FórumKasinaLucky7even Casino - všeobecná diskuze

Lucky7even Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Gretche70
|
6124 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Sweets55
před 8 měsíci

Právě jsem narazil na dobré zprávy! Jsem nadšený, že vaše peníze jsou tam, kam patří!

🙌

Máte vůbec nějaké další podrobnosti ohledně příčiny problému?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Radko

Pro začátek dobré ráno.

Požádají mě, abych znovu požádal o výběr, protože došlo k technickému problému. Věděli hned, jakmile jsem řekl, že si budu stěžovat, a stěžoval jsem si s vámi a pak se všemi ostatními, že jsem si jen dělal srandu o svých penězích, takže najednou jsem dostal své peníze a nastal technický problém. jejich strana, víte, že je to tak legrační, je to tak, že musím podat další žádost o stažení, protože to byl technický problém, takže jsem řekl, že víte, že musíte podat stížnost a že jim musíte pohrozit vámi Vím, že si s nimi stěžuji, malý vládce kasina, znáte jakoukoli autoritu, která přichází s Curacaem, myslím, že je to jen smutné. V podstatě jsem dostal své peníze a jsem šťastný, že už to v tom kasinu hrát nebudu, to je základ upřímně.

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 8 měsíci

Občas se mohou vyskytnout technické problémy, které nejsou příjemné, ale dokud kasino komunikuje a snaží se situaci nějak vyřešit a pomoci vám, je to v pořádku. V tomto případě jste měli své odstoupení podat znovu a vše dobře dopadlo.

Co se týče toho, že už tady nehrajete, je to na vás a víte, jestli vám to za to stojí.

Každopádně jsem moc rád, že máš peníze a můžeš si je užít. Pokud se mohu zeptat, jaký způsob jste použili k výběru peněz?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Interact e-transfer 👍 proto jsem byl šokován zpožděním.

Automaticky přeloženo:
Sweets55
před 8 měsíci

No, to je zajímavé! 🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, také bych chtěl reklamovat Lucky7seven. Provedl jsem výběr a byl jsem požádán o aktuální výpis z účtu. To jsem nahrál a druhý den to bylo znovu zamítnuto, pak jsem musel nahrát doklad o vkladu ze srpna 2023 a prostě se nic neděje. potřebuji pomoci

Automaticky přeloženo:
nagsinm
před 7 měsíci

Ahoj!

Mohu vás požádat o aktualizaci vaší stížnosti? Neváhejte jednoduše kliknout nebo klepnout na tento odkaz 👈

Spolupráce je velmi oceňována, tyto dva jsou velmi důležité:

„Rozumím tomu správně, že všechny ostatní ověřovací dokumenty byly schváleny kasinem?

Kdy jste naposledy komunikovali se zákaznickou podporou ohledně tohoto problému?"

Neváhejte se podělit o podrobnosti i zde na fóru, pokud vám to nevadí. Stížnost je však zásadní.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Samostatně jsem vložil celkem 800CAD za 1 den a vyhrál 4000CAD.


Vybral jsem celkem 3000CAD a byl jsem odmítnut a zabaven podle podpory, protože jsem příliš porušil některé podmínky sázení při sázení na bonusy, že nevím, o co jde.


Vím jen, že jsem vložil 800 CAD, vyhrál 3000 CAD a byl jsem okraden.

Automaticky přeloženo:
maaarkvelascooo
před 6 měsíci

Dobrý den, znamená to, že jste nehráli s žádným bonusem pouze se skutečnými penězi? Nebo jste měli aktivovaný bonus? Z čeho přesně vás kasino obvinilo? Vzalo kasino vaše peníze? Také koukám, že se vám podařilo podat stížnost , tak snad se vše vyřeší.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zaregistroval jsem se v tomto online kasinu, poslal dokumenty a naložil 470 eur. Po uzavření relace s 600 eury jsem se rozhodl stáhnout vše, protože rozhraní webu bylo hrozné a online kasino také.

v tomto okamžiku začal podvod, první výběry byly odmítnuty s odůvodněním, že jsem podle nich nehrál alespoň 3x zaplacenou částku. Jakmile jsem si stěžoval na zákaznický servis, uznali svou chybu a vyzvali mě k opětovnému odstoupení od smlouvy

v tomto okamžiku zůstal v pohotovostním režimu po dobu 3 dnů, aniž by byl kýmkoli schválen, a po mé dnešní stížnosti jsem vstoupil na stránky a můj účet byl deaktivován.

VYZÝVÁM VÁS, ABYSTE NIKDY NEHRALI NA TÉTO ZLODĚJSKÉ STRÁNCE

Nemáte náhodou nějakou radu, jak získat zpět těch 600 eur?

Automaticky přeloženo:
malarati79
před 5 měsíci

Chápu správně, že váš účet je v tomto kasinu plně ověřen? Zkontroloval jsem některé podmínky kasina a ve skutečnosti jsem narazil na toto:

file

Opravdu není nic neobvyklého, že online kasino má tento druh pravidla, je to kvůli politice AML, aby se hráčům zabránilo v nějakém druhu praní špinavých peněz. V dnešní době je to podle mého názoru opravdu důležité, protože jsme byli svědky mnoha případů, které se odehrávaly zejména v online světě. Takže kasino opravdu potřebuje zkontrolovat všechny dokumenty, aby se to tam nestalo. Požádali vás možná o nějaké další dokumenty, které byste měli poskytnout?🤔 Dejte nám prosím vědět, pokud jste schopni komunikovat s kasinem ohledně vašeho problému, a pokud ne, budeme připraveni vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hrál jsem s cashbackem a vyhrál 900 EUR a více. Najednou mi zbylo jen 200 €. Uprostřed hry mi bylo odebráno přes €1400. Platím do tohoto kasina tolik peněz a prohrál jsem tolik peněz. Když jsem to nahlásil, bylo mi řečeno, že nesmím vyhrát více než 500 EUR. To je nespravedlivé a podvod. Také manipulují se sloty. Jak přesně byste měli vyhrát 500 €? Když udělá 4 buly, tak s tím nic nenadělám. Nutno říci, že jsou to absolutní podvodníci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mohu s radostí nahrát e-mailové odpovědi Lucky 7 Zavřu svůj účet přes 40 000 tam ztratil a bonus je nespravedlivý a není možné, řekli, že to bylo jen pro níže

Automaticky přeloženo:
Miri0201
před 4 měsíci

Maximální výplata by měla být vždy jasně uvedena v podmínkách každého bonusu nebo akce. Našli jste o tom nějaké informace, třeba? Ve skutečnosti není nic neobvyklého, že by to kasino mělo a hráči nemohli vybírat víc, než je uvedeno v podmínkách. Samozřejmě můžete ve hře vyhrát více, ale bohužel ji nebudete moci stáhnout.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

To je naprosto neuvěřitelné, má to být normální, najednou uprostřed hry zmizelo přes 1000 €, když jsem kontaktoval podporu, bylo mi to několikrát potvrzeno, mám důkaz, e-maily z podpory, mohu nahrát snímek obrazovky, pokud jako, vy jste podvodníci, je to absolutně zakázané a nespravedlivé, bylo mi řečeno, že to bylo vzato, protože jsem porušil bonusové podmínky tím, že jsem vyhrál více než 500 EUR, nikdy předtím jsem to v žádném kasinu nezažil, můžete vyhrát tolik ale vydělat jen 500, to je něco jiného, pokud vyhrajete nad 500, peníze jsou pryč uprostřed hry, byly pryč, proto vím, že toto kasino manipuluje se všemi hrami, automaty, jsem tak rád, že jsem dostal sám jsem se zablokoval, jsi tak lstivý a tyhle recenze od Guru absolutně nejsou pravdivé, prosím nepřestávej, nevěř všemu, rád tady ukážu fotky, tak přestaň lhát, jsi tví podvodníci, taky to bylo potvrdil mi, že zatočení zdarma za bonusové peníze mají být pouze zábavou, někdo by měl fotkami ukázat, že mi dokázal vyplatit bonusové peníze nebo něco jiného, chci vidět, chci své peníze zpět, prohrál jsem přes 35 tisíc eur tam za 2 měsíce a stále podváděl

Automaticky přeloženo:
Miri0201
před 3 měsíci

Omlouváme se za celou situaci, a pokud máte pocit, že by vám náš tým pro stížnosti mohl pomoci s řešením, klikněte na tento odkaz a podejte stížnost . Určitě se na to podívají a požádají o všechny potřebné důkazy. Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dokonce i e-mailem mi bylo řečeno to samé, co jsem již napsal. Nechal jsem se zablokovat. Nechtěl jsem tam pořád ukládat tolik peněz. Pak jsem musel říct závislosti na hazardních hrách, že je zavřeno. Nemůžete to vrátit zpět. Moje historie toho, co jsem napsal, není uložena. Rozhovory, které jsem napsal s podporou. Stále mám všechny e-maily.

Automaticky přeloženo:
Miri0201
před 3 měsíci

Vždy je moudré si tyto konverzace nebo e-maily ponechat pro případ, že byste někdy potřebovali nějaký důkaz.

Tak co, zkusíte podat stížnost? Jsem si jistý, že náš tým se na věci podívá hlouběji a udělá vše pro to, aby vám pomohl.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Když to budu hledat, najdu to, můžu to pak odevzdat, neumím si představit, že to bude k něčemu dobré

Automaticky přeloženo:
Miri0201
před 3 měsíci

Je to samozřejmě zcela na vás. Mohu se jen zeptat, zda jste vybrali peníze z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky