DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 6)

 od anapaul5023
|
27 855 zobrazení 394 odpovědí |
|
1...5 6 7...20

Stále jsem nedostal svou částku a to už je měsíc, problém je v tom, že jsem teď na dovolené a nemůžu se na stránky podívat, jak probíhá vyřizování!

Ale je nepříjemné, že jsem stále nedostal své peníze!

Automaticky přeloženo:

Hej, není to nejlepší, když se nemůžete přihlásit ke svému účtu. Vidím, že stížnost by měla brzy pokračovat a doufám, že vám pomůžeme získat peníze.

Přesto vám kasino řeklo, abyste počkali a nic víc? Potřebovali od vás dokumenty nebo ne?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Napsal jsem vám pozdrav, po 14 dnech jsem úspěšně obdržel 2 ze 3 výběrů. Doufám, že další výběry nezaberou tolik času jako minule, děkuji všem za pomoc!

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999

Ahoj, skvělá zpráva, mám z tebe radost... doufám, že zbytek brzy přijde 👍👍👍👍

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den, mají pokaždé nový požadavek, ten poslední byl, že jim pošlu email, že nemám reklamaci!!! , a pak už jsem mohl jen čekat, jestli mi bude chtít odblokovat účet, abych mohl požádat o výběr peněz, které mi zůstávají na hráčském účtu... vážně

Automaticky přeloženo:

Napsal jsem vám pozdrav, po 14 dnech jsem úspěšně obdržel 2 ze 3 výběrů. Doufám, že další výběry nezaberou tolik času jako minule, děkuji všem za pomoc!

Automaticky přeloženo:

Nemáš zač, moc mě těší, že slyším dobré zprávy. Taky moc doufám, že výběry nebudou tak dlouhé jako minule, ale samozřejmě se s tím budete muset vypořádat, pokud tomu tak je a víte, že už vás to nepřekvapí.

Pokud vám to bude vadit, můžete počkat, až seženete všechny peníze a jít někam, kde to nebude trvat tak dlouho.

Držíme palce. 🤞

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mají pokaždé nový požadavek, ten poslední byl, že jim pošlu email, že nemám reklamaci!!! , a pak už jsem mohl jen čekat, jestli mi bude chtít odblokovat účet, abych mohl požádat o výběr peněz, které mi zůstávají na hráčském účtu... vážně

Automaticky přeloženo:

Dobře, tak co jsi jim napsal? Podle mého názoru by tyto věci neměly určovat, zda hráč může nebo nemůže vybrat peníze.

Viděl jsem, že vaše stížnost zůstává nezodpovězena, a pokud neposkytnete Nickovi odpověď, bude stížnost uzavřena. Tak bych se zamyslel, jestli to necháš být a budeš to řešit s kasinem nebo jestli chceš naši pomoc. Ať se to nakonec neobrátí na vás, protože jak říkám, to, jestli máte stížnost, by nemělo mít přímý dopad na to, jestli peníze dostanete, když jste je vyhráli férově.🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, moje platby byly několik dní bezdůvodně zrušeny. Nedají mi odpověď. Vždy s vyhýbáním se technickým a bankovním problémům, které neexistují. Platby jsem provedl kartou Mastercard, což znamená, že výběry mi ponechávají pouze stejnou platební metodu, kterou zadáte. Mám na výběr 5060 eur a nemohu ani vydělat těch 800 eur za den, které požadují pomocí jejich skrytého podvodného systému výběru.

Automaticky přeloženo:
delayos

Dobrý den, je mi Vás líto, dostal jsem stejný a stále není zaplacený, stále stejné odpovědi, stále stejné žádosti, ale nic se nehýbe, čekám 15 dní, co čekám na peníze, které jsem vyhrál, poslední "výmluva", kterou mi dali, je, že je třeba hodně platit?!?!? Radím lidem, aby nehráli v tomto kasinu, doufám, že vám to vyjde, ale myslím, že to zabere hodně času

Automaticky přeloženo:

Je to ohromující, jsem stále stejný za ubohých 800 € na den... je to podvod! Buď to opraví, nebo to nahlásím herní komisi a policii.

Automaticky přeloženo:

Zdravím, dostal jsem po 18 dnech 2x 800 eur, jak jsem řekl, doba převodu je 2-3 týdny, peníze dostanete, jen na ně musíte dlouho čekat.

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999

No, utratím až 5000 za dva měsíce.

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999

Dobrý den, 18 dní!! Pro mě to nedává smysl... absolutně žádný smysl, ale jsem za tebe rád, že jsi dostal zaplaceno 👍👍👍

Automaticky přeloženo:
delayos

Kdo ví... Je to s nimi strašně frustrující... Co my ne 🤔🤔🤔 víme, upřímně doufám, že budete mít všechny své výhry 👍👍

Automaticky přeloženo:

Dobré odpoledne,

Pokusil jsem se vybrat své peníze z kasina s jejich absurdní VIP politikou, že mohu vybrat pouze 800 EUR za den, a vždy mě zruší tím, že mi dají příležitost. Technické problémy, problémy se serverem, moje banka. Kontroloval jsem to u své banky a žádná tam není. Pokud to nevyřeší, budu to muset nahlásit policii. Protože mohu vkládat okamžitě a vybírat dny a dny bez odezvy.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, moje platby byly několik dní bezdůvodně zrušeny. Nedají mi odpověď. Vždy s vyhýbáním se technickým a bankovním problémům, které neexistují. Platby jsem provedl kartou Mastercard, což znamená, že výběry mi ponechávají pouze stejnou platební metodu, kterou zadáte. Mám na výběr 5060 eur a nemohu ani vydělat těch 800 eur za den, které požadují pomocí jejich skrytého podvodného systému výběru.

Automaticky přeloženo:

Řekli vám alespoň, kdy bude technický problém vyřešen?

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby a teprve po uplynutí této doby může náš tým pro stížnosti zasáhnout.

Takže pokud máte pocit, že to opravdu nikam nevede, dejte nám prosím vědět a my se na to podíváme.

Doufám, že budou moci brzy vše opravit a dostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, bylo to před týdnem.

Nyní mi osoba, která vám osobně asistuje, VIP, říká, že bude do úterý nepřítomná. Že to urychlila velkými písmeny. No, dnes ráno to zase zrušila. Kdy můžete požádat o 800 denně. Je to ostuda a je to proto, že nemají peníze na zaplacení, protože to není normální...

Automaticky přeloženo:
delayos

Podle mého názoru je to docela neslušné chování. Podle mého názoru by VIP manažer měl poskytovat VIP přístup...

Souhlasili byste s podáním stížnosti nakonec?

Domnívám se, že nebude na škodu být připraven, ale doufám, že to nedojde tak daleko.

Automaticky přeloženo:
Radka

Toto „kasino" je ostudné, Malino.

Ale ano, samozřejmě, pokud tento týden neobdržím platbu, podám formální stížnost. Nemusím čekat, až budu moci vybírat, když nemají žádné limity, kolik můžu dostat zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
Romi

Žádná odpověď, odeslal jsem již 6 e-mailů a žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
delayos

Pokud budete potřebovat pomoc s podáním stížnosti, dejte nám prosím vědět, kdykoli budete chtít.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky