchto podvodných kasin, jen mluvím, co vidím.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

nemusím nic dělat! Potřebují zaplatit!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Byl jsem o tom informován, ale prostřednictvím podpory živého chatu. Ano, první výplata je vždy nejdelší s implementovanou procedurou KYC. Některá kasina jsou rychlejší než jiná, ale na čem opravdu záleží, je příjem našich výher, ať už to bude týden nebo dva měsíce

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Je zřejmé, že je pravděpodobně nejdůležitější, že kasino peníze nakonec vyplatí. Ale zdá se, že ne každý má trpělivost jako vy.

Vidím, že se vaše situace stále vyvíjí. Jak dlouho to trvá? Mám pocit, že ve vzduchu visí stížnost. jak to vidíš?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, pokud a ale o tom, toto kasino je stinné, stejně jako ostatní, které zde vidím, že propagují, protože to vypadá, že když nahlásíte tato podvodná kasina, Casino Guru se zcela brání a snaží se to udělat jako vaše lhaní o kasinu a pak se obrátit zrušte svůj případ, i když kasino, které hlásíte, udělalo chybu, takže kasinový guru je bezpochyby zapojen do těchto podvodných kasin, jen mluvím, co vidím.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chápu, že jste naštvaný, protože neschopnost získat odpovědi a relevantní informace by mě taky naštvala. Ale proč si myslíte, že stojíme proti kasinu a jsme na jejich straně? Vaše stížnost stále trvá a kasino a bezpečnostní index je 6,7, což není příliš dobré. Tak proč máte takového natora a proč říkáte, že váš případ byl zvrat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

jak jsem řekl, jsou to podvodná kasina a dnes ráno se mi konečně ozvali a řekli, že mohu vybrat hned, a když jsem vybral 170 $, vzali z mého výběru 120 $ a nechali mi 50 $ a tvrdili, že to byl bonus 50 $ zdarma, když to bylo bonus k výplatě max. 100 $ a pak mi řekli, že musím provést vklad 10 $, abych ho dostal, a vůbec se o tom nezmínili v podmínkách a dohodě, dokud jsem nevybral, takže vůbec nehraji bonusy bez vkladu roky, takže vím když čelím stinným kasinům a toto je určitě jedno z nich, budete muset zapracovat na jejich vypnutí, pak bych řekl, že děláte skvělou práci při přibíjení těchto podvodných kasin!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky