před 7 měsíci
Ano, kasino, které nemůže zaplatit výplatu 150 cad, má skutečně 100milionové příjmy, lol.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
0
Ano, kasino, které nemůže zaplatit výplatu 150 cad, má skutečně 100milionové příjmy, lol.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
Tak tohle je logika za tím.
Je mi líto, ale alespoň pro mě je to dost naivní. 🙂
S největší pravděpodobností, a také na základě vašich vlastních slov, pokud se nepletu, je to poprvé, co jste zažili opožděný výběr, takže jsem si jistý, že jejich finanční síla s tím nemá nic společného.
Jen chvíli počkejte a uvidíme. 😉
Oh, so this is the logic behind that.
I'm sorry, but at least to me, this is rather naive. 🙂
Most likely, and also based on your own words, if I'm not mistaken, this is the first time you've experienced delayed withdrawal, so I'm sure their financial strength has nothing to do with it.
Just wait a bit, and we shall see. 😉
Haha co? Nevěřím svým očím, co čtu. Je naivní? V jakém světě? 🤣🤣
Haha what? Cant believe my eyes what I am reading. Its naive? In what world? 🤣🤣
Radka právě napsala svůj názor, počítám, takže vám to možná přijde vtipné, ale opravdu chápu, co tím myslela. Máte pro nás snad nějakou aktualizaci?
Radka just wrote her opinion, I reckon, so it may be funny to you, but I really can get the meaning of what she meant, though. Have you got any update for us, perhaps?
Dobrý den, děkujeme za kontrolu! Jo, její odpověď mě ohromila lol. Každopádně jsem nic neslyšel. Jen čekám! Trochu jsem to odepsal, ale podám vám stížnost. Toto kasino působí velmi náčrtem, pokud jde o placení. Četl jsem již dříve o přesných situacích jako já, kdy vyhrajete několik v řadě, i když v malém počtu. Jsem asi 500 $ + v tomto kasinu. Přesto je to nepřijatelné chování a už tam nebudu vkládat. Ve čtvrtek to budou 2 týdny! Děkuji 🤗
Hey there, thanks for checking back! Yea, her reply stunned me lol. Anyways, I havent heard anything. Just waiting! I kinda have written it off but gonna file a complaint with you guys. This casino seems very sketch when it comes to paying. I had read before about exact situations as mine when u win a few in a row, even in small numbers. I am about 500$+ in this casino. Still this is an unacceptable behaviour and I wont deposit there anymore. Thursday it will be 2 weeks! Thanks tho 🤗
Oh, a co tím myslela, bylo, jak jsem to pochopil, že je v pořádku, že mi kasino nezaplatí dva týdny, a to neznamená, že nemají 100milionové tržby. Jdi na to lol. Jak je ve světě, kde kasina bojují o zákazníky, v pořádku odkládat platbu? Je smutné, že Radka takhle uvažuje lol. Každopádně díky Romi! 🤗
Oh and what she meant was, as I understood it, its ok for the casino not to pay me for two weeks and it doesnt mean they dont have 100mill revenue. Go figure lol. In a world where casinos are fighting for customers, how is it ok to delay payment? Its just sad to see Radka thinks that way lol. Anyways, thanks Romi! 🤗
Žádné starosti. Neváhejte a odešlete stížnost našemu týmu, určitě se vám pokusí pomoci. Zde je odkaz , jak tak učinit.
Ještě mi dovolte reklamovat, že jsem si jistý, že to Radka nemyslela tak, že jste to pochopil. Ne to je v pořádku, že kasino neplatí, jen náš tým nemůže ve skutečnosti zasáhnout před 14denním časovým rámcem. Samozřejmě nikdy není v pořádku odkládat platby, zvláště pokud k tomu není důvod. A pokud jde o příjmy kasin, náš datový tým shromažďuje všechny informace, takže je může spočítat. Takže věřte, že všechny informace, které můžete vidět na našich stránkách, jsou neustále kontrolovány a aktualizovány.
Pokud budete potřebovat další pomoc, dejte nám prosím vědět a informujte nás o situaci s vaším výběrem. Zde počkáme na vaši odpověď.
No worries at all. Feel free to submit a complaint with our team, they will surely try to help you out. Here is the link, to do so.
Also let me ad, that I am quite sure Radka did not mean it that way you understood it. Not that is ok, that the casino don't pay, it's just that our team can not intervene before the 14 day time frame, actually. It is of course never ok to delay payments, especially if there is no reason for that. And when it comes to casinos revenues, our data team gather all the information, so they are able to calculate those. So, believe me, all the information you can see on our website are constantly checked and updated.
Please let us know, if you need any other assistance, and keep us informed about the situation with your withdrawal. We'll wait for your reply here.
Rozhodně doufám, že přijdete s dobrými zprávami. Budeme čekat. 😉
Absolutely, I hope you will come with good news. We'll be waiting. 😉
Reklamace podána! Lidé musí vidět, že kasino neplatí, pokud jste na vítězné sérii, i když je menší.
Complaint filed! People need to see the casino doesnt pay if you on a winning streak, even if its minor.
Dobře, zvolil jsi tento způsob, jak se s tím vypořádat. Nemám vám to za zlé, tak uvidíme, co se dá s vaší situací dělat.
Každopádně, žádné zprávy z kasina o vašem výběru?
Okey, you choose this way to deal with it. I don't blame you, so we will see what can be done about your situation.
Anyway, no news from casino about your withdrawal ?
Ani náhodou. Nyní očekávám, že buď odpoví a začnou se zdržovat tím, že požádají o ověření jako odvetu nebo zaplatí částku a řeknou, že se omlouvám lol.
Nope. Now I expect them to either reply and start stalling more by asking for verification as a retaliation or paying the amount and saying they are sorry lol.
Opravdu nevím, co udělají, ale máte u nás stížnost, takže pokud máte nějaké problémy, dejte vědět našemu týmu.
Byl bych rád, kdyby vám zaplatili, ale uvidíme.
Pokud se něco změní, dejte nám vědět.
I do not really know what they will do but you have complaint with us, so if you have some problems, just let our team know.
I would be graetfull if they pay you, but we will see.
Let us know if something changes.
Díky Jaro! To je v pořádku, jsem vděčný za to, že jsem to podal. Není to velká částka, takže mě nezruinují. Je dobré, aby lidé viděli, co tato kasina dělají, a doufejme, že jim odstraníte vysoké hodnocení. Ještě jednou děkuji! ❤
Thanks Jaro! Its ok, I am grateful for filing it. Its not a big amount so wont break my bank. It's good for people to see what these casinos do and hopefully you guys remove the high rating on them. Thanks again! ❤
Ještě nemáte zprávy o vaší situaci?
Pokud jde o index bezpečnosti, ten by šel dolů, pokud by kasino váš případ nevyřešilo, ale věřím, že se tak nestane a své peníze nakonec dostanete.
Zkřížené prsty. 🤞
No news on your situation yet ?
As far as the safety index is concerned, it would go down if the casino does not resolve your case, but I believe that will not happen and you will get your money in the end.
Fingers crossed. 🤞
Ani náhodou. Čekám na odpověď Casino Guru. Říká, že Casino Guru zvažuje případ nebo tak něco lol. Podle MrBet žádné slovo. Bohužel se ukázaly jako stinné žalostné kasino.
Díky za optání, Jaro! Vážím si toho! ❤
Nope. I waiting for Casino Guru response. Says Casino Guru is considering the case or something lol. As per MrBet, no word. They proving to be a shady pitiful casino sadly.
Thanks for asking, Jaro! Appreciate it! ❤
Ano, Nick musí vše prozkoumat a pak vám pravděpodobně položí další otázky, takže budeme muset být trpěliví.
Doufám, že se to rychle vyřeší. 🤗
Yes, Nick has to investigate everything and then he will probably ask you some more questions, so we will have to be patient.
I hope it gets sorted out quickly. 🤗
Opravdu se to nevyplácí, zítra to bude 1 měsíc, co jsem požádal o výběr a 1 týden blokace, z důvodu porušení pravidel, ale věřím, že blokace je jen pro úsporu času, jelikož tam byla částka 70 tis. 35 tisíc zaplaceno normálně, teď druhou polovinu jsem znemožnil porušení, protože jsou to stejné peníze. Požádali o více času na prošetření porušení, ale tento proces trvá již 2 měsíce.
Účet můžete nechat zablokovaný, chci jen své peníze, neplatí
It really doesn't pay, tomorrow it will be 1 month since I requested the withdrawal and 1 week blocked, due to violation of rules, but I believe that the block is just to save time, as there was an amount of 70 thousand, 35 thousand paid normally, now the other half I made violation impossible because it's the same money. They asked for more time to investigate the violation, but it has been this process for 2 months.
You can leave the account blocked, I just want my money, they don't pay
Realmente não paga, amanha fará 1 mês que pedi a retirada e 1 semana bloqueada, devido violação de regras, mas acredito que o bloqueio é apenas para ganhar tempo, pois tinha um montante de 70 mil, 35 mil pagaram normal, agora a outra metade eu fiz violação impossivel pois é o mesmo dinheiro. Pediram mais tempo pra investigar a violação, mais ja faz 2 meses que está nesse processo.
Pode deixar a conta bloqueada quero apenas meu dinheiro, eles não pagam
Myslím, že moji platbu přesouvají dál. Dostal jsem heslo, takže čekám na poslední e-mail s odkazem na jeho přijetí. Tak funguje Interac. Eureka, po 3 týdnech lol. Opravdu si myslím, že mají problém s likviditou, který ovlivňuje i malé platby, jako jsem já. Takže musí mít napjatý plán plateb lol. 150 cad je tak málo, že je to prostě směšné.
Vidíte, věc je taková, že MrBet má poskytovatele, kterého miluji, kterého nemohu nikde jinde najít a který občas zasáhne malé částky, protože jsem hráč micros. Ale právě teď jsem ztratil důvěru vrátit se. A předpokládám, že nejen já lol.
Díky za odpověď, Jaro!
I think they moving my payment along. I received the password so waiting for the final email for the link to accept it. Thats how Interac works. Eureka, after 3 weeks lol. I really think they have a liquidity problem that affect even small payments like mine. So they must be on a tight schedule for payments lol. 150 cad is so small it is just ridiculous.
See, thing is, MrBet has a provider I love that I cant find anywhere else and that it hit sometimes small amountd as I am a micros player. But as of right now, I have lost the confidence to go back. And I assume its not only me lol.
Thanks for replying again, Jaro!
Brácho, neznám tvůj případ, ale věřím ti. Mluvíte o 70 k lol, ale já mluvím o 3 týdnech za 150 lol.
To je důvod, proč se snažím nedělat velké věci a nechávám své hraní a výběry malé, jen pro čistou radost z požitku, protože všichni víme, že je darujeme zpět v hazardu.
Cítím tě! Je lepší jít do krypto kasin, kde platí okamžitě.
MrBet má několik pěkných slotů, ale zdá se, že mají napjatý rozvrh plateb. Moc se mi líbí jejich kasino, ale pravděpodobně se nevrátím.
Doufám, že dostanete zbytek 70 tisíc. Pokud ne, podejte zprávu Casino Guru.
Bro, I dont know your case but I believe you. You talking about 70k lol but I am talking 3 weeks for 150 lol.
Thats why I try to not go big and I keep my plays and withdrawals small, just for the pure joy of enjoyment, as we all know we will donate it back gambling.
I feel you! Better go to crypto casinos where they pay promptly.
MrBet has some nice slots but they seem really on a tight schedule of payments. I like thier casino alot but I probably wont go back.
Hope you get the rest of 70k. If not, file a report with Casino Guru.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.