Ale ne pro Německo.
Všechna online kasina, například ta se sídlem na Maltě, Curaçau nebo jinde.
Veškerý nelegální hazard
But not for Germany.
All online casinos, for example, those based in Malta or Curacao or elsewhere.
All illegal gambling
Aber nicht für Deutschland.
Alle Inline Casinos. Die z.b Malta oder Curacao sind.oder sonst wo.
Alles illegales Glückspiel
Existuje jen několik kasin. Německá jako tipico OK mají licenci, ale zahraniční jako Malina rt nebo frumzi ne.
Věřte mi. Kvůli tomu jsem strávil roky hraním na vláček.
A banka, Deutsche Bank, to musí nahlásit.
A pak jsou tu reklamy
There are only a few casinos. German ones like tipico OK have a license, but foreign ones like Malina rt or frumzi do not.
Believe me. I spent years playing the train because of this.
And a bank, Deutsche Bank, has to report it.
And then there are ads
Es gibt nur wenige Casinos. Die eine Lizenz haben deutsche wie tipico OK aber ausländische wie Malina rt oder frumzi nicht.
Glauben sie mir. Ich saß deswegen . Wegen Jahre bei den Zug spielen. .
Und ne bank also deutsche bank muss es melden.
Und dann gibt's anzeigen
Počkejte, veřejné fórum, které není plné právníků, může na to, co vnímáte jako nezákonný čin, pohlížet odlišně. Respektuji odlišné názory; nicméně se domnívám, že vysoce regulovaný německý trh přispívá k růstu šedého trhu. Přemýšleli jste o tom někdy?
Pořád to nepíšu do každého vlákna. 🙂 Tak se uklidni. 🙏
Každý vidí, že kasino nemá licenci GGL, takže v čem je prosím vlastně problém? Dokud tato kasina budou s každým hráčem zacházet stejně, bez ohledu na zemi, upřímně nevidím žádný problém, o kterém by stálo za to křičet.
GGL mimo jiné záměrně snížila RTP pro německé hráče tím, že za každé zatočení zavedla poplatky; to se ale zdá být v pořádku. No, asi jde zase o názor.
Tak co se děje, prosím? Můžeme si o tom promluvit.
Hold on, the public forum, which isn't filled with lawyers, may view what you perceive as an illegal act differently. I respect differing opinions; however, I believe that the highly regulated German market is contributing to the growth of the grey market. have you ever thought about this?
Still I do not write that into each thread. 🙂 So, calm down. 🙏
Everyone can see that the casino is not licensed under the GGL, so what is the actual issue, please? As long as those casinos treat every player the same, no matter the country, I honestly see no problem worth screaming about.
The GGL, among other things, intentionally lowered RTP for German players by placing fees on every spin; this, however, seems to be okay. Well, I guess it is about opinion again.
So, what's the matter, please? We can talk about it.
Věřte si nebo si říkejte, čemu chcete. Kvůli tomu jsem byl ve vězení. A chci vás naléhavě varovat. To je mé občanské právo.
Banky to nahlásí úřadům. Pak vás nahlásí. Dostanete dopis od policie a pak soudní jednání. A v mnoha případech, jako je ten můj, skončíte na pár let ve vězení.
Je to a zůstává nelegálním hazardem.
Believe or say what you want. I was in prison because of this. And I want to warn you urgently. That is my right as a citizen.
The banks report it to the authorities. Then you're reported. You get a letter from the police and then a court date. And in many cases, like mine, you end up in prison for a few years.
It is and remains illegal gambling.
Glauben oder sagen sie was sie wollen. Ich saß deswegen im Gefängnis. Und möchte eindringlich warnen . Das ist mein Recht als Bürger.
Die Banken melden es der Behörde. Dann wird man angezeigt .bekommt Post von der Polizei und dann Gerichtstermin. Und bei vielen Fällen.wie bei mir .geht man halt mal paar Jahre ins Gefängnis .
Es ist und bleibt illegales Glückspiel.
No, před čím varovat? Jak říkám, informujeme, že toto kasino nemá v Německu licenci. Informace jsou uvedeny v recenzi.
Nemluvě o tom, že hráč z Německa v seznamu neuvidí nelicencovaná kasina.
Upřímně si nejsem jistý, jestli vám tady rozumím, snad chcete říct, že jste byl uvězněn, protože jste hrál mimo jurisdikci GGL?
Well, warn about what? As I say, we provide the information that this casino is not licensed in Germany. The information is in the review.
Not to mention that player from Germany won't see unlicensed casinos in the list.
I'm honestly not sure I follow you here, are you perhaps saying you were imprisoned because you played outside the GGL jurisdiction?
Budu bojovat za zákaz kasin bez německé licence. Malina, RT, Frumzi a podobní jsou nelegální. A oni to moc dobře vědí. A skutečnost, že je vůbec možné, aby se německé banky podílely na nelegálním hazardu, je ostuda.
Nemohou mě následovat, protože nejsou inteligentní
I will fight to ban casinos without a German license. Malina, RT, Frumzi, and the like are illegal. And they know it very well. And the fact that it's even possible for German banks to be involved in illegal gambling is a disgrace.
They can't follow me because they are not intelligent
Ich werde kämpfen. Das Casinos ohne deutsche Lizenz verboten werden. Malina /RT /frumzi und co. Sind illigal. Und das wissen sie ganz genau . Und das es überhaupt möglich ist das deutsche Banken am illigalen Glückspiel beteiligt sind ist ne Frechheit.
Sie können mir nicht folgen weil sie nicht intelligent sind
Online kasina jsou nelegální a je to nelegální hazard. Můžete jít za to do vězení, jako jsem šel já.
Online casinos are illegal, and it's illegal gambling. You can go to jail for it, like I did.
Online Casino sind illigal und es ist illigales Glückspiel. Dafür kann man ins Gefängnis kommen .wie ich es war
Budu bojovat za zákaz kasin bez německé licence. Malina, RT, Frumzi a podobní jsou nelegální. A oni to moc dobře vědí. A skutečnost, že je vůbec možné, aby se německé banky podílely na nelegálním hazardu, je ostuda.
Nemohou mě následovat, protože nejsou inteligentní
I will fight to ban casinos without a German license. Malina, RT, Frumzi, and the like are illegal. And they know it very well. And the fact that it's even possible for German banks to be involved in illegal gambling is a disgrace.
They can't follow me because they are not intelligent
Ich werde kämpfen. Das Casinos ohne deutsche Lizenz verboten werden. Malina /RT /frumzi und co. Sind illigal. Und das wissen sie ganz genau . Und das es überhaupt möglich ist das deutsche Banken am illigalen Glückspiel beteiligt sind ist ne Frechheit.
Sie können mir nicht folgen weil sie nicht intelligent sind
Víš, že bych tu nezačínal urážkami ani s inteligencí.
Mohu vám to laskavě připomenout?
„Jak říkám, poskytujeme informaci, že toto kasino nemá v Německu licenci. Tato informace je uvedena v recenzi."
Nemluvě o tom, že hráč z Německa v seznamu neuvidí nelicencovaná kasina.
Takže se prosím uklidněte, nebo budou vaše další podobné příspěvky o stejné nezákonnosti smazány. Zveřejňováním varování po celém fóru nic nezměníte. Mohl byste se laskavě uklidnit a začít se chovat rozumně? Doufám, že ano.
You know I would not start with insults or intelligence here.
Can I kindly remind you of this?
"As I say, we provide the information that this casino is not licensed in Germany. The information is in the review.
Not to mention that player from Germany won't see unlicensed casinos in the list."
So, calm down, please, or your other similar posts about the same illegality will be deleted. You won't change anything by posting warnings across the forum. Can you kindly calm down and start acting reasonably? I hope you do.
Online kasina jsou nelegální a je to nelegální hazard. Můžete jít za to do vězení, jako jsem šel já.
Online casinos are illegal, and it's illegal gambling. You can go to jail for it, like I did.
Online Casino sind illigal und es ist illigales Glückspiel. Dafür kann man ins Gefängnis kommen .wie ich es war
Ahoj všichni, mám následující problém. V kasinu Malina jsem si nárokoval bonus 66 € a vsadil jsem ho 50x. Při zhruba 1 880 € mi přišla zpráva: Bonus byl vsazen a částka bude převedena na skutečné peníze. Poté jsem chvíli pokračoval ve hře a mezitím můj zůstatek dosáhl 2 495 €.
Poté jsem požádal o tři výběry. První byl požádán 31. května a další dva o den později.
Od té doby se nic nestalo. Několikrát jsem kontaktoval zákaznický servis a podporu a vždycky jsem dostal stejnou odpověď. Prý dochází ke zpožděním kvůli vysoké poptávce a že bude zaslána zpráva na finanční oddělení. Jen žvásty a bla bla bla.
Měl jsem podobnou zkušenost s kasinem SG. Alespoň tam byly výhry vyplaceny.
Máte někdo podobné zkušenosti s Malinou?
Hello everyone, I have the following problem. At Malina Casino, I claimed a €66 bonus and wagered it 50x. At approximately €1,880, I received a message saying: Bonus has been wagered and the amount will be converted into real money. I then continued playing for a bit and by then, my balance had reached €2,495.
I then requested three withdrawals. The first one was requested on May 31st, and the two others were requested one day later.
Nothing has happened since then. I've contacted customer service and support several times, and I've always gotten the same response. They say there are delays due to high demand, and a message will be sent to the finance department. Just hot air and blah blah blah.
I've had a similar experience with SG Casino. At least there, the winnings were paid out.
Have any of you had similar experiences with Malina?
Hallo zusammen, ich habe folgendes Problem. Im Malina Casino hab ich einen 66 Euro Bonus in Anspruch genommen und ihn 50x umgesetzt. Bei ca 1880 Euro kam die Meldung: Bonus wurde umgesetzt und der Betrag wird in Echtgeld umgewandelt. Hab dann etwas weiter gespielt und war zwischenzeitlich auf 2495 Euro Guthaben.
Darauf hin habe ich 3 Auszahlungen beantragt. Die erste Auszahlung wurde am 31.05. beantragt und die 2 weiteren jeweils einen Tag später.
Seitdem hat sich nichts getan. Kundenservice und Support mehrmals kontaktiert und es sind immer die gleichen Antworten. Es käme wegen der hohen Nachfrage zu Verzögerungen, es würde an die Finanzabteilung eine Nachricht geschickt werden. Nur heisse Luft und bla bla bla.
So eine ähnliche Erfahrung habe ich bereits mit SG Casino gemacht. Dort wurde der Gewinn wenigstens ausbezahlt.
Hat von euch jemand auch solche Erfahrungen mit Malina gemacht?
Pokud si projdete toto vlákno, uvidíte, že toto kasino má bohužel určité zpoždění při výplatách.
Splnili jste všechny podmínky bonusu, včetně maximální výše výběru? Je nutné ověření?
Ptám se jen pro jistotu, víš.
If you go through this thread, you will see that this casino has some delays when paying out, unfortunately.
Have you met all the bonus terms, including the maximum withdrawal amount? Is the verification needed?
Asking just in case, you know.
Požadavky na sázení byly splněny. Byly požadovány tři výběry a k dispozici je stále 1 700 €.
Účet není nutné ověřit. To je uvedeno v mém účtu.
The wagering requirements have been met. Three withdrawals have been requested, and €1,700 is still available for withdrawal.
The account doesn't need to be verified. That's what it says in my account.
Die Umsatzbedingungen wurden erfüllt. 3 Auszahlungen wurden beantragt und 1700 Euro sind noch als Guthaben auszahlbar.
Das Konto muss nicht verifiziert werden. Also so steht es in meinem Account.
Toto je aktuální snímek obrazovky.
This is a current screenshot.
Das ist ein aktueller Screenshot.
Jak řekl Romi, toto kasino bylo výrazně pomalé, co se týče výběrů, a mnoho dalších to potvrdilo.
I když to není moc příjemné, doporučuji trpělivost, dokud podpora nenaznačí žádný jiný problém.
Bylo by skvělé zůstat v kontaktu, pro případ, že by se stalo něco zvláštního. 🙏
Well, as Romi said, this casino has been significantly slow when it comes to withdrawals and many others have confirmed it.
Even though it is not very pleasant, I suggest patience as long as the support does not suggest any other problem involved.
Would be great to stay in touch just in case something odd would possibly arise. 🙏
Ahoj Radko, je víc než nepříjemné čekat na peníze. Zvlášť když toto kasino inzeruje, že výběry zpracovává do 1 až 3 pracovních dnů. Což je naprostá blbost. První žádost jsem odeslal 31. května. To bylo před dvěma týdny a nic se nestalo.
Podpora/chat vždycky dává stejné odpovědi a silně předpokládám, že se jedná jen o boty nebo umělou inteligenci.
Hello Radka, it's more than unpleasant to wait for your money. Especially since this casino advertises that it processes withdrawals within 1 to 3 business days. Which is absolute bullshit. I submitted the first request on May 31st. That was two weeks ago today, and nothing's happened.
The support/chat always gives the same answers and I strongly assume that they are just bots or an AI.
Hallo Radka, es ist mehr als unangenehm auf sein Geld zu warten. Zumal dieses Casino damit wirbt Auszahlungen innerhalb von 1 bis 3 Werktagen zu bearbeiten. Was ja absoluter Bullshit ist. Ich habe den ersten Antrag am 31.05. gestellt. Das war heute vor 2 Wochen und es tut sich gar nichts.
Vom Support/Chat gibt es immer nur die selben Antworten und ich gehe mal stark davon aus dass es sich dabei auch nur um Bots bzw eine KI handelt.
Určitě je to nepříjemné.
Jsme alespoň rádi, že naši uživatelé sem chodí a informují nás o tom, abychom si mohli udělat poznámky a také kontaktovat kasino ohledně této situace. Doufejme, že s tím udělají více a zlepší se, co se týče doby výplaty.
Máte nějaké novinky?
It surely is unpleasant.
We are at least glad that our users come here and inform us about it so we can make notes and also contact the casino regarding this. Hopefully they will do more about it and get better regarding the payout times.
Do you have any updates?
Včera bylo převedeno 1 000 eur a dnes 500 eur. Takže první tři žádosti byly zpracovány. Doufejme, že další tři nebudou trvat další dva týdny. 🙏
Yesterday, 1,000 euros were transferred, and today, 500 euros. So, the first three applications have been processed. Hopefully, the next three won't take another two weeks. 🙏
Gestern wurden 1000 und heute 500 Euro überwiesen. Also die ersten 3 Anträge wären durch. Hoffentlich dauern die nächsten 3 nicht wieder 2 Wochen 🙏
To je hezké slyšet, opravdu.
Taky doufám, že to teď půjde rychle. Budeme tu čekat na další pozitivní zprávy od tebe.
That is nice to hear, really.
I also hope it will go fast now. We'll wait here for more positive news from you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.