Až do 18. srpna jsem stížnost neotevřel, abych jim dal čas na odpověď.
Ale sdílím zde s vámi poslední e-mail, který jsem od nich dostal (zkontrolujte datum)
-----------------------------------------------
Ve čtvrtek 8. srpna 2024 ve 20:05 Mr.bet < support@mr.bet > napsal:
Dobrý den xxxxx,
děkujeme, že jste nás kontaktovali.
Děkujeme za rychlou odpověď a za poskytnutí podkladů k ověření. Opravdu si vážíme vaší spolupráce při zajišťování hladkého průběhu procesu ověření.
Jsme připraveni vás provést každým krokem ověřovacího procesu a doufáme, že vše proběhne bez problémů. Počkejte prosím, než naše příslušné oddělení zkontroluje nahrané dokumenty. Jakmile bude kontrola dokončena, budete informováni o výsledcích.
Velmi si vás jako hráče vážíme a těšíme se, že si i nadále budete užívat čas v našem kasinu.
Ještě jednou děkujeme za trpělivost a spolupráci.
Pokud se vyskytnou nějaké dotazy, jsme tu, abychom je zodpovíme 24/7.
s pozdravem
Manažer herního klubu Thea
2816939
-----------------
Odpověď byla odeslána dnes 11. srpna
milá Thea,
Doufám, že vás tato zpráva najde dobře.
Děkujeme za váš nedávný e-mail a za trvalou podporu během procesu ověřování. Píši však, abych vyjádřil své znepokojení ohledně zpoždění při ručním ověřování pravosti mých dokumentů.
Jak víte, systém AI již dříve potvrdil můj provinční průkaz a doklad o adrese a také potvrdil pravost nových dokumentů, které jsem nedávno předložil. Vzhledem k tomu, že ověření AI bylo úspěšné u předchozích i nových dokumentů, mám obavy z prodlouženého zpoždění procesu ruční kontroly.
Dále bych ocenil, kdybyste písemně vysvětlili následující body:
Důvod prvotního zamítnutí: Mohl byste prosím vysvětlit, proč byly mé předchozí dokumenty zamítnuty navzdory jejich legitimitě podle kanadského práva?
Aktuální zpoždění ověření: Můžete poskytnout podrobnosti o tom, proč ruční kontrola nových dokumentů trvá déle, než se očekávalo, přestože systém umělé inteligence potvrdil jejich pravost?
Pochopení těchto aspektů mi pomůže zmírnit mé obavy a zajistí, že jakékoli problémy budou okamžitě vyřešeny.
Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. Těším se na vaši rychlou odpověď.
s pozdravem
I have not opened a complaint still until august 18 to give them time to reply.
But im sharing here with you the last email i got from them(check the date)
-----------------------------------------------
On Thu, Aug 8, 2024 at 8:05 PM Mr.bet <support@mr.bet> wrote:
Hello xxxxx,
Thank you for contacting us.
Thank you for your prompt response and for providing the documents for verification. We truly appreciate your cooperation in ensuring that your verification process goes smoothly.
We are ready to guide you through every step of the verification process, and we hope that everything will be finalized without any issues. Please allow some time for our relevant department to review the uploaded documents. As soon as the review is complete, you will be notified of the results.
We greatly value you as a player and look forward to seeing you continue to enjoy your time at our casino.
Thank you once again for your patience and cooperation.
If any questions arise, we will be here to answer them 24/7.
Best regards,
Manager of the game club, Thea
2816939
----------------
Reply sent it today August 11
Dear Thea,
I hope this message finds you well.
Thank you for your recent email and for the ongoing support throughout the verification process. However, I am writing to express my concern regarding the delay in manually verifying the authenticity of my documents.
As you are aware, the AI system has previously validated my provincial ID and proof of address, and it has also confirmed the authenticity of the new documents I have recently submitted. Given that the AI validation was successful for both the previous and new documents, I am concerned about the extended delay for the manual review process.
Additionally, I would appreciate it if you could provide written clarification on the following points:
Reason for Initial Rejection: Could you please explain why my previous documents were rejected despite their legitimacy under Canadian law?
Current Validation Delay: Can you provide details on why the manual review of the new documents is taking longer than expected, even though the AI system has confirmed their authenticity?
Understanding these aspects will help alleviate my concerns and ensure that any issues are addressed promptly.
Thank you for your attention to this matter. I look forward to your prompt response.
Best regards,
Automaticky přeloženo: