DomůFórumKasinaN1 Bet Casino - všeobecná diskuze

N1 Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

23 194 zobrazení 124 odpovědí |
před 3 roky
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Hraji online od roku 2017

Pokud se mýlím, nikdy si nebudu stěžovat

Byl jsem VIP hráčem v mnoha kasinech.

Mám hluboké znalosti online stránek.

V mém případě jsem rád, že budu moci vyjednávat s kasinem N1 Bet.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Toto kasino má historii uzavírání účtů, když hráči vyhrají.

Automaticky přeloženo:
buttar1992
před 6 měsíci

Jak jsem řekl, počkáme na Petra a on nám dá vědět, zda kasino poskytlo relevantní důkazy, či nikoli. Není dobré předbíhat situaci a soudit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, důvěřuji Casino Guru a týmu Casino Guru.


Automaticky přeloženo:
buttar1992
před 6 měsíci

Petr má nějaké potíže a byl zraněný, takže mu možná bude trvat o něco déle, než se postaví na odpor.

Ale doufám, že to bude jen malé zpoždění. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, uzdrav se, Petře, nejdřív. Tvé zdraví je mou nejvyšší prioritou.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nejsem spokojen/a s výsledkem

Říká, že jsem jim to měl říct.

Nedávno jsem s nimi zveřejnil konverzace. Kasino mi odmítlo změnit e-mail.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ukažte to prosím Petrovi. Zkoušel jsem všechno, ale moje stížnost byla uzavřena bez jakékoli pomoci. Proč nikdo hráčům nepomůže? Jak mohu vložit peníze na neexistující e-mailové účty? Alespoň s něčím pomozte. Nepomáhejte jim úplně. Předložil jsem více důkazů než oni.

Nemám obavy o 477 dolarů, ale vadí mi, že mi kradou výhru.

Myslel jsem, že si najdu pomoc od kasinového guru, ale jsem naprosto zklamaný a mám pocit, že jsem promarnil svůj měsíc. Věděli jste od prvního dne, že mám 2 účty.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Proč jste mi ztráceli čas????

Automaticky přeloženo:
buttar1992
před 6 měsíci

Je mi líto, jak to dopadlo, Petr pro vás bohužel nemohl udělat víc. V některých případech je zřejmě možné v takové situaci pomoci, ale z toho, co jsem viděl, v této situaci by to možné nebylo.

Otevření dvou účtů je porušením pravidel v jakémkoli kasinu, ale myslím si, že na druhou stranu by kasino mohlo mít v budoucnu povoleno alespoň něco změnit. Problém ale byl v tom, že oba účty byly používány pro hraní a vklady. Osobně bych si v případě jakékoli chyby druhý účet neotevíral, ale zeptal bych se kasina, co se dá udělat pro nápravu. Pokud nic, tak bych tam nehrál, protože chyby se mohou stát, jako tomu bylo ve vašem případě. Pokud se to nedá opravit, pak bych zvážil, že v budoucnu mohou nastat další problémy.

Také prosím nesdílejte snímky obrazovky s vašimi osobními údaji, nikdy nevíte, kdo je může zneužít, takže buďte opatrní.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, kde jsem sdílel snímek obrazovky s osobními údaji? Mohl byste ho prosím smazat?

Můžete mi alespoň pomoct získat všechny mé vklady od nich na druhý účet? Jinak všude vyhrávají.

Automaticky přeloženo:
buttar1992
před 6 měsíci

Udělal jsem to a smazal jsem snímky obrazovky, kde jsi měl osobní údaje.

Co se týče pomoci, bohužel to nebude možné. Vzhledem k porušení pravidel není možné získat zálohy zpět.

I když mě to moc mrzí, víc už udělat nebude, ale rozhodně si to berte jako ponaučení do budoucna. 😥

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino porušilo pravidla.

Já ne. To je v pořádku.

Jsou držiteli licence a měli by být zodpovědní, ale jsou chamtiví.

Dnes už ani Askgambler nepomáhá hráčům, protože tato kasina platí vám všem a hráči za to nedostanou žádnou pomoc. Nashledanou.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pořád nemůžu uvěřit, že jsem nedosáhl svého legitimního vítězství.

Poprvé v mém životě si online kasino nechalo mé peníze.


Automaticky přeloženo:
buttar1992
před 6 měsíci

Pokud stížnost není vyřešena, nedostaneme zaplaceno.

Podporujeme férové ​​hazardní hry, ale hráči si také musí být vědomi toho, co je a co není v kasinu povoleno. Není příjemné zažít takovou situaci, ale je důležité si uvědomit, že situace, jako byla ta, kterou jste měli vy, je všude porušením pravidel a v jakémkoli kasinu, i v tom nejlepším, by se vám stalo totéž. Pokud byste hráli na obou účtech a kasino to Petrovi dokázalo, nebylo na výběr.

Když několik mediátorů učiní stejné rozhodnutí, pravděpodobně na tom něco bude.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Myslím, že je plně podporujete.

Nyní zamítli i mou recenzi.

Páni, nemůžu tomu uvěřit.

Mám právo je zhodnotit.

To jsem už říkal. Vy podporujete kasina, ne hráče vůbec.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jaká je výmluva pro odmítnutí recenze? 😂

Automaticky přeloženo:
buttar1992
před 6 měsíci

Recenze byla zamítnuta na základě stížnosti, protože uživatelská recenze byla zveřejněna na základě stížnosti a byla s ní propojena. Pokud tedy stížnost skončila jako neoprávněná, uživatelská recenze byla z tohoto důvodu zamítnuta.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Víš, co znamená recenze?

Recenze nemají s reklamacemi nic společného.

Jíte jídlo z restaurací, máte právo napsat recenzi.

Jako v tomto případě jsem využil služeb N1 Casino. Mám právo vyjádřit svůj názor.

Ve své recenzi mohu napsat pozitivní i negativní stránky firmy.

V případě stížností se něco pokazilo a musí zasáhnout třetí osoba a problém vyřešit.

Vypadá to, že vám chybí znalosti.

Hledejte na Googlu. Neříkejte to znovu, už jsme tady zase.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Naprostá ztráta času, servis. Zajímalo by mě, proč má většina kasin tady pozitivní hodnocení, když odmítáte negativní recenze.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.