FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 2 roky od michifran555
|
53654 zobrazení 389 odpovědí |
|
1...17 18 1920
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Aaaold vráska...něco takového za 1250 dolarů??? Jaké drama 🙈 Nevím, co víc říct, už jsem snad všechno napsal! Ale možná moje vlastní vzpomínka před pár lety (muselo mi být asi 7). Měl jsem tehdy velké štěstí a trefil jsem jackpot 😊 pěticiferné sumy😊 v OC, raději je nebudu jmenovat! Nikomu bych nepřál to, co se stalo poté...NOČNÍ MŮRA je v módě...myslím, že jsme spolu měsíc komunikovali denně přes chat nebo email, byl jsem kooperativní a vše, co požadovali, jsem předložil k ověření! Ale prostě jim to nestačilo (ani oficiální státní doklady s datem a razítkem... byla jsem tak naštvaná a tak smutná, že jsem nahrála oddací list 🙈😂😂😂, to už nikdy neudělám!) Někdy jsem si přál, abych takovou sumu nevyhrál ☝️ nakonec jsem už nebyl na chatu milý a vyhrožoval, že si seženu právníka a podám oficiální stížnost na MGA! Po pár dnech bylo vše hotovo a peníze byly na účtu...

ALE co jsem tím chtěl říct, jediné co petitgamer potřebuje je trpělivost a NIKDY nezačínejte hrát s výhrami!!! Jednou to skončí a budu držet palce 👍


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Řekla bych, že je to docela smutný příběh ale se šťastným koncem, za což jsem rozhodně ráda. Také rád vidím, když si hráči navzájem pomáhají svými zkušenostmi a myslím si, že je to dobrý řád. Vždy musíte být trpěliví a hlavně nehrát, dokud se věci nevyřeší. Řekl jsi to velmi dobře.

Mimochodem, od té doby jsi tu nehrál? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jdu podat stížnost.

Všiml jsem si, že na stránkách askgamblers mr.bet odpovězte ihned a spor je vyřešen za méně než 48 hodin.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Viděl jsem, že už jsi to nastavil. Jsem zvědavý, jak se to vyřeší a doufám, že to nebude trvat moc dlouho.

Pokud získáte další informace, dejte nám vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Také jsem podal stížnost na Mr.Bet na webu AskGamblers, ale byla zamítnuta. Poté jsem podal stížnost na Curaçao eGaming a po týdnu nebo dvou bylo vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před 2 měsíci

Ahoj!

Pokrok jsem sledoval i zde v tomto vláknu. Díky za připomenutí!

Tyto informace si rozhodně musím uložit, protože mnoho lidí stále říká, že eGaming nereaguje. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také jsem podal stížnost na Mr.Bet na webu AskGamblers, ale byla zamítnuta. Poté jsem podal stížnost na Curaçao eGaming a po týdnu nebo dvou bylo vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Curaçao eGaming? jak to, i tho neměli žádnou pravomoc nad Mr.bet, protože nemají žádnou licenci pod Curaçao. ale pokud to funguje, je to pro vás skvělé. uvidíme, jak dopadne moje stížnost. A co se týče AskGamblers, mám přítele, který u nich měl účet, ale rozhodl se s nimi uzavřít veškerý obchod, protože na základě jeho zkušeností Askgamblers vždy dávali přednost zájmu kasin a ne hráčů.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsem rád, když jsou stížnosti vyřešeny - ale bohužel je třeba říci - je to obrovský problém, co kasina v dnešní době dělají. Ověřovací proces a následně výplata jsou beztak úplně zapomenutelné – tady jdou úplně špatně. Zaregistrujete se v kasinu a v podstatě můžete provést vklad. Než vůbec zkontrolují, jestli jsi dost starý.

Jednoznačně platí pravidlo – registrujte se, ověřte – pokud kasino souhlasí s ověřením, pak můžete vkládat. Ale od té chvíle by neměly být žádné problémy, pokud jde o výběry.


Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 2 měsíci

Je to urážlivé, měl by existovat zákon, který před tím hráče chrání. Je mimo kontrolu.

Věřím, že po této stížnosti bez ohledu na výsledek nebudu hrát v tomto kasinu nebo kdokoli je spojen s jejich podnikáním.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ahoj všichni,

Chtěl jsem vyřešit problém, který mám s kasinem Mr.Bet. Navzdory mému pokračujícímu sporu zde na Casino.Guru neustále oddalují řešení mého případu a nabízejí pouze vágní aktualizace o „zpracování". Mezitím jsem pozoroval, že podobné spory na jiné platformě, AskGamblers, se řeší mnohem rychleji.

To mě vede k zamyšlení:

Proč Mr.Bet řeší případy jinak na AskGamblers, zatímco zpoždění přetrvávají zde na Casino.Guru?

file

Existuje problém důvěry mezi Mr.Bet a Casino.Guru, nebo pověst Casino.Guru nemá v jejich očích stejnou váhu?

file

file

Může být něco, co nám jako komunitě Casino.Guru na situaci na AskGamblers chybí?

Tato nesrovnalost je znepokojivá. Pokud Mr.Bet dokáže efektivně vyřešit problémy na jedné platformě, očekával bych stejnou úroveň služeb i zde. Zajímalo by mě, jestli si ostatní všimli podobných rozdílů nebo mají myšlenky na to, proč se to může stát.

Těšíme se na vaše postřehy.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Dobrý den, kasino budeme právě teď kontaktovat, protože vaše stížnost byla převedena na Michala. Uvidíme, v jakém časovém intervalu se ozvou. Řekl bych však, že to může být diktováno tím, kolik stížností má platforma. Nechci uvádět v omyl, jen mě to napadlo, protože nevím, kolik stížností druhá strana řeší. Vím, že na zhruba 20 řešitelů máme, pokud máme v daném měsíci více než 1000 stížností, je to poměrně hodně a zabere to trochu času, než se každou z nich do hloubky zabývat. Možná to je důvod, proč kontaktování kasina trvá trochu déle, abychom měli něco v ruce.

Dokud však kasino není kontaktováno, obvykle na vlákno neodpovídá. Nejsem si jistý, jaké další věci za tím mohou být a jaký přesně je proces v Askgamblers a co všechno tam potřebují.

Tak to je můj pohled.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Na velké kasino musíte říct, že pan Bet dělá docela problémy, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, kasino budeme právě teď kontaktovat, protože vaše stížnost byla převedena na Michala. Uvidíme, v jakém časovém intervalu se ozvou. Řekl bych však, že to může být diktováno tím, kolik stížností má platforma. Nechci uvádět v omyl, jen mě to napadlo, protože nevím, kolik stížností druhá strana řeší. Vím, že na zhruba 20 řešitelů máme, pokud máme v daném měsíci více než 1000 stížností, je to poměrně hodně a zabere to trochu času, než se každou z nich do hloubky zabývat. Možná to je důvod, proč kontaktování kasina trvá trochu déle, abychom měli něco v ruce.

Dokud však kasino není kontaktováno, obvykle na vlákno neodpovídá. Nejsem si jistý, jaké další věci za tím mohou být a jaký přesně je proces v Askgamblers a co všechno tam potřebují.

Tak to je můj pohled.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni,

Oslovil jsem tým AskGamblers s informacemi o mém sporu a jejich odpověď byla doslova „bez komentáře". Zajímavé je, že hned druhý den jsem viděl odpověď na mou stížnost zde na Casino.Guru a do 12 hodin byly prostředky na mém účtu. Náhoda? Nejsem si tak jistý.

Od té doby jsem e-mailem Mr.Bet požádal o uzavření mého účtu. Nechtěl bych, aby někdo jiný prošel frustrující zkušeností, kterou jsem s nimi zažil. Je to škoda, protože nabízejí dobré hry, ale jejich zákaznický servis v mých očích opravdu klesl – z 8 hvězdiček na 3.

Jen upozornění pro každého, kdo zvažuje, že tam bude hrát!

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Abyste zajistili, že váš účet bude skutečně uzavřen, měli byste informovat poskytovatele, že jste závislí na hazardních hrách. V takových případech jsou ze zákona povinni váš účet uzavřít. Jen pro vaši informaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni,

Oslovil jsem tým AskGamblers s informacemi o mém sporu a jejich odpověď byla doslova „bez komentáře". Zajímavé je, že hned druhý den jsem viděl odpověď na mou stížnost zde na Casino.Guru a do 12 hodin byly prostředky na mém účtu. Náhoda? Nejsem si tak jistý.

Od té doby jsem e-mailem Mr.Bet požádal o uzavření mého účtu. Nechtěl bych, aby někdo jiný prošel frustrující zkušeností, kterou jsem s nimi zažil. Je to škoda, protože nabízejí dobré hry, ale jejich zákaznický servis v mých očích opravdu klesl – z 8 hvězdiček na 3.

Jen upozornění pro každého, kdo zvažuje, že tam bude hrát!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tak to je dobrá zpráva, řekl bych. Vidím, že kasino reagovalo téměř okamžitě poté, co je Michal kontaktoval, takže vidím, že se snaží potíže vyřešit, což je dobře, řekl bych.

Ale chápu, že jste se uchýlili k uzavření svého účtu, a pokud je to pro vás lepší, doufám, že se vám bude dařit někde jinde.

Michael se však ve stížnosti ptal na něco jiného, takže by bylo dobré se na to podívat a odpovědět mu, aby to mohl uzavřít, bylo by to prosím možné?

Děkuju. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Už jsem neposlal odpověď, abych případ uzavřel. Zpráva se kontroluje.

jít dál. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Abyste zajistili, že váš účet bude skutečně uzavřen, měli byste informovat poskytovatele, že jste závislí na hazardních hrách. V takových případech jsou ze zákona povinni váš účet uzavřít. Jen pro vaši informaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je velmi dobrá karta na hraní a odstranění veškerého spamu a vracení zpráv 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už jsem neposlal odpověď, abych případ uzavřel. Zpráva se kontroluje.

jít dál. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ach můj špatný, možná jsem to jen neviděl, moc děkuji. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
Nedoporučuji kasino je podvod, nezaplatili mi částku 4 000 PLN Ověření trvá týdny. Přicházejí s miliony důvodů, proč nezaplatit poctivě vyhrané peníze. Nahlásil jsem záležitost na econsumer.gov Musíme zavřít všechny nepoctivé lidi
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
Nejsem první, koho kasino podvedlo. V Polsku jsou tisíce lidí, kteří byli podvedeni Mr.Bet
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
mr bet nikdy nevyplácí výhry. Jsou to podvodníci
Automaticky přeloženo:
1...17 18 1920
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky