FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 2 roky od michifran555
|
54774 zobrazení 389 odpovědí |
|
1...16 17 18...20
Přidat příspěvek
Jaro
před 3 měsíci

teď s nimi mluvím, ručně mi zrušili doklad o adrese a můj průkaz totožnosti.

teď se opakují jako roboti na zákaznických službách, zdá se, že to půjde do sporu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

teď s nimi mluvím, ručně mi zrušili doklad o adrese a můj průkaz totožnosti.

teď se opakují jako roboti na zákaznických službách, zdá se, že to půjde do sporu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

požádali mě o vyplnění formuláře s žádostí o informace na správné oddělení.

Mám z toho špatný pocit. Není to moje první rodeo, doufejme, že tentokrát se budu mýlit.

Myslím, že mám čas do 18. srpna, protože toto číslo začalo 5.


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už týden mi bylo z různých důvodů odmítnuto ověření identity, nebo mi v chatu přijde upozornění, že bylo zamítnuto, další říká, že je to na ověření atd.

Nikdy předtím jsem nic takového nezažil.

Malé úryvky filefilefile

Tohoto poskytovatele nedoporučuji.

Peníze jsou tedy vždy na hráčském účtu s nadějí, že o ně nepřijdete, ale já ne a musím na ochranu spotřebitele.

Jakékoli návrhy řešení

lg


Automaticky přeloženo:
Playingerin
před 3 měsíci

Omlouváme se za tuto situaci, ale mohu se zeptat, jaké jsou důvody zamítnutí?

Poskytli jste všechny potřebné dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě? Mnohokrát jsou to chyby, kterých se hráči dopouštějí, a proto je kasino odmítá.

Náš tým bohužel nebude moci zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti , ale do té doby se můžete zeptat podpory, zda je s poskytnutými dokumenty vše v pořádku.

Dáš nám prosím také vědět? Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

teď s nimi mluvím, ručně mi zrušili doklad o adrese a můj průkaz totožnosti.

teď se opakují jako roboti na zákaznických službách, zdá se, že to půjde do sporu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Řekli vám také, proč ručně odmítli vaši adresu a ID? Myslím, že důvod musí být a čím dříve to zjistíte, tím dříve pravděpodobně budete vědět, co dělat.

Pokud se naučíte, klidně mi to řekněte a samozřejmě doufám, že to nebude trvat moc dlouho a budete moci ověřit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Musel jsem přidat další bankovní výpis se svou adresou a jiným ID (národní ID) a formulář s žádostí o aktualizaci mé adresy, poslali mi e-mail s žádostí o trpělivost, zatímco budou pokračovat v aktualizaci mého účtu. (Jejich IA přijal mé nové dokumenty a také ukazuje snímek obrazovky, nyní je na druhém týmu, aby dokumenty ručně přijal)

file

je to docela dlouho a od jejich posledního e-mailu před 2 dny nemám žádné zprávy.

Do otevření reklamace mi zbývá 8 dní.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Omlouváme se za tuto situaci, ale mohu se zeptat, jaké jsou důvody zamítnutí?

Poskytli jste všechny potřebné dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě? Mnohokrát jsou to chyby, kterých se hráči dopouštějí, a proto je kasino odmítá.

Náš tým bohužel nebude moci zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti , ale do té doby se můžete zeptat podpory, zda je s poskytnutými dokumenty vše v pořádku.

Dáš nám prosím také vědět? Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Až do 18. srpna jsem stížnost neotevřel, abych jim dal čas na odpověď.

Ale sdílím zde s vámi poslední e-mail, který jsem od nich dostal (zkontrolujte datum)

-----------------------------------------------


Ve čtvrtek 8. srpna 2024 ve 20:05 Mr.bet < support@mr.bet > napsal:

Dobrý den xxxxx,

děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Děkujeme za rychlou odpověď a za poskytnutí podkladů k ověření. Opravdu si vážíme vaší spolupráce při zajišťování hladkého průběhu procesu ověření.

Jsme připraveni vás provést každým krokem ověřovacího procesu a doufáme, že vše proběhne bez problémů. Počkejte prosím, než naše příslušné oddělení zkontroluje nahrané dokumenty. Jakmile bude kontrola dokončena, budete informováni o výsledcích.

Velmi si vás jako hráče vážíme a těšíme se, že si i nadále budete užívat čas v našem kasinu.

Ještě jednou děkujeme za trpělivost a spolupráci.

Pokud se vyskytnou nějaké dotazy, jsme tu, abychom je zodpovíme 24/7.

s pozdravem

Manažer herního klubu Thea

2816939

-----------------

Odpověď byla odeslána dnes 11. srpna

milá Thea,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře.

Děkujeme za váš nedávný e-mail a za trvalou podporu během procesu ověřování. Píši však, abych vyjádřil své znepokojení ohledně zpoždění při ručním ověřování pravosti mých dokumentů.

Jak víte, systém AI již dříve potvrdil můj provinční průkaz a doklad o adrese a také potvrdil pravost nových dokumentů, které jsem nedávno předložil. Vzhledem k tomu, že ověření AI bylo úspěšné u předchozích i nových dokumentů, mám obavy z prodlouženého zpoždění procesu ruční kontroly.

Dále bych ocenil, kdybyste písemně vysvětlili následující body:

Důvod prvotního zamítnutí: Mohl byste prosím vysvětlit, proč byly mé předchozí dokumenty zamítnuty navzdory jejich legitimitě podle kanadského práva?

Aktuální zpoždění ověření: Můžete poskytnout podrobnosti o tom, proč ruční kontrola nových dokumentů trvá déle, než se očekávalo, přestože systém umělé inteligence potvrdil jejich pravost?

Pochopení těchto aspektů mi pomůže zmírnit mé obavy a zajistí, že jakékoli problémy budou okamžitě vyřešeny.

Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. Těším se na vaši rychlou odpověď.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Až do 18. srpna jsem stížnost neotevřel, abych jim dal čas na odpověď.

Ale sdílím zde s vámi poslední e-mail, který jsem od nich dostal (zkontrolujte datum)

-----------------------------------------------


Ve čtvrtek 8. srpna 2024 ve 20:05 Mr.bet < support@mr.bet > napsal:

Dobrý den xxxxx,

děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Děkujeme za rychlou odpověď a za poskytnutí podkladů k ověření. Opravdu si vážíme vaší spolupráce při zajišťování hladkého průběhu procesu ověření.

Jsme připraveni vás provést každým krokem ověřovacího procesu a doufáme, že vše proběhne bez problémů. Počkejte prosím, než naše příslušné oddělení zkontroluje nahrané dokumenty. Jakmile bude kontrola dokončena, budete informováni o výsledcích.

Velmi si vás jako hráče vážíme a těšíme se, že si i nadále budete užívat čas v našem kasinu.

Ještě jednou děkujeme za trpělivost a spolupráci.

Pokud se vyskytnou nějaké dotazy, jsme tu, abychom je zodpovíme 24/7.

s pozdravem

Manažer herního klubu Thea

2816939

-----------------

Odpověď byla odeslána dnes 11. srpna

milá Thea,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře.

Děkujeme za váš nedávný e-mail a za trvalou podporu během procesu ověřování. Píši však, abych vyjádřil své znepokojení ohledně zpoždění při ručním ověřování pravosti mých dokumentů.

Jak víte, systém AI již dříve potvrdil můj provinční průkaz a doklad o adrese a také potvrdil pravost nových dokumentů, které jsem nedávno předložil. Vzhledem k tomu, že ověření AI bylo úspěšné u předchozích i nových dokumentů, mám obavy z prodlouženého zpoždění procesu ruční kontroly.

Dále bych ocenil, kdybyste písemně vysvětlili následující body:

Důvod prvotního zamítnutí: Mohl byste prosím vysvětlit, proč byly mé předchozí dokumenty zamítnuty navzdory jejich legitimitě podle kanadského práva?

Aktuální zpoždění ověření: Můžete poskytnout podrobnosti o tom, proč ruční kontrola nových dokumentů trvá déle, než se očekávalo, přestože systém umělé inteligence potvrdil jejich pravost?

Pochopení těchto aspektů mi pomůže zmírnit mé obavy a zajistí, že jakékoli problémy budou okamžitě vyřešeny.

Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. Těším se na vaši rychlou odpověď.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Udělal jsem rychlý check-out a to je to, co odpověděli na živém chatu.

Zažil někdo podobnou reakci?

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Musel jsem přidat další bankovní výpis se svou adresou a jiným ID (národní ID) a formulář s žádostí o aktualizaci mé adresy, poslali mi e-mail s žádostí o trpělivost, zatímco budou pokračovat v aktualizaci mého účtu. (Jejich IA přijal mé nové dokumenty a také ukazuje snímek obrazovky, nyní je na druhém týmu, aby dokumenty ručně přijal)

file

je to docela dlouho a od jejich posledního e-mailu před 2 dny nemám žádné zprávy.

Do otevření reklamace mi zbývá 8 dní.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Rozumím, díky za aktualizaci, snad se brzy dozvíte, jak na tom jste, a budou to dobré zprávy. Budu netrpělivě čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 měsíci

To je velmi nepříjemné; vzhledem k důvodu nic z toho, co jsme navrhli, pravděpodobně nezmění tempo nebo možná přesněji pomalost procesu.

Je skvělé, že vás AI ověřila, ale kde je skutečný přínos, když kasino není schopno změnit důležité detaily během několika dní?

V každém případě se nyní zdá, že jediným lékem je trpělivost. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Řekli, že problém byl způsoben tím, že jsem změnil svou adresu (přestěhoval jsem se do jiného bytu 2 bloky od místa, kde jsem předtím bydlel), řekli na chatu, že to bude trvat až 28 dní.

Je to směšné! a jejich webové stránky neumožňují hráči aktualizovat adresu ručně.

Mám pocit, že mě pasivně tlačí, abych zahrál 1240 $, o které jsem požádal o výběr. Protože kromě změny adresy nemají žádný jiný důvod držet mé peníze, ale po tak dlouhou dobu je to velká červená vlajka.

Zatím trpělivost.


Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 měsíci

Dobře, teď jsem vážně zmatený!

28 dní na aktualizaci adresy je velmi blízko hloupé výmluvě. I když má kasino na zaměstnance málo, rád bych doufal v daleko rozumnější vysvětlení.

Nějak chápu, že to potřebují změnit ručně. Jen mi neříkejte, že taková "procedura" zabere víc než pár kliknutí. Nemůžu uvěřit, že nikdo z vedení nemůže udělat nic, aby zachránil tvář kasina.

O jeho jasnosti bych také pochyboval; pořád mi to přijde jako hrozný vtip.

No, pokud se někdy cítíte v pokušení, co takhle zkusit nastavit období na rozmyšlenou nebo jakékoli jiné dočasné omezení účtu, třeba limit ztráty? Pro případ, že by se něco pokazilo.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, teď jsem vážně zmatený!

28 dní na aktualizaci adresy je velmi blízko hloupé výmluvě. I když má kasino na zaměstnance málo, rád bych doufal v daleko rozumnější vysvětlení.

Nějak chápu, že to potřebují změnit ručně. Jen mi neříkejte, že taková "procedura" zabere víc než pár kliknutí. Nemůžu uvěřit, že nikdo z vedení nemůže udělat nic, aby zachránil tvář kasina.

O jeho jasnosti bych také pochyboval; pořád mi to přijde jako hrozný vtip.

No, pokud se někdy cítíte v pokušení, co takhle zkusit nastavit období na rozmyšlenou nebo jakékoli jiné dočasné omezení účtu, třeba limit ztráty? Pro případ, že by se něco pokazilo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto je nová odpověď na jejich online chatu:

"Z bezpečnostních důvodů souvisejících s žádostí o změnu osobních údajů a výběr prostředků je váš účet v šetření a výběr bude zpracován po dokončení šetření."

další

"Upozorňuji, že podle obecných předpisů může doba vyřízení takových žádostí trvat až 28 dní, ale z naší strany děláme maximum pro to, abychom je vyřídili v co nejkratším termínu. vezměte prosím na vědomí, že to trvá tak dlouho, než potřebujeme, abychom si byli jisti, že výběr obdržíte vy, ale ne třetí strana. Opravdu si vážím vaší trpělivosti a opravdu doufám, že bude zpracováno v nejbližší době."


Jen pro případ, že jsem udělal jedno opatření navíc.

file

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 měsíci

Snímek obrazovky obdrží palec nahoru; komentář kasina s tím vůbec nesouvisí.

Stále věřím, že je to stále bizarnější. Moje schopnost mluvit objektivně se snižuje, čím více to zvažuji, ale nechci ji kritizovat.

Jak se ti vůbec v těchto podmínkách daří?


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snímek obrazovky obdrží palec nahoru; komentář kasina s tím vůbec nesouvisí.

Stále věřím, že je to stále bizarnější. Moje schopnost mluvit objektivně se snižuje, čím více to zvažuji, ale nechci ji kritizovat.

Jak se ti vůbec v těchto podmínkách daří?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file

Toto byla stejná odpověď jako před několika dny.

file

A mnohem více před podobnou zprávou před týdnem.

file

Čekám těch 28 dní, jak říkali. Čím déle to odkládají, tím horší pověst si budují až do konce.


A čím déle budou zdržovat, tím hůř pro ně, uložil jsem si všechny e-maily a také všechny konverzace v chatu. A snímky obrazovky z předchozího ověření ID předtím, než odmítli kvůli neshodě na mé adrese, která byla okamžitě opravena a ověřena jejich bezpečnostním systémem IA. Ale jejich lidská část hraje na byrokraty, aby nezaplatili.


Věřím, že 10. září nebo dříve zde zahájím spor, pokud to nevyřeší brzy.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 měsíci

Uložení veškeré související komunikace je opravdu dobrý nápad! Pořád doufám, že dostanou nějaký smysl.

Být svědkem tohoto druhu zážitku je bolestivý proces a doufám, že brzy skončí. Reklamace je vám samozřejmě k dispozici. Jednu bych hned předložil, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aaaold vráska...něco takového za 1250 dolarů??? Jaké drama 🙈 Nevím, co víc říct, už jsem snad všechno napsal! Ale možná moje vlastní vzpomínka před pár lety (muselo mi být asi 7). Měl jsem tehdy velké štěstí a trefil jsem jackpot 😊 pěticiferné sumy😊 v OC, raději je nebudu jmenovat! Nikomu bych nepřál to, co se stalo poté...NOČNÍ MŮRA je v módě...myslím, že jsme spolu měsíc komunikovali denně přes chat nebo email, byl jsem kooperativní a vše, co požadovali, jsem předložil k ověření! Ale prostě jim to nestačilo (ani oficiální státní doklady s datem a razítkem... byla jsem tak naštvaná a tak smutná, že jsem nahrála oddací list 🙈😂😂😂, to už nikdy neudělám!) Někdy jsem si přál, abych takovou sumu nevyhrál ☝️ nakonec jsem už nebyl na chatu milý a vyhrožoval, že si seženu právníka a podám oficiální stížnost na MGA! Po pár dnech bylo vše hotovo a peníze byly na účtu...

ALE co jsem tím chtěl říct, jediné co petitgamer potřebuje je trpělivost a NIKDY nezačínejte hrát s výhrami!!! Jednou to skončí a budu držet palce 👍


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Uložení veškeré související komunikace je opravdu dobrý nápad! Pořád doufám, že dostanou nějaký smysl.

Být svědkem tohoto druhu zážitku je bolestivý proces a doufám, že brzy skončí. Reklamace je vám samozřejmě k dispozici. Jednu bych hned předložil, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jdu podat stížnost.

Všiml jsem si, že na stránkách askgamblers mr.bet odpovězte ihned a spor je vyřešen za méně než 48 hodin.



Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 měsíci

Stížnosti samozřejmě řeší rychleji na AskGamblers ☝️Podívejte se na screenshot níže, jaké logo vidíte? ZEPTEJTE SE GAMBLER PROPAGUJE Mr.bet 🫡

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stížnosti samozřejmě řeší rychleji na AskGamblers ☝️Podívejte se na screenshot níže, jaké logo vidíte? ZEPTEJTE SE GAMBLER PROPAGUJE Mr.bet 🫡

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano.

podívejte se na zpoždění, jak rychle problém vyřešili.

file

Je to úplně stejný problém jako já s nimi.

Stížnost zde již byla podána. uvidíme, jak dlouho bude trvat, než mr.bet odpoví a problém vyřeší.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky