Je mi líto, jak to dopadlo, Petr pro vás bohužel nemohl udělat víc. V některých případech je zřejmě možné v takové situaci pomoci, ale z toho, co jsem viděl, v této situaci by to možné nebylo.
Otevření dvou účtů je porušením pravidel v jakémkoli kasinu, ale myslím si, že na druhou stranu by kasino mohlo mít v budoucnu povoleno alespoň něco změnit. Problém ale byl v tom, že oba účty byly používány pro hraní a vklady. Osobně bych si v případě jakékoli chyby druhý účet neotevíral, ale zeptal bych se kasina, co se dá udělat pro nápravu. Pokud nic, tak bych tam nehrál, protože chyby se mohou stát, jako tomu bylo ve vašem případě. Pokud se to nedá opravit, pak bych zvážil, že v budoucnu mohou nastat další problémy.
Také prosím nesdílejte snímky obrazovky s vašimi osobními údaji, nikdy nevíte, kdo je může zneužít, takže buďte opatrní.
I'm sorry how it turned out, unfortunately Peter couldn't have done more for you. Apparently in some cases it is possible to help in such a situation, but from what I have seen this was not one in which it would have been possible.
Opening two accounts is a violation of the rules in any casino, but I think on the other hand the casino might be allowed to change at least something in the future. But the problem was that both accounts were used for playing and depositing. Personally, I would not open the other account in case of any mistake, but I would ask the casino what can be done to make it right. If nothing, then I wouldn't play there because mistakes can happen, as it was in your case. If it can't be fixed, then I would consider that there may be further problems in the future.
Also, please do not share screenshots with your personal details, you never know who can misuse it, so be careful.
Automaticky přeloženo: