Stále jsem nedostal svou částku a to už je měsíc, problém je v tom, že jsem teď na dovolené a nemůžu se na stránky podívat, jak probíhá vyřizování!
Ale je nepříjemné, že jsem stále nedostal své peníze!
I still haven't received my amount and it's been a month, the problem is that I'm on vacation now and I can't go to the site to see how the processing is going!
But it's annoying that I still haven't received my money!
Én még mindig nem kaptam meg az összegemet és már egy hónap eltetl,az a baj hogy most nyaralok és nem tudok fel menni az oldalra hogy lássam hogyan áll a feldolgozás!
De idegesitő hogy még mindig nem kaptam meg a pénzem !
Hej, není to nejlepší, když se nemůžete přihlásit ke svému účtu. Vidím, že stížnost by měla brzy pokračovat a doufám, že vám pomůžeme získat peníze.
Přesto vám kasino řeklo, abyste počkali a nic víc? Potřebovali od vás dokumenty nebo ne?
Dejte mi vědět, prosím.
Hey, it's not the best if you can't log in to your account. I can see that the complaint should continue soon and I hope we can help you to get your money.
Nevertheless, the casino only told you to wait and nothing more? Did they need documents from you or not?
Let me know, please.
Napsal jsem vám pozdrav, po 14 dnech jsem úspěšně obdržel 2 ze 3 výběrů. Doufám, že další výběry nezaberou tolik času jako minule, děkuji všem za pomoc!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Ahoj, skvělá zpráva, mám z tebe radost... doufám, že zbytek brzy přijde 👍👍👍👍
Hello, great news, I'm happy for you... hoping that the rest will come soon 👍👍👍👍
Dobrý den, mají pokaždé nový požadavek, ten poslední byl, že jim pošlu email, že nemám reklamaci!!! , a pak už jsem mohl jen čekat, jestli mi bude chtít odblokovat účet, abych mohl požádat o výběr peněz, které mi zůstávají na hráčském účtu... vážně
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Napsal jsem vám pozdrav, po 14 dnech jsem úspěšně obdržel 2 ze 3 výběrů. Doufám, že další výběry nezaberou tolik času jako minule, děkuji všem za pomoc!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Nemáš zač, moc mě těší, že slyším dobré zprávy. Taky moc doufám, že výběry nebudou tak dlouhé jako minule, ale samozřejmě se s tím budete muset vypořádat, pokud tomu tak je a víte, že už vás to nepřekvapí.
Pokud vám to bude vadit, můžete počkat, až seženete všechny peníze a jít někam, kde to nebude trvat tak dlouho.
Držíme palce. 🤞
You're welcome, I'm very glad to hear the good news. I also really hope that the withdrawals won't be as long as last time, but of course you'll have to deal with it if that's the case and you know it won't surprise you anymore.
If it bothers you, you can wait until you get all the money and go somewhere where it won't take so long.
Fingers crossed. 🤞
Dobrý den, mají pokaždé nový požadavek, ten poslední byl, že jim pošlu email, že nemám reklamaci!!! , a pak už jsem mohl jen čekat, jestli mi bude chtít odblokovat účet, abych mohl požádat o výběr peněz, které mi zůstávají na hráčském účtu... vážně
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Dobře, tak co jsi jim napsal? Podle mého názoru by tyto věci neměly určovat, zda hráč může nebo nemůže vybrat peníze.
Viděl jsem, že vaše stížnost zůstává nezodpovězena, a pokud neposkytnete Nickovi odpověď, bude stížnost uzavřena. Tak bych se zamyslel, jestli to necháš být a budeš to řešit s kasinem nebo jestli chceš naši pomoc. Ať se to nakonec neobrátí na vás, protože jak říkám, to, jestli máte stížnost, by nemělo mít přímý dopad na to, jestli peníze dostanete, když jste je vyhráli férově.🤷♂️
Okay, so what did you write to them? In my opinion, these things should not determine whether or not a player can withdraw money.
I have seen that your complaint remains unanswered and if you don't provide Nick with an answer, then the complaint will be closed. So I would think about whether you will leave it alone and deal with the casino or whether you want our help. Don't let it backfire on you in the end, because as I say, whether you have a complaint shouldn't have a direct impact on whether you get the money when you've won it fairly.🤷♂️
Dobrý den, moje platby byly několik dní bezdůvodně zrušeny. Nedají mi odpověď. Vždy s vyhýbáním se technickým a bankovním problémům, které neexistují. Platby jsem provedl kartou Mastercard, což znamená, že výběry mi ponechávají pouze stejnou platební metodu, kterou zadáte. Mám na výběr 5060 eur a nemohu ani vydělat těch 800 eur za den, které požadují pomocí jejich skrytého podvodného systému výběru.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Dobrý den, je mi Vás líto, dostal jsem stejný a stále není zaplacený, stále stejné odpovědi, stále stejné žádosti, ale nic se nehýbe, čekám 15 dní, co čekám na peníze, které jsem vyhrál, poslední "výmluva", kterou mi dali, je, že je třeba hodně platit?!?!? Radím lidem, aby nehráli v tomto kasinu, doufám, že vám to vyjde, ale myslím, že to zabere hodně času
Hello, I'm sorry for you, I got the same one and it's still not paid, still the same answers, always the same requests, but nothing moves, I've been waiting for 15 days that I've been waiting for the money I won, the last "excuse" they gave me is that there is a lot of payment to make?!?!? I advise people not to play at this casino, I hope it works out for you, but I think it's going to take a lot of time
Je to ohromující, jsem stále stejný za ubohých 800 € na den... je to podvod! Buď to opraví, nebo to nahlásím herní komisi a policii.
It's mind-blowing, I'm still the same for a measly 800€ a day... it's a scam! Either they fix it or I'll report it to the gaming commission and the police.
Es alucinante, yo sigo igual por unos miseros 800€ al día… es una estafa! O lo solucionan o a denunciar a comisión de juego y policía
Zdravím, dostal jsem po 18 dnech 2x 800 eur, jak jsem řekl, doba převodu je 2-3 týdny, peníze dostanete, jen na ně musíte dlouho čekat.
Greetings, I received 2x 800 euros after 18 days, as I said, the transfer time is 2-3 weeks, you will receive your money, you just have to wait a long time for it.
Üdvözletem én 18 nap után kaptam meg 2x 800 eurót ahogy elnezem 2-3 hét az átutalási idő,megkapod a pénzed csak sokat kell várnod érte.
No, utratím až 5000 za dva měsíce.
Well, I'm going to spend up to 5000 for two months.
Pues hasta 5000 me voy a tirar dos meses
Dobrý den, 18 dní!! Pro mě to nedává smysl... absolutně žádný smysl, ale jsem za tebe rád, že jsi dostal zaplaceno 👍👍👍
Hello, 18 days !! For me it makes no sense... absolutely no sense, but I'm glad for you that you got paid 👍👍👍
Kdo ví... Je to s nimi strašně frustrující... Co my ne 🤔🤔🤔 víme, upřímně doufám, že budete mít všechny své výhry 👍👍
Who knows... This is terribly frustrating with them... What we don't 🤔🤔🤔 know, I sincerely hope that you will have all your winnings 👍👍
Dobré odpoledne,
Pokusil jsem se vybrat své peníze z kasina s jejich absurdní VIP politikou, že mohu vybrat pouze 800 EUR za den, a vždy mě zruší tím, že mi dají příležitost. Technické problémy, problémy se serverem, moje banka. Kontroloval jsem to u své banky a žádná tam není. Pokud to nevyřeší, budu to muset nahlásit policii. Protože mohu vkládat okamžitě a vybírat dny a dny bez odezvy.
Good afternoon,
I have tried to withdraw my money from the casino with their absurd VIP policy of only being able to withdraw €800 a day, and they always cancel me by giving me the runaround. Technical problems, server problems, my bank. I have checked with my bank and there is none. If they don't resolve it I will have to report it to the police. Since I can deposit immediately and withdraw for days and days without a response.
Buenas tardes,
he intentado retirar mi dinero del casino con su política absurda vip de únicamente poder retirar 800€ al día, y siempre me cancelan dándome largas. Problemas técnicos, problemas del servidor, de mi banco . He comprobado con mi banco y no lo hay. De no resolverlo tendré que denunciar a la policía . Ya que para ingresar inmediato y para retirar días y días sin respuesta
Dobrý den, moje platby byly několik dní bezdůvodně zrušeny. Nedají mi odpověď. Vždy s vyhýbáním se technickým a bankovním problémům, které neexistují. Platby jsem provedl kartou Mastercard, což znamená, že výběry mi ponechávají pouze stejnou platební metodu, kterou zadáte. Mám na výběr 5060 eur a nemohu ani vydělat těch 800 eur za den, které požadují pomocí jejich skrytého podvodného systému výběru.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Řekli vám alespoň, kdy bude technický problém vyřešen?
Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby a teprve po uplynutí této doby může náš tým pro stížnosti zasáhnout.
Takže pokud máte pocit, že to opravdu nikam nevede, dejte nám prosím vědět a my se na to podíváme.
Doufám, že budou moci brzy vše opravit a dostanete své peníze.
Did they tell you when the technical problem will be resolved, at least?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, and only after this period can our complaint team intervene.
So, if you feel that it is really going nowhere, please let us know and we'll have a look into this.
I hope they will be able to fix everything soon, and you'll get your money.
Ahoj, bylo to před týdnem.
Nyní mi osoba, která vám osobně asistuje, VIP, říká, že bude do úterý nepřítomná. Že to urychlila velkými písmeny. No, dnes ráno to zase zrušila. Kdy můžete požádat o 800 denně. Je to ostuda a je to proto, že nemají peníze na zaplacení, protože to není normální...
Hi, this was a week ago.
Now the person who personally assists you, VIP, tells me that she will be absent until Tuesday. That she had expedited it in capital letters. Well, this morning she cancelled again. When you can request 800 daily. It's a disgrace and it's because they don't have the money to pay because it's not normal...
Hola esto ya es hace una semana.
ahora me dice la que te atiende personalmente vip que estará ausente hasta el martes. Que lo había agilizado en mayúsculas. Pues esta mañana cancelado de nuevo. Cuando diariamente puedes solicitar 800. Es una vergüenza y es por que no tienen para pagar porque no es normal…
Podle mého názoru je to docela neslušné chování. Podle mého názoru by VIP manažer měl poskytovat VIP přístup...
Souhlasili byste s podáním stížnosti nakonec?
Domnívám se, že nebude na škodu být připraven, ale doufám, že to nedojde tak daleko.
In my opinion, this is quite rude behavior. In my opinion, the VIP manager should provide a VIP approach...
Would you agree to submit the complaint eventually?
It will not hurt to be prepared, I suppose, but I hope it will not get that far.
Toto „kasino" je ostudné, Malino.
Ale ano, samozřejmě, pokud tento týden neobdržím platbu, podám formální stížnost. Nemusím čekat, až budu moci vybírat, když nemají žádné limity, kolik můžu dostat zaplaceno.
This "casino" is shameful, Malina.
But yes, of course, if I don't receive payment this week, I will file a formal complaint. I don't have to wait to be able to collect when they have no limits on how much I can get paid.
Es vergonzoso este "casino" , Malina.
pero si, por supuesto que si esta semana no recibo el pago, llevaré a cabo una denuncia formal. No tengo por qué esperar a poder cobrar cuando ellos no tienen límites para ingresar.
Žádná odpověď, odeslal jsem již 6 e-mailů a žádná odpověď.
No response, I have already sent 6 emails and no response.
Sin respuesta, y a los correos igual 6 correos y ninguna contestacion
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.