Opravdu doufám, že je to jen dočasný systémový problém. Vím, že se mi to teď moc nezdá, ale podání stížnosti byla dobrá výzva.
Ostatní hráči mohou vidět, kolik z vás se nyní snaží získat peníze.
I really hope it's just a temporary system issue. I know it does not feel like much now, but submitting the complaint was a good call.
Other players may see how many of you are now struggling to get the money.
Totéž pro mě, čekám od 13. března a 14. března na každého 500 EUR, zdá se, že jde o podvod, mám podezření, že se to nevyplatí, typické kasino rabidi nv nedodržuje žádná pravidla ani zákony
The same thing for me, I've been waiting since March 13th and March 14th for €500 each, seems to be a scam, I suspect it won't pay out, typical rabidi nv casino doesn't adhere to any rules or laws
Das selbe auch bei mir warte seid 13.03 und 14.03 auf jeweils 500€ scheint eine Masche zu sein vermute werden nicht auszahlen typisches rabidi n.v casino halten sich an keine Regeln und Gesetze
Nejsou zde žádné výplaty. Lidé vám vždy říkají, abyste počkali, a finanční oddělení má zpoždění. Nic se neděje
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Nyní se již nemohu přihlásit. Podpora mi také nedokázala pomoci. Kontaktoval bys mmira. Velmi sporné, myslím, že mě právě zablokovali. To by bylo opravdu velmi odvážné.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Nejsou zde žádné výplaty. Lidé vám vždy říkají, abyste počkali, a finanční oddělení má zpoždění. Nic se neděje
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Nyní se již nemohu přihlásit. Podpora mi také nedokázala pomoci. Kontaktoval bys mmira. Velmi sporné, myslím, že mě právě zablokovali. To by bylo opravdu velmi odvážné.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Děkuji za aktualizaci. Vidím, že jste již odeslali stížnost , takže uvidíme, zda vám zde náš tým bude schopen pomoci. Budu držet palce 🤞 a prosím, i nadále nás informujte.
Thank you for the update. I can see you have submitted a complaint already, so let's see if our team will be able to help you out here. I will keep my fingers crossed 🤞 and please continue to keep us updated.
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
Ale nevím, je to legitimní
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
But i dont know Is this legit
Bylo by dobré, aby casinoguru dal varování pro kasina rabidi NV, aby se žádný další hráč nedostal do problémů.
Zdá se, že rabidi mají velký problém...
It would Be good to casinoguru put warning for rabidi NV casinos so no More player gets in trouble.
It seems rabidi are in big big trouble...
Víte, nebylo by moudré umístit varování na každé kasino Rabidi bez oficiálního prohlášení majitele.
Jakmile se přesvědčíte, že máte ve svých rukou něco solidního, kontaktujte náš vyhrazený datový tým ( data@casino.guru ) přímo, prosím 🙏
Podle mě i ten úpadek musí být nejdříve ze zákona prokázán. Do té doby to není oficiální. Každopádně tento článek vložím dále – pro jistotu.
Děkuji.
You know, it would not be wise to put a warning on every Rabidi casino without an official statement from the owner.
Once you are convinced you have something solid in your hands, just contact our dedicated Data Team (data@casino.guru) directly, please 🙏
In my opinion, even the bankruptcy must first be proven by law. Until then, it's not official. Anyway, I'll paste this article further - just in case.
Thank you.
Měl zde někdo úspěšný výběr? začínám se znepokojovat, měl jsem tady pěknou výhru 5000 a vypadá to, že musím každé tři dny vybrat 500.. má tu někdo dobrou zkušenost?
Has anyone had succesful withdrawals here? im starting to get worried, i had a nice win here of 5000 and it looks like i have to withdraw 500 every three days.. anyone had a good experience here?
Ahoj všichni,
Momentálně čekám na výplaty více než týden. Celkem 1000 eur.
Dejte mi prosím vědět, až někdo skutečně obdrží platbu.
Hello everyone,
I've been waiting for payouts for more than a week at the moment. A total of 1000 euros.
Please let me know when someone has actually received a payout.
Hallo zusammen,
ich warte aktuell auch noch auf Auszahlungen seit mehr als 1 Woche. Ingesamt 1000 Euro.
Bitte informiert mich, wenn endlich mal jemand eine Auszahlung auch wirklich erhalten hat.
Od 13. března čekám téměř 2 týdny na 2 výplaty po 500 € a myslím, že zde žádné výplaty nebudou
I've been waiting for almost 2 weeks since March 13th for 2 payouts of €500 each and I don't think there will be any payouts here
Ich warte seit fast 2 Wochen seitdem 13.3 auf 2 Auszahlungen von jeweils 500€ glaube hier werden keine Auszahlungen stattfinden
Existuje nějaký způsob, jak získat zpět své vklady? Doufám, že odběr proběhne hladce
Is there any way to reclaim your deposits? I hope the withdrawal goes smoothly
kann man seine Einzahlungen irgendwie zurückfordern? Ich hoffe es klappt einfach mit dem Auszahlungen
Ahoj delc22!
Páni, to je rozhodně dobrá zpráva. Gratulujeme k velké výhře!
Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na proces výběru. Můžeš mi říct, jak dlouho jsi čekal? Pokud je to nový požadavek, pak bych vám doporučil ještě chvíli počkat a uvidíte, jak se situace vyvine. Mezitím můžete vidět, že i ostatní hráči mají podobnou zkušenost jako vy. Na základě toho mohu říci, že to není moc dobrá situace, pokud má hodně hráčů problémy, ale nejlepší by bylo zatím počkat!
Zkontroloval jsem index bezpečnosti kasina a zdá se být docela dobrý, takže si myslím, že ani tento "500 každé tři dny" není nakonec tak špatný. Pokud ale vidíte, že se situace zhoršuje, z nějakého důvodu se zdržují nebo vám prostě nedávají peníze, můžete kdykoli podat stížnost na našem webu. Jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti udělá maximum, aby vám pomohl!
Dejte mi prosím vědět, pokud se při odstoupení vyskytnou nějaké problémy, a já vám určitě pomůžu.
Hodně štěstí!
Hi delc22!
Wow, this is definitely good news. Congratulations on the big win!
Usually we give casinos 14 full days for the withdrawal process. Can you tell me for how long have you been waiting? If its new request, then I would advise you to wait a bit more and to see how the situation will go. Meanwhile you can see that other players also have similar experience like yours. Based on this I can say that this is not very good situation, if a lot of players have problems, but the best would be to wait for now!
I checked the Casino Safety Index, and it seems pretty good, though, so I think even like this "500 every three days", is not so bad after all. But if you see that the situation is going bad, somehow for some reason they are making delays or simply just not giving the money to you, you can submit a complaint anytime in our website. I am sure our Complaint Team will do the best to help you!
Please let me know if you will occur any problems while withdrawing, and I will be sure to help you.
Good luck!
no, nemyslím si, že po přečtení těchto posledních příspěvků nic z těch peněz neuvidím. Typické pro mě, že dostanu největší výhru na místě, jako je toto.
well i dont think i am going to see any of that money after reading these latest posts.. typical me to get my biggest win in a place like this..
Zablokují vám účet, když si stěžujete? Mám nevyřízené výběry, které probíhají již 6 dní, ale také mám na účtu slušnou částku, protože mohu vybrat pouze 3 x 500 najednou. Casino Guru by měl opravdu něco udělat se skóre recenzí, protože jsem si otevřel svůj účet na základě tohoto…
Do they just block your account if you make a complaint? i have pending withdrawals that are going on 6 days now but also have a fair amount in account as i can only withdraw 3 x 500 at a time. Casino Guru should really do something about the review score as i opened my account based on this…
Vypadá to, že zde nebudou žádné výplaty. Mám 2 otevřené výplaty od 13. března a zatím nebyly zpracovány ani vyplaceny žádné výplaty. Na domovské stránce nelze najít licenci. Kontaktoval jsem odpovědné orgány v Curaçao a oni toto kasino neznají. Toto kasino tedy funguje bez platné licence.
It looks like there will be no payouts here. I have 2 open payouts since March 13th and no payouts have been processed or paid out yet. A license cannot be found on the homepage. I contacted the responsible authorities in Curaçao and they don't know this casino. So this casino operates without a valid license.
So wie es aussieht werden hier keine Auszahlungen stattfinden ich habe 2 offene Auszahlungen seit dem 13.03 offen und bisher keine Auszahlung bearbeitet oder ausgezahlt. Eine Lizenz findet man nicht auf der Homepage. Habe mal die zuständige Behörde in Curaçao kontaktiert die kennen dieses casino nicht. Also arbeitet dieses casino ohne gültige Lizenz.
Můj účet byl nyní jednoduše zablokován bez jakéhokoli vysvětlení.
Děkujeme za čekání. Zkontroloval jsem váš účet a zdá se, že byl zablokován na základě rozhodnutí správy kasina. Jakmile budeme mít aktualizaci, spojíme se s vámi prostřednictvím e-mailu.
Velmi pochybné
My account has now simply been blocked without any explanation.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Very dubious
Mein Konto wurde jetzt einfach ohne Begründung gesperrt.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Sehr unseriös
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.