DomůFórumKasinaNovaJackpot Casino - všeobecná diskuze

NovaJackpot Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Imjjj
|
19 364 zobrazení 139 odpovědí |
|
1 2 3...7

To samé .. cant whitdraw/kyc a žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:

Opravdu doufám, že je to jen dočasný systémový problém. Vím, že se mi to teď moc nezdá, ale podání stížnosti byla dobrá výzva.

Ostatní hráči mohou vidět, kolik z vás se nyní snaží získat peníze.

Automaticky přeloženo:

Totéž pro mě, čekám od 13. března a 14. března na každého 500 EUR, zdá se, že jde o podvod, mám podezření, že se to nevyplatí, typické kasino rabidi nv nedodržuje žádná pravidla ani zákony

Automaticky přeloženo:

Řekl bych, že je to příliš brzy, i když chápu váš přístup. Doufejme, že tím to nekončí!

Automaticky přeloženo:

Nejsou zde žádné výplaty. Lidé vám vždy říkají, abyste počkali, a finanční oddělení má zpoždění. Nic se neděje

Automaticky přeloženo:

Nyní se již nemohu přihlásit. Podpora mi také nedokázala pomoci. Kontaktoval bys mmira. Velmi sporné, myslím, že mě právě zablokovali. To by bylo opravdu velmi odvážné.111

Automaticky přeloženo:

Někde jsem četl, že rabidi NV zbankrotuje.

Automaticky přeloženo:

Nejsou zde žádné výplaty. Lidé vám vždy říkají, abyste počkali, a finanční oddělení má zpoždění. Nic se neděje

Automaticky přeloženo:

Požádal jsi o výběr, ano? Jak je to vlastně dlouho? Možná vám náš reklamační tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:

Nyní se již nemohu přihlásit. Podpora mi také nedokázala pomoci. Kontaktoval bys mmira. Velmi sporné, myslím, že mě právě zablokovali. To by bylo opravdu velmi odvážné.111

Automaticky přeloženo:

Děkuji za aktualizaci. Vidím, že jste již odeslali stížnost , takže uvidíme, zda vám zde náš tým bude schopen pomoci. Budu držet palce 🤞 a prosím, i nadále nás informujte.

Automaticky přeloženo:

Někde jsem četl, že rabidi NV zbankrotuje.

Automaticky přeloženo:

Je to legální informace, řekli byste?🤔

Automaticky přeloženo:

https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/


Ale nevím, je to legitimní

Automaticky přeloženo:

Bylo by dobré, aby casinoguru dal varování pro kasina rabidi NV, aby se žádný další hráč nedostal do problémů.


Zdá se, že rabidi mají velký problém...

Automaticky přeloženo:
topiturpei

Víte, nebylo by moudré umístit varování na každé kasino Rabidi bez oficiálního prohlášení majitele.

Jakmile se přesvědčíte, že máte ve svých rukou něco solidního, kontaktujte náš vyhrazený datový tým ( data@casino.guru ) přímo, prosím 🙏

Podle mě i ten úpadek musí být nejdříve ze zákona prokázán. Do té doby to není oficiální. Každopádně tento článek vložím dále – pro jistotu.

Děkuji.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Měl zde někdo úspěšný výběr? začínám se znepokojovat, měl jsem tady pěknou výhru 5000 a vypadá to, že musím každé tři dny vybrat 500.. má tu někdo dobrou zkušenost?

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,


Momentálně čekám na výplaty více než týden. Celkem 1000 eur.


Dejte mi prosím vědět, až někdo skutečně obdrží platbu.

Automaticky přeloženo:
Dirkselten

Od 13. března čekám téměř 2 týdny na 2 výplaty po 500 € a myslím, že zde žádné výplaty nebudou

Automaticky přeloženo:
Heiko004

Existuje nějaký způsob, jak získat zpět své vklady? Doufám, že odběr proběhne hladce

Automaticky přeloženo:
delc22

Ahoj delc22!

Páni, to je rozhodně dobrá zpráva. Gratulujeme k velké výhře!

Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na proces výběru. Můžeš mi říct, jak dlouho jsi čekal? Pokud je to nový požadavek, pak bych vám doporučil ještě chvíli počkat a uvidíte, jak se situace vyvine. Mezitím můžete vidět, že i ostatní hráči mají podobnou zkušenost jako vy. Na základě toho mohu říci, že to není moc dobrá situace, pokud má hodně hráčů problémy, ale nejlepší by bylo zatím počkat!

Zkontroloval jsem index bezpečnosti kasina a zdá se být docela dobrý, takže si myslím, že ani tento "500 každé tři dny" není nakonec tak špatný. Pokud ale vidíte, že se situace zhoršuje, z nějakého důvodu se zdržují nebo vám prostě nedávají peníze, můžete kdykoli podat stížnost na našem webu. Jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti udělá maximum, aby vám pomohl!

Dejte mi prosím vědět, pokud se při odstoupení vyskytnou nějaké problémy, a já vám určitě pomůžu.

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:

no, nemyslím si, že po přečtení těchto posledních příspěvků nic z těch peněz neuvidím. Typické pro mě, že dostanu největší výhru na místě, jako je toto.

Automaticky přeloženo:

Zablokují vám účet, když si stěžujete? Mám nevyřízené výběry, které probíhají již 6 dní, ale také mám na účtu slušnou částku, protože mohu vybrat pouze 3 x 500 najednou. Casino Guru by měl opravdu něco udělat se skóre recenzí, protože jsem si otevřel svůj účet na základě tohoto…

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
delc22

Vypadá to, že zde nebudou žádné výplaty. Mám 2 otevřené výplaty od 13. března a zatím nebyly zpracovány ani vyplaceny žádné výplaty. Na domovské stránce nelze najít licenci. Kontaktoval jsem odpovědné orgány v Curaçao a oni toto kasino neznají. Toto kasino tedy funguje bez platné licence.

Automaticky přeloženo:

Můj účet byl nyní jednoduše zablokován bez jakéhokoli vysvětlení.


Děkujeme za čekání. Zkontroloval jsem váš účet a zdá se, že byl zablokován na základě rozhodnutí správy kasina. Jakmile budeme mít aktualizaci, spojíme se s vámi prostřednictvím e-mailu.


Velmi pochybné

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky