FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 2 roky od michifran555
|
44108 zobrazení 381 odpovědí |
|
1...16 17 18...20
Přidat příspěvek
Jaro
před měsícem

Nemělo cenu chodit do chatu...

Na konci písně ...STÍŽNOST !!! Nevidím jinou rozumnou možnost 🙈

Automaticky přeloženo:
před měsícem

https://www.curacao-egaming.com

Bohužel ničemu jinému nerozumí.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Aktualizace:

Mr.bet dnes vše udělal, byl jsem ověřen a peníze dorazily. Děkuji všem, kteří mi jakkoli pomohli. 🙏

Stále vidím problém v tom, jak funguje Mr.bet. Kasino neškodí hráčům, ale hlavně sobě! Budu tam ještě hrát? Nevím, potřebuji trochu času, abych ustoupil. Vše jsme si mohli uložit...je zajímavé, že dokumenty, které jsem dnes nahrál, byly rychle zkontrolovány a schváleny a výplata dorazila po 5 minutách!!!

Automaticky přeloženo:
Dlhan
před měsícem

Po ověření jsem ještě tentýž den obdržel peníze.

Ale víme, že peníze, které nám kasino dalo, jsou jen půjčka. V určitém okamžiku dostanou peníze zpět, je to jen otázka času. 🙂 a naše výhry jsou naše prohry.

Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před měsícem

No...to je otázka přístupu ☝️ Každý, kdo se chce přidat do kasina, by si měl nastavit vlastní práh bolesti ✌️ Rozpočet, se kterým chce, může a bude hrát, jinak je to sebevražda. Hraju moc dlouho a taky to pro mě bylo ze začátku těžké...rozuměj něco takového☝️ Chráním se podle svých pravidel 🫡

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Aktualizace:

Mr.bet dnes vše udělal, byl jsem ověřen a peníze dorazily. Děkuji všem, kteří mi jakkoli pomohli. 🙏

Stále vidím problém v tom, jak funguje Mr.bet. Kasino neškodí hráčům, ale hlavně sobě! Budu tam ještě hrát? Nevím, potřebuji trochu času, abych ustoupil. Vše jsme si mohli uložit...je zajímavé, že dokumenty, které jsem dnes nahrál, byly rychle zkontrolovány a schváleny a výplata dorazila po 5 minutách!!!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řekl bych dobrou zprávu pro mě a určitě pro vás. Jsem rád, že jste dostali peníze, a vždy je důležité, aby hráči, kteří ověření provádějí, úspěšně prošli. Bez toho se peníze nevyberou, takže je dobře, že jakmile bylo ověření provedeno, peníze přišly. Oba procesy netrvaly příliš dlouho a pokud došlo k technickému problému, pak pravděpodobně proto došlo ke zpoždění v obou věcech.

Nakonec se nám ale podařilo dosáhnout stavu, jaký jsme si všichni přáli a doufám, že už se něco podobného nebude opakovat.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Po ověření jsem ještě tentýž den obdržel peníze.

Ale víme, že peníze, které nám kasino dalo, jsou jen půjčka. V určitém okamžiku dostanou peníze zpět, je to jen otázka času. 🙂 a naše výhry jsou naše prohry.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že kasino nakonec vyplatilo více hráčů hned po ověření. Myslím, že to bylo na celém tomto případu asi nejdůležitější, aby byl úspěšný. 🎉☘️

Myslíte si však, že zde ještě budete hrát nebo ne? 🙂

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Všiml jsem si, že mnoho kasin to začalo dělat, aby se vyhnulo výplatám. Zanechám několik recenzí kasin, u kterých jsem za poslední 4 měsíce zjistil podobné problémy.


V mém případě pan Bet používá k ověření dokladů totožnosti systém Sumsub a tento systém potvrdil pravost mých dokladů.


Můj účet je však stále pozastaven. Mám podezření, že možná zdržují proces ověření, aby mě donutili zrušit výběr. Tato taktika nebude fungovat, protože mám na svém účtu nastavené sázkové limity.


Doufám, že dokumenty schválí do tohoto víkendu. V opačném případě budu nucen podat oficiální stížnost. Neustále oddalují úplné ověření mého účtu a uvolnění mých prostředků

file


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Musíte se podívat na zprávu, ta vám řekne, které dokumenty chyběly nebo jsou nedostatečné.


file


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od petitgamer byl odstraněn
Bozkurt
před měsícem

Odpověděl jsi na špatný příspěvek. prosím odpovězte místo toho Jaro

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všiml jsem si, že mnoho kasin to začalo dělat, aby se vyhnulo výplatám. Zanechám několik recenzí kasin, u kterých jsem za poslední 4 měsíce zjistil podobné problémy.


V mém případě pan Bet používá k ověření dokladů totožnosti systém Sumsub a tento systém potvrdil pravost mých dokladů.


Můj účet je však stále pozastaven. Mám podezření, že možná zdržují proces ověření, aby mě donutili zrušit výběr. Tato taktika nebude fungovat, protože mám na svém účtu nastavené sázkové limity.


Doufám, že dokumenty schválí do tohoto víkendu. V opačném případě budu nucen podat oficiální stížnost. Neustále oddalují úplné ověření mého účtu a uvolnění mých prostředků

file


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud to trvá příliš dlouho a nic neslyšíte a účet není ověřený, můžete přistoupit k tomuto kroku. Víte však, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu. Uvidíme, jestli se v nejbližších dnech něco změní nebo ne.

Pokud ano, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

teď s nimi mluvím, ručně mi zrušili doklad o adrese a můj průkaz totožnosti.

teď se opakují jako roboti na zákaznických službách, zdá se, že to půjde do sporu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

teď s nimi mluvím, ručně mi zrušili doklad o adrese a můj průkaz totožnosti.

teď se opakují jako roboti na zákaznických službách, zdá se, že to půjde do sporu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

požádali mě o vyplnění formuláře s žádostí o informace na správné oddělení.

Mám z toho špatný pocit. Není to moje první rodeo, doufejme, že tentokrát se budu mýlit.

Myslím, že mám čas do 18. srpna, protože toto číslo začalo 5.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už týden mi bylo z různých důvodů odmítnuto ověření identity, nebo mi v chatu přijde upozornění, že bylo zamítnuto, další říká, že je to na ověření atd.

Nikdy předtím jsem nic takového nezažil.

Malé úryvky filefilefile

Tohoto poskytovatele nedoporučuji.

Peníze jsou tedy vždy na hráčském účtu s nadějí, že o ně nepřijdete, ale já ne a musím na ochranu spotřebitele.

Jakékoli návrhy řešení

lg


Automaticky přeloženo:
Playingerin
před měsícem

Omlouváme se za tuto situaci, ale mohu se zeptat, jaké jsou důvody zamítnutí?

Poskytli jste všechny potřebné dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě? Mnohokrát jsou to chyby, kterých se hráči dopouštějí, a proto je kasino odmítá.

Náš tým bohužel nebude moci zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti , ale do té doby se můžete zeptat podpory, zda je s poskytnutými dokumenty vše v pořádku.

Dáš nám prosím také vědět? Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

teď s nimi mluvím, ručně mi zrušili doklad o adrese a můj průkaz totožnosti.

teď se opakují jako roboti na zákaznických službách, zdá se, že to půjde do sporu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řekli vám také, proč ručně odmítli vaši adresu a ID? Myslím, že důvod musí být a čím dříve to zjistíte, tím dříve pravděpodobně budete vědět, co dělat.

Pokud se naučíte, klidně mi to řekněte a samozřejmě doufám, že to nebude trvat moc dlouho a budete moci ověřit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Musel jsem přidat další bankovní výpis se svou adresou a jiným ID (národní ID) a formulář s žádostí o aktualizaci mé adresy, poslali mi e-mail s žádostí o trpělivost, zatímco budou pokračovat v aktualizaci mého účtu. (Jejich IA přijal mé nové dokumenty a také ukazuje snímek obrazovky, nyní je na druhém týmu, aby dokumenty ručně přijal)

file

je to docela dlouho a od jejich posledního e-mailu před 2 dny nemám žádné zprávy.

Do otevření reklamace mi zbývá 8 dní.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Omlouváme se za tuto situaci, ale mohu se zeptat, jaké jsou důvody zamítnutí?

Poskytli jste všechny potřebné dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě? Mnohokrát jsou to chyby, kterých se hráči dopouštějí, a proto je kasino odmítá.

Náš tým bohužel nebude moci zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti , ale do té doby se můžete zeptat podpory, zda je s poskytnutými dokumenty vše v pořádku.

Dáš nám prosím také vědět? Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Až do 18. srpna jsem stížnost neotevřel, abych jim dal čas na odpověď.

Ale sdílím zde s vámi poslední e-mail, který jsem od nich dostal (zkontrolujte datum)

-----------------------------------------------


Ve čtvrtek 8. srpna 2024 ve 20:05 Mr.bet < support@mr.bet > napsal:

Dobrý den xxxxx,

děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Děkujeme za rychlou odpověď a za poskytnutí podkladů k ověření. Opravdu si vážíme vaší spolupráce při zajišťování hladkého průběhu procesu ověření.

Jsme připraveni vás provést každým krokem ověřovacího procesu a doufáme, že vše proběhne bez problémů. Počkejte prosím, než naše příslušné oddělení zkontroluje nahrané dokumenty. Jakmile bude kontrola dokončena, budete informováni o výsledcích.

Velmi si vás jako hráče vážíme a těšíme se, že si i nadále budete užívat čas v našem kasinu.

Ještě jednou děkujeme za trpělivost a spolupráci.

Pokud se vyskytnou nějaké dotazy, jsme tu, abychom je zodpovíme 24/7.

s pozdravem

Manažer herního klubu Thea

2816939

-----------------

Odpověď byla odeslána dnes 11. srpna

milá Thea,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře.

Děkujeme za váš nedávný e-mail a za trvalou podporu během procesu ověřování. Píši však, abych vyjádřil své znepokojení ohledně zpoždění při ručním ověřování pravosti mých dokumentů.

Jak víte, systém AI již dříve potvrdil můj provinční průkaz a doklad o adrese a také potvrdil pravost nových dokumentů, které jsem nedávno předložil. Vzhledem k tomu, že ověření AI bylo úspěšné u předchozích i nových dokumentů, mám obavy z prodlouženého zpoždění procesu ruční kontroly.

Dále bych ocenil, kdybyste písemně vysvětlili následující body:

Důvod prvotního zamítnutí: Mohl byste prosím vysvětlit, proč byly mé předchozí dokumenty zamítnuty navzdory jejich legitimitě podle kanadského práva?

Aktuální zpoždění ověření: Můžete poskytnout podrobnosti o tom, proč ruční kontrola nových dokumentů trvá déle, než se očekávalo, přestože systém umělé inteligence potvrdil jejich pravost?

Pochopení těchto aspektů mi pomůže zmírnit mé obavy a zajistí, že jakékoli problémy budou okamžitě vyřešeny.

Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. Těším se na vaši rychlou odpověď.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Až do 18. srpna jsem stížnost neotevřel, abych jim dal čas na odpověď.

Ale sdílím zde s vámi poslední e-mail, který jsem od nich dostal (zkontrolujte datum)

-----------------------------------------------


Ve čtvrtek 8. srpna 2024 ve 20:05 Mr.bet < support@mr.bet > napsal:

Dobrý den xxxxx,

děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Děkujeme za rychlou odpověď a za poskytnutí podkladů k ověření. Opravdu si vážíme vaší spolupráce při zajišťování hladkého průběhu procesu ověření.

Jsme připraveni vás provést každým krokem ověřovacího procesu a doufáme, že vše proběhne bez problémů. Počkejte prosím, než naše příslušné oddělení zkontroluje nahrané dokumenty. Jakmile bude kontrola dokončena, budete informováni o výsledcích.

Velmi si vás jako hráče vážíme a těšíme se, že si i nadále budete užívat čas v našem kasinu.

Ještě jednou děkujeme za trpělivost a spolupráci.

Pokud se vyskytnou nějaké dotazy, jsme tu, abychom je zodpovíme 24/7.

s pozdravem

Manažer herního klubu Thea

2816939

-----------------

Odpověď byla odeslána dnes 11. srpna

milá Thea,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře.

Děkujeme za váš nedávný e-mail a za trvalou podporu během procesu ověřování. Píši však, abych vyjádřil své znepokojení ohledně zpoždění při ručním ověřování pravosti mých dokumentů.

Jak víte, systém AI již dříve potvrdil můj provinční průkaz a doklad o adrese a také potvrdil pravost nových dokumentů, které jsem nedávno předložil. Vzhledem k tomu, že ověření AI bylo úspěšné u předchozích i nových dokumentů, mám obavy z prodlouženého zpoždění procesu ruční kontroly.

Dále bych ocenil, kdybyste písemně vysvětlili následující body:

Důvod prvotního zamítnutí: Mohl byste prosím vysvětlit, proč byly mé předchozí dokumenty zamítnuty navzdory jejich legitimitě podle kanadského práva?

Aktuální zpoždění ověření: Můžete poskytnout podrobnosti o tom, proč ruční kontrola nových dokumentů trvá déle, než se očekávalo, přestože systém umělé inteligence potvrdil jejich pravost?

Pochopení těchto aspektů mi pomůže zmírnit mé obavy a zajistí, že jakékoli problémy budou okamžitě vyřešeny.

Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. Těším se na vaši rychlou odpověď.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělal jsem rychlý check-out a to je to, co odpověděli na živém chatu.

Zažil někdo podobnou reakci?

file

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu