DomůFórumKasinaLucky7even Casino - všeobecná diskuze

Lucky7even Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

16 153 zobrazení 72 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek

Ano, rád bych. Vyhledám všechny důkazy a pošlu vám je. To je absolutní podvod. Udělalo se to jednoduše proto, že jsem údajně porušil bonusová pravidla a zdvojnásobil to. Není moje chyba, že jsem něco vyhrál. O co jiného hrajete a že se vyplácí maximálně 500 €. Neměl jsem šanci, že bych něco vyplatil. Uprostřed hry mi byly odebrány peníze. Několikrát jsem to nahlásil podpoře a dostal jsem stejnou odpověď a stále bych měl mít e-mail. Poté jsem nechal svůj účet uzavřít. Opravdu bych rád dostal své peníze zpět, protože je to nefér kasino.

Automaticky přeloženo:

Zatím nemusíte nic posílat. Zkuste podat stížnost zde s naším týmem a oni vám dají vědět, co dělat dál. Použijte k tomu prosím tento odkaz .

Zde v tomto článku si můžete přečíst vše o našem centru pro řešení problémů, pokud chcete být více informováni o tom, co můžete očekávat.

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ne, z 1200 zbylo 220 eur. Bohužel jsem tam nikdy nevybral peníze a byl jsem na to velmi naštvaný, protože peníze vybírám jen zřídka a pokračuji v hraní často a peníze stále mám. Podpora jen řekla, že zdvojnásobení několikrát by bylo porušením, nic víc. Oni to moc dobře vědí. Není třeba lhát. Něco takového jsem uprostřed hry ještě nezažil. Není to legální. Jsem prostě hloupý hrát v takových kasinech. Vytrhnou tě.

Automaticky přeloženo:
Miri0201

Nenazýval bych to hloupostí; každý chce jen zkusit štěstí. Vždy je samozřejmě lepší hrát v nějakých bezpečnějších kasinech, ale nemůžeme zaručit, že vše půjde vždy hladce.🤷‍♀️

Pokud se rozhodnete požádat o pomoc náš tým pro stížnosti, neváhejte a jsem si jist, že udělají vše, co bude možné, aby to vyřešili.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Nutně potřebuji pomoc, můj pas je zablokovaný v Německu. Byl jsem závislý na hazardu a hrál jsem v hernách. Když jsem však na online kasino náhodou narazil na cashwin webu, překvapilo mě, že jsem tam mohl vkládat a hrát. Začal jsem hrát online v prosinci. Občas se vplíží, pak čím dál častěji a až mu dojde pára. Online kasina jsou 10 000krát nebezpečnější než arkády. Prohrál jsem celý svůj majetek, prohrál jsem všechno a mám extrémní nutkání hrát. Už nevím co mám dělat. Jak je možné se v této oblasti chránit, abych již neměl možnost hrát online v těchto kasinech na Curacau na Kypru a tak dále. Jsem velmi nešťastný z tohoto chování az toho, jak moc jsem se změnil.

Automaticky přeloženo:
Miri0201

Je mi líto, že vidím někoho, kdo bojuje se závislostí. Vím, že to asi moc nepomůže, ale zkusil bych vyhledat nějakou odbornou pomoc, abych to časem napravil. Pokusil bych se sám sebe vyloučit z kasin a také mohu pomoci s tím, že jsme začali spolupracovat s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Možná vám může pomoci i toto - Zodpovědné hraní a zde najdete také linky pomoci nebo kontakty, které by v tomto procesu mohly být smysluplné.

Doufám, že to všechno urovnáte a jednoho dne si řeknete, že jste to dokázali a vyřešíte něco, co bylo těžké.

Přeji vám všem štěstí na světě. ☘️


Automaticky přeloženo:

Tom, manažer, kterého by si každý přál, píši tuto recenzi, protože můj manažer, Tom je opravdu výjimečný, vždy dokáže vyřešit problémy, pokud nějaké existují, dokázal mi vynikajícím způsobem pomoci s ověřením mého účtu, je vždy k dispozici a je profesionální. Hraji v tomto kasinu, protože mu věřím. Díky Tome

Automaticky přeloženo:
Nicola211290

Dobrý den.

Vsadím se, že každé kasino by takového Toma mohlo použít ve svých řadách! Každá upřímná zpětná vazba je oceňována. Mohl byste se také podělit o něco víc? Řekněme si něco konkrétně o kasinu. Něco, co by se ostatním hodilo. Například jak rychlé je kasino s vyřizováním výběrů. Jaká možnost platby vám nejlépe vyhovuje a tak dále.... 🙂

Automaticky přeloženo:

Osobně považuji tyto stránky za velmi velmi velmi korektní, profesionální na maximum, se spolupracovníky na vysoké úrovni, jako je Tom přesně, jmenuji ho, protože jsem ho často kontaktoval přes whatsapp, žádám i o nejmenší věc, která mi není jasná , a je připraven odpovědět velmi laskavým, jasným a jednoduchým způsobem, takže je zvláštní, co jsem četl, určitě je na straně pisatele něco nejasného, ​​garantuji vám, že od prvního okamžiku, kdy jsem byl součástí tohoto webu a dodnes nic stala se mi nepříjemnost, opravdu jsem spokojený se vším, dokonce i s výhrami, zejména s výběry, velmi důležitá věc, v rekordním čase a zde vám ukážu screenshoty, a pak bonusy, které z této stránky, je mnoho, já také jsem vyhrál s bonusem, převedl jsem ho na skutečné peníze a pak vždy s těmito jsem také vyhrál jackpot, takže se může stát cokoliv, stejně jako jsem prohrál, ale víte, je to součást hry ale garantuji vám, že ztráty a výhry jsou dobrá bilance chce to trochu trpělivosti, důvěry a špetku štěstí.. Doporučuji.... echo malý vklad, který jsem provedl a výhry, které jsem měl, pak jsou výběry na datech, přesné a rychlé a velmi korektní Spokojenost file

Automaticky přeloženo:
vcontabile52

Ahoj!

Vždy je příjemné potkat spokojeného hráče! Opravdu si vážíme toho, že jste si udělal čas a podělil se o své zkušenosti s tímto kasinem - včetně recenze 😉.

Opravdu obdivuji, že jste zmínil, že hazard je čas od času mít štěstí. Zní mi to velmi rozumně. Můžete mi prosím říct, jak dlouho jste s tímto kasinem spokojeni? Nabízejí nějaký druh věrnostního systému?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, mají věrnostní program a získáte konkrétní osobu, která je Ur "Manager". Můj poslední manažer byl pohotový a velkorysý, teď mám nového a odpověď nebude tak skvělá, trvá skoro celý den a je minimalistický s bonusy, opět je to jen štěstí!

Automaticky přeloženo:
Radka

Miluji tam kasino, mé oblíbené hry a grafiku, kterou mám rád, není příliš jasná a ve vaší tváři jsem ještě neměl to štěstí odstoupit a ověření je trochu složitější, ale stále je k dispozici. Osobně bych chtěl práci jako jeden z lidí na chatu, který by pomáhal ostatním z dobře, o kterém můžu snít... Hodně štěstí!!

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý večer, děkuji za dotaz a odpovím, že je to manažer jménem Tom, úžasný chlap, velmi slušný a velmi profesionální, manažer kdykoli k dispozici, okamžitě reaguje a neodchází, aniž by si byl jistý, že má udělal vše, co měl, a jsem se vším spokojená, ve skutečnosti jsem ze začátku jako vždy byla trochu naštvaná, ale byl to on, kdo mě s boží trpělivostí 😉 přiměl pochopit opak a jsem velmi šťastný , už je to skoro rok ještě víc a nikdy se nic nestalo naopak, vždy se mu první den líbí a nyní se svou profesionalitou zůstává přítomen..

Automaticky přeloženo:

Miluji tam kasino, mé oblíbené hry a grafiku, kterou mám rád, není příliš jasná a ve vaší tváři jsem ještě neměl to štěstí odstoupit a ověření je trochu složitější, ale stále je k dispozici. Osobně bych chtěl práci jako jeden z lidí na chatu, který by pomáhal ostatním z dobře, o kterém můžu snít... Hodně štěstí!!

Automaticky přeloženo:

Zkusili jste se však ucházet o takovou práci?

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, děkuji za dotaz a odpovím, že je to manažer jménem Tom, úžasný chlap, velmi slušný a velmi profesionální, manažer kdykoli k dispozici, okamžitě reaguje a neodchází, aniž by si byl jistý, že má udělal vše, co měl, a jsem se vším spokojená, ve skutečnosti jsem ze začátku jako vždy byla trochu naštvaná, ale byl to on, kdo mě s boží trpělivostí 😉 přiměl pochopit opak a jsem velmi šťastný , už je to skoro rok ještě víc a nikdy se nic nestalo naopak, vždy se mu první den líbí a nyní se svou profesionalitou zůstává přítomen..

Automaticky přeloženo:

Děkuji za vaše nitro. Je hezké vidět, jak jste tam šťastní.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Byl jsem kontaktován VIP manažerem z kasina lucky7even na WhatsApp, abych si otevřel účet a nabídl mi bonus 200 % plus 200 otočení. Otevřel jsem si účet a vložil jsem 100 CAD po úspěšném vložení, můj účet byl okamžitě uzavřen. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu a VIP manažera a informoval jsem je o problému, ale problém nevyřešili a nevrátili mi peníze zpět na mou kreditní kartu a stále čekám.





Automaticky přeloženo:
Alprince2001

Hele, v tom případě bych určitě reklamoval hned a koukám, že to momentálně čeká na posouzení od našeho týmu. Nemyslím si, že je normální, aby vás kasino v zásadě pozvalo ke hře a nabídlo vám bonus a pak hned po provedení vkladu uzavřelo váš účet a ani s vámi nekomunikovalo.

Takže budeme muset počkat a uvidíme, co náš tým zjistí, ale pokud se vám kasino přece jen ozve, určitě nám dejte vědět.

Doufám, že se situace vyjasní.

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem měl případ, který mě nechal beze slov.

Vložil jsem peníze a chtěl jsem využít druhý uvítací bonus.

což mi nebylo připsáno.

Když jsem kontaktoval chat, bylo mi oznámeno, že můj účet

označen jako duplicitní účet.

To je samozřejmě úplný nesmysl. Já takové nesmysly nedělám.

Samozřejmě jsem okamžitě podal námitku.

Za ty roky se mi toho stalo hodně, ale tohle je poprvé.

Celá věc je hodně zvláštní...

Automaticky přeloženo:
LittleFu

Ahoj, je docela zvláštní, když říkáš, že jsi tu nikdy předtím nehrál. Někdy se stává, že hráči zapomenou, že tam měli účet, pokud v kasinu několik let nehráli.

Pokud však od nás potřebujete pomoc, neváhejte podat stížnost.

Na druhou stranu, pokud máte co do činění s kasinem, dejte nám vědět, zda se vám to podařilo vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Díky.

Ověřil(a) jsem se v chatu

a omezení bylo později zrušeno.

Takže je všechno dobré!

Automaticky přeloženo:
LittleFu

Mám z tebe velkou radost. Možná to byla jen interní chyba, nebo kasino muselo zkontrolovat, jestli byl tvůj účet nahlášen.

Takže dokud je všechno v pořádku, je to pozitivní.

Pokud máte nějaké další zkušenosti z kasina, můžete se o ně podělit. 🙂

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Pragmatic_Amazon competition_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky