Ahoj, jmenuji se Melanie Beland dobře, stěžuji si na toto kasino, protože jsem s nimi hrál několik týdnů a jakmile jsem šel a provedl výběr, a teď je to brzy, byl jsem vzhůru, bylo to v nevyřízeném a teď to probíhá a říkají mi, že musí počkat, protože je to na mé straně, která čeká na vyřízení nebo nebo víte, že je to moje banka, která všechno zdržuje, ale lžou čistě Line, protože jsem se už podíval, už mám e-mail od gigadat a ten mi jasně řekl, že na jejich straně nic nečeká, v pořádku, takže se mi to snaží říct, a když jsem mluvil s interactem, ukázal jsem jim snímek obrazovky e-mailu a oni řekli oh, je to banka naše strana, takže jsem řekl, že jsi mi lhal, přímo jsi lhal a právě jsi mi řekl, že jsi na mé straně. A pak přijdu na vaše stránky a vidím recenze tohoto kasina a mají problém s vyplácením peněz, jako je výběr peněz 5 až 10 pracovních dní, brácho, je to interakce v pořádku, trvá to dvě až tři minuty, může to trvat 24 hodin. nezabere to 5 až 10 pracovních dní, vím, protože jsem Kanaďan a je to kanadská společnost, takže vím, jak dlouho to trvá, víš a oni se se mnou snaží hrát hry, brácho, mám všechny screenshoty, na které se chystám ukaž ti teď a teď stále čekám, jako by to doslova probíhalo, nedává smysl mi říkat, že je to na mé straně, právě jsem je přistihl při lži přečti si všechno, co jsi na té straně viděl, dobře, poslal jsem ti, co oni říkali mi, že to je věc, můj účet je velmi ověřený, dobře, můj výběr byl schválen a právě teď se píše, že probíhá, takže tohle je problém, kterému nerozumím, když mi říkají, že to trvá 5 až 10 pracovních dní všichni to víme ne já jsem ověřený nemám žádné problémy s kyc v pořádku nemám s nimi vůbec žádné problémy takže najednou mi dělají problémy, když dojde na můj odvykací stav, řekni mi, že je to 5 na 10 pracovní dny přečti si, co jsem ti napsal řekli mi, že nemají čas na to, aby nějaký subjekt na mé straně otevřel mou banku, což bylo naprosto neslušné a nepřijatelné, protože je to jejich banka, když jsem je přistihl při lži Řekl jsem vlastně ne, udělal jsem snímek obrazovky co jste řekli včera a řekli jste mi, že je to vaše banka na vaší straně a dnes mi říkáte to samé, proto jsem řekl, že jsem vám poslal snímek obrazovky, pokud to probíhá, hraji už několik let, dobře a pokud probíhá to a vaše kyc byste měli dostat své peníze do 24 hodin, ani méně, pokud je to interact je to kanadská společnost, interact, takže vím, jak to funguje, hrají hry, protože tady vidím všechny recenze a mají problémy s výběrem jejich peněz, takže nejsem jediný