DomůFórumKasinaLucky7even Casino - všeobecná diskuze

Lucky7even Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Gretche70
|
8 751 zobrazení 53 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky7even Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Našel jsem zde toto kasino jako zcela nové a registrované. Po potvrzení e-mailu bych se měl znovu přihlásit. Pak jsem dostal zprávu, že můj účet byl zablokován. Pak jsem v živém chatu, abych dostal odpověď, jak to může být. Paní řekla, že jsem si účet zablokoval sám. Jsem si jistý, že jsem v tomto kasinu ještě nikdy nehrál. Ptal jsem se jí, když jsem se zaregistroval a zablokoval, řekla, že mi to nemá říkat. Hraji také v jiných kasinech Hollycorn a nikdy jsem žádné neblokoval. Paní bohužel neměla zájem o to, co jsem řekl, jen se to stále vracelo velmi nepřátelsky, účet je uzavřen. Zajímalo by mě, jak zrušit svůj účet, na kterém jsem nikdy nehrál. Píše se zde 3/23 otevřeno, velmi zvláštní. Ale stejně nechci hrát v kasinu s tak nepřátelskými zaměstnanci.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj Gretche70,

děkujeme za sdílení tohoto příběhu s námi. Musím říct, že je to zvláštní, operátor chatu nebo zákaznická podpora by se měli vždy snažit situaci srozumitelně vysvětlit. Kdo by se těšil hrubé podpoře, já určitě ne.

To, co se právě stalo, skoro zní, jako by váš e-mail nebo registrační údaje byly označeny, přesto by to mělo kasino vysvětlit. Je nějaká šance, že tam hrál někdo z vaší domácnosti nebo někdo jiný používá stejné internetové připojení? Stále to však nevysvětluje část, kde řekla, že jste si účet zablokovali sami.

Snad brzy najdete lepší stránky ✌

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino to bohužel nevysvětluje a ani na email není žádná odpověď. Nikdo z mé domácnosti tam nehraje. Jen by mě zajímalo, jak jsem se tam zamkl i když je to nové kasino a nikdy jsem tam nehrál. Toto kasino patří společnosti Hollycorn? Stále jsem registrován v jiných kasinech Hollycorn, mohu tam vkládat a vybírat peníze, hrát jako obvykle. No, jsou lepší stránky. A hodně mi záleží na zákaznických službách v kasinu, a tady je to velmi nepřátelské.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Pro mě to taky nedává moc smysl. Zní to spíše jako velmi neobvyklý druh chyby🙁.

Podle recenze tyto stránky vlastní Hollycorn NV – to je pravda.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

To je pravděpodobně ono, protože krátce poté, co jsem sem včera napsal příspěvek, jsem dostal odpověď z tohoto kasina. Prý mi omylem zablokovali účet, chtěli zabanovat někoho jiného. Co si nedovedu představit je, že jsem nezadal jméno ani adresu, tak jsem se zaregistroval pouze svým emailem a o pár minut později byl zablokován. A kdyby to byla nehoda, viděli byste to v živém chatu. Tam jsem dal jen svůj e-mail a právě to přišlo, účet je zablokován. A nejpodivnější věc byla, že jsem dostal e-mail od 2 dalších kasin Betibet a Lucky Dreams, které jsou přes dama nv, že můj účet bude znovu aktivován. O 1 minutu později e-mail znovu, můj účet bude znovu deaktivován. A o pár minut později jsem dostal tento e-mail od lucky7even, že mě omylem zablokovali a můj účet je nyní otevřený. Celé mi to přišlo divné, protože jsem uzavřel všechny své účty u dama nv, dostal jsem e-maily ze 2 kasin dama, že účty jsou znovu otevřené a krátce poté je znovu deaktivoval. A pak o pár minut později od lucky7even, že to byla nehoda? Zdálo se mi, že lucky7even bylo damovo kasino, omylem mi nejdřív otevřeli ostatní kasina, pak je zase zavřeli a teprve potom zase otevřeli správný účet. Byla by to zvláštní náhoda, kdyby tomu tak nebylo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ach ano, dal jsem kasinu šanci a jen hraji. Zrovna včera jsem psal do luckydreams, že dama ov psala o tom, proč mi zase otevřeli účet. Teď se mi opravdu dostává odpovědi, že mám svůj dotaz popsat přesněji a mám kontaktovat letslucky???? Letslucky je také kasino hollycorn, ale určitě jsem psal do luckydreams. Takže jako by Dama a Hollycorn byli jedno. Pak jsem měl pravdu ve svém odhadu, proč mi omylem uzavřeli účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ach ano, dal jsem kasinu šanci a jen hraji. Zrovna včera jsem psal do luckydreams, že dama ov psala o tom, proč mi zase otevřeli účet. Teď se mi opravdu dostává odpovědi, že mám svůj dotaz popsat přesněji a mám kontaktovat letslucky???? Letslucky je také kasino hollycorn, ale určitě jsem psal do luckydreams. Takže jako by Dama a Hollycorn byli jedno. Pak jsem měl pravdu ve svém odhadu, proč mi omylem uzavřeli účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je docela bizarní situace. Teď bych řekl, že se udělala více než jedna chyba. Určitě bych se zeptal Letslucky, kde vzali žádost. Mohlo by to být užitečné. Nikdy jsem neslyšel o spojení mezi Damou a Hollycornem, ale možná jste to našli neúmyslně.

Pokud se budete ptát kasina, dejte mi prosím vědět, co vám řeknou.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino mi na tuto otázku nedokáže odpovědět. Podívejte se na letslucky, taky jsem tam něco psal do diskuzí. Nové 50korunové kasino z hollycornu, úplně stejné téma, kasino z hollycornu, ale v emailu je napsáno dama. Psal jsem i do diskuzí. Včera jsem se tam zaregistroval a zaplatil 20 eur, peníze mi do dneška ani nebyly připsány. E-mail od nich neexistuje, protože se mi stále vrací jako neexistující

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj Gretche70,

Dnes jsem to všechno četl. Jaká velmi překvapivá náhoda. 🤔Upřímně nevím, co říct, skoro to zní, jako by to ani ta kasina nedokázala zjistit.

Jakmile si myslíte, že potřebujete podporu, stížnost je k vašim službám.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj, jmenuji se Melanie Beland dobře, stěžuji si na toto kasino, protože jsem s nimi hrál několik týdnů a jakmile jsem šel a provedl výběr, a teď je to brzy, byl jsem vzhůru, bylo to v nevyřízeném a teď to probíhá a říkají mi, že musí počkat, protože je to na mé straně, která čeká na vyřízení nebo nebo víte, že je to moje banka, která všechno zdržuje, ale lžou čistě Line, protože jsem se už podíval, už mám e-mail od gigadat a ten mi jasně řekl, že na jejich straně nic nečeká, v pořádku, takže se mi to snaží říct, a když jsem mluvil s interactem, ukázal jsem jim snímek obrazovky e-mailu a oni řekli oh, je to banka naše strana, takže jsem řekl, že jsi mi lhal, přímo jsi lhal a právě jsi mi řekl, že jsi na mé straně. A pak přijdu na vaše stránky a vidím recenze tohoto kasina a mají problém s vyplácením peněz, jako je výběr peněz 5 až 10 pracovních dní, brácho, je to interakce v pořádku, trvá to dvě až tři minuty, může to trvat 24 hodin. nezabere to 5 až 10 pracovních dní, vím, protože jsem Kanaďan a je to kanadská společnost, takže vím, jak dlouho to trvá, víš a oni se se mnou snaží hrát hry, brácho, mám všechny screenshoty, na které se chystám ukaž ti teď a teď stále čekám, jako by to doslova probíhalo, nedává smysl mi říkat, že je to na mé straně, právě jsem je přistihl při lži přečti si všechno, co jsi na té straně viděl, dobře, poslal jsem ti, co oni říkali mi, že to je věc, můj účet je velmi ověřený, dobře, můj výběr byl schválen a právě teď se píše, že probíhá, takže tohle je problém, kterému nerozumím, když mi říkají, že to trvá 5 až 10 pracovních dní všichni to víme ne já jsem ověřený nemám žádné problémy s kyc v pořádku nemám s nimi vůbec žádné problémy takže najednou mi dělají problémy, když dojde na můj odvykací stav, řekni mi, že je to 5 na 10 pracovní dny přečti si, co jsem ti napsal řekli mi, že nemají čas na to, aby nějaký subjekt na mé straně otevřel mou banku, což bylo naprosto neslušné a nepřijatelné, protože je to jejich banka, když jsem je přistihl při lži Řekl jsem vlastně ne, udělal jsem snímek obrazovky co jste řekli včera a řekli jste mi, že je to vaše banka na vaší straně a dnes mi říkáte to samé, proto jsem řekl, že jsem vám poslal snímek obrazovky, pokud to probíhá, hraji už několik let, dobře a pokud probíhá to a vaše kyc byste měli dostat své peníze do 24 hodin, ani méně, pokud je to interact je to kanadská společnost, interact, takže vím, jak to funguje, hrají hry, protože tady vidím všechny recenze a mají problémy s výběrem jejich peněz, takže nejsem jediný

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 12 měsíci

Dobrý den, můžete mi říct, jak dlouho čekáte na výběr? Je to váš první výběr v kasinu? Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřízení výběru.

Také jsem viděl, že váš účet je již ověřen. Řeklo kasino také, proč došlo ke zpoždění výběru? Myslím si, že je svátek a kasino může být poddimenzované a proto to může trvat déle.

Také jsem však viděl, že jste podali stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci, pokud váš problém přetrvává a peníze do uvedené doby nedostanete.

Mohl bys mě informovat, jak to probíhá?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Ahoj Jaro

Děkujeme za vaši odpověď.

Budu vás informovat. Stále jsem neobdržel svou platbu. Prázdniny skončily, takže jsem také provedl výběr pomocí elektronického převodu interac. Jsem z Kanady, takže vím, že interact a gigadat jsou kanadské společnosti, takže vím, jak dlouho to trvá. Divná atmosféra. Nikdy jsem neslyšel 5 až 10 pracovních dní u elektronického převodu, je to docela šokující a pokaždé, když se jich zeptám, přešlo to od nevyřízeného k postupu a ještě nebylo řečeno, že bylo přijato, řekli, že schválili můj výběr a zpracovali ho a řekli, že to má něco do sebe. udělat s mojí bankou?? nemožné pro prostý fakt, aby dostal své peníze, musí to být s interact a já jsem jim e-mailem, že mám e-mail, že neviděli nic čekající a mluvit s obchodníkem. Takže jsem udělal. Řekl jsem, že čeká na interakci a je to na té straně. Pak řekli pravdu. Řekli, že schválili výběr a zpracovali ho, ale to není pravda, je to stále v bance na té straně a řekli, že ano, je a tento typ transakcí trvá až 10 pracovních dnů Byl jsem jako wow, celou dobu jsi mi lhal Jasně jsem věděl, že lžou a zastavují se za to, co nevím, ale ostatní recenze zde říkají totéž, co jsem ověřený. Několikrát tam utratili dobrou částku, není problém vzít peníze správně. Každopádně opakují to samé znovu a znovu jako roboti. To je důvod, proč jsem sem přišel, protože hraju několik let a je to směšné, nikdy jsem nezažil být KYCed a muset čekat 10 pracovních dnů na e-převod 229 $. Každopádně dostanu důvěru svých peněz, nevzdám se a půjdu rovnou za poskytovatelem licencí a stěžuji si na nesmyslnou obchodní komoru v Curacau egaming.... Ještě jsem to neudělal a doufal, že přijdou před tím jsou smysly. Proto jsem tady, vždy jste mi pomáhali, takže zůstávám věrný těm, kteří mi zůstávají věrní.

Děkuji mnohokrát, vážím si vaší odpovědi, budu vás informovat.

S pozdravem Melanie Beland

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 12 měsíci

Rozhodně není příjemné, když jste uprostřed problému a kasino vám sdělí, že váš výběr byl zpracován a chyba je v bance, a banka vám řekne, že chyba není na jejich straně.

Proto si myslím, že je dobře, že jste sem přišli a podali stížnost, aby náš tým mohl tuto situaci prošetřit a zjistit, kde to skončí.

Pevně však věřím, že se tato situace co nejdříve vyřeší a nevzniknou další přidané problémy.

Budu čekat na vaši aktualizaci. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Děkuji Jaro, opravdu si toho vážím.

Tu aktualizaci vám určitě dám. pozdravy

Melanie Belandová

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 12 měsíci

Skvělý! Budeme tady. 🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 12 měsíci

Děkuji za vaší podporu.

Moc si toho vážím Radko.

S pozdravem Melanie Beland

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 11 měsíci

Právě jsem narazil na dobré zprávy! Jsem nadšený, že vaše peníze jsou tam, kam patří!

🙌

Máte vůbec nějaké další podrobnosti ohledně příčiny problému?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Radko

Pro začátek dobré ráno.

Požádají mě, abych znovu požádal o výběr, protože došlo k technickému problému. Věděli hned, jakmile jsem řekl, že si budu stěžovat, a stěžoval jsem si s vámi a pak se všemi ostatními, že jsem si jen dělal srandu o svých penězích, takže najednou jsem dostal své peníze a nastal technický problém. jejich strana, víte, že je to tak legrační, je to tak, že musím podat další žádost o stažení, protože to byl technický problém, takže jsem řekl, že víte, že musíte podat stížnost a že jim musíte pohrozit vámi Vím, že si s nimi stěžuji, malý vládce kasina, znáte jakoukoli autoritu, která přichází s Curacaem, myslím, že je to jen smutné. V podstatě jsem dostal své peníze a jsem šťastný, že už to v tom kasinu hrát nebudu, to je základ upřímně.

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 11 měsíci

Občas se mohou vyskytnout technické problémy, které nejsou příjemné, ale dokud kasino komunikuje a snaží se situaci nějak vyřešit a pomoci vám, je to v pořádku. V tomto případě jste měli své odstoupení podat znovu a vše dobře dopadlo.

Co se týče toho, že už tady nehrajete, je to na vás a víte, jestli vám to za to stojí.

Každopádně jsem moc rád, že máš peníze a můžeš si je užít. Pokud se mohu zeptat, jaký způsob jste použili k výběru peněz?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky