FórumKasinaPacific Spins Casino - všeobecná diskuze

Pacific Spins Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od PiSpinWin
|
13815 zobrazení 104 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
Jaro
před rokem

Stále čekám na schválení mého kyc tvrdili, že jsem jim neposlal fotky, což jsem samozřejmě udělal. Takže teď zase čekám na odpověď. A thx, protože ano, trpělivost je důležitá u mnoha věcí a nerad to říkám, ale zvláště když věci nejdou podle vašich představ.


Tím by mi tedy začal 2. týden

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

jak jsem řekl, jsou to podvodná kasina a dnes ráno se mi konečně ozvali a řekli, že mohu vybrat hned, a když jsem vybral 170 $, vzali z mého výběru 120 $ a nechali mi 50 $ a tvrdili, že to byl bonus 50 $ zdarma, když to bylo bonus k výplatě max. 100 $ a pak mi řekli, že musím provést vklad 10 $, abych ho dostal, a vůbec se o tom nezmínili v podmínkách a dohodě, dokud jsem nevybral, takže vůbec nehraji bonusy bez vkladu roky, takže vím když čelím stinným kasinům a toto je určitě jedno z nich, budete muset zapracovat na jejich vypnutí, pak bych řekl, že děláte skvělou práci při přibíjení těchto podvodných kasin!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požadavek na provedení min. vklad před provedením prvního výběru je standardní postup v mnoha kasinech. Na druhou stranu není v pořádku odečíst 120 $ z vaší výhry, pokud max. výběr z bonusu byl 100 $. To nedává smysl.

Mohl byste prosím poskytnout více podrobností k tématu uzavření kasina? Jak si představujete, že bychom to z naší pozice měli dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále čekám na schválení mého kyc tvrdili, že jsem jim neposlal fotky, což jsem samozřejmě udělal. Takže teď zase čekám na odpověď. A thx, protože ano, trpělivost je důležitá u mnoha věcí a nerad to říkám, ale zvláště když věci nejdou podle vašich představ.


Tím by mi tedy začal 2. týden

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vaše obrázky se buď ztratily, nebo se jen zastavily. Je opravdu těžké říct, kde je pravda. Jen se snažte s kasinem co nejvíce spolupracovat (je dobře, že jste to poslali znovu) a neomlouvejte se jim, že nevyplatí výhry. Jakmile získáte peníze, můžete kdykoli odejít, pokud se vám nelíbí, jak s vámi zacházejí, ale nyní je králem trpělivost!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vidím spoustu lidí, kteří se snaží získat ověření jako já. Na e-maily vůbec nereagují. Také jsem nevyhrál zatočení zdarma. Vložil jsem a stále mě ignorují. Toto místo je úžasné. Jen bych si přál, abych mohl promluvte si s kýmkoli, kdo uvažuje o vkladu sem. ive čekám jen týden. Nevím, jak dlouho ještě budu muset čekat.

Automaticky přeloženo:
Lilvance79
před 11 měsíci

Ahoj, mrzí mě situace, do které jsi se dostal. Upozorňuji však, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Každopádně není příjemné, když vás kasino ignoruje. Podařilo se vám projít ověřením vašeho účtu? Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Poslal jsem obrázky před více než týdnem bez odezvy. Zdá se, že se ke všem chovají stejně. Stejně jako je jim to jedno. Budeme překvapeni, když o nich někdy uslyšíme. Nemusí nás poplácat 'nejsou ověřeny.

Automaticky přeloženo:
Lilvance79
před 11 měsíci

Podle toho, co vidím, problém s ověřováním už řešilo hodně hráčů a na našem webu máme i toto prohlášení „pomalá nebo špatná zákaznická podpora", což asi potvrzuje, že jste o nich týden neslyšeli.

Pokud to však bude pokračovat, určitě bych zvážilpodání stížnosti , protože si nemyslím, že by bylo správné, když kasino týden nekomunikovalo.

Bez ohledu na to, pokud uslyšíte něco nového a kasino vám poskytne odpověď v rámci ověření vašeho účtu, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nehrajte zde, čekám dva měsíce na výplatu. Trvají na tom, abych opakovaně nahrával své dokumenty, které mám, ale stále nejsou ověřené a žádná výplata. Jejich jednání zatím ukázalo, že nejde o legitimní kasino

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 11 měsíci

Pamatuji si váš případ a také se vám dlouho nedařilo ověřit váš účet. Vaše zkušenost se tolik neliší od hráče, který nyní řeší svůj problém. Předpokládám, že jste se s tímto kasinem navždy rozloučili. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Takže jsem využil uvítacího bonusu, prohrál 1000 a podmínky říkaly, že maximální výhra je 100 a tam jsem. Myslím, že moje vlastní chyba, že předpokládám, že by byly stejně dobré jako ostatní 2, na kterých hraji s přesně stejnou stránkou nastavenou y a L, se kterou jsem nikdy neměl problém. vypadá to, že proces ověření je místo, kde to zůstane pozastaveno.

Automaticky přeloženo:
Moneymaker413
před 11 měsíci

Takže skutečný problém je vázán na proces ověřování spíše než na samotný bonus, že?

Co je na tom s ověřením?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ne nutně jsem poslal dokumenty znovu a doufejme, že tentokrát věci projdou. Musím přiznat, že v tuto chvíli nejsem optimista. Měli dost času a další stížnosti se zdají podobné těm mým. Takže ještě jednou, čas ukáže. Pravděpodobně to po tomto kole vzdám navždy, pokud se věci znovu propadnou

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pro mě? zatím ano. to je zdržení

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne nutně jsem poslal dokumenty znovu a doufejme, že tentokrát věci projdou. Musím přiznat, že v tuto chvíli nejsem optimista. Měli dost času a další stížnosti se zdají podobné těm mým. Takže ještě jednou, čas ukáže. Pravděpodobně to po tomto kole vzdám navždy, pokud se věci znovu propadnou

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rozumím a tak budu rád, když se s námi podělíte, jak to tentokrát bude probíhat a zda se vám podaří ověřit bez dalších zbytečných problémů. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pro mě? zatím ano. to je zdržení

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

A v čem přesně je problém? Nepřijímá kasino vaše dokumenty nebo to trvá dlouho nebo jaký je konkrétní problém při ověřování? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Čau Jaro


Jo, nevypadá to dobře. Za posledních pár měsíců jsem dostal 5x stejný e-mail. Jsem si jistý, že nemají v úmyslu vyplácet, takže to musím znovu označit za dravou ztrátu a jít dál.


Upřímně, začínám být nemocný z toho, co se děje, že to dělá příliš mnoho online kasin. Když mluvíme, děje se to znovu...Yabby casino dělá přesně to samé. Obě kasina téměř odrážejí to, co mi udělaly SlotsVilla a Vipcasinoroyal

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

ano čekám na ověření a dám tomu 14 dní a aktualizuji se v obou směrech.

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 11 měsíci

Je mi líto, že to říkám, ale kasino nemá licenci. Mohou si v podstatě dělat, co chtějí. Možná jsou jen velmi pomalé a po dlouhé době čekání nakonec získáte výhru. Těžko říct 😕

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Daniel


Mám velké pochybnosti, právě jsem zkontroloval dvě kasina, na která jsem zde před měsícem nebo dvěma podal stížnosti. Jeden z nich úplně vymazal můj účet o výhry a informace, aniž by byli k dispozici žádné opakování. Ten druhý už ani neexistuje.


Toto kasino ukazuje stejné akce, jaké tyto dva vylíčily z první žádosti o výběr.

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 11 měsíci

Věřím, že když už jste v takové situaci byli, je asi na místě mít pochybnosti a já bych je určitě měl také. Nepodali jste stížnost na toto kasino. Přemýšlel jsi o tom?

Pevně však doufám, že se nakonec vše vyřeší a peníze nakonec dostanete. I když je to za cenu delšího čekání. Moc ti držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky