Máme všude problémy s personálem. Předpokládám, že tohle je asi největší problém. Protože výplaty nakonec přijdou. Ale nechápu, proč se peníze vymáhají, když už byly vyplaceny. No nic... budu trpělivě čekat.
We have staffing problems everywhere. I assume this is perhaps the biggest problem there. Because payouts come eventually. But I don't understand why money is being reclaimed if it's already been paid out. Oh well... I'll wait patiently.
Wir haben überall Personalprobleme..Ich gehe mal davon aus, dass dies dort evtl auch das größte Problem ist. Weil Auszahlungen kommen ja irgendwann. Mir ist dann aber nicht klar, warum Geld zurück geholt wird, wenn es schon ausgezahlt wurde. Nun gut..Ich warte geduldig
Dobrý den, to je skvělá otázka. Podle mého názoru základní logika říká, že se kasino snaží demotivovat hráče k výběrům. Pro mě je to zřejmé. Jakmile kasino začne bez váhání lhát, nejde jen o pouhé zpoždění, myslím... 🙁
Navíc, pokud jsme se chystali zmeškat spoustu termínů, nasadili jsme si další směny a volali náhradníky...
Hello, That's a terrific question. In my opinion, basic logic says the casino has been trying to demotivate players from withdrawing. For me, this is obvious. Once the casino starts lying without a second thought, it is not just about pure delay, i guess... 🙁
Moreover, if we were about to miss tons of deadlines, we would set extra shifts and call for backups...
Tak neplácej nesmysly, jsi evidentně bot z toho kasina, šukej jim matku do kundičky, čekám už 10 dní, už nemám nervy.
Then don't talk nonsense, you're clearly a bot from that casino, fuck their mother in the pussy, I've been waiting for 10 days, I don't have any more nerves
Onda nemoj pricat gluposti ti si ocigleeno bot od tog casina jebem im mater u picku 10 dana cekam nemam vise zivca
Máš nervy napjaté... ale hrubostí se nikam nedostaneš. Počkej... podej stížnost a zhluboka se nadechni... lol
Your nerves are frayed...but rudeness won't get you anywhere. Wait...file a complaint and take a deep breath...lol
Deine Nerven liegen blank..aber unhöflichkeit wird dich nirgends weiter bringen. Warte ab..reiche Beschwerde ein und atme durch..lol
Tak neplácej nesmysly, jsi evidentně bot z toho kasina, šukej jim matku do kundičky, čekám už 10 dní, už nemám nervy.
Then don't talk nonsense, you're clearly a bot from that casino, fuck their mother in the pussy, I've been waiting for 10 days, I don't have any more nerves
Onda nemoj pricat gluposti ti si ocigleeno bot od tog casina jebem im mater u picku 10 dana cekam nemam vise zivca
Víš, můžu tě bez námahy omezit na tomto fóru, tak se prosím uklidni. Je mi jedno, co si o mně myslíš, ale nedovolím ti šířit hrubosti.
Doufám, že v tomto bodě máme jasno a můžeme pokračovat. 🙏
You know, I can effortlessly restrict you from this forum, so please calm your temper. I don't care what you think about me, but I won't let you spread rudeness around.
I hope we are clear at this point and can move forward. 🙏
Jednají zaměstnanci z vlastní iniciativy, nebo mají pokyn, aby se k zákazníkům chovali tak nespravedlivě? Nerozumím jejich chování. Pravděpodobně každý den berou miliony. V pátek to budou dva týdny. Neuvěřitelné. Proč nikdo není varován před vkládáním peněz tam, když stejně téměř žádné výběry neprobíhají, nebo jsou výplaty vysoce spekulativní?
Are the employees acting on their own initiative, or are they being instructed to treat customers so unfairly? I can't understand their behavior. They probably take in millions every day. It'll be two weeks on Friday. Unbelievable. Why isn't anyone warned against depositing money there when there are hardly any withdrawals anyway, or the payouts are highly speculative?
Handeln die Mitarbeiter eigenmächtig oder werden sie angeleitet derart unfair mit Kunden umzugehen? Ich kann das Verhalten nicht nachvollziehen. Die nehmen täglich Millionen ein vermutlich. Am Freitag werden es 14 Tage. Unfassbar. Warum wird niemand gewarnt da einzuzahlen, wenn eh kaum Auszahlungen erfolgen bzw höchst spekulativ
Zákazníci by měli být varováni, aby tam vůbec nevkládali peníze. PREVENCE! Už tam nikdy peníze nevložím. Tohle už nemá se zábavou nic společného... je to vlastně stresující a odrazující.
Customers should be warned not to deposit money there at all. PREVENTION! I will never deposit money there again. This has nothing to do with fun anymore...it's actually stressful and a turn-off.
Man sollte die Kunden warnen überhaupt da einzuzahlen. PRÄVENTION! Ich werde null dort mehr einzahlen. Das hat nichts mehr mit Vergnügen zu tun..das ist tatsächlich Streß und vergraulen
Proč má toto kasino na tomto fóru tak dobré hodnocení, když je podvod? Někdo je na tomto fóru chrání svým botem.
Why does this casino have such good ratings on this forum when they are a scam? Someone is protecting them with their bot on this forum.
Zasto na ovom foromu taj casino ima takve dobre ocijene a prevara su znaci netko ih stiti njihov bot na ovom forumu
Proč má toto kasino na tomto fóru tak dobré hodnocení, když je podvod? Někdo je na tomto fóru chrání svým botem.
Why does this casino have such good ratings on this forum when they are a scam? Someone is protecting them with their bot on this forum.
Zasto na ovom foromu taj casino ima takve dobre ocijene a prevara su znaci netko ih stiti njihov bot na ovom forumu
Vážený uživateli, berte toto prosím jako poslední varování. Nebudu ztrácet čas s lidmi, jako jste vy, kteří zcela ignorují vše, co zde již bylo napsáno, a stále píší „botské nesmysly" s použitím Caps Locku.
Situace je kritická a jak jsem již zmínil, hodnocení závisí na výsledku stížnosti a našem závazku tlačit na kasino k platbám. Neváhejte si prostudovat celý postup a poté položit rozumné otázky, jako jsou ty ostatní zde:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/fair-gambling
Nemusíš to Veronice každý den připomínat, protože už jsi tady na fóru všechno slyšela. Zkus být statečná a zároveň zdvořilá.
Vážím si toho.
Dear user, please consider this your final warning. I won't waste time with the likes of you who completely ignore everything that has already been written here and keep posting "bot nonsense" using capslock.
The situation is dire, and as I mentioned earlier, the rating relies on the outcome of the complaint and our commitment to press the casino for payments. You are very welcome to study the whole procedure and then ask reasonable questions like the others here:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
https://casino.guru/our-casino-reviews
https://casino.guru/fair-gambling
You don't need to remind Veronika every day because you've heard everything before here on the forum. Try to be brave while remaining polite.
I appreciate it.
Jednají zaměstnanci z vlastní iniciativy, nebo mají pokyn, aby se k zákazníkům chovali tak nespravedlivě? Nerozumím jejich chování. Pravděpodobně každý den berou miliony. V pátek to budou dva týdny. Neuvěřitelné. Proč nikdo není varován před vkládáním peněz tam, když stejně téměř žádné výběry neprobíhají, nebo jsou výplaty vysoce spekulativní?
Are the employees acting on their own initiative, or are they being instructed to treat customers so unfairly? I can't understand their behavior. They probably take in millions every day. It'll be two weeks on Friday. Unbelievable. Why isn't anyone warned against depositing money there when there are hardly any withdrawals anyway, or the payouts are highly speculative?
Handeln die Mitarbeiter eigenmächtig oder werden sie angeleitet derart unfair mit Kunden umzugehen? Ich kann das Verhalten nicht nachvollziehen. Die nehmen täglich Millionen ein vermutlich. Am Freitag werden es 14 Tage. Unfassbar. Warum wird niemand gewarnt da einzuzahlen, wenn eh kaum Auszahlungen erfolgen bzw höchst spekulativ
Dobrý den, osobně nevidím žádný strukturovaný harmonogram pro dohánění zpoždění. Ta část mi přijde náhodná 🙁. Myslím, že většina zaměstnanců v chatu nebo na úrovni podpory pouze poskytuje informace, aniž by poskytovala skutečné poznatky, protože jsou nízko postavení a spoléhají se na pokyny. Vzhledem k tomu, že se jedná o velký problém i v jiných kasinech, která do začátku roku 2025 změnila partnery, myslím, že to s tím nějak souvisí... Nejsem si jistý, co konkrétně se tady stalo, ale vypadá to skoro jako taktika. Mám ten pocit téměř pokaždé, když se hráčům lže...
Hello, I personally see no structured schedule for catching up with the delays. That part seems random to me 🙁. I believe that most employees in chat or first-level support simply provide information without providing actual insights because they are low-ranking and rely on instructions. Since this has also been a major issue in other casinos that have changed affiliates by the beginning of 2025, I believe this is somehow related... I'm not sure what specifically happened here, but it almost looks like a tactic to me. I have that feeling almost every time players are told lies...
Proč tedy mají dobrou známku? Vysvětlete důvod.
Then why do they have a good grade? Explain the reason.
Zasto onda imaju dobru ocjenu objasni razlog
Jen to pro vás zkrátím. Pokud se vám nechce číst, přestaňte se prosím opakovat. To je opravdu vyčerpávající.
I just right it down for you in a short version. If you are unwilling to read, please stop repeating yourself. That's really exhausting.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.