DomůFórumKasinaNomini Casino - všeobecná diskuze

Nomini Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od leonpreiser00
|
12 657 zobrazení 66 odpovědí |
|
12 3 4
willp1
před 8 měsíci

Ahoj, gratuluji ke krásné výhře. Doufám, že dostanete všechny peníze i přes limit, který jste zmínil. Určitě nám dejte vědět, jak to probíhá a jestli peníze dostanete bez problémů.

Budu ti držet palce. 🤞

Každopádně, jaký způsob výběru používáte?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Byl jsem na VIP úrovni 4 od října 2023 do minulého pátku. Poté jsem byl zařazen na úroveň 3, i když jsem o 5 dní dříve vložil 1400 eur, bohužel bez úspěchu. Cashback by byl následující pondělí 140 eur. Mám 9,44. Když jsem se živé podpory zeptal, proč je cashback tak málo a proč downgrade na úroveň 3, odpověď zněla, bavte se se svým kreditem. Tak se zachází s dobrými zákazníky.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
metzsascha29
před 6 měsíci

Takže jste nedostal žádné jiné vysvětlení?

Je nám líto, že v takovém případě nemůžeme být nápomocni. Veronika vám to vysvětlila i ve vaší stížnosti.🤷‍♀️

Budeš tam teď hrát dál?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den. Myslím, že se poohlédnu po novém kasinu. Stále truchlím nad ztrátou Betharda, Franka Freda a Interwetten Casino. Díky paternalismu naší vlády. Vzhledem k tomu, jak to chodí v německých kasinech, odvolání už tam není. Pokud bych to měl celé přirovnat k sobotní loterii, je to, jako byste roky hráli systémem s 10, 11 nebo 12 čísly na řadě a nyní máte jen nudných standardních 6 čísel na řadu.

S pozdravem Sascha



Automaticky přeloženo:
metzsascha29
před 6 měsíci

Chápu váš názor. Zůstaňte v tomto online světě v bezpečí, a pokud budete potřebovat pomoc, neváhejte nás v budoucnu kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer.


Právě jsem objevil toto kasino a vidím, že jste ho ohodnotili dobře.

Jen já hledám licenci na webu a nemůžu ji najít? Má to licenci?


(Přijímají vpn)

Automaticky přeloženo:
Linne
před 4 měsíci

Ahoj, podle mých informací je od včerejška prošlá licence GCB, takže kasino by tuto licenci již mít nemělo a pravděpodobně proto na jejich stránkách nic nevidíte.

Ale proč se ptáš, chtěl jsi to zkusit tady?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ano a bohužel pro mě jsem udělal chybu, že jsem to chtěl zkusit. Čemu jsem se měl opravdu vyhnout!

Právě jsem na ně podal stížnost

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Uvědomuji si, že máte stále potíže s negativními názory, které zažíváme u kasina.

Velmi často je odmítáte, až příliš často, nakonec již nebudeme zveřejňovat.

Je to škoda, protože to zkresluje realitu a zážitky je velmi důležité číst. Kdybych to udělal, mohl jsem se vyhnout velmi špatné zkušenosti.

Ten můj čeká podle mé stížnosti.

Ale vězte, že i když bude moje stížnost vyřešena, můj názor se nezmění! protože to je skutečně zkušenost, kterou jsem měl s tímto kasinem!

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Linne
před 4 měsíci

Udělal jsi správnou věc.

Co se týče uživatelské recenze, to je náš postup. I když kasino stížnost vyřeší, neznamená to, že recenze nemůže být schválena. Budeme se tím však zabývat až po uzavření stížnosti. Doufám, že rozumíte.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Má někdo problémy s výběrem z Nomini? První 2 výběry jsem provedl před dvěma týdny a stále probíhají. Live chat jsou jen roboti, neodpovídají na e-maily a vypadá to jako jasný podvod. Někdo, kdo po výběru přišel o peníze?

Automaticky přeloženo:
pervasileiadis
před 3 měsíci

Většina lidí tam má problém, nikdy jsem tam nedostal peníze a prostě jsem to vzdal, protože byli požádáni o nějaké nemožné věci pro ověření.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Má někdo problémy s výběrem z Nomini? První 2 výběry jsem provedl před dvěma týdny a stále probíhají. Live chat jsou jen roboti, neodpovídají na e-maily a vypadá to jako jasný podvod. Někdo, kdo po výběru přišel o peníze?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podle toho, co vidím ve stížnostech, nejste jediný, kdo čeká na peníze. Řekl bych, že kasino se snaží řešit vzniklé problémy a také zpožděné výběry. Ale stačily by mi dva týdny, protože to je přesně čas, který dáváme kasinům, aby to vyřešily. Za celou tu dobu jste se nenaučili nic relevantního? Tomáš vám brzy odpoví, takže pokud peníze nepřijdou, kontaktujte kasino.

Doufám, že to všechno vyjde.

Automaticky přeloženo:
Linne
před 3 měsíci

a je to! Byl jsem přesvědčen, že můj názor na nomini nezveřejníte!

To jsem říkal, nemůžeme ani věřit recenzím, protože odmítáte zveřejňovat ty negativní!

A to, že byla moje stížnost vyřešena, nemění nic na tom, co si o tomto kasinu myslím! právě naopak! (protože toto je váš argument ve vašem e-mailu, který odmítá můj názor.. neuvěřitelné!).


Nikdy jsem se neměl přistihnout, že procházím stížností!


Nebudeme tlouci "kolem křoví", z důvěryhodného zdroje vím, že určitá kasina nabízejí dary, výhody určitým agentům, zprostředkovatelům fóra výměnou za dobrá slova...

Pobavilo mě, když jsem si přečetl, že můj poslední komentář zveřejněný v mé stížnosti byl upraven ve prospěch kasina, i když to vůbec není to, co jsem měl na mysli.

A aby si agent přečetl tučným písmem: "díky nomini"..


Díky za co? falešně inzerovat bonusy, které neexistují?

Lhát, když vám říkají, že není problém vám to proplatit?


Když musíme týdny bojovat, abychom dostali své peníze zpět! dokonce podat stížnost!

Pokřivených kasin, na které se stále více upozorňuje, přibývá. Ale všechno je normální...

Bylo by hezké tento com neupravovat a zveřejnit ho! Protože nemohu vyjádřit svůj názor na svou zkušenost, zveřejňuji jej zde.

Protože je velmi těžké říct pravdu!

Pokud nemůžeme říci, co si myslíme (samozřejmě s respektem) a své zkušenosti, jaký má smysl pořádání fóra pro výměnu názorů a názorů?

Automaticky přeloženo:
Linne
před 3 měsíci

Ahoj.

Začnu tím, že určitě neodmítáme vložit žádnou negativní recenzi, jak zde říkáte. Musí vycházet pouze z relevantních zkušeností a obsahovat veškerou pravdu.

Obdrželi jste e-mail, kde je vysvětlen důvod odmítnutí, a vzhledem k tomu, že kasino vyřešilo problém, který jste popsali ve své uživatelské recenzi, byla recenze zamítnuta.

Také jste byli informováni, že můžete bez obav předložit nový s řekněme aktuálními informacemi o celé situaci. Odešlete prosím novou recenzi a samozřejmě uveďte celý popis situace, jak k ní došlo v tomto kasinu. Podíváme se na něj, a pokud bude splňovat všechna kritéria, bude zveřejněn, aby si ho mohl přečíst každý.

K vašemu tvrzení, že váš poslední komentář byl upraven. Vážně nechápu, co tady myslíš.🤷‍♀️

Věřím, že váš poslední komentář ve stížnosti vidím jako "Díky Guru."

A také Branislav na závěr napsal přesně tato slova: "Také děkuji, tým Nomini Casino, za pomoc a spolupráci!"

Takže promiň, ale opravdu nerozumím tvému názoru.

Také samozřejmě neváhejte napsat na fórum svůj názor nebo zkušenost z jakéhokoli online kasina. Určitě si toho vážíme, vždy.

Doufám, že jsem zde vysvětlil svůj názor a počkáme, až si přečteme vaši nově odeslanou uživatelskou recenzi o vaší zkušenosti s tímto kasinem.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, moje stížnost byla vyřešena. Rád bych, abyste zmínil, že jsem obdržel peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že jsem byl příliš uspěchaný, Casino Nomine zaplatilo 595 realů, šlo to na můj účet.😁

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
leonewleo2017
před 2 měsíci

Děkuji za tuto informaci. O tom budu informovat i vašeho řešitele reklamací.

Někdy je dobré být trochu trpělivý, ne?

Jsme rádi, že jste přesto využili naše centrum pro řešení problémů a doufejme, že příště v tomto kasinu nebudou žádné problémy.

Budeš tam teď hrát, jestli ti nevadí, že se ptám?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělal jsem 3 výběry v tomto kasinu a obdržel jsem pouze první, to už je 10 dní, myslíte si, že peníze nikdy nedostanu?

Automaticky přeloženo:
Kristo
před měsícem

Hej, zeptal ses kasina, co se děje s těmi dvěma a proč je tam takové zpoždění? Jak dlouho jste čekali na první odběr? Dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráči poslali peníze, takže ještě pár dní a pokud se nic nestane, budu pokračovat a podám stížnost. Tak mi určitě dejte vědět, kdyby se něco stalo nebo jestli vám peníze nepošlou.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky