DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 35)

před 2 roky od anapaul5023
|
65 184 zobrazení 798 odpovědí |
|
1...34 35 36...41
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Takže mi garantujete, že dostanu svých 750 a že nebudu podveden.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Odpověď je samozřejmě ne. Jak vidíte, podpora kasina lže poměrně často. Nicméně s podanou stížností je pravděpodobnost dobrá.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Máme všude problémy s personálem. Předpokládám, že tohle je asi největší problém. Protože výplaty nakonec přijdou. Ale nechápu, proč se peníze vymáhají, když už byly vyplaceny. No nic... budu trpělivě čekat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, to je skvělá otázka. Podle mého názoru základní logika říká, že se kasino snaží demotivovat hráče k výběrům. Pro mě je to zřejmé. Jakmile kasino začne bez váhání lhát, nejde jen o pouhé zpoždění, myslím... 🙁

Navíc, pokud jsme se chystali zmeškat spoustu termínů, nasadili jsme si další směny a volali náhradníky...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Takže dáváte záruku?

Automaticky přeloženo:
apbg8339
před 2 měsíci

"Odpověď je přirozeně ne."

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Tak neplácej nesmysly, jsi evidentně bot z toho kasina, šukej jim matku do kundičky, čekám už 10 dní, už nemám nervy.

Automaticky přeloženo:
apbg8339
před 2 měsíci

Máš nervy napjaté... ale hrubostí se nikam nedostaneš. Počkej... podej stížnost a zhluboka se nadechni... lol

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tak neplácej nesmysly, jsi evidentně bot z toho kasina, šukej jim matku do kundičky, čekám už 10 dní, už nemám nervy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Víš, můžu tě bez námahy omezit na tomto fóru, tak se prosím uklidni. Je mi jedno, co si o mně myslíš, ale nedovolím ti šířit hrubosti.

Doufám, že v tomto bodě máme jasno a můžeme pokračovat. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

DĚLEJ SI, CO CHCEŠ

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vím, že pravda bolí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A BMW pro všechny

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Jednají zaměstnanci z vlastní iniciativy, nebo mají pokyn, aby se k zákazníkům chovali tak nespravedlivě? Nerozumím jejich chování. Pravděpodobně každý den berou miliony. V pátek to budou dva týdny. Neuvěřitelné. Proč nikdo není varován před vkládáním peněz tam, když stejně téměř žádné výběry neprobíhají, nebo jsou výplaty vysoce spekulativní?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zákazníci by měli být varováni, aby tam vůbec nevkládali peníze. PREVENCE! Už tam nikdy peníze nevložím. Tohle už nemá se zábavou nic společného... je to vlastně stresující a odrazující.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč má toto kasino na tomto fóru tak dobré hodnocení, když je podvod? Někdo je na tomto fóru chrání svým botem.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Začal jsem počítat 11 dní a 8 nocí bez spánku, to je hrozné, ztratil jsem veškerou naději.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

TO UŽ NENÍ NORMÁLNÍ, RÁD BYCH TY PENÍZE VRÁTIL DO SÁZKY 5 EUR A JDEME NA TO

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč má toto kasino na tomto fóru tak dobré hodnocení, když je podvod? Někdo je na tomto fóru chrání svým botem.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážený uživateli, berte toto prosím jako poslední varování. Nebudu ztrácet čas s lidmi, jako jste vy, kteří zcela ignorují vše, co zde již bylo napsáno, a stále píší „botské nesmysly" s použitím Caps Locku.

Situace je kritická a jak jsem již zmínil, hodnocení závisí na výsledku stížnosti a našem závazku tlačit na kasino k platbám. Neváhejte si prostudovat celý postup a poté položit rozumné otázky, jako jsou ty ostatní zde:

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

https://casino.guru/our-casino-reviews

https://casino.guru/fair-gambling


Nemusíš to Veronice každý den připomínat, protože už jsi tady na fóru všechno slyšela. Zkus být statečná a zároveň zdvořilá.

Vážím si toho.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jednají zaměstnanci z vlastní iniciativy, nebo mají pokyn, aby se k zákazníkům chovali tak nespravedlivě? Nerozumím jejich chování. Pravděpodobně každý den berou miliony. V pátek to budou dva týdny. Neuvěřitelné. Proč nikdo není varován před vkládáním peněz tam, když stejně téměř žádné výběry neprobíhají, nebo jsou výplaty vysoce spekulativní?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, osobně nevidím žádný strukturovaný harmonogram pro dohánění zpoždění. Ta část mi přijde náhodná 🙁. Myslím, že většina zaměstnanců v chatu nebo na úrovni podpory pouze poskytuje informace, aniž by poskytovala skutečné poznatky, protože jsou nízko postavení a spoléhají se na pokyny. Vzhledem k tomu, že se jedná o velký problém i v jiných kasinech, která do začátku roku 2025 změnila partnery, myslím, že to s tím nějak souvisí... Nejsem si jistý, co konkrétně se tady stalo, ale vypadá to skoro jako taktika. Mám ten pocit téměř pokaždé, když se hráčům lže...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Proč tedy mají dobrou známku? Vysvětlete důvod.

Automaticky přeloženo:
apbg8339
před 2 měsíci

Jen to pro vás zkrátím. Pokud se vám nechce číst, přestaňte se prosím opakovat. To je opravdu vyčerpávající.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

V čem je problém? Můžu si dělat, co chci, a víš, jak se říká, pravda bolí.

Automaticky přeloženo:
1...34 35 36...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky