DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 40)

128 889 zobrazení 1 046 odpovědí |
před 3 roky
|
1...39 40 41...53
Přidat příspěvek
Blackbeard81
před 5 měsíci

file Zde je odpověď, kterou jsem dostal e-mailem. Nic menšího jsem nečekal.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nemohu poslat odpověď na svou stížnost. Technicky vzato to neprojde, i když je ještě čas.


Aktualizace: Od 12. června stále čekají na vyplacení 3 výplaty.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Už je to nějaký čas, tak jsem si prověřil vaši stížnost a našel jsem novou aktualizaci z kasina, která říká:

"Vážení všichni,"

S potěšením oznamujeme, že všechny platby byly dnes zpracovány.

S nejlaskavějším pozdravem,

Kasino Malina

Jen jsem chtěl vyjádřit svou naději, že je to pravda, a jsem rád, že ten chaos končí. Jak se vlastně máte?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file Zde je odpověď, kterou jsem dostal e-mailem. Nic menšího jsem nečekal.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, doufám, že vám nebude vadit, že se do toho pustím. Pokud vím, toto kasino není schopno vyplácet rychleji; můžeme spekulovat o důvodu, ale tento efekt stále přetrvává 🙁

Právě jsem si všiml té druhé stížnosti, která zřejmě končí vyplacením peněz. I když to byla pekelná jízda a upřímně řečeno, docela dlouhá. Doufám, že v tvém případě to nebude tak hrozné!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Pokud toto kasino není schopno vyplácet výhry rychleji, mělo by zvážit, zda inzeruje, že žádosti zpracuje do 1 až 3 pracovních dnů.

Tohle je prostě klamání a okrádání zákazníků.

Moje žádosti byly podány 15. a 16. června. To bylo před 12 dny a od kasina jsem neslyšel nic kromě prázdných dveří. Moje poslední výběry trvaly dva týdny.



Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Už nějakou dobu si myslím totéž. Mám například docela dobré, logické, ale ne zrovna uživatelsky přívětivé vysvětlení. To, co vidíte v termínech, není reklama a platí to pouze za nejlepších okolností; celkové zpoždění, nedostatek personálu nebo cokoli jiného je kryto výjimkou, která je obvykle také někde uvedena v pravidlech...

Nezlobte se na mě za to. Jde o to, že časové rámce v pravidlech nejsou jen pokusem o celá čísla. Kasina ze zákona kryjí jakékoli „nepředvídatelné události" – včetně zpoždění.

Dále, pokud máte zpoždění a nevíte, kdy se vrátíte k normálu, jak byste upravili konkrétní časový rámec uvedený v pravidlech? Běžný standard: je to již v pravidlech zahrnuto ve formě obecného prohlášení.

Takhle to obvykle funguje a neříkám, že je to příznivá uživatelská zkušenost. Není.

Dalším důvodem, proč se mnoho lidí cítí nuceno recenzovat kasina, je asi snaha zdůraznit skutečné zkušenosti spíše než teoretická pravidla.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Píšou, že žádosti obvykle vyřídí do 1 až 3 pracovních dnů. Jako zákazník se na to spoléháte.

A tuto službu prostě nemohou udržovat.

Vklady jsou připsány okamžitě, ale výběry je nutné ověřovat ručně? Dokážu si představit mnoho možností, ale to rozhodně není pravda. Takové transakce jsou zpracovávány účetními systémy, nikoli ručně.

Nevím, čeho chce kasino dosáhnout takovýmto zacházením se zákazníky. Že si tam zahrají znovu, i když na své peníze museli čekat věčnost? Rozhodně ne.

Hraji tam, kde jako zákazník dostávám nejlepší služby, a v tomto kasinu už určitě hrát nebudu.

Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Jak jsem řekl, chápu vaše pocity; jen říkám, že tato část pravidel je přesně taková, jak by mohla vypadat za ideálních okolností. Toto kasino to dokonale ukazuje 🙁.

Myslím, že tato situace je nevýhodná i pro zaměstnance kasina; je to důsledek jiných faktorů, které se hráčů netýkají.

Není divu, že plánuješ odejít, jakmile dostaneš zaplaceno. Dává mi to dokonalý smysl. Nejen kvůli tobě, ale doufám, že tenhle chaos brzy skončí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Rychlá aktualizace: Včera jsem znovu kontaktoval chat. Dostal jsem stejné staré odpovědi. Nic se nezměnilo ve stavu, ani peníze nebyly převedeny. Je to naprostá ostuda, co dělají.

Nyní byla podána i stížnost.

Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Přál bych si, abych se mohl cítit šokován nebo říct, že se tohle nikdy předtím nestalo. Bohužel jsem viděl mnoho hráčů v podobných situacích. Alespoň můžu dodat, že počet stížností se v průběhu času snížil. Přesto, když si někdo stěžuje, je to víceméně stejné. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefile To bylo právě teď. Zřejmě se výplata nyní dodatečně kontroluje. Účet stále není nutné ověřit. Musím se opravdu ovládat, abych nezněl urážlivě.

V tomto kasinu už nikdy neutratím ani korunu.

Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Stalo se mi totéž. Až do tohoto měsíce jsem se od poloviny dubna věnoval výběrům. Trvá mi to sakra dlouho. Teď jsem účet uzavřel.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefile To bylo právě teď. Zřejmě se výplata nyní dodatečně kontroluje. Účet stále není nutné ověřit. Musím se opravdu ovládat, abych nezněl urážlivě.

V tomto kasinu už nikdy neutratím ani korunu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Upřímně nevím, co říct. Osobně nechápu, proč je potřeba manuální kontrola výběru, když na KYC očividně až tak nezáleží... Je to úplný chaos. 1 000 € bez KYC, ale s „úžasným" zpožděním... No, pokud se podíváte na toto vlákno nebo možná na další uvedená v diskusním panelu o kasinech, vsadím se, že první hráče, kteří si stěžovali na podobná zpoždění, najdete už téměř před 5 měsíci.

Už nějakou dobu je to chaos. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Tři výběry po 500 eurech byly také zpracovány bez ověření. Trvalo to dva týdny, ale fungovalo to.

Nechápu, o co v tomhle cirkusu jde, a při vší úctě mi nikdo nemůže říct, že dva přestupy trvají skoro tři týdny.

Tím mé chápání definitivně končí.

Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Přesně o tom jsem mluvil. A podle mého názoru neexistuje doslova nic objektivního, co by kasino mohlo použít jako „slušné vysvětlení".

Automaticky přeloženo:
sophiesusi4
před 5 měsíci

Je to naprostá ostuda, co dělají, a nikdo mi nemůže říct, že zpracování 2 žádostí trvá skoro 3 týdny!!!!!. Měly být 3. U té třetí mě oklamali, abych ji zrušil, a 500 eur bylo pryč rychleji, než bych chtěl. Nevím, jestli můžou nastavit profil tak, abych už nic nevyhrál, ale bylo to znát. Hraji pořád jen ty samé 2 hry a do té doby vždycky dobře vypláceli. Najednou nic. Každý, kdo si to myslí špatně, je darebák.

Jakmile budou peníze v tomto životě převedeny, účet smažu.

Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Máte pravdu a já bych udělal totéž. Přál bych si, abych mohl nějak pomoct, ale smutnou pravdou je, že všichni víme, že jim na tom moc nezáleží, a vy si to bohužel teď prožíváte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Právě jsem poslal další e-mail na podporu. Uvidíme, jestli to pomůže.

Je trochu smutné, že si o to, co jsi vyhrál, musíš prakticky žebrat.

Automaticky přeloženo:
Blackbeard81
před 5 měsíci

Jo, je. Jen by mě zajímalo, jak realistické je očekávat nějakou reakci. Podívej se, čím jsi ty a ostatní prošli. Ale máš pravdu, někdy je dobré alespoň něco zkusit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

file Tento e-mail jsem dostal jako odpověď. Nemohu říct, jestli je to standardní odpověď. Začínám mít pochybnosti o tom, jestli peníze vůbec dostanu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Zázraky se dějí, peníze tam dnes odpoledne byly.

Automaticky přeloženo:
1...39 40 41...53
Jít na stránkuz 53 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.