Žádný strach, vůbec nejsem uražen! Úplně to chápu a jen jsem se chtěl ujistit, že všichni vědí, že jsem jen obyčejný hráč, který vždy doufá v pozitivní výsledek pro nás všechny. Jediný důvod, proč cítím, že jsou spojeny, je ten, že jsem byl okamžitě odstraněn z jakýchkoli bonusových akcí ve stejnou dobu jako neomezené. jakmile jsem si vzal bday bonus, byl jsem zařazen do kategorie „hráč ve třídě vyloučen z kupónu" i nová bezplatná otočení hry. Což je podle mě v pořádku, ve skutečnosti je lepší jednoduše vložit a hrát bez omezení.
No worries I am not offended at all! I understand completely and just wanted to make sure all knew that I am just a regular gambler always hoping for positive outcome for all of us. The only reason I feel they are associated is due to the fact that I was immediately removed from any bonuses promotions at the exact same time as limitless. as soon as i took bday bonus I was put in "player in class excluded from coupon" even new game free spins. Which is fine by me actually works out better to just deposit and play without restrictions.
No, pokud se cítíte trochu dobrodružně, řekl bych, že podání stížnosti může pomoci. I když si nejsem úplně jistý, zda máte stále aktivní zůstatek, pokusíte se vybrat.
Prosím, opravte mě, pokud se mýlím. 🙏
Well, if you feel a little adventurous, I'd say submitting a complaint might help. Though I'm not entirely sure whether you still have an active balance, you try to withdraw.
Please correct me if I'm wrong. 🙏
Dobrý den Radko
Ano, skutečně mám aktivní účet, kde jsou moje výhry jen nespravedlivé a ne hranaté (Ls). Věřím, že čekají, až zmizím dost dlouho na to, abych je vyprázdnil, nebo se vzbouřili-netrpělivě a odehráli je.
Před několika měsíci jsem jim také podal stížnost. Mým záměrem s mou nedávnou extrémně krátkou odpovědí bylo pouze upozornit všechny na špatné činy tohoto kasina.
A co je ještě horší, teď se mě snaží obvinit z více účtů. V tomto kasinu jsem hrál pouze jednou a pouze jeden den. Dokončil jsem playthrough a KYC, ale jsou těžké, ve skutečnosti jsem dokončil playthrough, a proto odmítám výplatu.
Hello Radka
Yes, I do indeed have an active account with my winnings just sitting there unfair and not square (Ls). I believe they're waiting for me to dissapear long enough to void them or get up-settingly impatient and play them away.
I have also submitted a complaint with them some months ago. My intentions with my recent extremely short reply was to merely keep everyone aware of this casinos wrong doings.
What's even worse, now they're trying to accuse me of multiple accounts. I've only played once in this casino and one day only. I completed playthrough and KYC, imo they are hard up I actually completed the playthrough and therefore refuse to payout.
Chápu, že jde hlavně o varování ostatních hráčů před praktikami kasina. Pokud ale čekáte na výběr a stále máte aktivní zůstatek, jak jste uvedl, a nejste si vědomi, že máte více účtů nebo jste udělali něco špatně, bude reklamace na místě.
Nebudu vás však do ničeho tlačit, ale pokud budete potřebovat pomoc, víte, že se vám ve vašem případě pokusíme pomoci.
Pokud tedy máte chuť, neváhejte se na nás obrátit, protože chodit dokolečka v kruhu a nedostávat se žádné odpovědi jistě není nic příjemného.
I understand that this is mainly to warn other players about the casino's practices. But if you are waiting for a withdrawal and still have an active balance as you said, and you are not aware that you have multiple accounts or have done something wrong, a complaint will be in order.
However, I won't push you into anything, but if you need help, you know that we will try to help you in your case.
So if you feel like it, don't hesitate to turn to us, because going round and round in circles and not getting any answers is certainly not pleasant.
Rozumím... podám samostatnou stížnost, abychom mohli pokračovat v tomto vyšetřování v rámci praktik tohoto kasina ohledně mého účtu
Understood...I will file a separate complaint so that we can further this investigation within this casinos practices regarding my account
Myslím, že by to mohl být dobrý krok. Náš tým se podívá na vaši situaci a pokusí se zjistit, co se děje. Pokud máte něco, co byste chtěli přidat, neváhejte tak učinit.
Držte nám palce se stížností. 🤞
I think this could be a good step. Our team will take a look at your situation and try to find out what's going on. If you have something you would like to add please feel free to do so.
Fingers crossed with the complaint. 🤞
Právě jsem podal stížnost, protože jsem v prosinci odeslal své věci k ověření a rozhodl jsem se dnes využít několik bezplatných zatočení, vyhrál jsem 50 $ a když jsem šel vybrat, zjistil jsem, že stále nejsem ověřen. Chat je robot a dvakrát jsem poslal e-mail podpoře, než jsem dostal odpověď, která ignorovala, že jsem odeslal v prosinci. Musel jsem znovu odeslat ověření, ale udělal jsem to již v prosinci. Kdo ví, jak dlouho to bude trvat, jestli vůbec dostanu odpověď. Měl jsem si o nich přečíst informace od Casino Guru. Jsem tak rád, že jsem tento týden neprovedl vklad, jak jsem chtěl. V tomto kasinu nebudu vkládat vůbec, protože je tak těžké někoho získat nebo dokonce ověřit.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Právě jsem podal stížnost, protože jsem v prosinci odeslal své věci k ověření a rozhodl jsem se dnes využít několik bezplatných zatočení, vyhrál jsem 50 $ a když jsem šel vybrat, zjistil jsem, že stále nejsem ověřen. Chat je robot a dvakrát jsem poslal e-mail podpoře, než jsem dostal odpověď, která ignorovala, že jsem odeslal v prosinci. Musel jsem znovu odeslat ověření, ale udělal jsem to již v prosinci. Kdo ví, jak dlouho to bude trvat, jestli vůbec dostanu odpověď. Měl jsem si o nich přečíst informace od Casino Guru. Jsem tak rád, že jsem tento týden neprovedl vklad, jak jsem chtěl. V tomto kasinu nebudu vkládat vůbec, protože je tak těžké někoho získat nebo dokonce ověřit.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Ahoj. Chápu to správně, že jste v tomto kasinu nevložili žádné peníze? Zůstaly vám na účtu nějaké skutečné peníze? Jen se snažím lépe porozumět tomuto vašemu problému.🤔 Počkám na vaši odpověď.
Hello. Do I understand correctly, that you have not deposited any money in this casino? Have you got any real money remaining in your account, perhaps? Just trying to better understand this issue of yours.🤔 Will wait for your reply.
Ne, ne, protože jsem byl novým členem a účet jsem sotva použil a skutečně jsem ho znovu spustil minulý měsíc/tento měsíc (od loňského roku), protože jsem dostal pár roztočení zdarma a chtěl jsem to zkusit znovu. Říkal jsem si, že pokud to půjde dobře s otočeními zdarma, možná bych dal šanci vkladu. Ve skutečnosti jsem chtěl provést vklad minulý týden, ale myslel jsem si to proti, protože jsem si všiml, že je těžké sehnat nějaké členy podpůrného týmu.
No, I have not as I was a new member and I have barely used the account and really only just started up again last month/this month (since last year) because I got some free spins and wanted to give it another shot. I thought if things went well with the free spins, maybe I would give a deposit a chance. I actually wanted to deposit last week, but thought against it because I noticed it was hard to get a hold of any support team members.
Myslím, že jsi udělal správnou věc, když jsi neuložil. Pokud se vám odpovědi nedaří a od loňska stále nemáte ověření, bůhví jak by to bylo s tím stažením. Jaké dokumenty od vás kasino požadovalo? Jsou nějaké ověřené nebo ještě ne?
V tomto případě byla stížnost dobrým krokem a náš tým se vám pokusí pomoci. Uvidíme, kam půjdou.
Pokud máte nějaké nové informace týkající se ověření, dejte nám vědět.
Budu čekat.
I think you did the right thing by not de-positing. If you can't get answers and you still haven't been verified since last year, God knows how it would be with the withdrawal. Anyway, what documents did the casino require from you ? Are there any verified ones or not yet ?
In this case the complaint was a good step and our team will try to help you. We'll see where they go.
If you have any new information regarding verification, let us know.
I'll be waiting.
Jen požádali o průkaz totožnosti s fotografií. Poslal jsem pro jistotu přední a zadní stranu řidičského průkazu a selfie s občankou. Opět to bylo v prosinci. O víkendu jsem to poslal znovu. Zatím stále nic....
They just asked for photo ID. I sent the front and back of my driver's license and a selfie with my ID just in case. Again, that was in December. I sent it again over the weekend. Still nothing so far....
Hm, jak jsem řekl, asi to není nejlepší znamení, když už to trvá tak dlouho. Zvlášť, když jste opět dodali vše, co potřebujete, a žádná odpověď.
Jediné, co však v tomto případě můžeme udělat, je počkat, zda kasino přijme dokumenty nebo vám řekne něco jiného. Náš tým se to samozřejmě pokusí prošetřit a pomoci vám.
Mezitím si budeme muset zachovat chladnou hlavu a uvidíme, kam se celý proces ověřování ubírá.
Přeji Vám hodně štěstí. ☘️
Hm, as I said, it's probably not the best sign since it's been going on for so long. Especially when you've again delivered everything you need to and there is no answer.
However, the only thing we can do in this case is to wait and see if the casino accepts the documents or tells you something else. Of course our team will try to investigate and help you.
In the meantime, we will have to keep a cool head and see where the whole verification process goes.
I wish you good luck. ☘️
Podle toho, co jsem viděl ve stížnosti, se vám nakonec podařilo vybrat peníze, je to tak?
Pokud ano, jsem rád, že tento příběh skončil, protože vím, že to může být někdy nepříjemné, ale důležité je, že peníze nakonec hráč dostane. ☘️🤗
Kromě toho, myslíte si, že zde budete hrát i nadále, nebo byste raději šli do jiného kasina?
According to what I saw in the complaint you finally managed to withdraw the money is that right ?
If so, I am glad that this story is over, because I know that sometimes it can be unpleasant, but the important thing is that the player gets the money in the end. ☘️🤗
Besides, do you think you will continue to play here or would you rather go to another casino ?
Ano, byl jsem! Bylo to takové trápení. Noooo, nevkládal bych a nehrál tam znovu.
Yes, I was! It was such a hassle. Noooo, I would not deposit and play there again.
Jsem tak zmatený, proč jste měli tak obtížnou zkušenost s Pacific Spins, ale jsem rád, že se vám podařilo odstoupit od smlouvy! Moje zkušenost je úplně jiná než vaše, ověření trvalo 4 dny a provedl jsem několik vkladů a úspěšných okamžitých (15 15minutových) výběrů kryptoměn. Také jsem si povídal se skutečnými lidmi v zákaznickém servisu, takže je tak divné, že jste měli spoustu problémů s kasinem. No každopádně nejsem rostlina nebo tak něco lol, jen obyčejný člověk, který si tam občas hraje a chtěl ti dát vědět, že to není vždy tak mimo, pokud bys to někdy chtěl zkusit znovu. Hodně štěstí a krásný den!🍀
I'm so confused as to why you had such a difficult experience with Pacific Spins, but I'm glad you were able to get your withdrawal! My experience has been totally different from yours, verifying took 4 days, and I have made several deposits and successful instant(15 15-minute) crypto withdrawals. I've also chatted with real people in customer service, so it's so weird that you had a lot of hassles with the casino. Well anyway, I'm not a plant or anything lol, just a regular person who occasionally plays there, and wanted to let you know it's not always so off, if you wanted to give it another try some day. Good luck and have a great day!🍀
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.