před 11 měsíci
Interact e-transfer 👍 proto jsem byl šokován zpožděním.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
0
Interact e-transfer 👍 proto jsem byl šokován zpožděním.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
Dobrý den, také bych chtěl reklamovat Lucky7seven. Provedl jsem výběr a byl jsem požádán o aktuální výpis z účtu. To jsem nahrál a druhý den to bylo znovu zamítnuto, pak jsem musel nahrát doklad o vkladu ze srpna 2023 a prostě se nic neděje. potřebuji pomoci
Hello, I would also like to complain about Lucky7seven. I made a withdrawal and was asked for a current bank statement. I uploaded that and the next day it was rejected again, then I had to upload proof of deposit from August 2023 and just nothing happens. I need help
Hallo ich möchte mich über Lucky7seven auch beschweren. Ich habe eine Auszahlung veranlasst und es wurden von mir ein aktuellen Kontoauszug verlangt. Das habe ich hochgeladen und am nächsten Tag wurde es erneut abgelehnt, dann musste ich einen Einzahlungsnachweis von August 2023 hochladen und es passiert einfach nichts. Ich brauche Hilfe
Ahoj!
Mohu vás požádat o aktualizaci vaší stížnosti? Neváhejte jednoduše kliknout nebo klepnout na tento odkaz 👈
Spolupráce je velmi oceňována, tyto dva jsou velmi důležité:
„Rozumím tomu správně, že všechny ostatní ověřovací dokumenty byly schváleny kasinem?
Kdy jste naposledy komunikovali se zákaznickou podporou ohledně tohoto problému?"
Neváhejte se podělit o podrobnosti i zde na fóru, pokud vám to nevadí. Stížnost je však zásadní.
Hello!
May I ask you to update your complaint, please? Feel free to simply click or tap this link 👈
Cooperation is much appreciated, these two are very important:
"I understand correctly that all the other verification documents were approved by the casino?
When was the last time you communicated with customer support regarding this issue?"
Don't hesitate to share details even here on the forum, if you don't mind. The complaint, however, is major.
Samostatně jsem vložil celkem 800CAD za 1 den a vyhrál 4000CAD.
Vybral jsem celkem 3000CAD a byl jsem odmítnut a zabaven podle podpory, protože jsem příliš porušil některé podmínky sázení při sázení na bonusy, že nevím, o co jde.
Vím jen, že jsem vložil 800 CAD, vyhrál 3000 CAD a byl jsem okraden.
I have separately deposited a total of 800CAD in 1 day and won 4000CAD.
I withdraw a total of 3000CAD and got rejected and confiscated according to the support because I violated some terms and condition on betting to much while on bonuses wagering that I dont know what that is about.
All I know is I deposited 800CAD, won 3000CAD and I got robbed.
Dobrý den, znamená to, že jste nehráli s žádným bonusem pouze se skutečnými penězi? Nebo jste měli aktivovaný bonus? Z čeho přesně vás kasino obvinilo? Vzalo kasino vaše peníze? Také koukám, že se vám podařilo podat stížnost , tak snad se vše vyřeší.
Dej mi vědět.
Hello, does that mean you didn't play with any bonus only with real money ? Or did you have a bonus activated ? What exactly did the casino accuse you of ? Did the casino take your money ? I also see that you managed to file a complaint, so hopefully everything will be sorted out.
Let me know.
Zaregistroval jsem se v tomto online kasinu, poslal dokumenty a naložil 470 eur. Po uzavření relace s 600 eury jsem se rozhodl stáhnout vše, protože rozhraní webu bylo hrozné a online kasino také.
v tomto okamžiku začal podvod, první výběry byly odmítnuty s odůvodněním, že jsem podle nich nehrál alespoň 3x zaplacenou částku. Jakmile jsem si stěžoval na zákaznický servis, uznali svou chybu a vyzvali mě k opětovnému odstoupení od smlouvy
v tomto okamžiku zůstal v pohotovostním režimu po dobu 3 dnů, aniž by byl kýmkoli schválen, a po mé dnešní stížnosti jsem vstoupil na stránky a můj účet byl deaktivován.
VYZÝVÁM VÁS, ABYSTE NIKDY NEHRALI NA TÉTO ZLODĚJSKÉ STRÁNCE
Nemáte náhodou nějakou radu, jak získat zpět těch 600 eur?
I registered at this online casino, sent the documents and loaded 470 euros. After closing the session with 600 euros I chose to withdraw everything because the site interface was terrible and the online casino was too.
at this point the scam began, the first withdrawals were refused on the grounds that, according to them, I had not played at least 3 times the amount paid. As soon as I complained to customer service they admitted their mistake and invited me to redo the withdrawal
at this point it remained on standby for 3 days without being approved by anyone and following my complaint today I entered the site and my account was disabled.
I INVITE YOU TO NEVER PLAY ON THIS THIEVES SITE
Do you by any chance have any advice on how to recover the 600 euros?
mi Sono registrato a questo casino online mandato i documenti e caricato 470 euro. Dopodiché aver chiuso la sessione con 600 euro ho scelto di prelevare il tutto perché l’interfaccia del sito era pessima e pure il casino online lo era.
a questo punto è iniziata la truffa, i primi prelievi sono stati rifiutati con la motivazione che a loro dire non avevo giocato almeno 3 volte l’importo versato. Appena mi sono lamentato con il servizio clienti hanno ammesso il loro errore e mi hanno invitato a rifare il prelievo
a questo punto è rimasto in standby per 3 giorni senza essere approvato da nessuno e a seguito della mia lamentela oggi sono entrato nel sito e mi è uscito account disabilitato.
VI INVITO A NON GIOCARE MAI SU STO SITO DI LADRI
per caso avete consigli su come recuperare i 600 euro?
Chápu správně, že váš účet je v tomto kasinu plně ověřen? Zkontroloval jsem některé podmínky kasina a ve skutečnosti jsem narazil na toto:
Opravdu není nic neobvyklého, že online kasino má tento druh pravidla, je to kvůli politice AML, aby se hráčům zabránilo v nějakém druhu praní špinavých peněz. V dnešní době je to podle mého názoru opravdu důležité, protože jsme byli svědky mnoha případů, které se odehrávaly zejména v online světě. Takže kasino opravdu potřebuje zkontrolovat všechny dokumenty, aby se to tam nestalo. Požádali vás možná o nějaké další dokumenty, které byste měli poskytnout?🤔 Dejte nám prosím vědět, pokud jste schopni komunikovat s kasinem ohledně vašeho problému, a pokud ne, budeme připraveni vám pomoci.
Do I understand correctly that your account is fully verified at this casino? I have checked some of the terms of the casino, and came across this, actually:
It is really nothing unusual for an online casino to have this kind of rule, it is due to an AML policy, to prevent players from some kind of money laundering. Now a days it is really important thing to do, in my opinion, as we have seen many cases happening especially in the online world. So the casino really needs to check all the documents to prevent this from happening there. Have they asked you for some additional documents to provide, perhaps?🤔 Please let us know, if you're able to communicate with the casino regarding your issue, and if not, we will be ready to help you out.
Hrál jsem s cashbackem a vyhrál 900 EUR a více. Najednou mi zbylo jen 200 €. Uprostřed hry mi bylo odebráno přes €1400. Platím do tohoto kasina tolik peněz a prohrál jsem tolik peněz. Když jsem to nahlásil, bylo mi řečeno, že nesmím vyhrát více než 500 EUR. To je nespravedlivé a podvod. Také manipulují se sloty. Jak přesně byste měli vyhrát 500 €? Když udělá 4 buly, tak s tím nic nenadělám. Nutno říci, že jsou to absolutní podvodníci.
I played with cashback and had won €900 and more. Suddenly I only had €200 left. In the middle of the game, over €1400 was taken away from me. I pay so much money into this casino and lost so much money. When I reported it, I was told I wasn't allowed to win more than €500. That's unfair and a scam. They also manipulate the slots. How exactly are you supposed to win €500? If he makes 4 bulls, I can't do anything about it. It has to be said that they are absolute fraudsters.
Ich habe mit Cashback gespielt und hatte 900€ gewonnen und mehr plötzlich waren nur noch 200€ mitten im Spiel wurde mir über 1400€ weg genommen ich zahle so viele Geld in dieses Casino ein so viel Geld verloren als ich es gemeldet hatte wurde mir gesagt ich darf nicht mehr als 500€ gewinnen das ist unfair und betrug sie manipulieren die slots auch wie soll man genau nur 500€ gewinnen ? Wenn der 4 stiere macht kann ich nichts für das muss hier stehen absolute Betrüger
Mohu s radostí nahrát e-mailové odpovědi Lucky 7 Zavřu svůj účet přes 40 000 tam ztratil a bonus je nespravedlivý a není možné, řekli, že to bylo jen pro níže
Can gladly upload the email answers Lucky 7 I will close my account over 40000 there lost and bonus is unfair and not possible they said it was only for below there
Kann gerne die email antworten hochladen Lucky 7 werde ich mein Konto schließen über 40000 da verloren und Bonus ist unfair und nicht möglich sie sagten es wäre nur zur unterhalb da
Maximální výplata by měla být vždy jasně uvedena v podmínkách každého bonusu nebo akce. Našli jste o tom nějaké informace, třeba? Ve skutečnosti není nic neobvyklého, že by to kasino mělo a hráči nemohli vybírat víc, než je uvedeno v podmínkách. Samozřejmě můžete ve hře vyhrát více, ale bohužel ji nebudete moci stáhnout.🤷♀️
The maximum cash out should be always clearly stated in the terms of each bonus or promotion. Have you found any information about it, perhaps? It is nothing unusual actually that a casino would have it and players could not withdraw any more than stated in the terms. Of course you can win more on a game, but you wont be able to withdraw it, unfortunately.🤷♀️
To je naprosto neuvěřitelné, má to být normální, najednou uprostřed hry zmizelo přes 1000 €, když jsem kontaktoval podporu, bylo mi to několikrát potvrzeno, mám důkaz, e-maily z podpory, mohu nahrát snímek obrazovky, pokud jako, vy jste podvodníci, je to absolutně zakázané a nespravedlivé, bylo mi řečeno, že to bylo vzato, protože jsem porušil bonusové podmínky tím, že jsem vyhrál více než 500 EUR, nikdy předtím jsem to v žádném kasinu nezažil, můžete vyhrát tolik ale vydělat jen 500, to je něco jiného, pokud vyhrajete nad 500, peníze jsou pryč uprostřed hry, byly pryč, proto vím, že toto kasino manipuluje se všemi hrami, automaty, jsem tak rád, že jsem dostal sám jsem se zablokoval, jsi tak lstivý a tyhle recenze od Guru absolutně nejsou pravdivé, prosím nepřestávej, nevěř všemu, rád tady ukážu fotky, tak přestaň lhát, jsi tví podvodníci, taky to bylo potvrdil mi, že zatočení zdarma za bonusové peníze mají být pouze zábavou, někdo by měl fotkami ukázat, že mi dokázal vyplatit bonusové peníze nebo něco jiného, chci vidět, chci své peníze zpět, prohrál jsem přes 35 tisíc eur tam za 2 měsíce a stále podváděl
This is absolutely unbelievable, it's supposed to be normal, suddenly over €1000 gone in the middle of a game, when I contacted support it was confirmed to me several times, I have proof, emails from support, I can upload a screenshot if you like, you're scammers, this is absolutely forbidden and unfair, I was told that it was taken because I had violated bonus conditions by winning more than €500, I've never experienced this before in any casino, you can win that much but only cash out 500, that's different, if you win over 500 the money is gone in the middle of the game it was gone, that's why I know that this casino manipulates all games, the slots, I'm so glad that I got myself blocked, you are so deceitful and these reviews from Guru are absolutely not true, please don't stop, don't believe everything, I'm happy to show pictures here, so stop lying, you are your scammers, it was also confirmed to me that bonus money free spins are only meant to be entertainment, someone should show with photos that he was able to pay me bonus money or something else, I want to see, I want my money back, I lost over 35 thousand euros there in 2 months and still cheated
Das ist absolut unfassbar das soll normal sein mitten beim Spiel plötzlich über 1000€ weg als ich das Support kontaktier habe wurde mir bestätigt mehrere Male ich habe Beweise E-Mails vom Support Screenshot kann ich gerne hochladen ihr seit Betrüger sowas ist absolut verbiueb und unfair man sagte mir ja das wurde mit genommen weil ich gegen Bonus Bedingungen verstoßen hätte indem ich mehr als 500€ Gewinnen habe das hab ich noch niemals erlebt in keine einziges Casino man kann so viel gewinnen aber nur 500 auszahlen lassenndas ist was anderes gewinnt man über 500 ist das Geld weg mitten im Spiel war es weg deswegen weiß das dieses Casino alle Spiele manipuliert die slots ich bin so froh das ich mich sperren hab lassen ihr seit so verlogen und diese Bewertungen von Guru absolut nicht wahr bitte hört nicht glaubt nicht alles ich kann gerne Bilder hier zeigen also hören sie auf zu lügen sie sind diene Betrüger mir wurde auch bestätigt das Bonus Geld Freispiele nur als Unterhaltung dienen soll einer zeigen mit Fotos das er mir Bonus Geld was auszahlen konnte oder sonst was will ich sehen ich will mein Geld zurück hab da über 35 tausend Euro verloren in 2 Monate und betrogen trotzdem
Omlouváme se za celou situaci, a pokud máte pocit, že by vám náš tým pro stížnosti mohl pomoci s řešením, klikněte na tento odkaz a podejte stížnost . Určitě se na to podívají a požádají o všechny potřebné důkazy. Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět.
Sorry about the whole situation, and if you feel that our complaint team could help you solve it, please follow this link to file a complaint. They will surely have a look into it and will ask for all the proof needed. If you need any assistance, please let us know.
Dokonce i e-mailem mi bylo řečeno to samé, co jsem již napsal. Nechal jsem se zablokovat. Nechtěl jsem tam pořád ukládat tolik peněz. Pak jsem musel říct závislosti na hazardních hrách, že je zavřeno. Nemůžete to vrátit zpět. Moje historie toho, co jsem napsal, není uložena. Rozhovory, které jsem napsal s podporou. Stále mám všechny e-maily.
Even by email I was told the same thing that I had already written. I had myself blocked. I didn't want to keep depositing so much money there. Then I had to tell gambling addiction that it was closed. You can't undo it. My history of what I wrote is not saved. The conversations I wrote with support. I still have all the emails.
Selbst per email wurde mir das gleiche gesagt was ich schon geschrieben habe ich habe mich sperren lassen ich hatte keine Lust mehr dort weiterhin so viel Geld einzuzahlen musste dann spielsucht sagen das es zu ist man kann es nicht mehr rückgängig machen mein Verlauf über das was ich schrieb müssen sie doch wissen wird das nicht gespeichert die Gespräche schreiben mit Support ich habe alle email noch
Vždy je moudré si tyto konverzace nebo e-maily ponechat pro případ, že byste někdy potřebovali nějaký důkaz.
Tak co, zkusíte podat stížnost? Jsem si jistý, že náš tým se na věci podívá hlouběji a udělá vše pro to, aby vám pomohl.
It is always wise to keep those conversations or emails just in case you ever need some proof.
So, are you going to try to file a complaint? I am sure that our team will have a deeper look into things and do everything possible to help you.
Když to budu hledat, najdu to, můžu to pak odevzdat, neumím si představit, že to bude k něčemu dobré
If I look for it I will find it, I can submit it then, I can't imagine that it will do any good
Wenn ich sie suche werde ich sie finden kann sie gerne dann einreichen kann mir nicht vorstellen das es was bringt
Je to samozřejmě zcela na vás. Mohu se jen zeptat, zda jste vybrali peníze z tohoto kasina?
It is totally up to you, of course. May I just ask if you have withdrawn the money from this casino?
Ahoj všichni,
Momentálně se pokouším vybrat peníze, ale stále se mi nedaří kontrola KYC. Online kasino chce doklad o posledním vkladu a nebude akceptovat mé dokumenty, ačkoli mi banka bohužel nic jiného neposkytuje.
Teď jsem velmi zoufalý.
s pozdravem
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Ano, rád bych. Vyhledám všechny důkazy a pošlu vám je. To je absolutní podvod. Udělalo se to jednoduše proto, že jsem údajně porušil bonusová pravidla a zdvojnásobil to. Není moje chyba, že jsem něco vyhrál. O co jiného hrajete a že se vyplácí maximálně 500 €. Neměl jsem šanci, že bych něco vyplatil. Uprostřed hry mi byly odebrány peníze. Několikrát jsem to nahlásil podpoře a dostal jsem stejnou odpověď a stále bych měl mít e-mail. Poté jsem nechal svůj účet uzavřít. Opravdu bych rád dostal své peníze zpět, protože je to nefér kasino.
Yes I would like to. I will look for all the evidence and send it to you. This is absolute fraud. It was simply done because I allegedly violated the bonus rules and doubled it. It's not my fault that I won something. What else do you play for and that only €500 is paid out at most. I had no chance of having anything paid out. In the middle of the game my money was taken away from me. I reported it to support several times and got the same answer and should still have the email. I then had my account closed. I would really like to get my money back because it is an unfair casino.
Ja möchte ich ich werde die Beweise alle suchen und ihnen zu senden das ist absoluter Betrug easy dort gemacht wurde einfach so weil ich angeblich gegen die Bonus Regeln verstoßen habe und es verdoppelte ich kann doch nichts dafür das ich was gewinne wofür spielt man sonst und das nur 500€ ausgezahlt werden maximal hatte keine Chance irgdwas auszahlen zu lassen mitten im Spiel wurde mir das Geld weg genommen ich habe mehrmals das den Support gemeldet mit der gleichen Antwort und müsste die email noch haben habe danach mein Konto schließen lassen ich würde so gerne mein Geld wieder zurock erhalten da es um ein unfaires Casinò es sich handelt
Ahoj všichni,
Momentálně se pokouším vybrat peníze, ale stále se mi nedaří kontrola KYC. Online kasino chce doklad o posledním vkladu a nebude akceptovat mé dokumenty, ačkoli mi banka bohužel nic jiného neposkytuje.
Teď jsem velmi zoufalý.
s pozdravem
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.