FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 2 roky od michifran555
|
44087 zobrazení 381 odpovědí |
|
1...17 18 1920
Přidat příspěvek
před měsícem

Musel jsem přidat další bankovní výpis se svou adresou a jiným ID (národní ID) a formulář s žádostí o aktualizaci mé adresy, poslali mi e-mail s žádostí o trpělivost, zatímco budou pokračovat v aktualizaci mého účtu. (Jejich IA přijal mé nové dokumenty a také ukazuje snímek obrazovky, nyní je na druhém týmu, aby dokumenty ručně přijal)

file

je to docela dlouho a od jejich posledního e-mailu před 2 dny nemám žádné zprávy.

Do otevření reklamace mi zbývá 8 dní.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rozumím, díky za aktualizaci, snad se brzy dozvíte, jak na tom jste, a budou to dobré zprávy. Budu netrpělivě čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

To je velmi nepříjemné; vzhledem k důvodu nic z toho, co jsme navrhli, pravděpodobně nezmění tempo nebo možná přesněji pomalost procesu.

Je skvělé, že vás AI ověřila, ale kde je skutečný přínos, když kasino není schopno změnit důležité detaily během několika dní?

V každém případě se nyní zdá, že jediným lékem je trpělivost. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Řekli, že problém byl způsoben tím, že jsem změnil svou adresu (přestěhoval jsem se do jiného bytu 2 bloky od místa, kde jsem předtím bydlel), řekli na chatu, že to bude trvat až 28 dní.

Je to směšné! a jejich webové stránky neumožňují hráči aktualizovat adresu ručně.

Mám pocit, že mě pasivně tlačí, abych zahrál 1240 $, o které jsem požádal o výběr. Protože kromě změny adresy nemají žádný jiný důvod držet mé peníze, ale po tak dlouhou dobu je to velká červená vlajka.

Zatím trpělivost.


Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Dobře, teď jsem vážně zmatený!

28 dní na aktualizaci adresy je velmi blízko hloupé výmluvě. I když má kasino na zaměstnance málo, rád bych doufal v daleko rozumnější vysvětlení.

Nějak chápu, že to potřebují změnit ručně. Jen mi neříkejte, že taková "procedura" zabere víc než pár kliknutí. Nemůžu uvěřit, že nikdo z vedení nemůže udělat nic, aby zachránil tvář kasina.

O jeho jasnosti bych také pochyboval; pořád mi to přijde jako hrozný vtip.

No, pokud se někdy cítíte v pokušení, co takhle zkusit nastavit období na rozmyšlenou nebo jakékoli jiné dočasné omezení účtu, třeba limit ztráty? Pro případ, že by se něco pokazilo.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, teď jsem vážně zmatený!

28 dní na aktualizaci adresy je velmi blízko hloupé výmluvě. I když má kasino na zaměstnance málo, rád bych doufal v daleko rozumnější vysvětlení.

Nějak chápu, že to potřebují změnit ručně. Jen mi neříkejte, že taková "procedura" zabere víc než pár kliknutí. Nemůžu uvěřit, že nikdo z vedení nemůže udělat nic, aby zachránil tvář kasina.

O jeho jasnosti bych také pochyboval; pořád mi to přijde jako hrozný vtip.

No, pokud se někdy cítíte v pokušení, co takhle zkusit nastavit období na rozmyšlenou nebo jakékoli jiné dočasné omezení účtu, třeba limit ztráty? Pro případ, že by se něco pokazilo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto je nová odpověď na jejich online chatu:

"Z bezpečnostních důvodů souvisejících s žádostí o změnu osobních údajů a výběr prostředků je váš účet v šetření a výběr bude zpracován po dokončení šetření."

další

"Upozorňuji, že podle obecných předpisů může doba vyřízení takových žádostí trvat až 28 dní, ale z naší strany děláme maximum pro to, abychom je vyřídili v co nejkratším termínu. vezměte prosím na vědomí, že to trvá tak dlouho, než potřebujeme, abychom si byli jisti, že výběr obdržíte vy, ale ne třetí strana. Opravdu si vážím vaší trpělivosti a opravdu doufám, že bude zpracováno v nejbližší době."


Jen pro případ, že jsem udělal jedno opatření navíc.

file

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Snímek obrazovky obdrží palec nahoru; komentář kasina s tím vůbec nesouvisí.

Stále věřím, že je to stále bizarnější. Moje schopnost mluvit objektivně se snižuje, čím více to zvažuji, ale nechci ji kritizovat.

Jak se ti vůbec v těchto podmínkách daří?


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Snímek obrazovky obdrží palec nahoru; komentář kasina s tím vůbec nesouvisí.

Stále věřím, že je to stále bizarnější. Moje schopnost mluvit objektivně se snižuje, čím více to zvažuji, ale nechci ji kritizovat.

Jak se ti vůbec v těchto podmínkách daří?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Toto byla stejná odpověď jako před několika dny.

file

A mnohem více před podobnou zprávou před týdnem.

file

Čekám těch 28 dní, jak říkali. Čím déle to odkládají, tím horší pověst si budují až do konce.


A čím déle budou zdržovat, tím hůř pro ně, uložil jsem si všechny e-maily a také všechny konverzace v chatu. A snímky obrazovky z předchozího ověření ID předtím, než odmítli kvůli neshodě na mé adrese, která byla okamžitě opravena a ověřena jejich bezpečnostním systémem IA. Ale jejich lidská část hraje na byrokraty, aby nezaplatili.


Věřím, že 10. září nebo dříve zde zahájím spor, pokud to nevyřeší brzy.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Uložení veškeré související komunikace je opravdu dobrý nápad! Pořád doufám, že dostanou nějaký smysl.

Být svědkem tohoto druhu zážitku je bolestivý proces a doufám, že brzy skončí. Reklamace je vám samozřejmě k dispozici. Jednu bych hned předložil, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Aaaold vráska...něco takového za 1250 dolarů??? Jaké drama 🙈 Nevím, co víc říct, už jsem snad všechno napsal! Ale možná moje vlastní vzpomínka před pár lety (muselo mi být asi 7). Měl jsem tehdy velké štěstí a trefil jsem jackpot 😊 pěticiferné sumy😊 v OC, raději je nebudu jmenovat! Nikomu bych nepřál to, co se stalo poté...NOČNÍ MŮRA je v módě...myslím, že jsme spolu měsíc komunikovali denně přes chat nebo email, byl jsem kooperativní a vše, co požadovali, jsem předložil k ověření! Ale prostě jim to nestačilo (ani oficiální státní doklady s datem a razítkem... byla jsem tak naštvaná a tak smutná, že jsem nahrála oddací list 🙈😂😂😂, to už nikdy neudělám!) Někdy jsem si přál, abych takovou sumu nevyhrál ☝️ nakonec jsem už nebyl na chatu milý a vyhrožoval, že si seženu právníka a podám oficiální stížnost na MGA! Po pár dnech bylo vše hotovo a peníze byly na účtu...

ALE co jsem tím chtěl říct, jediné co petitgamer potřebuje je trpělivost a NIKDY nezačínejte hrát s výhrami!!! Jednou to skončí a budu držet palce 👍


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Uložení veškeré související komunikace je opravdu dobrý nápad! Pořád doufám, že dostanou nějaký smysl.

Být svědkem tohoto druhu zážitku je bolestivý proces a doufám, že brzy skončí. Reklamace je vám samozřejmě k dispozici. Jednu bych hned předložil, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jdu podat stížnost.

Všiml jsem si, že na stránkách askgamblers mr.bet odpovězte ihned a spor je vyřešen za méně než 48 hodin.



Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Stížnosti samozřejmě řeší rychleji na AskGamblers ☝️Podívejte se na screenshot níže, jaké logo vidíte? ZEPTEJTE SE GAMBLER PROPAGUJE Mr.bet 🫡

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Stížnosti samozřejmě řeší rychleji na AskGamblers ☝️Podívejte se na screenshot níže, jaké logo vidíte? ZEPTEJTE SE GAMBLER PROPAGUJE Mr.bet 🫡

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano.

podívejte se na zpoždění, jak rychle problém vyřešili.

file

Je to úplně stejný problém jako já s nimi.

Stížnost zde již byla podána. uvidíme, jak dlouho bude trvat, než mr.bet odpoví a problém vyřeší.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Aaaold vráska...něco takového za 1250 dolarů??? Jaké drama 🙈 Nevím, co víc říct, už jsem snad všechno napsal! Ale možná moje vlastní vzpomínka před pár lety (muselo mi být asi 7). Měl jsem tehdy velké štěstí a trefil jsem jackpot 😊 pěticiferné sumy😊 v OC, raději je nebudu jmenovat! Nikomu bych nepřál to, co se stalo poté...NOČNÍ MŮRA je v módě...myslím, že jsme spolu měsíc komunikovali denně přes chat nebo email, byl jsem kooperativní a vše, co požadovali, jsem předložil k ověření! Ale prostě jim to nestačilo (ani oficiální státní doklady s datem a razítkem... byla jsem tak naštvaná a tak smutná, že jsem nahrála oddací list 🙈😂😂😂, to už nikdy neudělám!) Někdy jsem si přál, abych takovou sumu nevyhrál ☝️ nakonec jsem už nebyl na chatu milý a vyhrožoval, že si seženu právníka a podám oficiální stížnost na MGA! Po pár dnech bylo vše hotovo a peníze byly na účtu...

ALE co jsem tím chtěl říct, jediné co petitgamer potřebuje je trpělivost a NIKDY nezačínejte hrát s výhrami!!! Jednou to skončí a budu držet palce 👍


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řekla bych, že je to docela smutný příběh ale se šťastným koncem, za což jsem rozhodně ráda. Také rád vidím, když si hráči navzájem pomáhají svými zkušenostmi a myslím si, že je to dobrý řád. Vždy musíte být trpěliví a hlavně nehrát, dokud se věci nevyřeší. Řekl jsi to velmi dobře.

Mimochodem, od té doby jsi tu nehrál? 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jdu podat stížnost.

Všiml jsem si, že na stránkách askgamblers mr.bet odpovězte ihned a spor je vyřešen za méně než 48 hodin.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Viděl jsem, že už jsi to nastavil. Jsem zvědavý, jak se to vyřeší a doufám, že to nebude trvat moc dlouho.

Pokud získáte další informace, dejte nám vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Také jsem podal stížnost na Mr.Bet na webu AskGamblers, ale byla zamítnuta. Poté jsem podal stížnost na Curaçao eGaming a po týdnu nebo dvou bylo vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před měsícem

Ahoj!

Pokrok jsem sledoval i zde v tomto vláknu. Díky za připomenutí!

Tyto informace si rozhodně musím uložit, protože mnoho lidí stále říká, že eGaming nereaguje. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Také jsem podal stížnost na Mr.Bet na webu AskGamblers, ale byla zamítnuta. Poté jsem podal stížnost na Curaçao eGaming a po týdnu nebo dvou bylo vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Curaçao eGaming? jak to, i tho neměli žádnou pravomoc nad Mr.bet, protože nemají žádnou licenci pod Curaçao. ale pokud to funguje, je to pro vás skvělé. uvidíme, jak dopadne moje stížnost. A co se týče AskGamblers, mám přítele, který u nich měl účet, ale rozhodl se s nimi uzavřít veškerý obchod, protože na základě jeho zkušeností Askgamblers vždy dávali přednost zájmu kasin a ne hráčů.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem rád, když jsou stížnosti vyřešeny - ale bohužel je třeba říci - je to obrovský problém, co kasina v dnešní době dělají. Ověřovací proces a následně výplata jsou beztak úplně zapomenutelné – tady jdou úplně špatně. Zaregistrujete se v kasinu a v podstatě můžete provést vklad. Než vůbec zkontrolují, jestli jsi dost starý.

Jednoznačně platí pravidlo – registrujte se, ověřte – pokud kasino souhlasí s ověřením, pak můžete vkládat. Ale od té chvíle by neměly být žádné problémy, pokud jde o výběry.


Automaticky přeloženo:
paclmaya
před měsícem

Je to urážlivé, měl by existovat zákon, který před tím hráče chrání. Je mimo kontrolu.

Věřím, že po této stížnosti bez ohledu na výsledek nebudu hrát v tomto kasinu nebo kdokoli je spojen s jejich podnikáním.

Automaticky přeloženo:
1...17 18 1920
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu