FórumKasinaNomini Casino - všeobecná diskuze

Nomini Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od leonpreiser00
|
11949 zobrazení 66 odpovědí |
|
1 2...4
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Nomini Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Četl jsem na internetu spoustu špatných recenzí o tomto kasinu. Nyní čekám na platbu 5000 EUR u Nomini. Obávám se, že toto kasino se mi nevyplatí. Je tu někdo, kdo již úspěšně vyplatil podobnou částku v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
leonpreiser00
před 3 roky

Kasino má na našem webu dobrou pověst. Byly nějaké stížnosti od hráčů, ale většinu z nich vyřešili, takže jsem si docela jistý, že byste své výhry měli dostat 🙂 Vyhráli jste peníze v konkrétní hře nebo jste hráli více her?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Buki7
před 3 roky

Dobrý den, existuje několik otevřených (a mnohem více vyřešených) stížností na toto kasino se stejným problémem, jako nyní čelíte vy 🙁. Takže se mi zdá, že mají nějaké pravidelné, velké problémy s výběry. Můžete si to ověřit zde, pokud se vám líbí https://casino.guru/complaints

Pokud máte chuť, můžete podat vlastní stížnost, máme na to speciální tým.

Malá rada: pokud si přejete, aby vám někdo odpověděl přímo zde, použijte tlačítko "odpovědět". To znamená, že osoba bude upozorněna na čekající zprávu 🙂

Automaticky přeloženo:
Buki7
před 3 roky

Skutečnost, že několik dní nedostáváte odpovědi, nemusí znamenat, že vás chtějí podvést. Mohlo by to být jednoduše proto, že kasino má nedostatek zaměstnanců a nemají dostatek lidských zdrojů na rychlejší zpracování. Zvláště když tvrdíte, že jste vyhráli hodně, stojí za to být trpělivý.

Jaký je současný stav? Podařilo se vám ověřit účet nebo stále vyžadují něco jiného?

Automaticky přeloženo:
Buki7
před 2 roky

Pokud jste to již odeslali a adresa je tam viditelná, pravděpodobně bych to poslal znovu a řekl, že jste to již poslali, ale pošlete to znovu, protože to vypadá, že to ztratili.

Pokud je to časově efektivnější, než se s nimi začít hádat a dokazovat, že už jsi to poslal dříve a oni to jen přehlédli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pozornost!! Varování! Jak můžete hodnotit toto kasino pozitivně? Neexistují žádné výběry. Jeden je odložen na týdny. Pak se podpora ani neozve. Je to podvod a zpronevěra. Následuje reklama. Každý, kdo hodnotí toto kasino kladně, musí v budoucnu počítat s nároky na náhradu škody.

Automaticky přeloženo:
pozzalex
před 2 roky

Pokud máte nějaké problémy s tímto kasinem, můžete podat stížnost na našich webových stránkách. Je velká šance, že bychom mohli pomoci 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

to prostě není pravděpodobné kasino, podvodníci, které jsem ještě neviděl! podpůrná služba poskytuje nesprávné informace, lže na každém kroku! prý zpracování platby je 3 pracovní dny, agent mi říká, že ne 3, ale 3-5 dní, žádám o zaslání tam, kde je to uvedeno v pravidlech, on mi pošle a jasně říká 3 pracovní dny, podána k platbě 15.12 a nic! lidé, kde podat stížnost / reklamaci?

Automaticky přeloženo:
pufabass86
před 2 roky

Dobrý den, rád bych řekl, že během jakéhokoli období dovolených je normální čekat více než obvykle. Zaměstnanci by však měli být upřímní ohledně důvodu, myslím.

Stížnost můžete podat zde: https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od 21.7. jsem požádal o odstoupení od smlouvy a požádali mě pouze o trpělivost, rád bych, aby můj problém vyřešili, protože mě to začalo obtěžovat, není to fér.

Automaticky přeloženo:
Ritsis12
před 2 roky

Ahoj,

Asi bych taky nebyl šťastný.

Zajímalo by mě, jestli je s vaším odstoupením spojen nějaký konkrétní problém?

Nějaké průběžné ověření například – už jste úspěšně odstoupili dříve?

V jakém stavu je prosím aktuálně váš výběr?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Čekání je můj první výběr, o který jsem požádal

Automaticky přeloženo:
Ritsis12
před 2 roky

Ahoj,

Máte nějaké aktualizace, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zatím nic, jakmile budu mít pozitivní výsledky, obratem Vám pošlu, průběžně kontroluji emaily. Děkuji mnohokrát!!

Automaticky přeloženo:
Ritsis12
před 2 roky

To by bylo skvělé.

Doufám, že to samozřejmě nezabere moc času. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen jsem chtěl vědět, jak dlouho trvá, než moje pix spadne? Už je to více než 24 hodin a stále nic!

Chci své peníze…

Automaticky přeloženo:
charlischs
před 2 roky

Ahoj,

měla by to být otázka dnů, řekl bych. Dokážu si představit, že můžete mít pocit, že Pix by měl být instantní, ale záleží na tom, kdy kasino převede peníze.

Pro jistotu, byl prosím váš účet plně ověřen?

V jakém stavu je nyní vaše stažení?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, bylo to ověřeno a stav výběru čeká už několik dní a přišel mi na e-mail, požádali jste o výběr.

Automaticky přeloženo:
charlischs
před 2 roky

Zdá se tedy, že vaše stažení ještě neprobíhá. Jak jsem řekl, výplata se může zdát okamžitá, ale kasino musí platbu nejprve zpracovat. Pravidelně bych se ptal na live chat kasina.


Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky