Ahoj, od minulého úterý čekáš na ověření účtu nebo výběr? Samozřejmě bych rád upozornil, že si nemyslím, že je vhodné, aby vám kasino celý týden nedávalo žádné aktualizace. Nicméně 14 dní, které dáváme na vyřešení takové žádosti, platí tak jako tak.
Každopádně bych vám také rád vzkázal, abyste nebyli hned skeptičtí, i když to není příjemná situace, a snažili se myslet pozitivněji. Doufám, že se Váš případ vyřeší a vše bude nakonec v pořádku. Budu také čekat na aktualizaci od vás. Držíme palce 🤞🤞
Hi, since last Tuesday are you waiting for account verification or withdrawal ? Of course, I would like to point out that I don't think it's appropriate for a casino to not give you any updates for a whole week. However, the 14 days that we give to resolve such a request applies anyway.
Anyway, I would also like to tell you not to be skeptical right away, even if it's not a pleasant situation, and try to think more positively. I hope your case will be resolved and everything will be fine in the end. I will wait for an update from you as well. Fingers crossed 🤞🤞
Automaticky přeloženo: