FórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od Leclair36
|
75687 zobrazení 392 odpovědí |
|
1...12 13 14...20
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den, měl jsem problém. Přijal jsem mystake bonus, který nyní nemohu hrát na automatech ani vybírat své peníze. Potřebuji naléhavou odpověď, pokud někdo ví, jak to zrušit a vybrat si peníze, hodně by mi to pomohlo, taky neumím hrát automaty

Automaticky přeloženo:
lucerojosemariano15
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek do kasina, o kterém mluvíš. Takže jste dostali bonus a nemůžete nic hrát? Je možné, že pro výběr peněz budete muset splnit podmínky bonusu.

Zkusili jste se však zeptat podpory, zda je možné bonus odstranit?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Před 2 dny jsem vyhrál pěknou výhru na mystake.bet a vybral jsem 1500 eur. V noci, kdy jsem spal, se někdo přihlásil na můj účet a změnil výběr na jinou adresu bitcoinové peněženky.


Dostal jsem podivný e-mail od "mystake.agent.563@gmail.com", který mi řekl, že se něco pokazilo a provedli nový výběr, takže bych si neměl dělat starosti a nechat výběr přijmout.


Protože e-mail byl účet gmail.com, měl jsem pocit, že to není správné, a tak jsem se přihlásil do svého účtu a zrušil výběr a změnil heslo.


Jako 10 minut poté, co se to stalo znovu, jsem měl nový e-mail od podvodníků a bylo mi znovu řečeno, abych přestal zrušit výběr, protože provedli nový. Tak jsem si změnil heslo na všech svých účtech včetně gmailu, mystake, facebooku, chápeš to.. Dokonce jsem obnovil svůj iphone a počítač naskenoval viry.


Podpora zmrazila můj účet na 24 hodin, řekli, ale asi 2 hodiny poté jsem dostal NOVÝ e-mail od hackerů, který mi řekl, že můj účet je nyní znovu otevřen a že heslo bylo změněno a byl proveden nový výběr, JAK? ! Přihlásil jsem se (fungovalo to) a viděl jsem bitcoinovou transakci, kterou jsem NEUdělal.


Tentokrát jsem tedy provedl výběr SEPA a požádal podporu o uzavření mého účtu, dokud nebude výběr pomocí SEPA proveden, a oni to udělali. Dokonce jsem poslal video, jak držím svůj občanský průkaz.


Jak je to vůbec možné? Přemýšlel jsem o všem! Prosím, pomozte mi, zkontroloval jsem své účty a nemám vůbec žádné přihlašovací údaje.

Automaticky přeloženo:
timgartz
před rokem

Ahoj, přesunul jsem příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš. Díval jsem se na vaši situaci a je to docela zvláštní. Podpora nebo kasino zřejmě nebudou fungovat s e-mailovou adresou - předpokládám, že gmail. Takže nejlepší, co můžete udělat, je odpovědět a komunikovat s kasinem pouze z jejich hlavního e-mailu.

Co se týče vašeho výběru, máte momentálně uzavřený účet a čekáte, až vám přijdou peníze, ano? Dostali jste od uzavření účtu nějaké další podezřelé e-maily? Řekl bych, že je dobře, že jsi pohotově zareagoval a zachoval chladnou hlavu a snažil se situaci nějak vyřešit. Zkusili jste se také zeptat podpory, na jakou bitcoinovou adresu byl výběr zaslán, na kterou jste neprovedli?

Prosím, informujte nás, pokud se něco změnilo nebo jak probíhá výběr v kasinu. budu čekat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Výběr byl přijat dnes ráno a peníze dorazily, ale celá věc je prostě šílená!

Automaticky přeloženo:
timgartz
před rokem

Tohle jsme chtěli slyšet!

Ten příběh jsem četl už dvakrát a je velmi podezřelý. Pořídili jste během této epizody nějaké snímky obrazovky? Bylo by docela zajímavé je vidět nebo je prezentovat na podporu. Jen přemýšlet nahlas.

Tak či onak jsem rád, že to skončilo tak, jak to skončilo!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám problém s ověřením účtu a výběrem v mystake Psal jsem na podporu a nereagují

Automaticky přeloženo:
tovarali16
před rokem

Ahoj, tvoji odpověď jsem přesunul pod kasino, o kterém mluvíš. Jak dlouho váš problém s ověřením a výběrem trvá? Kasino vám nedalo žádný důvod? Dejte mi vědět více, abych měl lepší přehled o situaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsou to čtyři dny a nic se neozvalo, při ověřování mě žádají o doklad totožnosti k vyfocení a nahrání, 4x nebo 5x to zamítli a pak mi přišlo oznámení, že: jsme omlouváme se, ale nepodařilo se nám ověřit vaši identitu, ale i sissy dělají chyby, kontaktujte podporu

Už jsem jim poslal dva e-maily a nedostal jsem odpověď.

Automaticky přeloženo:
tovarali16
před rokem

Chtěl jsem říct, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení problému s výběrem a ověřením účtu, ale zdá se mi neprofesionální, když kasino není schopno 4 dny na nic reagovat.

Pokud jde o dokumenty, které jste odeslali, jaký je konkrétní problém, když byly zamítnuty 4-5krát?

Dejme tomu ještě čas a pokud kasino nebude schopno odpovědět v příštích několika dnech, pokusíme se vám pomoci.

Samozřejmě, pokud uslyšíte něco nového, dejte nám vědět. Budu čekat. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stálo to, že nemůžeme ověřit identitu, udělal jsem několik fotek s lepším rozlišením zaostření bez velkého světla, aby to bylo čitelnější a žádnou z nich jsem nepřijal s tím, že nemohu ověřit identitu

Děkuji moc za odpověď, na další informace budu pozorný

Automaticky přeloženo:
tovarali16
před rokem

Jasně chápu, že nebylo možné ověřit identitu, jen nechápu, jaký je důvod, když jste to několikrát zkusili nahrát a stále nic. Nemůže vám podpora pomoci s nějakou radou, aby to bylo přijatelné, nebo vám už někdo odpověděl? Nemyslím si, že jde o obtížný úkol, který by nebylo možné splnit, pokud jde pouze o tento jeden dokument. Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Technická podpora dnes odpověděla na email, pouze mi řekli, že fotografie dokumentu nejsou správné a že z toho důvodu nelze ověřit, ale zatím mi nedali žádné řešení, doufám, že to vyřeší,


Ano, je to jediná nevýhoda, všechna ostatní ověření vyšla správně.

Automaticky přeloženo:
tovarali16
před rokem

Je tedy docela nešťastná situace, kdy vše ostatní již bylo přijato a máte problém pouze s tímto jedním dokumentem. Zkusili jste se zeptat kasina, jak byste měli udělat fotky správné? Mají problém s tím, že nevidí některé informace?

Každopádně doufám, že se kasinu podaří s vámi tuto situaci vyřešit a pokud ne, pak vám doporučuji podat stížnost u nás.

Takže myslíte, že to s nimi budete moci zkusit? Pokud se nic nezmění, dejte mi vědět.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,


Chci stáhnout cca. 150 € z mého účtu MyStake, ale v jejich T&C jsem viděl, že toto kasino nefunguje v mé zemi, ve Španělsku, a rád bych věděl, zda to způsobí, že nebudu mít k dispozici některé způsoby výběru nebo prostě funkce výběru nebude být zablokován v mé zemi. Ani jeden z nich jsem zatím neověřil, protože mi chybí KYC. Je známo, zda obyvatelé Španělska mohli vybrat své zisky?


Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poté, co byly všechny ty vstupenky otevřeny od té doby, co jsem já, opravdu bych hráče varoval, aby hráli na této stránce. Za prvé, můj virový software detekuje některé věci na této stránce, neověřuje účty a výběr trvá VELMI času. prosím casino.guru, měli byste na toto kasino upozornit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,


Chci stáhnout cca. 150 € z mého účtu MyStake, ale v jejich T&C jsem viděl, že toto kasino nefunguje v mé zemi, ve Španělsku, a rád bych věděl, zda to způsobí, že nebudu mít k dispozici některé způsoby výběru nebo prostě funkce výběru nebude být zablokován v mé zemi. Ani jeden z nich jsem zatím neověřil, protože mi chybí KYC. Je známo, zda obyvatelé Španělska mohli vybrat své zisky?


Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, můžu se zeptat, jak se ti podařilo zaregistrovat se do kasina? Když jste vyplnili základní informace do registračního formuláře, měli jste na výběr ze země, ze které pocházíte? Všimli jste si, že Španělsko není povolenou zemí až poté, co jste vyhráli?

Je to dost ošemetná situace a nevím, jak přesně to kasino zvládne. Už jste zkusili vybrat peníze?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poté, co byly všechny ty vstupenky otevřeny od té doby, co jsem já, opravdu bych hráče varoval, aby hráli na této stránce. Za prvé, můj virový software detekuje některé věci na této stránce, neověřuje účty a výběr trvá VELMI času. prosím casino.guru, měli byste na toto kasino upozornit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, myslíš otevřenou stížnost? Pokud jsem viděl, nemáte vůči kasinu MyStake žádnou stížnost.

Pokud jde o váš software, co přesně zachytil na této stránce? Jak dlouho vám trvalo ověření nebo výběr peněz?

Pokud budete potřebovat pomoc, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Kasino neklade žádná omezení na registraci z mé země, ve skutečnosti musíte vyplnit formulář a uvést svou zemi a adresu. Španělsko se však ve svých T&C jeví jako zakázaná země.

Ještě jsem nezkoušel vybrat peníze ze strachu, že můj účet a moje peníze budou zablokovány. Pokusil jsem se kontaktovat podporu, abych objasnil svou situaci, a jejich jediná odpověď je „Hráč je výhradně odpovědný za to, aby věděl, zda jeho země pobytu povoluje online hraní" a „zkontrolujte T&C".

Automaticky přeloženo:
crackmundial01
před rokem

Ahoj.

Myslím, že bych byl taky dost nervózní.

No, v takovém případě mám jiný úhel pohledu, bod spravedlnosti.

My v Casino Guru věříme, že pokud má hráč možnost vstoupit na webovou stránku kasina, otevřít si registrační formulář, vytvořit si účet, vložit peníze a hrát, je pochopitelné, že předpokládá, že v tomto kasinu smí hrát.

Někteří zkušení nebo opatrní hráči si mohou přečíst podmínky a zjistit, že jejich země je omezena, ale tito hráči jsou rozhodně v menšině.

Proto vám děkuji za to, že jste tak opatrní.

Nyní se dostáváme k důležité konečné skutečnosti:

"Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje odkázat na pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play." , protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát."

Takže pokud se ocitnete v této situaci, okamžitě sem. I když jsem docela přesvědčen, že toto známé kasino je většinou spravedlivé, chci si být jistý, že pro vás vše proběhlo spravedlivě.

Je běžné, že se operátor podpory nebo chatu odvolává na bod uvedený v pravidlech, ale myslím, že se oba shodneme, že to jen zvedá obočí. Osobně bych preferoval spolehlivější odpověď na tak důležitou otázku.

Mohl byste mě informovat, prosím?


Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky