Dobře, tak jsem zvědavý, jak dopadne tvůj výběr. Mohl bys napsat jestli máš problémy nebo naopak se ti podařilo bez problémů odstoupit ? Budu čekat.
Okay, so I'm curious how your withdrawal will turn out. Could you write if you have problems or vice versa you managed to withdraw without problems ? I'll be waiting.
O 8 dní později můj výběr dokončil Skrill. K dnešnímu dni moje ověření ještě nebylo dokončeno, tak jsem dal na chatu ultimátum, agent si interně otevřel tiket a do 15 minut bylo ověření a výběr hotovo.
Problém byl vyřešen, ale nemělo se dostat do tohoto bodu.
8 days later my withdrawal was completed by Skrill. As of today, my verification had not yet been completed, so I made an ultimatum in the chat, the agent opened a ticket internally and within 15 minutes the verification and withdrawal were completed.
The problem was resolved but it shouldn't have gotten to this point.
8 dias depois o meu levantamento foi concluído por Skrill. Ao dia de hoje a minha verificação ainda não tinha sido concluída, por isso fiz um ultimato no chat, o agente abriu ticket internamente e em 15 minutos a verificação e levantamento foram concluídos.
O problema foi resolvido mas não devia chegar a este ponto.
Řekl bych, že je skvělé, že se vám podařilo získat peníze a konečně ověřit, ale také je důležité, za jakou cenu. Nemyslím si, že by to tak mělo v kasinu fungovat, ale klíčové je, že máte ověřený účet.
Přesto, budete zde pokračovat ve hře, jakmile se ověříte?
I would say it's great that you were able to get the money and finally verify, but it's also important at what price. I don't think that's how it should work in a casino, but the key thing is that you have a verified account.
Nevertheless, are you going to continue to play here once you have verified yourself ?
Znovu jej použiji pro sportovní sázení, ale pouze pokud budou kurzy lepší než kurzy jiných sázkových kanceláří.
I will use it again for sports betting but only if the odds are better than the odds of other bookmakers.
Voltarei a utilizar para apostas desportivas mas só se as odds forem melhores do que as odds de outras casas de apostas.
Chápu. Evidentně jste se poučili a příště si dáte větší pozor. Tak hodně štěstí. 🙂
I understand. Obviously you have learned your lesson and you will be more careful next time. So good luck. 🙂
Nedávno jsem si vytvořil účet na mrbet, zjistil jsem, že je to velmi dobrá a zisková stránka, ale mám spoustu problémů s výběrem svého zisku. Před žádostí o odstoupení jsem poslal dokumenty a následně požádal o odstoupení do té doby, ok. Ale už je to několik dní, co jsem zkontroloval své doklady a žádný z výběrů mi nedorazil na účet. Změnil jsem si číslo v rámci platformy. Po několika dnech jsem kontaktoval tým podpory a tvrdí, že musím počkat na změnu údajů, abych potvrdil ověření a poté stažení, ale v detailu může změna údajů trvat až 28 dní a to je absurdní celé období. pro změnu čísla mobilního telefonu
Jen jsem chtěl svůj odchod provést v klidu
I recently created an account at mrbet, I found it to be a very good and profitable site, but I'm having a lot of trouble withdrawing my profit. Before requesting the withdrawal, I sent documents and then requested the withdrawal until then, ok. But it's been days since I checked my documents and none of the withdrawals reached my account. I changed my number within the platform. After several days passed, I contacted the support team and they claim that I have to wait for the data to change to confirm the verification and then the withdrawal, but in detail the data change can take up to 28 days and this is absurd for this entire period. to change a cell phone number
I just wanted to make my withdrawal calmly
Recentemente criei a conta na mrbet achei um site muito bom e lucrativo, porem estou tendo muito problema para sacar meu lucro. Antes de solicitar o saque eu fiz o envio de documentos e pos isso pedi o saque até ai ok. Mas ja fazem dias que não verifica meus documentos e nada do saque cair na minha conta. Fiz alteração no meu numero dentro da plataforma. Apos passar varios dias entrei em contato com a equipe de suporte e eles alegam que tenho que esperar a alteração de dados para confirmar a verificação e depois o saque mas detalhe a alteração de dados pode leva ate 28 dias e isso é um absurdo todo esse prazo para alterar um numero de celular
só queria fazer meu saque tranquilamente
Dobrý den, vidím, že procházíte ověřením účtu. To znamená, že pravděpodobně budete moci odstoupit pouze tehdy, když bude úspěšný. Takže kasino stále nepřijalo vaše dokumenty a je stále ve fázi kontroly?
Co se týče změny čísla, tak si myslím, že je to docela hodně, kdyby to mohlo trvat tak měsíc, ale pevně věřím, že to nebude tak dlouhá doba. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC a procesu výběru, takže pokud se nic nezmění a nemáte žádné nové informace, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Doporučuji však také být trochu trpělivý a uvidíme, co bude v dalších dnech.
Mějte aktuální informace.
Hello, I see you are going through account verification. That means you will probably be able to withdraw only when it is successful. So the casino still hasn't accepted your documents and it's still in the checking stage ?
As far as the number change is concerned, I think it's quite a lot if it could take up to a month, but I strongly believe that it won't be such a long period of time. We give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you don't have any new information let us know and we will try to help you.
However, I also recommend to be a bit patient and we will see what happens in the next few days.
Keep me updated.
OVĚŘENÍ NEFUNGUJE
PROSTŘEDKY NEBUDOU VYPLACENY
TAKŽE KLUCI DRŽTE SE OD MRBET A NEVKLADUJTE ŽÁDNÉ PENÍZE
NENÍ MOŽNÉ VYPLATIT VÝHRU
VERFICATION DOES NOT WORK
FUNDS WILL NOT BE PAID
SO GUYS STAY AWAY FROM MRBET AND DON'T DEPOSIT ANY MONEY
IT IS IMPOSSIBLE TO PAYOUT WINNINGS
VERFICIERUNG FUNKTIONIERT NICHT
GELDER WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
ALSO LEUTE LASST DIE FINGER VON MRBET UND ZAHLT DA KEIN GELD EIN
ES IST UNMÖGLICH SICH GEWINNE AUSZAHLEN ZU LASSEN
Co máte na mysli, když říkáte „VERFIKACE NEFUNGUJE"?
Samozřejmě, že peníze nebudou vyplaceny hráči, který například neprošel úspěšně ověřením.
Takže pokud můžete, podělte se o další podrobnosti. Možná existuje způsob, jak vám pomoci.
Laskavý požadavek: Nechte capslock být, je to nepříjemné, abych byl upřímný. 🙏
What do you mean when you say "VERFICATION DOES NOT WORK"?
Of course, funds will not be paid to a player who has not passed the verification successfully, for instance.
So, please, share more details if you can. Maybe there is a way to help you.
Kind request: Leave the capslock alone, it's annoying, to be honest. 🙏
Dobrý den, nedávno jsem vyhrál 1000 eur od pana bet a všiml jsem si, že mám špatné jméno v informacích o účtu. Co když mě KYC požádá o prokázání totožnosti a jméno je špatné a nelze jej změnit. Jak to obejít? pomáhá výběr menších částek v čase příklad 99e nebo co mám dělat. Opravdu potřebuji tyto peníze, které jsem vyhrál, a nemohu je prohrát.
Hello, I recently won 1000 euros from mr bet and noticed that i have wrong name in account information. What when KYC ask me to prove indentifity and the name is wrong and can not be changet. How do i get around this? does withdrawing smaller amounts at time help example 99e or what do i do. I really need this money i won and can't lose the money.
No, řekl bych, záleží na tom, co přesně myslíš tím "špatným jménem".🤔 Byla to jen malá chyba, třeba chybějící písmeno, nebo jsi napsal jméno někoho jiného, úplně jiného? Chápeš mě?
Počítám, že pokud neprojdete ověřením KYC, je opravdu malá šance, že si budete moci vybrat nějaké peníze z jakéhokoli kasina. Je velmi důležité nechat si ověřit účet v online kasinech, aby se předešlo mnoha problémům.
Snažte se také, prosím, brát online hazard jen jako koníček, za který je potřeba utratit nějaké peníze a nebýt na něm závislý. 🙏 Nikdy by to nemělo být bráno jako zdroj příjmu, vůbec. Jen se vám tu snažím předat přátelskou radu.
Well, I would say, it depends on what do you exactly mean by "wrong name".🤔 Was it just a small mistake, like missing letter, for example, or have you write a name of somebody else, completely different? Do you get me?
I reckon, that if you do not pass the KYC verification, there is a really small chance you will be able to withdraw any money from any casino. It is very important to get the account verified in online casinos, so it can prevent lot of issues.
Also please, try to take the online gambling just as a hobby, which you need to spent some money on, and not depend on it. 🙏 It should never be taken as a source of income, at all. Just trying here to pass a friendly advice to you.
Myslím, že kasina by měla umožnit hráčům ověřit jejich identitu, než začnou hrát, aby lidé mohli tomuto druhu problémů předcházet a řešit je. Ale z nějakého důvodu vám to mr.bet neumožňuje, než požádáte o výběr. V době, kdy jsem se zaregistroval v tomto kasinu, napsal jsem jim, abych provedl ověření, a nedovolili mi to udělat
Nebo ti to teď dovolují? Doufám, že ano.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Myslím, že kasina by měla umožnit hráčům ověřit jejich identitu, než začnou hrát, aby lidé mohli tomuto druhu problémů předcházet a řešit je. Ale z nějakého důvodu vám to mr.bet neumožňuje, než požádáte o výběr. V době, kdy jsem se zaregistroval v tomto kasinu, napsal jsem jim, abych provedl ověření, a nedovolili mi to udělat
Nebo ti to teď dovolují? Doufám, že ano.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Ahoj, většina kasin ověřuje hráče pouze při prvním výběru, takže je to běžné. To, co říkáte, by byl samozřejmě ten nejlepší scénář a možná by to předešlo mnoha problémům pro hráče a kasina. Nejsem si jistý, jak je to teď, ale podle toho, co psal hráč před tebou, nebyl ověřený, když se na to ptá. 😕
Hi, most casinos only verify players on first withdrawal, so it's common. Of course, what you say would be the best scenario and maybe it would prevent a lot of problems for the players and the casinos. I'm not sure how it is now, but according to what the player before you wrote, he wasn't verified when he is asking about it. 😕
MrBet opět odkládá platby, což znamená, že kasino není dostatečně likvidní. I malé platby. nezaslouží si tak vysoké hodnocení. Promiňte kluci!
MrBet is delaying payments again, meaning the casino is not liquid enough. Even small payments. they dont deserve such high rating. Sorry guys!
Dobrý den, jak dlouho je vaše situace a jak dlouho čekáte na odstoupení od smlouvy? Řeklo vám kasino nějaký důvod, proč tomu tak je? Na vyřešení takové situace dáváme kasinům 14 dní, takže pokud ne, můžete nás kontaktovat.
Hello, how long is your situation and how long are you waiting for the withdrawal ? Did the casino tell you any reason why this is the case ? We give casinos 14 days to resolve such a situation, so if they don't, you can contact us.
Dnes 1 týden za 150 cad lol. Vložil jsem 25 a udělal z toho 150 na slotech. Kasino nic neřeklo. Počkám ještě týden, ale to je směšné. Zaplatili mi 2krát v časovém rámci 48 hodin na jiných malých, jako je 300+ a dalších 200+, pokud si vzpomínám. Četl jsem, že se zdržují, pokud máte štěstí. Ale ponaučení je, že nejsou tekuté, protože podpora je pěkná a říká, že někdy dostanou překročení s výběry lol. Vše, co říkám, je, že si nezaslouží toto vysoké hodnocení a 100% ne 100mil. výnos lol. Promiňte kluci! 😔 Určitě už tam po tomhle nevlezu, i když se mi kasino líbí.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Ano, zdá se, že mají problémy s likviditou. Casino Guru, které je často používám k hledání nových kasin, nezdá se, že má pro MrBet realistické skóre; je příliš vysoká; podezřelý je také výnos 100 milionů. Promiň brácho, cítím s tebou!
Yep, it seems they have liquidity problems. Casino Guru, which I use them alot to search for new casinos, doesnt seem to have a realistic score for MrBet; its too high; also, the 100mill revenue is suspect. Sorry bro, i feel for u!
Dnes 1 týden za 150 cad lol. Vložil jsem 25 a udělal z toho 150 na slotech. Kasino nic neřeklo. Počkám ještě týden, ale to je směšné. Zaplatili mi 2krát v časovém rámci 48 hodin na jiných malých, jako je 300+ a dalších 200+, pokud si vzpomínám. Četl jsem, že se zdržují, pokud máte štěstí. Ale ponaučení je, že nejsou tekuté, protože podpora je pěkná a říká, že někdy dostanou překročení s výběry lol. Vše, co říkám, je, že si nezaslouží toto vysoké hodnocení a 100% ne 100mil. výnos lol. Promiňte kluci! 😔 Určitě už tam po tomhle nevlezu, i když se mi kasino líbí.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Hmm, škoda, že se to teď prodloužilo, když to říkáš, předtím jsi měl docela rychlý odvykací stav. Pokud však mají spoustu jiných požadavků, pochopil bych to.
Každopádně pokud peníze nedostanete, rozhodně napište a pokusíme se vám pomoci.
Samozřejmě je na vás, abyste zde už nehráli a já vám to nebudu mít za zlé, protože čekat 2 týdny na peníze samozřejmě není nic příjemného.
Zkřížené prsty. 🤞
Hmm, it's a pity that it's been prolonged now, when you say that before you had a pretty fast withdrawal. However, if they have a lot of other requests, I would understand.
Anyway, if you don't get your money, by all means write and we'll try to help you.
Of course it's up to you not to play here anymore and I won't blame you, as it's obviously not pleasant to wait 2 weeks for money.
Fingers crossed. 🤞
Díky budu! Ale vaše hodnocení na webu a 100mil. výnos není realistický. Musíte to změnit! Gn! 🙂
Thanks I will! But your rating on the site and the 100mill revenue is not realistic. You guys need to change it! Gn! 🙂
Pokud máte cokoli konkrétního ohledně příjmů, můžete se kdykoli obrátit na náš datový tým:
data@casino.guru
Upřímně, neznám tento konkrétní aspekt ani to, jak přistupujeme k informacím, ale jsem si 100% jistý, že bychom mohli využít každou použitelnou aktualizaci, kterou by tým mohl získat. Děkuji za zvážení.
Každopádně doufám, že vaše odstoupení projde dříve než později!
If you have anything specific on your mind regarding its revenue, you can contact our Data Team anytime:
data@casino.guru
Honestly, I'm not familiar with this specific aspect or how we access the information, but I'm 100% sure we could use every usable update the Team could get. Thanks for considering.
Anyway, I hope your withdrawal makes it through sooner rather than later!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.