FórumKasinaPacific Spins Casino - všeobecná diskuze

Pacific Spins Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od PiSpinWin
|
14693 zobrazení 104 odpovědí |
|
1...3 4 56
před 11 měsíci

Díky moc, ale to stále nevysvětluje, co se stalo s mým vkladem. To se neukázalo a bylo potvrzeno..

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 11 měsíci

Žádný strach, vůbec nejsem uražen! Úplně to chápu a jen jsem se chtěl ujistit, že všichni vědí, že jsem jen obyčejný hráč, který vždy doufá v pozitivní výsledek pro nás všechny. Jediný důvod, proč cítím, že jsou spojeny, je ten, že jsem byl okamžitě odstraněn z jakýchkoli bonusových akcí ve stejnou dobu jako neomezené. jakmile jsem si vzal bday bonus, byl jsem zařazen do kategorie „hráč ve třídě vyloučen z kupónu" i nová bezplatná otočení hry. Což je podle mě v pořádku, ve skutečnosti je lepší jednoduše vložit a hrát bez omezení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále od nich žádná odpověď...zde nebo e-mailem

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 10 měsíci

No, pokud se cítíte trochu dobrodružně, řekl bych, že podání stížnosti může pomoci. I když si nejsem úplně jistý, zda máte stále aktivní zůstatek, pokusíte se vybrat.

Prosím, opravte mě, pokud se mýlím. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den Radko


Ano, skutečně mám aktivní účet, kde jsou moje výhry jen nespravedlivé a ne hranaté (Ls). Věřím, že čekají, až zmizím dost dlouho na to, abych je vyprázdnil, nebo se vzbouřili-netrpělivě a odehráli je.


Před několika měsíci jsem jim také podal stížnost. Mým záměrem s mou nedávnou extrémně krátkou odpovědí bylo pouze upozornit všechny na špatné činy tohoto kasina.

A co je ještě horší, teď se mě snaží obvinit z více účtů. V tomto kasinu jsem hrál pouze jednou a pouze jeden den. Dokončil jsem playthrough a KYC, ale jsou těžké, ve skutečnosti jsem dokončil playthrough, a proto odmítám výplatu.

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 10 měsíci

Chápu, že jde hlavně o varování ostatních hráčů před praktikami kasina. Pokud ale čekáte na výběr a stále máte aktivní zůstatek, jak jste uvedl, a nejste si vědomi, že máte více účtů nebo jste udělali něco špatně, bude reklamace na místě.

Nebudu vás však do ničeho tlačit, ale pokud budete potřebovat pomoc, víte, že se vám ve vašem případě pokusíme pomoci.

Pokud tedy máte chuť, neváhejte se na nás obrátit, protože chodit dokolečka v kruhu a nedostávat se žádné odpovědi jistě není nic příjemného.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Rozumím... podám samostatnou stížnost, abychom mohli pokračovat v tomto vyšetřování v rámci praktik tohoto kasina ohledně mého účtu

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 10 měsíci

Myslím, že by to mohl být dobrý krok. Náš tým se podívá na vaši situaci a pokusí se zjistit, co se děje. Pokud máte něco, co byste chtěli přidat, neváhejte tak učinit.

Držte nám palce se stížností. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Právě jsem podal stížnost, protože jsem v prosinci odeslal své věci k ověření a rozhodl jsem se dnes využít několik bezplatných zatočení, vyhrál jsem 50 $ a když jsem šel vybrat, zjistil jsem, že stále nejsem ověřen. Chat je robot a dvakrát jsem poslal e-mail podpoře, než jsem dostal odpověď, která ignorovala, že jsem odeslal v prosinci. Musel jsem znovu odeslat ověření, ale udělal jsem to již v prosinci. Kdo ví, jak dlouho to bude trvat, jestli vůbec dostanu odpověď. Měl jsem si o nich přečíst informace od Casino Guru. Jsem tak rád, že jsem tento týden neprovedl vklad, jak jsem chtěl. V tomto kasinu nebudu vkládat vůbec, protože je tak těžké někoho získat nebo dokonce ověřit.

Automaticky přeloženo:
mmbrre
před 8 měsíci

Pozor, jsou to podvodníci!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Právě jsem podal stížnost, protože jsem v prosinci odeslal své věci k ověření a rozhodl jsem se dnes využít několik bezplatných zatočení, vyhrál jsem 50 $ a když jsem šel vybrat, zjistil jsem, že stále nejsem ověřen. Chat je robot a dvakrát jsem poslal e-mail podpoře, než jsem dostal odpověď, která ignorovala, že jsem odeslal v prosinci. Musel jsem znovu odeslat ověření, ale udělal jsem to již v prosinci. Kdo ví, jak dlouho to bude trvat, jestli vůbec dostanu odpověď. Měl jsem si o nich přečíst informace od Casino Guru. Jsem tak rád, že jsem tento týden neprovedl vklad, jak jsem chtěl. V tomto kasinu nebudu vkládat vůbec, protože je tak těžké někoho získat nebo dokonce ověřit.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Chápu to správně, že jste v tomto kasinu nevložili žádné peníze? Zůstaly vám na účtu nějaké skutečné peníze? Jen se snažím lépe porozumět tomuto vašemu problému.🤔 Počkám na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, ne, protože jsem byl novým členem a účet jsem sotva použil a skutečně jsem ho znovu spustil minulý měsíc/tento měsíc (od loňského roku), protože jsem dostal pár roztočení zdarma a chtěl jsem to zkusit znovu. Říkal jsem si, že pokud to půjde dobře s otočeními zdarma, možná bych dal šanci vkladu. Ve skutečnosti jsem chtěl provést vklad minulý týden, ale myslel jsem si to proti, protože jsem si všiml, že je těžké sehnat nějaké členy podpůrného týmu.

Automaticky přeloženo:
mmbrre
před 8 měsíci

Myslím, že jsi udělal správnou věc, když jsi neuložil. Pokud se vám odpovědi nedaří a od loňska stále nemáte ověření, bůhví jak by to bylo s tím stažením. Jaké dokumenty od vás kasino požadovalo? Jsou nějaké ověřené nebo ještě ne?

V tomto případě byla stížnost dobrým krokem a náš tým se vám pokusí pomoci. Uvidíme, kam půjdou.

Pokud máte nějaké nové informace týkající se ověření, dejte nám vědět.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jen požádali o průkaz totožnosti s fotografií. Poslal jsem pro jistotu přední a zadní stranu řidičského průkazu a selfie s občankou. Opět to bylo v prosinci. O víkendu jsem to poslal znovu. Zatím stále nic....

Automaticky přeloženo:
mmbrre
před 8 měsíci

Hm, jak jsem řekl, asi to není nejlepší znamení, když už to trvá tak dlouho. Zvlášť, když jste opět dodali vše, co potřebujete, a žádná odpověď.

Jediné, co však v tomto případě můžeme udělat, je počkat, zda kasino přijme dokumenty nebo vám řekne něco jiného. Náš tým se to samozřejmě pokusí prošetřit a pomoci vám.

Mezitím si budeme muset zachovat chladnou hlavu a uvidíme, kam se celý proces ověřování ubírá.

Přeji Vám hodně štěstí. ☘️



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řekli, že jsem byl ověřen, a když jsem se přihlásil, po ověření neodstranili omezení výběru.

Automaticky přeloženo:
mmbrre
před 8 měsíci

Podle toho, co jsem viděl ve stížnosti, se vám nakonec podařilo vybrat peníze, je to tak?

Pokud ano, jsem rád, že tento příběh skončil, protože vím, že to může být někdy nepříjemné, ale důležité je, že peníze nakonec hráč dostane. ☘️🤗

Kromě toho, myslíte si, že zde budete hrát i nadále, nebo byste raději šli do jiného kasina?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, byl jsem! Bylo to takové trápení. Noooo, nevkládal bych a nehrál tam znovu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem tak zmatený, proč jste měli tak obtížnou zkušenost s Pacific Spins, ale jsem rád, že se vám podařilo odstoupit od smlouvy! Moje zkušenost je úplně jiná než vaše, ověření trvalo 4 dny a provedl jsem několik vkladů a úspěšných okamžitých (15 15minutových) výběrů kryptoměn. Také jsem si povídal se skutečnými lidmi v zákaznickém servisu, takže je tak divné, že jste měli spoustu problémů s kasinem. No každopádně nejsem rostlina nebo tak něco lol, jen obyčejný člověk, který si tam občas hraje a chtěl ti dát vědět, že to není vždy tak mimo, pokud bys to někdy chtěl zkusit znovu. Hodně štěstí a krásný den!🍀

Automaticky přeloženo:
cherriberrie
před 8 měsíci

Zaplatili ti, abys to řekl lol

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky