před 2 měsíci
0
Neznám státní zákony vaší země týkající se hazardních her.
I don't know your country's state laws regarding gambling.
Yo no conozco las leyes estatales de tu país en materia de juego
Ahoj.
Vlastně si musíte dávat pozor na časovač u vaší stížnosti.
Náš reklamační tým se denně zabývá stovkami stížností a není možné vám odpovídat každý den, víte.
Hello.
You need to mind the timer on your complaint, actually.
Our complaint team deals with hundreds of complaints every day, and it is not possible to reply to you every day, you know.
Vůbec žádný problém. Proto má každá stížnost vlastně svůj vlastní časovač. Můžete to vidět v pravém horním rohu.😉
No problem at all. That is why every complaint has its own timer, actually. You can see it on the top right corner.😉
Jde o to, že už jdu na 2 měsíce, protože dvakrát nastavili časovač na 0. Je zřejmé, že kasino nechce spolupracovat. Nezajímá mě ztráta peněz, ale měli by přidělit příslušné černé body.
The thing is that I'm already going for 2 months because they have set the timer to 0 twice. It is obvious that the casino does not want to cooperate. I don't care about losing the money but they should assign the relevant black points.
El caso que yo ya voy para 2 meses pq han puesto el temporizador a 0 dos veces. Es evidente que el casino no quiere colaborar. Me da igual perder el dinero pero que le asignen los puntos negros pertinentes
Romi, pomoz mi, prosím, zkusme získat zpět alespoň těchto 1000 eur
Romi help me please let's try to recover at least these 1000 euros
Romi aiutatemi per favore cerchiamo di recuperare almeno questi 1000 euro
Jde o to, že už jdu na 2 měsíce, protože dvakrát nastavili časovač na 0. Je zřejmé, že kasino nechce spolupracovat. Nezajímá mě ztráta peněz, ale měli by přidělit příslušné černé body.
The thing is that I'm already going for 2 months because they have set the timer to 0 twice. It is obvious that the casino does not want to cooperate. I don't care about losing the money but they should assign the relevant black points.
El caso que yo ya voy para 2 meses pq han puesto el temporizador a 0 dos veces. Es evidente que el casino no quiere colaborar. Me da igual perder el dinero pero que le asignen los puntos negros pertinentes
Vysvětloval jsem to v jiném vlákně. Doufám, že se podíváte na moji odpověď ohledně časovače 🙏.
I explained that in the other thread. Hope you mind checking my response regarding the timer 🙏.
Jsem si vědom toho, že jste ve stresu. V žádném případě nás o takové skutky nemusíte žádat, protože takto tento proces nefunguje. Bohužel toto kasino ignoruje i ostatní stížnosti, takže technicky jde o to, zda se jejich přístup změní nebo ne. Malá rada: zkuste se uvolnit a najděte si nějaké věci, které můžete udělat, protože to může trvat několik příštích týdnů a výsledek je v současné době velmi nejistý.
Kéž bych měl lepší zprávy; opravdu ano.
I am aware that you are under stress. You in no way have to ask us for such deeds because this is not how the process works. Sadly, this casino has been ignoring the other complaints too, so, technically, it is about whether their approach will change or not. A word of advice: try to relax and find some things to do, because this may take the next couple of weeks, and the outcome is currently very uncertain.
I wish I had better news; I really do.
Řekli mi, že výběr byl potvrzen a peníze byly odeslány, ale musím počkat 3-5 pracovních dnů
They told me that the withdrawal was confirmed and the money was sent but I have to wait 3-5 business days
Mi hanno detto che il prelievo e stato confermato e i soldi inviati mo devo aspettare i 3-5 giorni lavorativi
Jakmile se to stane, myslím, že žádné další výmluvy se nemohou splnit, že? Musím jen počkat, až dorazí peníze
Once this is done I think no other excuses can come true right? I just have to wait for the money to arrive
Una volta fatto cosi credo che non possono inverarsi altre scuse giusto? Devo aspettare solo l arrivo dei soldi
Ahoj, když přijmou váš výběr, pošlou vám e-mail s oznámením, že výběr byl potvrzen? A jakou metodou jste se pak stáhli?
Hi, when they accept your withdrawal, do they send you an email saying withdrawal confirmed? And then with which method did you withdraw?
Ciao quando ti accettano il prelievo ti mandano un email con scritto prelievo confermato? E poi con quale metodo hai prelevato
Antonio, dorazily peníze na vaši kartu MasterCard?
Antonio, did the money arrive on your MasterCard?
Antonio ma i soldi ti sono arrivati su mastercard?
Chystám se je nahlásit španělským úřadům, protože nemohou působit ve Španělsku.
I am going to report them to the Spanish authorities because they cannot operate in Spain.
Yo los voy a denunciar a las autoridades españolas pq no pueden operar en España
Gratuluji. 😉
Jak byste tedy kasino ohodnotili nyní?
Pokud chcete, můžete zde napsat svou uživatelskou recenzi .
Congratulations. 😉
So, how would you rate the casino now?
If you wish, you can write your user review here.
Už jsem to hodnotil. Noční můra vybírat peníze.
Ve Španělsku působí nelegálně, nedodržuje pravidla, umožňuje zakázaným závislým hráčům hrát... propaguje závislost na hazardních hrách a vyhýbá se placení daní
I have already rated it. A nightmare to withdraw money.
It operates illegally in Spain, does not comply with the rules, allows banned addicted players to play... promoting gambling addiction and evading taxes
Yo ya lo he calificado. Una pesadilla para retirar dinero.
Opera ilegalmente en España, no cumple las normas, permite jugar a jugadores adictos prohibidos...fomentando la adicción al juego y evade impuestos
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.